Ik zou hulp voor het daadwerkelijke probleem inroepen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:54 schreef Ole het volgende:
Ze moeten wel met bewijs komen dan. Ze hebben je niet getest. In theorie zou je ook diabetes kunnen hebben. Ik zou juridische hulp inroepen
Gezien de reactie heb ik maar één ding te zeggen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:46 schreef Masberum het volgende:
In het contract staat blijkbaar wel zoiets dat dat ontslag kan betekenen maar dat is 1,5 jaar geleden ondertekend en nooit bij stil gestaan verder toen. Zijn wel dingen voorgekomen maar goed. Ik ga het wel aanvechten denk ik. Ik had wel wat op vanwege een wat stressvolle periode en merkte ook wel dat ik zelf anders overkwam maar ik deed mijn werk verder goed en dit is gewoon een overdreven reactie.
Misschien heeft TS het wel gewoon toegegeven toen het gevraagd werd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:54 schreef Ole het volgende:
Ze moeten wel met bewijs komen dan. Ze hebben je niet getest. In theorie zou je ook diabetes kunnen hebben. Ik zou juridische hulp inroepen
Ik denk dat hoe sterk je staat mede afhankelijk is van de 'dingen die wel zijn voorgekomen maar goed'. Als daar al ernstige zaken tussen zitten waar ook waarschuwingen voor gegeven zijn en dossier is ogebouwd, sta je een stuk minder sterk nu.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:46 schreef Masberum het volgende:
In het contract staat blijkbaar wel zoiets dat dat ontslag kan betekenen maar dat is 1,5 jaar geleden ondertekend en nooit bij stil gestaan verder toen. Zijn wel dingen voorgekomen maar goed. Ik ga het wel aanvechten denk ik. Ik had wel wat op vanwege een wat stressvolle periode en merkte ook wel dat ik zelf anders overkwam maar ik deed mijn werk verder goed en dit is gewoon een overdreven reactie.
Duik eens in de pohi van deze userquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:14 schreef Basp1 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe TS zijn dagen nu gaat door brengen.
Op straat wat zuipen en dan op een normale tijd naar huis en hierover niets aan zijn vriendin vertellen?
Ander had ik het toch niet over zijn "vriendin" gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Duik eens in de pohi van deze user
Het is een act, en niet meer dan dat. Het reageren niet meer waard.quote:Op donderdag 30 mei 2024 10:48 schreef Opzoeknaarvrienden het volgende:
Nou, van @:Masberum komt geen reactie meer. Wel online, dus bijgelezen (lijkt mij), maar reageren? Ho maar
is het niet zo dat een werkgever een hulptraject moet opstarten,je kan nooit zomaar door dit onslagen worden,raar maar waar.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:04 schreef bonanza8 het volgende:
Alcoholgebruik op zichzelf is geen directe reden voor ontslag op staande voet. Dit geldt zowel voor privétijd als tijdens of voor het werk. Echter, herhaaldelijk drankmisbruik, waarbij een werknemer eerder is gewaarschuwd, kan wel een reden zijn voor ontslag op staande voet.
Als een werkgever vermoedt dat een werknemer alcohol heeft gebruikt, is het belangrijk om zorgvuldig te werk te gaan. Er moet een zorgvuldig onderzoek plaatsvinden om feiten vast te stellen, zoals de geur van alcohol of het dronken uiterlijk van de werknemer. Geen alcoholtest hebben uitgevoerd kan de zaak bemoeilijken.
Die is te druk met bezopen Assassin Creed Odyssey (quote:
Heeft ie tenminste één doel in zijn leven gerealiseerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 10:09 schreef HSG het volgende:
TS had geen zin meer om te werken en is daarom gaan drinken.
R&P / Geen zin meer in werken
Zo moeilijk is dat niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 11:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heeft ie tenminste één doel in zijn leven gerealiseerd.
0,1 promiel kan ook op natuurlijke wijze voorkomen, dus het zou me verbazen als het zo strak is getrokken. Maar goed, daar was de “geloof ik” dan ook voorquote:Op maandag 27 mei 2024 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken een locatie die je vooraf bezoekt een formulier moet tekenen dat je geen alcohol,drugs of medicijnen (met label niet rijden )hebt gebruikt.
En bij aankomst doen ze regelmatig een adem analyse. Waarbij 0,1 promiel al weigering van de site is en voor werknemers ontslag geloof ik.
Die mensen kunnen niet zondag of doordeweeks naar een verjaardag.
En dan ga je jezelf daar vast wel weer tegenkomenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:09 schreef Masberum het volgende:
Ik ga gewoon solliciteren. Als ik het aanvecht en daar wel weer mag werken dan is het toch ontzettend onprettig gezien de situatie. Dus ik neem mijn verlies (hun verlies ook want ik deed mijn werk best oke) en ben weer bezig mijn C.V. te updaten en dan kijken naar andere uitdagingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |