abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213623459
Gewoon een normale vraag, ik denk dat veel mensen in mijn situatie zitten. Ik werk en verdien goed maar dat helpt niks als al je geld opgaat aan je vriendin. Ik zit er nu over te denken om van een 5 daagse werkweek naar een 3 daagse te gaan en dan maar gewoon te zien hoe ze zich nog redt en wat er gebeurt. Zelf mag ze ook wel wat extra doen want ze zit nu niet op 5 dagen terwijl ik dat al wel jaren heb gedaan. Het idee dat de man de stoel van de vrouw moet klaarzetten in een restaurant staat in dit geval gelijk aan het verlies van iets van 3400 euro per maand. Ik begin er zat van te worden eigenlijk maar goed dat hoort nou eenmaal bij het leven blijkbaar. Vrouwen willen gelijkheid maar niet als het gaat om het betalen van de rekeningen of wat anders dan ook wat iets kost.
pi_213623470
Succes
  zondag 19 mei 2024 @ 23:36:42 #3
319979 Fok-it
All is well
pi_213623471
Leuk verhaaltje weer Phoenyx
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_213623480
Volgens mij ben jij het zeikwijf in de relatie
pi_213623484
2 dagen om het huis te boenen, boodschappen doen etc
.
  Moderator zondag 19 mei 2024 @ 23:42:02 #6
236264 crew  capricia
pi_213623495
Gewoon doen. En morgen meteen thuis op tafel leggen en een email naar je baas sturen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213623503
3-daagse werkweek :D

nóg meer tijd om FOK! vol te baggeren ^O^ _O_
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_213623555
Ah, het zoveelste dronken late-avond topic.

Laat je weten hoe je driedaagse werkweek bevalt TS?
Of heb je weer grote woorden en weinig daden?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_213623639
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 23:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

Ik ben niet dronken
  maandag 20 mei 2024 @ 00:09:44 #10
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213623647
:O
Je bent een waardeloze agent.
pi_213623651
pi_213623656
quote:
1s.gif Op zondag 19 mei 2024 23:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

En waarom zou ik weinig daden hebben? Hoe minder ik verdien hoe meer zij moet gaan betalen. Het zijn vooral woorden van jou en de rest zoals altijd
pi_213623680
voor 3400/mnd kun je toch gewoon naar de hoeren en verder vrij zijn? (ik heb in een recent topic gelezen dat 3x per week seks normaal is, dus voor 2400 kun je toch klaar zijn?

Wat een gejank zeg. Willens en wetens een relatie aangaan, maar de ballen om je bek open te trekken inzake geld heb je niet. (of dreigen met kutstraf)
Verder lekker de cuck van je portemonnee uithangen zou ik zeggen. 14.gif

succes ermee. /care
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_213623689
Is dit een troll?
pi_213623716
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 00:17 schreef Het_Bokje het volgende:
voor 3400/mnd kun je toch gewoon naar de hoeren en verder vrij zijn? (ik heb in een recent topic gelezen dat 3x per week seks normaal is, dus voor 2400 kun je toch klaar zijn?

Wat een gejank zeg. Willens en wetens een relatie aangaan, maar de ballen om je bek open te trekken inzake geld heb je niet. (of dreigen met kutstraf)
Verder lekker de cuck van je portemonnee uithangen zou ik zeggen. 14.gif

succes ermee. /care
Ja leuk hoor, maar ik ga in deze relatie niet vreemd. Ik heb 2 kinderen en laat hun niet in de steek. Ook al zegt iedereen dat ik dat wel doe met emotionele chantage en blabla. Ik betaal de prijs ervoor om juist ongelukkig te zijn voor mijn kinderen. Elk ander persoon was al gewoon weggegaan. Ik klaag erover in plaats van dat en dat wordt me extra aangerekend
pi_213623743
quote:
0s.gif Op maandag 20 mei 2024 00:23 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja leuk hoor, maar ik ga in deze relatie niet vreemd. Ik heb 2 kinderen en laat hun niet in de steek. Ook al zegt iedereen dat ik dat wel doe met emotionele chantage en blabla. Ik betaal de prijs ervoor om juist ongelukkig te zijn voor mijn kinderen. Elk ander persoon was al gewoon weggegaan. Ik klaag erover in plaats van dat en dat wordt me extra aangerekend
`wat jank je nou dan? Dat het leven (+kids) geld kosten?

DUH!

stop dan gewoon met werken en ga de uitkeringsleef leven. Gewoon al je aspiraties van je af laten glijden en op de bank gaan liggen. ^O^
pi_213623807
TS heeft het zo slecht. Arme jongen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_213623879
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2024 23:33 schreef Masberum het volgende:
Gewoon een normale vraag, ik denk dat veel mensen in mijn situatie zitten. Ik werk en verdien goed maar dat helpt niks als al je geld opgaat aan je vriendin. Ik zit er nu over te denken om van een 5 daagse werkweek naar een 3 daagse te gaan en dan maar gewoon te zien hoe ze zich nog redt en wat er gebeurt. Zelf mag ze ook wel wat extra doen want ze zit nu niet op 5 dagen terwijl ik dat al wel jaren heb gedaan. Het idee dat de man de stoel van de vrouw moet klaarzetten in een restaurant staat in dit geval gelijk aan het verlies van iets van 3400 euro per maand. Ik begin er zat van te worden eigenlijk maar goed dat hoort nou eenmaal bij het leven blijkbaar. Vrouwen willen gelijkheid maar niet als het gaat om het betalen van de rekeningen of wat anders dan ook wat iets kost.
Ik hoop dat je vriendin dit ooit te lezen krijgt, jou onder je "achterwerk schopt" en de kinderen meeneemt en volledige voogdij krijgt.
Life is a highway...let's ride it!
pi_213623915
Goed topic weer Phoenix.
  Forum Admin maandag 20 mei 2024 @ 01:12:42 #20
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_213623926
Ah, de dagelijkse update. Dank je wel voor de mededeling.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')