Ik ben niet dronkenquote:Op zondag 19 mei 2024 23:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, het zoveelste dronken late-avond topic.
Laat je weten hoe je driedaagse werkweek bevalt TS?
Of heb je weer grote woorden en weinig daden?
En waarom zou ik weinig daden hebben? Hoe minder ik verdien hoe meer zij moet gaan betalen. Het zijn vooral woorden van jou en de rest zoals altijdquote:Op zondag 19 mei 2024 23:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ah, het zoveelste dronken late-avond topic.
Laat je weten hoe je driedaagse werkweek bevalt TS?
Of heb je weer grote woorden en weinig daden?
Ja leuk hoor, maar ik ga in deze relatie niet vreemd. Ik heb 2 kinderen en laat hun niet in de steek. Ook al zegt iedereen dat ik dat wel doe met emotionele chantage en blabla. Ik betaal de prijs ervoor om juist ongelukkig te zijn voor mijn kinderen. Elk ander persoon was al gewoon weggegaan. Ik klaag erover in plaats van dat en dat wordt me extra aangerekendquote:Op maandag 20 mei 2024 00:17 schreef Het_Bokje het volgende:
voor 3400/mnd kun je toch gewoon naar de hoeren en verder vrij zijn? (ik heb in een recent topic gelezen dat 3x per week seks normaal is, dus voor 2400 kun je toch klaar zijn?
Wat een gejank zeg. Willens en wetens een relatie aangaan, maar de ballen om je bek open te trekken inzake geld heb je niet. (of dreigen met kutstraf)
Verder lekker de cuck van je portemonnee uithangen zou ik zeggen.
succes ermee. /care
`wat jank je nou dan? Dat het leven (+kids) geld kosten?quote:Op maandag 20 mei 2024 00:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja leuk hoor, maar ik ga in deze relatie niet vreemd. Ik heb 2 kinderen en laat hun niet in de steek. Ook al zegt iedereen dat ik dat wel doe met emotionele chantage en blabla. Ik betaal de prijs ervoor om juist ongelukkig te zijn voor mijn kinderen. Elk ander persoon was al gewoon weggegaan. Ik klaag erover in plaats van dat en dat wordt me extra aangerekend
Ik hoop dat je vriendin dit ooit te lezen krijgt, jou onder je "achterwerk schopt" en de kinderen meeneemt en volledige voogdij krijgt.quote:Op zondag 19 mei 2024 23:33 schreef Masberum het volgende:
Gewoon een normale vraag, ik denk dat veel mensen in mijn situatie zitten. Ik werk en verdien goed maar dat helpt niks als al je geld opgaat aan je vriendin. Ik zit er nu over te denken om van een 5 daagse werkweek naar een 3 daagse te gaan en dan maar gewoon te zien hoe ze zich nog redt en wat er gebeurt. Zelf mag ze ook wel wat extra doen want ze zit nu niet op 5 dagen terwijl ik dat al wel jaren heb gedaan. Het idee dat de man de stoel van de vrouw moet klaarzetten in een restaurant staat in dit geval gelijk aan het verlies van iets van 3400 euro per maand. Ik begin er zat van te worden eigenlijk maar goed dat hoort nou eenmaal bij het leven blijkbaar. Vrouwen willen gelijkheid maar niet als het gaat om het betalen van de rekeningen of wat anders dan ook wat iets kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |