SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Faal“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen TT is ook een TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou wel een beetje met moeitequote:Op maandag 27 mei 2024 19:11 schreef AardappelSchotel het volgende:
Dat doet ze gewoon zomaar eventjes
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Diplomatiek wel dan.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet wordt er weer iemand woosboest om de TT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gaat nog steeds gebeurenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet wordt er weer iemand woosboest om de TT
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zal ik nu woosboest doen om geen TT.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ach, die staat onder de spoilerquote:Op maandag 27 mei 2024 19:14 schreef AardappelSchotel het volgende:
Voor je het weet wordt er weer iemand woosboest om de TT![]()
![]()
—> KLBquote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De ze post zag ik aankomen.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Meenjeniet?!quote:![]()
Ik dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet klagen maar dragen...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat een leuk nummer.quote:
Ik klik nietquote:
Wie zeurt krijgtr een ....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie hier als maagd binnenhuppelt....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
slaap lekker ASquote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je niet eens een keer stoppen met je constante uitlokkerij?
Man3.
Trusten.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik wil jou best wel eens testen.quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
* Lovely wilde een opmerking maken maar ik hou mij maar even in hahaquote:Op maandag 27 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil jou best wel eens testen."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
The Homosexual Initiative Vienna (HOSI Wien) was founded in Vienna in 1979. It is Austria's oldest and largest gay, lesbian and bisexual association.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Mwa moet je soms een half uur tot een uur wachten tot de volgende bus komt..quote:
Wat een hel, sta je daarquote:Op maandag 27 mei 2024 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mwa moet je soms een half uur tot een uur wachten tot de volgende bus komt..![]()
![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 mei 2024 19:25 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Kan je niet eens een keer stoppen met je constante uitlokkerij?
Man3.
Trusten.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: