99% van de mensen in die gebieden willen gewoon leven, studeren, drinkwater en eten. Zeg dan gewoon dat je voor de genocide bent en schaam je er niet voor. Isral is in deze op alle fronten de vijand van het goede. Misschien komt het door trauma maar op een gegeven moment is dat geen excuus meer.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:53 schreef ludovico het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, kijk naar China.
Maar zonder dollen, wat moet je anders, die gifbeker wordt uit zichzelf niet gezond, kinderen vanaf geboorte gendoctrineerd met haat aan alles wat vrijheid zou kunnen betekenen.
Natuurlijk is onze cultuur met vrijheid superieur, zoals ook slavernij inferieure onmenselijke haat is waar de wereld best politieagent over mag spelen.
En Isral houd dat tegen met willekeurige bombardementen en "genocide".quote:Op maandag 27 mei 2024 22:59 schreef jogy het volgende:
[..]
99% van de mensen in die gebieden willen gewoon leven, studeren, drinkwater en eten. Zeg dan gewoon dat je voor de genocide bent en schaam je er niet voor. Isral is in deze op alle fronten de vijand van het goede. Misschien komt het door trauma maar op een gegeven moment is dat geen excuus meer.
Ik vind het zo mooi dat de pro Palestina mensen zo vree(m)dzaam zijnquote:Op maandag 27 mei 2024 22:43 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat de leiderschap en stel laffe hypocriete herders zijn lijkt me duidelijk.
Dat Hamas per dag meer aanhangers krijgt door de 75 jaar aan terreur dat Isral pleegt lijkt me even duidelijk.
Als Duitsland mijn land al 75 jaar systematisch verkracht en toe-eigent en ik mijn kinderen onthoofd, zonder romp aan de rand van een muur zie hangen of mijn kind 2 weken als lokaas in een auto zit waar ze tussen haar dode familie leden verhongert terwijl het leger iedereen dood schiet die in de buurt komt, tja.
Zet mij dan maar in een bommengordel en ik loop zo een kinderopvang in.
Ja en de tunnels onder de ziekenhuizen bleken ook bullshit te zijn. Isral is goed in propaganda spuwen en bommen gooien op onschuldige mensen, de leiderschap van Isral en hun gewapende tak het idf is alle menselijkheid verloren.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hamas een gewapende tak heeft die de dienst uitmaakt in Gaza. Denk je dat Palestijnen het fijn vinden als Hamas raketten vanaf hun huizen lanceert. En hun kinderen sterven vanwege acties van Hamas?
Wat kom je hier dan doen?quote:Op maandag 27 mei 2024 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja en de tunnels onder de ziekenhuizen bleken ook bullshit te zijn. Isral is goed in propaganda spuwen en bommen gooien op onschuldige mensen, de leiderschap van Isral en hun gewapende tak het idf is alle menselijkheid verloren.
Anyway ik zit in mijn loopgraaf en kom dat net zo min uit als de rest, ik kan er gewoon geen respect met voor opbrengen om het te bediscussiren terwijl er genocide gepleegt wordt.
70% steunt Hamas en juichte 7 oktober toe, blijkt uit de meest recente peiling.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:56 schreef havanagila het volgende:
[..]
Waarom denk je dat Hamas een gewapende tak heeft die de dienst uitmaakt in Gaza. Denk je dat Palestijnen het fijn vinden als Hamas raketten vanaf hun huizen lanceert. En hun kinderen sterven vanwege acties van Hamas?
quote:Op maandag 27 mei 2024 22:59 schreef jogy het volgende:
[..]
99% van de mensen in die gebieden willen gewoon leven, studeren, drinkwater en eten. Zeg dan gewoon dat je voor de genocide bent en schaam je er niet voor. Isral is in deze op alle fronten de vijand van het goede. Misschien komt het door trauma maar op een gegeven moment is dat geen excuus meer.
Misschien moeten ze dan eens stoppen met Hamas steunen, en juichen als de dode Isralirs door de straat worden gereden. Gewoon een tippie van Flippie.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Hetzelfde als niet huilen bij de begrafenis van kim jung-il. Heb je zo een geweer in je rug.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze dan eens stoppen met Hamas steunen, en juichen als de dode Isralirs door de straat worden gereden. Gewoon een tippie van Flippie.
Isral - en ik voor wat het waard is idem - lijkt dat benul welzeker te hebben.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Alsof ook maar iemand het flauwste benul heeft hoe dit conflict kan worden opgelost. En het is ook nogal een dooddoener om dat te eisen voordat je kritiek kunt leveren op datgene wat je nu ziet gebeuren.
Maar ik denk wel dat de grootste kans van slagen het tegenovergestelde is van wat Isral nu doet. Dus daarom noemde ik de instanties die in mijn ogen het voortouw nemen om handvaten te reiken om de situatie weer onder controle te krijgen. Een tussentijdse veroordeling van het ICJ moet toch een indicatie zijn dat je een andere kant op zal moeten laveren, lijkt me.
Je kan prima opsporen en oppakken in plaats van lukraak bommen gooien en roepen dat het Hamas is. Dat is ook waarom het ICC en ICJ zo kritisch zijn en roepen op de arrestatie van Netanyahu en andere leden van de regering en overheid. De conventie van Geneve wordt dagelijks geschonden en er is daar genoeg bewijs voor, tevens zorgt het voor precedent werking want de oorlog in Oekraine kent ook oorlogsmisdaden en wat let een Putin bijvoorbeeld om bijvoorbeeld geen kernwapens te gebruiken tegen Oekraine of andere verboden wapens als de internationale rechtsorde toch niet wordt gehandhaafd?quote:Op maandag 27 mei 2024 22:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je mist in de hink-stap-sprong, de stap dat het vluchtelingenkamp - lees: Gaza - geen onderdak moet willen bieden om te dienen als uitvalsbasis voor criminelen (lees: hamas).
En ja, allereerst is de crimineel n en alleen verantwoordelijk voor alle gevolgen die de politie ondanks haar zorgvuldig handelen, daarbij veroorzaakte.
Probleem is opnieuw de zaak (kr)omdraaien dat politie het geweld van -en door een crimineel heeft uitgelokt.
Dit zo bedenken is ook omdat de politie immers altijd ter verantwoording kan worden geroepen en helaas de crimineel zo de dans macabre daarin weet te ontspringen.
Vandaar dat feestelijke onthaal toen Hamas het lijk van Shani Look door de straten kwam rijden.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:59 schreef jogy het volgende:
Er valt niks te bediscussiren met genocide verheerlijkers. Ze hebben hun menselijkheid verloren samen met het regime waar zij zich mee identificeren.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:03 schreef jogy het volgende:
ik kan er gewoon geen respect meer voor opbrengen om het te bediscussiren terwijl er genocide gepleegt wordt.
Ook hier: vertel dan maar hoe "prima opsporen"en laat staan "oppakken" er in de praktijk door wie hoe uitgevoerd, dan er uitziet ?quote:Op maandag 27 mei 2024 23:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je kan prima opsporen en oppakken in plaats van lukraak bommen gooien en roepen dat het Hamas is. Dat is ook waarom het ICC en ICJ zo kritisch zijn en roepen op de arrestatie van Netanyahu en andere leden van de regering en overheid. De conventie van Geneve wordt dagelijks geschonden en er is daar genoeg bewijs voor, tevens zorgt het voor precedent werking want de oorlog in Oekraine kent ook oorlogsmisdaden en wat let een Putin bijvoorbeeld om bijvoorbeeld geen kernwapens te gebruiken tegen Oekraine of andere verboden wapens als de internationale rechtsorde toch niet wordt gehandhaafd?
hoe?quote:Op maandag 27 mei 2024 23:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Je kan prima opsporen en oppakken in plaats van lukraak bommen gooien en roepen dat het Hamas is.
Isral wist een paar uur na de raketaanval op het tentenkamp al te melden dat er 2 kopstukken waren gedood. Met andere worden, dit hadden ze dus vr de aanval al nauwkeurig vastgesteld want zonder mannetjes in het kamp wordt het wat lastig om te onderzoeken, althans niet in dat tijdsbestek.quote:
Whatever, maar daar vroeg ik niet naar. Hoe kan Isral prima opsporen en oppakken?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 00:46 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Isral wist een paar uur na de raketaanval op het tentenkamp al te melden dat er 2 kopstukken waren gedood. Met andere worden, dit hadden ze dus vr de aanval al nauwkeurig vastgesteld want zonder mannetjes in het kamp wordt het wat lastig om te onderzoeken, althans niet in dat tijdsbestek.
Dat bericht leek later niet te kloppen en maakt het gewoon een burgeraanval.
Er valt hier maar 1 conclusie te trekken maar ook dat zal door de usual suspect wel weer goed gepraat worden.
Nou ja, niet whatever, het is DE reden dat Isral zo wordt bekritiseerd.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 00:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Whatever, maar daar vroeg ik niet naar. Hoe kan Isral prima opsporen en oppakken?
Correct.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:51 schreef egayalS het volgende:
[..]
Er valt niks te bediscussiren met genocide verheerlijkers.
Maar er wordt geen genocide gepleegd. De VN, die we van jullie zo serieus moeten nemen, heeft de cijfers van omgekomen vrouwen en kinderen gehalveerd en het percentage teruggebracht van 70% naar 37%.quote:Op maandag 27 mei 2024 23:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Anyway ik zit in mijn loopgraaf en kom daar net zo min uit als de rest, ik kan er gewoon geen respect meer voor opbrengen om het te bediscussiren terwijl er genocide gepleegt wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |