Gimenez of Pratto is ook lood om oud ijzer. Ja toch of niet dan maat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 12:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
De echter grondlegger is natuurlijk Cor Pot die Pratto scoutte.
Een verhuizing naar Spijkenisse zou daarvoor wellicht uitkomst bieden. Daar wonen alleen maar nette mensen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk lukt het Priske om die netten weg te krijgen.
Dan is hij Slot op ALLE FRONTEN voorbij.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:55 schreef Divje het volgende:
[ x ]
Priske? Setpieces? Wat is dit nu weer haha.
Of toch Gijs Smal. Window 2024-2025.
Overdenken much.
Op naar Dordrechtquote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:07 schreef Pistolero het volgende:
Transferwindow 2024-2025 officieel geopend genot.
Wordt die arme Hadj-Moussa nu al weer vergeten.
Zeker gezien de bezetting achterin wat smal is.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar Smal is gewoon prima om die transfervrij te halen. Niet zo'n geweldig seizoen als 22/23, maar toch.
Die stond netjes op het lijstje in het filmpje hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:07 schreef Pistolero het volgende:
Transferwindow 2024-2025 officieel geopend genot.
Wordt die arme Hadj-Moussa nu al weer vergeten.
Als back-up voor Hartman had ik het prima gevonden, slechter dan Lopez kan sowieso niet. Maar nu Hartman er de rest van het jaar uitligt ben ik benieuwd of hij goed genoeg is om hem langdurig te vervangen, of dat je toch nog verder moet kijken.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker gezien de bezetting achterin wat smal is.
In dat geval hadden we net zo goed die rooie van de kerstfoto weer terug kunnen halen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als back-up voor Hartman had ik het prima gevonden, slechter dan Lopez kan sowieso niet. Maar nu Hartman er de rest van het jaar uitligt ben ik benieuwd of hij goed genoeg is om hem langdurig te vervangen, of dat je toch nog verder moet kijken.
Of Hancko moet gewoon blijven, natuurlijk(hahaha)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |