Ik mag toch godverdomme hopen dat de medewerkers van deze instantie nu een keer strafrechtelijk vervolgd gaan worden voor deze blunders. De tijd dat instanties zoals Jeugdzorg keer op keer mogen falen moet maar eens afgelopen zijn, en de enige manier om het die figuren duidelijk te maken is met gevangenisstraffen blijkbaar.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Zwaargewond pleegmeisje (10) vertelde op school dat ze werd mishandeld, toch moest ze terug naar huis
Het 10-jarige meisje uit Vlaardingen dat in het ziekenhuis vecht voor haar leven, klampte zelfs wildvreemden aan om te vertellen dat ze thuis door haar pleegouders werd mishandeld. Ook buurtbewoners en haar biologische moeder trokken aan de bel bij instanties. Toch moest het meisje altijd weer terug naar huis. Totdat het daar vreselijk misging.
Premium artikel AD
Mijn handen jeuken en ik voel intens veel pijn. Een kind!!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik mag toch godverdomme hopen dat de medewerkers van deze instantie nu een keer strafrechtelijk vervolgd gaan worden voor deze blunders. De tijd dat instanties zoals Jeugdzorg keer op keer mogen falen moet maar eens afgelopen zijn, en de enige manier om het die figuren duidelijk te maken is met gevangenisstraffen blijkbaar.
Die 700 euro verlies per maand botgevierd op de zus?quote:Er wordt steeds meer duidelijk over wat voor mogelijk gruwelijke praktijken zich maandenlang zouden hebben afgespeeld in de woning aan de Madoerastraat in Vlaardingen, waar het slachtoffertje samen met nog een pleegkind, een 8-jarige jongetje met een hartziekte, en de biologische dochter van de pleegouders woonde. Het jongere zusje van het zwaar toegetakelde meisje woonde tot een paar maanden geleden ook in het gezin, maar werd door de rechter geplaatst bij de biologische moeder. Er waren ook verzoeken gedaan om het oudste meisje bij familieleden van de moeder op te vangen.
Dat is toch te bizar voor woordenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
Zwaargewond pleegmeisje (10) vertelde op school dat ze werd mishandeld, toch moest ze terug naar huis
Het 10-jarige meisje uit Vlaardingen dat in het ziekenhuis vecht voor haar leven, klampte zelfs wildvreemden aan om te vertellen dat ze thuis door haar pleegouders werd mishandeld. Ook buurtbewoners en haar biologische moeder trokken aan de bel bij instanties. Toch moest het meisje altijd weer terug naar huis. Totdat het daar vreselijk misging.
Premium artikel AD
Eerder die.quote:
Niet iedereen he, denk dat de mensen die de signalen keer op keer hebben afgegeven aan de instanties terwijl er niks mee gebeurt is zich nog meer klote voelen dat ze zo machteloos stonden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 07:57 schreef Ericr het volgende:
Er moet dus eerst een kind in kritieke toestand in het ziekenhuis belanden voordat die falende instanties door hebben dat het mis zit. Ongelooflijk triest, iedereen heeft dat meisje in de steek gelaten terwijl zij de meeste bescherming zou moeten genieten.
Hopelijk voor die ouders een hoge straf en sancties voor de falende instanties. Maar dat laatste zal wel niet, die mogen gewoon doorgaan met blijven falen. Ten koste van hulpeloze slachtoffers.
Bijna alle.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:36 schreef Pleun2011 het volgende:
Volgens Boevenniews heeft het meisje 'alle botten in haar lichaam' gebroken.
Hoe zij dit zouden kunnen weten is mij niet duidelijk, maar als het klopt dan wens ik de pleegouders toch minstens eenzelfde behandeling toe. Vieze varkens, Hamas is er niks bij
Nee dat lijkt me van niet.quote:Het menselijk skelet bestaat uit ongeveer 206 botten.
quote:
Dit is niet geil.quote:Wij een vol stel van beide 37 jaar en zoeken voor zaterdag avond een leuk stel of een of twee extra mannen erbij om samen met mij mijn vrouw lekker te verwennen. Zij houd ervan als e meerdere lullen aanwezig zijn. We nemen lekker plaats in de jacuzzi en drinken gezellig een drankje. We houden van respect geen rare dingen.”
600 per maand is voor mij echt niet genoeg om een kind op te gaan voeden.quote:Op maandag 27 mei 2024 16:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De vergoeding is nog belastingvrij ook.
Je zou maar als ouder machteloos moeten toekijken hoe je kind hierin terecht komt.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:25 schreef LaDaDiDa het volgende:
Trieste is dat dit meisje bij haar biologische moeder waarschijnlijk veiliger was dan bij de pleegouders.
Hopelijk wordt dit heel goed (strafrechtelijk?) uitgezocht.
Dat deden ze dan ook niet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
600 per maand is voor mij echt niet genoeg om een kind op te gaan voeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |