SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen TT is ook een TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou wel een beetje met moeitequote:Op maandag 27 mei 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat doet ze gewoon zomaar eventjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Diplomatiek wel dan.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet wordt er weer iemand woosboest om de TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaat nog steeds gebeurenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet wordt er weer iemand woosboest om de TT
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal ik nu woosboest doen om geen TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ach, die staat onder de spoilerquote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet wordt er weer iemand woosboest om de TT![]()
![]()
—> KLBquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De ze post zag ik aankomen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meenjeniet?!quote:![]()
Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet klagen maar dragen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een leuk nummer.quote:
Ik klik nietquote:
Wie zeurt krijgtr een ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie hier als maagd binnenhuppelt....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
slaap lekker ASquote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je niet eens een keer stoppen met je constante uitlokkerij?
Man3.
Trusten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil jou best wel eens testen.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
* Lovely wilde een opmerking maken maar ik hou mij maar even in hahaquote:Op maandag 27 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil jou best wel eens testen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
The Homosexual Initiative Vienna (HOSI Wien) was founded in Vienna in 1979. It is Austria's oldest and largest gay, lesbian and bisexual association.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mwa moet je soms een half uur tot een uur wachten tot de volgende bus komt..quote:
Wat een hel, sta je daarquote:Op maandag 27 mei 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa moet je soms een half uur tot een uur wachten tot de volgende bus komt..![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je niet eens een keer stoppen met je constante uitlokkerij?
Man3.
Trusten.Trust nobody![]()
Hoe goed kan je koken enzo.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely wilde een opmerking maken maar ik hou mij maar even in haha
Joke.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of neutronenbommenstickers op je nieuwe tas plakken.
Joke stop toch met koken...quote:Op maandag 27 mei 2024 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Of neutronenbommenstickers op je nieuwe tas plakken.![]()
ow ja dat doen ze in oostenrijk hequote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat is dat vor en word dann?
hosi = broek
overal een i achterplakkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Broekjequote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hosi = broek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
dat is het spel marioquote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
hij was mi an uitlokken om dat
hij zeg alles willt blokon van me
je mag niet gaan schelden omdat iemand het spel speeltThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hosi = broek
Aber dan gevt es Josti und das ist ein Musikband.![]()
Google das!![]()
Laat je niet uitlokken mario. Lekker negerenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
hij zeg alles willt blokon van me![]()
![]()
Kappen nou. Je was zelf aan het uitlokken, je weet precies wat je deed.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:36 schreef mario390 het volgende:
hij zeg alles willt blokon van me
Volgende keer ga ik weer beginnen met TRen.
Jij vindt het al uitlokken als ik je bolk, terwijl je mij al meerdere malen letterlijk uit hebt zitten schelden.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2024 19:40:16 ]![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja
Google das!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jouw Duitse spelling is toch wat minderquote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja
Google das!
Uw ADH vitamine Worst
hoe zou je oeps in het duits vertalenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jouw Duitse spelling is toch wat minder
ja jostibandquote:Op maandag 27 mei 2024 19:37 schreef maily het volgende:
[..]
Ja
Google das!
niet gelijk met tostiband![]()
Hopplaquote:Op maandag 27 mei 2024 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe zou je oeps in het duits vertalenSmile, it's free therapy.![]()
Zeg maar niets meerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jouw Duitse spelling is toch wat minder![]()
![]()
schev je tra in je ding waar het niequote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kappen nou. Je was zelf aan het uitlokken, je weet precies wat je deed.
Volgende keer ga ik weer beginnen met TRen.
Jij vindt het al uitlokken als ik je bolk, terwijl je mij al meerdere malen letterlijk uit heb zitten schelden.
de licht ziet![]()
Klaar nuquote:Op maandag 27 mei 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
schev je tra in je ding waar het nie
de licht ziet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
#1quote:Op maandag 27 mei 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de licht ziet![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de licht ziet![]()
![]()
oooh you touch my tralalalaquote:Op maandag 27 mei 2024 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
de licht zietUw ADH vitamine Worst
Eierdopquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ik zou die post niet TR'en van mario, is pure woordkunstUw ADH vitamine Worst
Met een vliegje op d'r neus?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus maily is eigenlijk een konijntje![]()
![]()
woordkunst is leuk
maar anderen uitschelden is niks kunstigs aanThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
woordkunst is leuk
maar anderen uitschelden is niks kunstigs aan![]()
![]()
Goedeavond allemaalFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
artistiek uitschelden kan ookquote:Op maandag 27 mei 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
woordkunst is leuk
maar anderen uitschelden is niks kunstigs aanUw ADH vitamine Worst
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
als ik het doe krijg ik een notequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik het doe krijg ik een noteAls ik dat doe komt er een tentoonstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Ik zet hem nu aan.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
Als iedereen deze review ff gaat kijken, ga ik ondertussen punkten scoren!![]()
@mario390
Doe eens even net of je 48 bent.Er valt deze maand niks meer te halen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
doe danquote:Op maandag 27 mei 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik dat doe komt er een tentoonstelling
dan ga ik kijken
Spontaniteit. Misschien is er wel een nieuw spel van te maken.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee het moet natuurlijk, organisch gaan.![]()
Er zijn meerdere reviewers die er bij gaan huilen, The Charismatic Voice ook maar deze dame is nog weer een tikkie gevoeliger.quote:
Ze had het laatst ook heel erg zwaar met The Cranberries - Zombie.![]()
nounou.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn meerdere reviewers die er bij gaan huilen, The Charismatic Voice ook maar deze dame is nog weer een tikkie gevoeliger.
Ze had het laatst ook heel erg zwaar met The Cranberries - Zombie.
zo bijzonder is die niet, dat zombie nummer.How can I make this topic about me?![]()
Moet-ie ineens 40 jaar van zijn leven overslaan?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mario390
Doe eens even net of je 48 bent.Er valt deze maand niks meer te halen.![]()
![]()
in de 20 will ik wellquote:Op maandag 27 mei 2024 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
@:Mario390
Doe eens even net of je 48 bent.Er valt deze maand niks meer te halen.![]()
marioquote:Op maandag 27 mei 2024 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik ook
ik verwend worden de niemand
snapt
we snappen echt wel wanneer je iemand uitscheld
zo bijzonder ben je nu ook weer nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je bent gister goed verwend op je verjaardag, met alle felicitaties en naamtopicsquote:Op maandag 27 mei 2024 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik ook
ik verwend worden de niemand
snapt
How can I make this topic about me?![]()
Ik vind hem wel erg mooi, maar mij grijpt het ook niet zo enorm aan.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
nounou.
zo bijzonder is die niet, dat zombie nummer.
Maar deze dame is HSP en voelt meteen de leed en ellende aan waarin die kinderen zijn opgegroeid enzo.
Met de heftigste stukjes kijkt ze in die review toevallig net weg trouwens.![]()
Ja, ik wilde dat ook net zeggen. Het is nog maar de 27e. Nog een paar dagen te gaan. En het gaat om maar 13 puntjes. Dat moet lukken.quote:How can I make this topic about me?![]()
en anders moeten we een gofundme starten voor een nieuw toetsenbord?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik wilde dat ook net zeggen. Het is nog maar de 27e. Nog een paar dagen te gaan. En het gaat om maar 13 puntjes. Dat moet lukken.![]()
yep, en hij gooide en andere binnenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je bent gister goed verwend op je verjaardag, met alle felicitaties en naamtopics![]()
En vervolgens gingen papa en mama een talentenjacht maken over wie hun dochter het beste kon vervangen!![]()
![]()
![]()
De vader van Britney was dit niet overkomen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Even her daddy thought she was fiiiiiine...![]()
Iedereen uit de statsquote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle mensen die DTS al eens hebben gewonnen uit de stats halen?
I'm surrounded by morons!
kanquote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle mensen die DTS al eens hebben gewonnen uit de stats halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Grote bluf..............quote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Alle mensen die DTS al eens hebben gewonnen uit de stats halen?Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan
Bij een persoon ging het al heel snel en dat was een foutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij een persoon ging het al heel snel en dat was een foutje
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan
Geen probleem hoor.Ik heb mijn doel behaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk ook niet dat jij het probleem zult zijnquote:Op maandag 27 mei 2024 19:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geen probleem hoor.Ik heb mijn doel behaald.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Goed idee, ik ben toch altijd nr 1quote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus maily is eigenlijk een konijntje![]()
![]()
Ow sinds Picard (en ook Discovery) is dat sowieso al een stuk moeilijker.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:56 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Nu kan ik nooit meer normaal deze serie kijken![]()
![]()
Roberta Flack.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ken ik je?quote:
wederomquote:Op maandag 27 mei 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
1x gewonnen hiero was ook genoeg
mag van mij ook weer weg
ik doelde ook niet op jou
Nee.Eerlijk gewonnen.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
mag van mij ook weer weg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij heeft amper zijn zijwieltjes losgeschroefdquote:Op maandag 27 mei 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Moet-ie ineens 40 jaar van zijn leven overslaan?![]()
![]()
aangezien je klonen niet mag ontklonenquote:
zeg ik niksThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Hij heeft amper zijn zijwieltjes losgeschroefd!
![]()
Maar mario zou dan ook uit de stats verdwijnen en dan gaan alle 5 reserve toetsenborden tegen de muur.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
mag van mij ook weer weg
En kree als winnaar zou ook raar aanvoelen![]()
ja zat net te kijkenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar mario zou dan ook uit de stats verdwijnen en dan gaan alle 5 reserve toetsenborden tegen de muur.
En kree als winnaar zou ook raar aanvoelen
doe maar niet
quote:Op maandag 27 mei 2024 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar mario zou dan ook uit de stats verdwijnen en dan gaan alle 5 reserve toetsenborden tegen de muur.
![]()
Waarom zou kree niet mogen winnen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
meer dan raar..quote:Op maandag 27 mei 2024 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Smile, it's free therapy.![]()
Flakka is geen fake.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik denk van welquote:Op maandag 27 mei 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je nog meer verhalen over z'n piemel lezen?![]()
Je praat in raadselsquote:Op maandag 27 mei 2024 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien je klonen niet mag ontklonen
zeg ik niks![]()
![]()
ok GERDAquote:Op maandag 27 mei 2024 20:00 schreef mario390 het volgende:
BERTA::,, hij had zo en staan,
dat hij nur in hoofdstand zijn kleine
behofte kunnt doenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Piemelpraatquote:Op maandag 27 mei 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Wil je nog meer verhalen over z'n piemel lezen?![]()
![]()
Of de paarsgepunte lans.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
De één heeft het over futzpiemel, de ander gewoon over z'n lul.How can I make this topic about me?![]()
of het is iemand die klonen in het verleden het leven zuur heeft gemaakt in DTSquote:
of het is iemand die iedereen een act noemt
Ja hij had een halfstijfje van de morfine toen bloedmooie zustertjes in stoute pakjes een katheter in z'n fluit aan het aanbrengen waren terwijl een potige harige chirurg met z'n armen over elkaar nors toe stond te kijken.quote:![]()
dat ......................quote:Op maandag 27 mei 2024 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
of het is iemand die klonen in het verleden het leven zuur heeft gemaakt in DTS
of het is iemand die iedereen een act noemt
1 van de 2..........Smile, it's free therapy.![]()
die heet FERNANDOquote:Op maandag 27 mei 2024 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de heet berta
van man en halfe man
Hättest du noch ein Geburtstaggeschenk empfangen?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee de heet berta
van man en halfe man![]()
Een stel hysterische religieuze Amerikanen hebben dit filmpje en vele soortgelijke aangegrepen om te claimen dat flakka van de duivel is en dat het zich overal verspreidt en dat iedereen nu naar de kerk moet om te gaan bidden.quote:![]()
einemquote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hättest du noch ein Geburtstaggeschenk empfangen?
maar verder goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen idee. Misschien onder een kloon. Niets is zeker hier tegenwoordig.quote:How can I make this topic about me?![]()
Niet over de bomen?quote:
Laat die regenbui maar komen
als je huilt.....![]()
![]()
Er lopen rare mensen rond. Gister die lui bij Stegemanquote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Een stel hysterische religieuze Amerikanen hebben dit filmpje en vele soortgelijke aangegrepen om te claimen dat flakka van de duivel is en dat het zich overal verspreidt en dat iedereen nu naar de kerk moet om te gaan bidden.![]()
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
einem
maar verder goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
al deze week 2 hosi 1 hemd gekregtquote:Op maandag 27 mei 2024 20:03 schreef maily het volgende:
[..]
Hättest du noch ein Geburtstaggeschenk empfangen?![]()
Die is legendarisch!quote:
De eenvoud van die clip maakt het echt helemaal af!
Maar Life's what you make it is pas echt hun masterpiece!![]()
![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet over de bomen?
Laat die regenbui maar komen
als je huilt.....![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze waren sowieso een hele goede band.quote:
Life's what you make itquote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is legendarisch!
Maar Life's what you make it is pas echt hun masterpiece!![]()
![]()
![]()
Wat een plaat is dat![]()
![]()
wegen de dieren?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Die is legendarisch!
Maar Life's what you make it is pas echt hun masterpiece!
hier op de foto likt hij
op hitler![]()
![]()
Die zanger is net overleden toch?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze waren sowieso een hele goede band.![]()
Binnen of buiten?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze waren sowieso een hele goede band.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wegen de dieren?
hier op de foto likt hij
op hitler
quote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze waren sowieso een hele goede band.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Ja idd. Waarom ze dat nou gedaan hebben?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wegen de dieren?
hier op de foto likt hij
op hitler![]()
Such A Shamequote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Life's what you make it![]()
![]()
![]()
Wat een plaat is datActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
dat is nur 2 sekondenquote:Op maandag 27 mei 2024 20:07 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ja idd. Waarom ze dat nou gedaan hebben?![]()
Mokergoed!quote:Op maandag 27 mei 2024 20:05 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Life's what you make it![]()
![]()
![]()
Wat een plaat is dat
En die clip ook, kolere!![]()
![]()
Het nummer zelf.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
wegen de dieren?
hier op de foto likt hij
op hitler
De insecten.
De condenserende adem.
Het pianospel
De belichting.
Zijn nerveuze gehups op de maat.
Alles!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: