Neeeeeeequote:
Linke Luudjequote:Op maandag 27 mei 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Een andere mogelijkheid is dat Elise een van zijn vele pianostudentes was, waar hij verliefd op was. Het is van Van Beethoven bekend dat hij voor deze jongedames muziekstukken schreef die veel te moeilijk waren, zodat hij verzekerd was van nog veel pianolessen
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij gek! Laat die D. maar lullen
quote:
Dit hielp zowaar bij mijquote:Op maandag 27 mei 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een mottenplaag in de woonkamer... allemaal van die 0.5cm grote motjes... iemand een idee waar die vandaan komen en hoe ik ze verschrikkelijk ernstig dood kan maken?
Tnx!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit hielp zowaar bij mij
Cederhout is een houtsoort die bekend staat om zijn motten werende eigenschappen. Cederhout als anti mot middel is verkrijgbaar als blokjes voor in laden en kasten en als hangertjes die eenvoudig aan de kledingstang tussen wollen kleding gehangen kunnen worden.
Heb je etenswaren die niet in goed afgesloten verpakkingen zitten?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een mottenplaag in de woonkamer... allemaal van die 0.5cm grote motjes... iemand een idee waar die vandaan komen en hoe ik ze verschrikkelijk ernstig dood kan maken?
Ow die zijn nieuw voor mequote:Op maandag 27 mei 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je etenswaren die niet in goed afgesloten verpakkingen zitten?
Dan kunnen het voedselmotten zijn.
Succes ....
Oeh.. Telt meel? Nu je het zegt, ik heb wat pakken meel die ik vergeten ben in plastic te stoppen....quote:Op maandag 27 mei 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je etenswaren die niet in goed afgesloten verpakkingen zitten?
Dan kunnen het voedselmotten zijn.
Succes ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. Telt meel? Nu je het zegt, ik heb wat pakken meel die ik vergeten ben in plastic te stoppen....Nakijken. Je ziet gauw genoeg of ze daar in / in de buurt zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP mist iets:quote:Op maandag 27 mei 2024 21:21 schreef pullup het volgende:
Van dat Fur Elise word ik toch altijd iets nerveuzig
Ik zag er al eentje IN het kastje!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Nakijken. Je ziet gauw genoeg of ze daar in / in de buurt zitten.
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag er al eentje IN het kastje!
Pffffff.... gedoequote:Op maandag 27 mei 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Stofzuiger bij de hand.
En die regelmatig leegmaken ....
Te pringelen jaquote:Op maandag 27 mei 2024 21:17 schreef D. het volgende:
Over Beethoven gesproken, ik zit nu ook te pingelen
Ik volg een YT-pianist die liedjes naspeelt. Word ik altijd vrolijk vanquote:Op maandag 27 mei 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou zit ik Prachtige Piano Perfomances te kijken op Youtube, Thanx Marc!
Top!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg een YT-pianist die liedjes naspeelt. Word ik altijd vrolijk van
Ik kwam net romano tegenquote:Op maandag 27 mei 2024 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg een YT-pianist die liedjes naspeelt. Word ik altijd vrolijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar zo'n yt van jou graag om even bij te komenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam net romano tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar zo'n yt van jou graag om even bij te komen
Het eerste nummer is mwoah, maar de rest de moeite waard, en de laatste is![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam net romano tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar zo'n yt van jou graag om even bij te komen![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
O dat is minder, hoe komt dat?quote:
Weersverandering denk ikquote:
quote:
quote:
Oei .... gelukkig onder je oog en niet ertegenaan ...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Allergische reactie op een muggenbult bij mijn linkeroog.
Verdomme toch hé.
[ afbeelding ]
Nee doet pijn. Vrijdag huisarts.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Oei .... gelukkig onder je oog en niet ertegenaan ...
Hopelijk jeukt het niet
Kijk aanquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou, ik denk dat ik de boosdoener van de motjes plaag heb gevonden.... Een pak granola, waarvan ik dacht dat het nog dicht was.
Eens kijken of die ellende nu minder word
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan![]()
En anders altijd nog cederhouit proberen
Ik heb ze ooit in mijn kleding kast gemikt op verschillende plekken, al jaren geen mot meer nuquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeker, had al gekeken naar een cederhouten vloer, maar die zijn er niet veel. Ik denk te zacht hout. Maar iets van cederhout in huis , al is het een beeldje ofzo.. zit nu in mijn hoofd
Zijn die er nog wel ? Kledingmotten? Niet veel mensen hebben echte wol meer .. alhoewel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit in mijn kleding kast gemikt op verschillende plekken, al jaren geen mot meer nu
Ik heb nog wel wat Merino wollen truien. Zonde als er gaten in komenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn die er nog wel ? Kledingmotten? Niet veel mensen hebben echte wol meer .. alhoewel.
Zeker zondequote:
Is al wat ouder maar blijft leukquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Deze elke dag wel minimaal een keer gekeken deze laatste week
Hij is echt elke dag grappiger![]()
![]()
De larven lusten ook leer, zijde, veren .....quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn die er nog wel ? Kledingmotten? Niet veel mensen hebben echte wol meer .. alhoewel.
< Gaat nu in zijn nachtkastje kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
De larven lusten ook leer, zijde, veren .....
Nu benieuwd wat daar in kan liggenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat nu in zijn nachtkastje kijken
AngryBirdquote:
Hooiiii Saar! Effe een kennis die arts is gevraagd hoe en wat te doen!@quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Allergische reactie op een muggenbult bij mijn linkeroog.
Verdomme toch hé.
[ afbeelding ]
Joo Muiz, wassup!?quote:
Iets meer contextquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Joo Muiz, wassup!?
Ik keek dat flimpie, maar ben dan wel benieuwd naar den context. wie is die vent, is het echt een rel of fake? Ben niet lid van X en twittwat dus vandaar de vraag. Kuzzies
@:pullup mag ook
Fijn!quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:18 schreef Pinnenmutske het volgende:
Oef ik kan vandaag naar de huisarts ipv vrijdag.
Ben benieuwd wat de dokter zegt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Is geen muggenbeet volgens schoonmoeder van broer.
'Zeg eens Aaaaaaah.'quote:
is die je huisarts?quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Idd. Is geen muggenbeet volgens schoonmoeder van broer.
De vulkaan is weer actiefquote:
Ik zag gisteren al een filmpje...quote:
Dat win je niet neequote:Op woensdag 29 mei 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, op Schiphol weer eens iemand door een draaiende vliegtuigmotor gegaan.
Nu ligt ie in mootjes![]()
De Russen vallen aanquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
Er kwam hier een halfuur terug een of andere V-formatie van helikopters heel laag overvliegen. Het huis ging ervan trillen.
Of:quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
Er kwam hier een halfuur terug een of andere V-formatie van helikopters heel laag overvliegen. Het huis ging ervan trillen.
Optyfen met die mafkezenquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a1cbeba6/
Ah, daar zag het al een beetje naar uitquote:Op woensdag 29 mei 2024 16:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of:
https://www.ad.nl/binnenl(...)-nederland~a1cbeba6/
Ik hoopte nog op een duik, helaas ....quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
Er zijn er altijd nog die dommer zijn dan een panda @:Marcb1974
[ x ]
![]()
Hij had nog mazzel he?quote:
Zo'n gesjeesde bomen en pandaknuffelaar met sokken die gemaakt zijn van Bamboe.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
[ x ]
![]()
Geen idee wat het is, maar dom en stupide is hij welquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n gesjeesde bomen en pandaknuffelaar met sokken die gemaakt zijn van Bamboe.
Dat heb je er nou van
Wat mij betreft pleuren ze hem na die actie in het tijger of leeuwenverblijf om het af te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:16 schreef pullup het volgende:
[ x ]
![]()
Ik heb ooit een manager gehad die met droge ogen durfde te vertellen dat hij iets aan zijn vrouw had gevraagd voor conflictoplossing. Want die werkte bij jeugdzorg en daar snapte ze dat soort dingen welquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net over dat 10 jarige meisje.. in het pleeggezin. Wat falen onze instanties toch vaak.![]()
Tijd voor een grote bezem
quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een manager gehad die met droge ogen durfde te vertellen dat hij iets aan zijn vrouw had gevraagd voor conflictoplossing. Want die werkte bij jeugdzorg en daar snapte ze dat soort dingen wel![]()
![]()
Ik kan me hier prima vinden als er aangifte gedaan wordt tegen de medewerkers van de instanties die zich met deze zaak hebben bezig gehouden. Wat mij betreft zijn ze direct medeverantwoordelijk voor de mishandeling.quote:Op woensdag 29 mei 2024 18:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Maar er zitten heus wel goeden en welwillenden tussen... maar het word wel tijd dat er mensen gestraft gaan worden, uitgekleed en en vastgezet. Altijd komen ambtenaren en "organisaties" maar weg.. met woorden.
Pislink word ik er van.
Kijk 'm flexen danquote:Op woensdag 29 mei 2024 17:23 schreef pullup het volgende:
Kijk, dat je het tegen een kangoeroe aflegt snap ik
[ x ]
quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:23 schreef pullup het volgende:
Kijk, dat je het tegen een kangoeroe aflegt snap ik
[ x ]
Iemand die een beetje doorgedraaid is…quote:Op woensdag 29 mei 2024 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmm, op Schiphol weer eens iemand door een draaiende vliegtuigmotor gegaan.
Nu ligt ie in mootjes![]()
Ja die ken ik nogquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net als je denkt dat je alles wel gezien hebt... Blijkt Robin Hood een dochter te hebben
Ja! Zo kwam ik er ook achter, zocht een avonturenfilm.. kwam ik dit tegenquote:
Daar kom je na +/- 800 jaar achter.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Net als je denkt dat je alles wel gezien hebt... Blijkt Robin Hood een dochter te hebben
Ze heet Gwynquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar kom je na +/- 800 jaar achter.
En hoe heet ze? Robinia?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heet Gwyn
[ afbeelding ]Oke. Laat maar weten wat je van de film vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is wel okeig, zeker geen superfilmquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oke. Laat maar weten wat je van de film vindt.
Ik was dat topic vergeten, heb destijds jouw notabene geliked zie ik tot mijn verbazingquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:50 schreef Domnivoor het volgende:
Beathoven opende ooit een topic over de historische Robin Hood. Jammer dat dat niet van de grond kwam.
BNW / Zoektocht naar de historische Robin Hood
Ja, ik zie het ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik was dat topic vergeten, heb destijds jouw notabene geliked zie ik tot mijn verbazing
Dat zou een leuke roadtrip zijnquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook.
Het blijft fascineren. Ik wil die locaties wel een keer opzoeken.
Ik heb het ook gelezen ja. Vreselijkquote:Op woensdag 29 mei 2024 18:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik lees net over dat 10 jarige meisje.. in het pleeggezin. Wat falen onze instanties toch vaak.![]()
Tijd voor een grote bezem
Jaa dat zijn zequote:Op woensdag 29 mei 2024 18:43 schreef pullup het volgende:
Hier @:Aoibhin
Je helicopters
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100093658_d10321df
quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze heet Gwyn
[ afbeelding ]Lijkt meer op Keira KnightleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ze heeft zelf meerdere malen ook om hulp gevraagd... zelfs in de supermarkt.. politie erbij.. maken foto's.. en sturen haar terug naar de pleegmoederquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen ja. Vreselijk![]()
En bizar inderdaad dat er niks is gedaan terwijl zoveel omstanders en ook het meisje zelf en de biologische moeder nog aan de bel hebben getrokken.
Ik wil een keer naar Sherwood Forest. O.a. naar deze bazenboomquote:Op woensdag 29 mei 2024 19:54 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, ik zie het ook.
Het blijft fascineren. Ik wil die locaties wel een keer opzoeken.
Prachtige boom & fotoquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik wil een keer naar Sherwood Forest. O.a. naar deze bazenboom![]()
[ afbeelding ]
Daar gaan we een keer naartoequote:Op woensdag 29 mei 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar tis niet de bedoeling m aan te raken lijkt het welquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik houd van dat soort fraaie exemplarenquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar is de Sheriff of Nottingham dan weer voorquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tis niet de bedoeling m aan te raken lijkt het wel
Wie wil je ophangen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zou goed kunnen. Is een stokoude boomquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar tis niet de bedoeling m aan te raken lijkt het wel
Er staat heel duidelijk een hek omheenquote:Op woensdag 29 mei 2024 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Is een stokoude boom
Maar in ieder geval mooi om naar te kijken
quote:
Alles wordt erbij gehaald om m staande te houden ..quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al een tijdje dusEn die palen houden de takken omhoog
Welke film ? of die van de dochter van Robin ?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Film weer hervat, er kwam wat tussendoor
Tussendoor effe FOK!enquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< Film weer hervat, er kwam wat tussendoor
Yupquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke film ? of die van de dochter van Robin ?
Het is maar heel zelden dat ik een film tref waarbij ik 100% focus voor elkaar krijg, meestal een ander scherm ernaast waar ik ondertussen zo nu en dan een beetje in de rondte klikquote:
Zonde van de film, zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup
[..]
Het is maar heel zelden dat ik een film tref waarbij ik 100% focus voor elkaar krijg, meestal een ander scherm ernaast waar ik ondertussen zo nu en dan een beetje in de rondte klik
Tussentijdse review:quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zonde van de film, zou ik zeggen.
Of is hij nogal saai?
Sisuquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup
[..]
Het is maar heel zelden dat ik een film tref waarbij ik 100% focus voor elkaar krijg, meestal een ander scherm ernaast waar ik ondertussen zo nu en dan een beetje in de rondte klik
Is dat een film tip of raad je me de filosofie aan?quote:
quote:What does sisu mean?
strength of will, determination, perseverance
Sisu is a unique Finnish concept. It is a Finnish term that can be roughly translated into English as strength of will, determination, perseverance, and acting rationally in the face of adversity. Sisu is not momentary courage, but the ability to sustain that courage. It is a word that cannot be fully translated.
Beide?quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Is dat een film tip of raad je me de filosofie aan?
[..]
Herkenbaar ...quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goede, Finse, oorlogsfilm.quote:Op woensdag 29 mei 2024 22:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ok, ga hem proberen te onthouden
Heb wel iets met Finland.quote:
Deze is ook wel 'apart' jaquote:Op woensdag 29 mei 2024 22:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heb wel iets met Finland.
Toen ik een jaar of 20 was ben met mijn eerste vriendinnetje vanuit de poolcirkel helemaal naar beneden gereden door Finland. We hadden stops bij mensen thuis onderweg, het was een hele mooie ervaring. En best aparte mensen, maar uiteindelijk mensen
Hola.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Iets meer context![]()
Was ergens toch een act geloof ik als ik de comments lees ook
quote:Op woensdag 29 mei 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah.. heerlijke film was het!
Als je het genre in gedachten houd, was ie gewoon goed.
+ De karakters, cliché zoals ze horen
+ Keira stak er mi boven uit
+ Zeker een plus voor de dialogen, daar is aandacht aan besteed.
+ Gezond feministische inslag
Echt iets negatiefs heb ik niet... je weet waar je aan begint en ik was positief verastHoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, average shit. Ga ik niet kijken, zonde tijd:)
Zag deze film afgelopen weekeinde voor de tweede keer:
Cold War. Top film. Als je 'm nog niet gezien hebt zeker kieken!
https://www.theguardian.c(...)fear-in-1940s-poland
Nightylove & heet
quote:Op donderdag 30 mei 2024 00:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gvd nu nog op mijn tong gebeten.
Het zit me echt niet mee.
Maar wel dagje verlof.
Reactie paste wel mooi bij die kop van hemquote:Op woensdag 29 mei 2024 23:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola.
Ja, ik vond die vadert much te veel acteren.
Thanks voor de aanvulling.
Doe ik dagelijks.quote:
Ik heb samen met een vogelaar door Nieuw-Zeeland gereisd maar deze heb ik niet in het wild gezien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 06:27 schreef pullup het volgende:
Blijft wel een bijzondere Nieuw Zeelandse parrot
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 06:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb samen met een vogelaar door Nieuw-Zeeland gereisd maar deze heb ik niet in het wild gezien.
Je kan daar wel lekker goed ver kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 06:39 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb samen met een vogelaar door Nieuw-Zeeland gereisd maar deze heb ik niet in het wild gezien.
Ja, mooie uitzichten in de bergen daarquote:Op donderdag 30 mei 2024 06:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan daar wel lekker goed ver kijken
Geen ideequote:
Het is nog vroegquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je!
O die had ik nog niet![]()
Nog geen bingo trouwens
Welke mis je nog? Ik zal even in de keukenla kijken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je!
O die had ik nog niet![]()
Nog geen bingo trouwens
40+ en bingoquote:Op donderdag 30 mei 2024 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Nieuwe bingo kaart dan. Alleen bovenste en onderste rij: Goedemiddag
omg waar kan ik me absoluut niet inschrijvenquote:Op donderdag 30 mei 2024 14:14 schreef Domnivoor het volgende:
De winnaar krijgt een mooie geranium 🪴
quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:30 schreef D. het volgende:
Geluksmomentje
Eerst shake dit jaar met aardbeien en framboos uit de tuin
Oeh lekkerquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:30 schreef D. het volgende:
Geluksmomentje
Te laatquote:Op donderdag 30 mei 2024 19:06 schreef chufi het volgende:
@:pullup straks DL in Oslo met Lieke op de 400 nu om 20 uur
Eens, maar soepel zag het er nu niet uitquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar beter nu dan kan ze op de OS pieken
klopt ... Misschien loopt ze tijdelijk ff buiten dr schoenen ivm met die verkiezing tot mooiste sportvrouw van Nederlandquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Eens, maar soepel zag het er nu niet uit
Oo zijn de frambozen nu al rijp?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:30 schreef D. het volgende:
Geluksmomentje
Hoiquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb witte, weet niet of dat iets uitmaakt
Die hoeven niet rood te wordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb witte, weet niet of dat iets uitmaakt
Gele ken ik wel, meer oranje qua kleur eigenlijk, toch?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:08 schreef drakin het volgende:
Ik had gele frambozen, maar de rode heeft die compleet overwoekert
Als je ze laat hangen worden ze dat iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Gele ken ik wel, meer oranje qua kleur eigenlijk, toch?
Bramenquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je ze laat hangen worden ze dat idd
Ik heb ook witte bessen ipv rode bessen
en mijn braam is tam ipv wild
eind augustus heb ik een heleboelquote:
Da's wel de tijd indeedquote:
Dat zijn wilde bramen, groeien hier ook overal.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Da's wel de tijd indeed. Had de laatste jaren een mooie stek ontdekt bij een drietal voetbalvelden waar niemand kon komen (ff over het hek kon dus wel:). Echt heel veel geplukt. In mega-grote plastic flessen (met bodem eruut) gestopt. Deels ingevroren. Extreem goede smaak, bramen, vind ikke dan
![]()
Ah, oké. Toch zaten er wel hele grote tussen. Maar dat van die stekels kloptquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat zijn wilde bramen, groeien hier ook overal.
De tamme braam heeft geen stekels en de braam zelf is wat groter
Jaaa, deed ik dus ook! Grappig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:22 schreef drakin het volgende:
En invriezen doe ik ook, rest van het jaar ijs en smoothies
Ze zijn opquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi
Huh, witte nog nooit gezien. Echt!@
Pics please, Mylord
En in mijn tamme zitten wel eens kleine.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, oké. Toch zaten er wel hele grote tussen. Maar dat van die stekels klopt
Vroegah in Drenthe plukte ik al veel in het bosquote:
Pas wel op om te eten waar die beesten bij zijnquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Marcusz![]()
Had je lunchpauze en werd je weer gefilmd door die ene collega?
Okéquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:29 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Oké. Om te vragen of je even met de endoscopische videocamera aan de slag gaat is wat overdreven...Dus zal ik je maar op je woord geloven
Donald Trump has been convicted on all 34 counts of falsifying business records. Trump, who was indicted in connection with a hush money payment made to an adult-film actress ahead of the 2016 presidential election, is the first former president convicted of a crime.quote:
Ach ja, ook hier proberen criminelen minister president te wordenquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:31 schreef sly-nl het volgende:
Neither the conviction nor any sentence prevents Trump from serving as president.
Hoi hoiquote:
Ja, ik krijg ook een slecht gevoel van die gast (Schoof) en z'n verleden plus onbetrouwbare boevenkop en dan ook nog dat verhaal gisteren van een advocaat die met een anekdote kwam dat hij in een andere functie "de lachende moordenaar" werd genoemd. Soort backstabber dus.. Mag van mij onder een bus lopen samen met Wilders, die dikke en die labiele plantquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ook hier proberen criminelen minister president te worden
Schoof, de man waar nederland niets van weet, maar die zelf wel alles van alle nederlanders weetquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, ik krijg ook een slecht gevoel van die gast (Schoof) en z'n verleden plus onbetrouwbare boevenkop en dan ook nog dat verhaal gisteren van een advocaat die met een anekdote kwam dat hij in een andere functie "de lachende moordenaar" werd genoemd. Soort backstabber dus.. Mag van mij onder een bus lopen samen Wilders, die dikke en die labiele plant![]()
Ja, lijkt me ook een veel te gekleurd figuur voor die functie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Schoof, de man waar nederland niets van weet, maar die zelf wel alles van alle nederlanders weet
Ik heb mijn endoscopische cam net afgelopen week uitgeleendquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi hoi
Zou toch wel een aardige stunt zijn, dat op een forum plaatsen. Dat soort gekkigheid is wel nodig om fok! nog wat voor het voetlicht te brengen en nieuwe aanwas v userts te krijgen!@
Dus ik zeg @:D. hengelen met die cam!@
Trump declared “I’m a very innocent man” and stated without evidence that the case was “done by the Biden administration in order to wound or hurt a political opponent.”quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
I’m a very innocent man. No one has EVER been as innocent as I am
Ik heb echt niets te verbergen,quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
I’m a very innocent man. No one has EVER been as innocent as I am
Aah, zeker aan een FA (met hart voor de zaak), die 'm live op fok naar binnen hengelt voor views en naamsbekendheid hierzow. Ff wat minder advertenties op de frontpage en dan gaat het vast werkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn endoscopische cam net afgelopen week uitgeleend
Nee, hij gaat in hoger beroep en dat kan jaren duren.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Trump declared “I’m a very innocent man” and stated without evidence that the case was “done by the Biden administration in order to wound or hurt a political opponent.”
“We’ll keep fighting, we’ll fight till the end and we’ll win,” he said. “This was a rigged decision right from Day one with a conflicted judge who should have never been allowed to try this case.” Die superlatieven altijd indeed![]()
Toch wel schrikbarend veel volgelingen die hem nog steeds geloven..
Zou wel cool zijn als ie in het gevang komt. Maar zal wel weer niet
Ja, eensz. Mondiaal rukt natuurlijk de gevaarlijke gek/rechts-extremist als staatshoofd sowieso steeds meer op. Dat baart ook best zorgen..quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, hij gaat in hoger beroep en dat kan jaren duren.
Zijn volgelingen zijn sekteleden/hooligans. Iedereen die tegen hun cluppie is is slecht. Niet voor rede vatbaar.
En als hij president is als hij veroordeeld wordt kan ie zichzelf pardon geven.
Best wel eng allemaal.
Ja, de gekte lijkt wereldwijd toegeslagen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:54 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, eensz. Mondiaal rukt natuurlijk de gevaarlijke gek/rechts-extremist als staatshoofd sowieso steeds meer op. Dat baart ook best zorgen..
Ja, bizar. Te veel simpele mensen (sowieso te veel mensen op onze apenplaneet) die teren op angst haat en uit frustratie en domheid nazi-like denkbeelden omarmen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja, de gekte lijkt wereldwijd toegeslagen.
In diverse andere landen was hij allang veroordeeld voor hoogverraad.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:47 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Trump declared “I’m a very innocent man” and stated without evidence that the case was “done by the Biden administration in order to wound or hurt a political opponent.”
“We’ll keep fighting, we’ll fight till the end and we’ll win,” he said. “This was a rigged decision right from Day one with a conflicted judge who should have never been allowed to try this case.” Die superlatieven altijd indeed![]()
Toch wel schrikbarend veel volgelingen die hem nog steeds geloven..
Zou wel cool zijn als ie in het gevang komt. Maar zal wel weer niet
Zeker.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In diverse andere landen was hij allang veroordeeld voor hoogverraad.
Yep helemaal mee eens. Koot en Bie zagen dit al in 1977 aankomen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:59 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, bizar. Te veel simpele mensen (sowieso te veel mensen op onze apenplaneet) die teren op angst haat en uit frustratie en domheid nazi-like denkbeelden omarmen.
Even in a nutshell![]()
Ja indeed. Las de post van je deze maand. Scherp.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep helemaal mee eens. Koot en Bie zagen dit al in 1977 aankomen.
'Wanneer de polarisatie der standpunten in het gangbare denken en het vaak al te weinig door enige kennis van zaken gehinderde impulsieve doen zich blijven ontwikkelen in het huidige mede door de media veroorzaakte tempo zal het karakter van een volgende generatie Nederlanders als meest in het oog springende wezenskenmerk een permanente staat van agressieve ontevredenheid met al het denkbare vertonen'
Kees van Kooten en Wim de Bie, 1977
Las ik nu dat je vrij bent? Kijkennnn Top show vannacht!@£quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt niets te verbergen,
maar dat hoeven zij niet te weten
Zal er eens over denken,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Las ik nu dat je vrij bent? Kijkennnn Top show vannacht!@£
https://www.espn.com/nba/(...)vericks-timberwolves
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt de moeite waard!@quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er eens over denken,
of ik ga slapen
Nee joh. Er doen zo veel goede spelers mee en het is een must win voor de Timberwolves. Top show gegarandeerd!quote:
Nee man, over 6 jaar heeft ie een tuin op zijn buikquote:
Ben bang dat hij wel de honderd gaat halenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee man, over 6 jaar heeft ie een tuin op zijn buik
Over ene jaar of 2 een massieve hersenbloeding dan,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:21 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben bang dat hij wel de honderd gaat halen
Goed planquote:Op vrijdag 31 mei 2024 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over ene jaar of 2 een massieve hersenbloeding dan,
daarna mag ie 100 worden
Ik zal deze dan even vol makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |