Neeeeeeequote:
Linke Luudjequote:Op maandag 27 mei 2024 20:58 schreef pullup het volgende:
Een andere mogelijkheid is dat Elise een van zijn vele pianostudentes was, waar hij verliefd op was. Het is van Van Beethoven bekend dat hij voor deze jongedames muziekstukken schreef die veel te moeilijk waren, zodat hij verzekerd was van nog veel pianolessen
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben jij gek! Laat die D. maar lullen
quote:
Dit hielp zowaar bij mijquote:Op maandag 27 mei 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een mottenplaag in de woonkamer... allemaal van die 0.5cm grote motjes... iemand een idee waar die vandaan komen en hoe ik ze verschrikkelijk ernstig dood kan maken?
Tnx!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit hielp zowaar bij mij
Cederhout is een houtsoort die bekend staat om zijn motten werende eigenschappen. Cederhout als anti mot middel is verkrijgbaar als blokjes voor in laden en kasten en als hangertjes die eenvoudig aan de kledingstang tussen wollen kleding gehangen kunnen worden.
Heb je etenswaren die niet in goed afgesloten verpakkingen zitten?quote:Op maandag 27 mei 2024 21:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een mottenplaag in de woonkamer... allemaal van die 0.5cm grote motjes... iemand een idee waar die vandaan komen en hoe ik ze verschrikkelijk ernstig dood kan maken?
Ow die zijn nieuw voor mequote:Op maandag 27 mei 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je etenswaren die niet in goed afgesloten verpakkingen zitten?
Dan kunnen het voedselmotten zijn.
Succes ....
Oeh.. Telt meel? Nu je het zegt, ik heb wat pakken meel die ik vergeten ben in plastic te stoppen....quote:Op maandag 27 mei 2024 21:08 schreef maily het volgende:
[..]
Heb je etenswaren die niet in goed afgesloten verpakkingen zitten?
Dan kunnen het voedselmotten zijn.
Succes ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oeh.. Telt meel? Nu je het zegt, ik heb wat pakken meel die ik vergeten ben in plastic te stoppen....Nakijken. Je ziet gauw genoeg of ze daar in / in de buurt zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP mist iets:quote:Op maandag 27 mei 2024 21:21 schreef pullup het volgende:
Van dat Fur Elise word ik toch altijd iets nerveuzig
Ik zag er al eentje IN het kastje!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:11 schreef maily het volgende:
[..]
Nakijken. Je ziet gauw genoeg of ze daar in / in de buurt zitten.
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zag er al eentje IN het kastje!
Pffffff.... gedoequote:Op maandag 27 mei 2024 21:26 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Stofzuiger bij de hand.
En die regelmatig leegmaken ....
Te pringelen jaquote:Op maandag 27 mei 2024 21:17 schreef D. het volgende:
Over Beethoven gesproken, ik zit nu ook te pingelen
Ik volg een YT-pianist die liedjes naspeelt. Word ik altijd vrolijk vanquote:Op maandag 27 mei 2024 21:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou zit ik Prachtige Piano Perfomances te kijken op Youtube, Thanx Marc!
Top!quote:Op maandag 27 mei 2024 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg een YT-pianist die liedjes naspeelt. Word ik altijd vrolijk van
Ik kwam net romano tegenquote:Op maandag 27 mei 2024 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik volg een YT-pianist die liedjes naspeelt. Word ik altijd vrolijk van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar zo'n yt van jou graag om even bij te komenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam net romano tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar zo'n yt van jou graag om even bij te komen
Het eerste nummer is mwoah, maar de rest de moeite waard, en de laatste is![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kwam net romano tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe mij maar zo'n yt van jou graag om even bij te komen![]()
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
O dat is minder, hoe komt dat?quote:
Weersverandering denk ikquote:
quote:
quote:
Oei .... gelukkig onder je oog en niet ertegenaan ...quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
Allergische reactie op een muggenbult bij mijn linkeroog.
Verdomme toch hé.
[ afbeelding ]
Nee doet pijn. Vrijdag huisarts.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:26 schreef maily het volgende:
[..]
Oei .... gelukkig onder je oog en niet ertegenaan ...
Hopelijk jeukt het niet
Kijk aanquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou, ik denk dat ik de boosdoener van de motjes plaag heb gevonden.... Een pak granola, waarvan ik dacht dat het nog dicht was.
Eens kijken of die ellende nu minder word
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Kijk aan![]()
En anders altijd nog cederhouit proberen
Ik heb ze ooit in mijn kleding kast gemikt op verschillende plekken, al jaren geen mot meer nuquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Zeker, had al gekeken naar een cederhouten vloer, maar die zijn er niet veel. Ik denk te zacht hout. Maar iets van cederhout in huis , al is het een beeldje ofzo.. zit nu in mijn hoofd
Zijn die er nog wel ? Kledingmotten? Niet veel mensen hebben echte wol meer .. alhoewel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit in mijn kleding kast gemikt op verschillende plekken, al jaren geen mot meer nu
Ik heb nog wel wat Merino wollen truien. Zonde als er gaten in komenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn die er nog wel ? Kledingmotten? Niet veel mensen hebben echte wol meer .. alhoewel.
Zeker zondequote:
Is al wat ouder maar blijft leukquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:02 schreef pullup het volgende:
[ x ]
Deze elke dag wel minimaal een keer gekeken deze laatste week
Hij is echt elke dag grappiger![]()
![]()
De larven lusten ook leer, zijde, veren .....quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zijn die er nog wel ? Kledingmotten? Niet veel mensen hebben echte wol meer .. alhoewel.
< Gaat nu in zijn nachtkastje kijkenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:31 schreef maily het volgende:
[..]
De larven lusten ook leer, zijde, veren .....
Nu benieuwd wat daar in kan liggenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Gaat nu in zijn nachtkastje kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |