abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:10:35 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213709090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:34 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]

Geen idee of dit waar is natuurlijk, ken de taal niet.
Een aantal woorden die ik kon thuisbrengen kloppen met de vertaling, maar meer dan dat kan ik echt niet zeggen. Buiten die woorden om is er genoeg ruimte voor andere woorden die het geheel totaal iets anders maken.

De secundaire explosie is bevestigd?
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:28:33 #177
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213709206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 00:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
hoe?
Op dezelfde manier hoe Bin Laden is gepakt
pi_213709207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 08:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is echt onzin en ik krabbel helemaal niet terug.
Israel heeft ook honderden doden op zijn geweten, tienduizenden zelfs.
Israel pleegt ook genocide, dus tja.

Ik ben hier wel eens vaker een periode niet te vinden, uberhaupt niet. Misschien omdat ik wel wat beters te doen heb dat pro-terroristen zoals jij te woord te staan. Jullie blijven ondanks alle oorlogsmisdaden Israel toch wel steunen, gek genoeg.

En ook op andere subforums ben ik gerust dagen niet aanwezig, omdat ik gewoon een leven heb. Dus nee dat heeft niets met ''doelbewust negeren'' te maken.
Owh en voordat je weer gaat janken: Nee, ik kom hier ook niet terug bij elke gigantische moord actie van Israel, want dan kan ik elke dag wel terugkomen.
Haha kijk nou, er gebeurd wat en je komt meteen terug zodat je moord en brand kan schreeuwen. Moment dat je dat bericht zag, heb je opeens wel weer wat te doen en iedereen hier uitkafferen dan we allemaal meedoen met Israel huilhuil. Blijf gewoon weg.
pi_213709250
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 08:40 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
In je dromen, misschien.
Ik weet niet welke dingen Vomy precies bedoelt maar de onthoofde baby's, baby in de oven en systematische verkrachtingen op 7 oktober zijn inderdaad allemaal al ontkracht.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:37:47 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213709310
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
https://nos.nl/collectie/(...)et-operatie-in-rafah

Israël geeft vrijwel zeker geen gehoor aan het tussenvonnis. Het land zei voor de uitspraak al dat het een eventuele veroordeling naast zich zou neerleggen.

Tussenvonnis/veroordeling/uitspraak van een rechter. Ik snap niet wat het anders zou zijn?

Heb je de betreffende quote uit je bron nou al gevonden?
@Cuendillar
Dit, dus.
pi_213709367
quote:
[ twitter ]

Ondertiteling klopt. Bij wat gezegd wordt.

De audio zou er alleen bij gemonteerd zijn. Audio begint later dan de video

Zie bijvoorbeeld https://twitter.com/hoaxvstruths/status/1795234272380379625
Of
https://x.com/sohiubn/sta(...)Hl_-hsej9WeUwlVWJ8fg
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:50:09 #182
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213709454
Revealed: Israeli spy chief ‘threatened’ ICC prosecutor over war crimes inquiry

Mossad director Yossi Cohen personally involved in secret plot to pressure Fatou Bensouda to drop Palestine investigation, sources say

...

According to accounts shared with ICC officials, he is alleged to have told her: “You should help us and let us take care of you. You don’t want to be getting into things that could compromise your security or that of your family.”

One individual briefed on Cohen’s activities said he had used “despicable tactics” against Bensouda as part of an ultimately unsuccessful effort to intimidate and influence her. They likened his behaviour to “stalking”.

The Mossad also took a keen interest in Bensouda’s family members and obtained transcripts of secret recordings of her husband, according to two sources with direct knowledge of the situation. Israeli officials then attempted to use the material to discredit the prosecutor.

Maffiosi aan de Middellandse Zee. Gelukkig delen ZE onze normen en waarden w/
Antifa
  dinsdag 28 mei 2024 @ 10:05:03 #183
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213709640
quote:
14s.gif Op maandag 27 mei 2024 23:03 schreef jogy het volgende:

[..]
Ja en de tunnels onder de ziekenhuizen bleken ook bullshit te zijn. Israël is goed in propaganda spuwen en bommen gooien op onschuldige mensen, de leiderschap van Israël en hun gewapende tak het idf is alle menselijkheid verloren.

Anyway ik zit in mijn loopgraaf en kom daar net zo min uit als de rest, ik kan er gewoon geen respect meer voor opbrengen om het te bediscussiëren terwijl er genocide gepleegt wordt.
Hmm, dat is een nogal opmerkelijke claim want er zijn letterlijk talloze videos naar buiten gebracht van deze tunnels. En van genocide is er helemaal geen sprake, dus waar heb je het over?

Ik en talloze mensen met mij, kunnen geen respect opbrengen voor de moreel verwerpelijke individuen die aan de lopende band bezig zijn met een hetze aan te wakkeren jegens Israël en zichzelf opwerpen als de useful idiots voor een Islamtische terreurbeweging, dan wel het volk onder wie er een hele grote steun is voor deze terreurbeweging.
quote:
[ twitter ]

'Hamas MOH reported'

Kortom, nee, de aantallen vermeende slachtoffer zuigt men uit de duim.
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:50 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat is de kwestie niet. Iemand beweert dat het geen genocide is, want het dodental zou 37% vrouwen/kinderen zijn. Een redenering die nergens op slaat.
Je draait het om, jij beweert al tijdenlang dat er sprake is van genocide. Dat is dus een standpunt dat jij inneemt en dan is het aan jou om dit te bewijzen, niet aan anderen om jouw ongelijk te bewijzen.
pi_213709645
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 09:50 schreef VoMy het volgende:
Revealed: Israeli spy chief ‘threatened’ ICC prosecutor over war crimes inquiry

Mossad director Yossi Cohen personally involved in secret plot to pressure Fatou Bensouda to drop Palestine investigation, sources say

...

According to accounts shared with ICC officials, he is alleged to have told her: “You should help us and let us take care of you. You don’t want to be getting into things that could compromise your security or that of your family.”

One individual briefed on Cohen’s activities said he had used “despicable tactics” against Bensouda as part of an ultimately unsuccessful effort to intimidate and influence her. They likened his behaviour to “stalking”.

The Mossad also took a keen interest in Bensouda’s family members and obtained transcripts of secret recordings of her husband, according to two sources with direct knowledge of the situation. Israeli officials then attempted to use the material to discredit the prosecutor.

Maffiosi aan de Middellandse Zee. Gelukkig delen ZE onze normen en waarden w/
Ja maar het ICC is Hamas!
zie email 27 oktober
  dinsdag 28 mei 2024 @ 10:06:15 #185
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213709662
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:05 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja maar het ICC is Hamas!
Wat wil je hier precies mee zeggen?
pi_213709716
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
https://nos.nl/collectie/(...)et-operatie-in-rafah

Israël geeft vrijwel zeker geen gehoor aan het tussenvonnis. Het land zei voor de uitspraak al dat het een eventuele veroordeling naast zich zou neerleggen.

Tussenvonnis/veroordeling/uitspraak van een rechter. Ik snap niet wat het anders zou zijn?

Oh die! I stand corrected. :)

quote:
Heb je de betreffende quote uit je bron nou al gevonden?
:D

Zie je wat hier gebeurt? Ik geef toe wanneer ik fout zit. Jij niet. :)
Intolerant voor intolerantie
  dinsdag 28 mei 2024 @ 10:14:02 #187
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213709752
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:10 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
[..]

Heb jij intussen al gezien dat hamas gijzelaars heeft vrijgelaten?
Alsof de pali's zich houden aan wat het icc ze opdraagt...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213709771
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 09:28 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Op dezelfde manier hoe Bin Laden is gepakt
Door een CNN ploeg? :?

Verder te bestellen in mooie sprookjesverhalen vanuit het Midden-Oosten: ...
  dinsdag 28 mei 2024 @ 10:16:16 #189
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213709777
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:10 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
[..]

Ik zie vooral geen onderbouwing van datgene wat je beweert? Dus we zijn het erover eens dat je je wat verslikt hebt in het onderdeel gedemilitairiseerde zone en het corridor wat werd aangevallen. En dat ik ben je secretaresse niet en Tot ziens! daarna kwam uit ongemak. Bij deze afgetikt.
Dit, dus.
pi_213710036
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:16 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ik zie vooral geen onderbouwing van datgene wat je beweert? Dus we zijn het erover eens dat je je wat verslikt hebt in het onderdeel gedemilitairiseerde zone en het corridor wat werd aangevallen. En dat ik ben je secretaresse niet en Tot ziens! daarna kwam uit ongemak. Bij deze afgetikt.
Q.E.D. ^O^

Zoals ik al zei, ik ben je secretaresse niet. ;)

En geef toe, zelfs al zou ik je het exacte artikel met de exacte uitspraak hebben aangewezen, dan had je dat nog niet geaccepteerd.

Zo werkt de mens (je bent daarin niet uniek). Confirmation Bias; als je wordt geconfronteerd met informatie die je eigen standpunten weerlegt, word je gesterkt in je standpunt, ook al is die fout. Raar verschijnsel, tot op de dag van vandaag begrijp ik dat niet helemaal.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cuendillar op 28-05-2024 10:58:30 ]
pi_213710074
quote:
[ twitter ]

Hamas-raketten in een vluchtelingenkamp.

Het is dat ze de propaganda-oorlog hebben gewonnen, anders zou de wereld daar wel eens wat van kunnen denken...

We moeten afwachten of dit waar is natuurlijk. Netanyahu heeft uiteindelijk al aangegeven dat de hoeveelheid doden, door wat voor oorzaak ook, nooit de bedoeling is geweest.

[ Bericht 10% gewijzigd door Cuendillar op 28-05-2024 11:02:28 ]
  dinsdag 28 mei 2024 @ 11:01:02 #192
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213710120
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:52 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Q.E.D. ^O^

Zoals ik al zei, ik ben je secretaresse niet. ;)

En geef toe, zelfs al zou ik je het exacte artikel met de exacte uitspraak hebben aangewezen, dan had je dat nog niet geaccepteerd.

Zo werkt de mens (je bent daarin niet uniek). Confirmation Bias; als je wordt geconfronteerd met informatie die je eigen standpunten weerlegt, word je gesterkt in je standpunt, ook al is die fout. Raar verschijnsel, tot op de dag van vandaag begrijp ik dat niet helemaal.
Op het moment dat je zegt dat iemand iets zegt wat niet klopt is het voor een discussie wel handig dat je het onderbouwt. Ik gaf jou een quote en de link naar het artikel, jij gooit een algemene website neer met de opdracht: hier staat het ergens tussen, zelf zoeken, ik ben geen secretaresse.

Confirmation bias bla bla, dat slaat gewoon helemaal nergens op en dat weet jij ook.
Dit, dus.
pi_213710149
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Op het
Oh sorry, deze discussie was al afgelopen. :)
pi_213710207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:14 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Heb jij intussen al gezien dat hamas gijzelaars heeft vrijgelaten?
Alsof de pali's zich houden aan wat het icc ze opdraagt...
Dat is dan net weer niet relevant...

Dat Hamas geen gehoor geeft aan het ICC, heeft verder geen invloed op Israëls besluit het vonnis naast zich neer te leggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Cuendillar op 28-05-2024 11:14:34 ]
pi_213710244
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:09 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Wat Hamas wel of niet doet, is niet van invloed op wat Israël wel of niet zou (mogen) doen.
Dat zegt helemaal niemand
pi_213710292
quote:

[..]

Dat Hamas geen gehoor geeft aan het ICC, heeft verder geen invloed op Israëls besluit het vonnis naast zich neer te leggen.
Ik zal even reageren je ninja-edit.

Israël wordt door velen gezien als westers land. In de westerse wereld hebben we normen en waarden en houden we ons aan conventies en uitspraken van een ICC.
Dat Hamas geen gehoor geeft aan het ICC maakt het een terroristische organisatie en wat al niet meer.

Maar waarom zou dat dan niet voor Israël hoeven gelden?
pi_213710410
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:19 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik zal even reageren je ninja-edit.

Israël wordt door velen gezien als westers land. In de westerse wereld hebben we normen en waarden en houden we ons aan conventies en uitspraken van een ICC.
Dat Hamas geen gehoor geeft aan het ICC maakt het een terroristische organisatie en wat al niet meer.

Maar waarom zou dat dan niet voor Israël hoeven gelden?
Dank je voor het ... eh... ont-samenvatten? :) van mijn reactie.
pi_213710446
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 10:15 schreef HannahVrede het volgende:

[..]
Door een CNN ploeg? :?

Verder te bestellen in mooie sprookjesverhalen vanuit het Midden-Oosten: ...
Bijzonder altijd hoe Israël in Libanon, Syrië en Iran vaak met veel preciezie weet te opereren maar dat het in Gaza "niet kan".

Het kan wel maar kost meer tijd en moeite. Dat er onschuldige Palestijnse burgers omkomen en hun levens geruïneerd worden is een feature, geen bug vanuit Israëlisch oogpunt.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 11:41:46 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_213710484
quote:

[..]

Nou ja dat denk ik wel. Het is een doelstelling van dit offensief die gijzelaars terug te halen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_213710498
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 11:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Nou ja dat denk ik wel. Het is een doelstelling van dit offensief die gijzelaars terug te halen.
Ik doel meer op dat wat Hamas doet (vonnissen negeren), niet betekent dat Israël het dan ook maar mag doen. :)

Israël negeert het vonnis omdat het de doelstelling om Hamas te vernietigen beperkt, niet omdat Hamas ook vonnissen negeert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')