Die wordt later thuisbezorgd via de brievenbus post, zo plat is iequote:Op zondag 26 mei 2024 23:27 schreef StephanL het volgende:
Je auto zal er nu maar staan en je wilt naar huis
quote:Op zondag 26 mei 2024 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die wordt later thuisbezorgd via de brievenbus post, zo plat is ie
Dan zul je echt heel veel geluk hebben en tegelijkertijd heel veel pech.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:27 schreef StephanL het volgende:
Een moderne auto kan best wat hebben, maar als je net de pech hebt om van de bovenste rijhelling 6 verdiepingen naar beneden te storten, of op de 2e verdieping en je krijgt 6 verdiepingen aan hellingen op je dak, dan verwacht ik dat de apk keuring later wat problematisch gaat worden 😱quote:Op zondag 26 mei 2024 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En zelfs dat hoeft nog niet zo erg te zijn. Een auto kan best wat hebben. Als je er loopt is het vervelender.
Denk dat dit meevalt.
Ik zie zo snel geen wrakken, dus denk dat het wel mee valt. De meeste zullen wel wel schade hebben van de stof of stenenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die wordt later thuisbezorgd via de brievenbus post, zo plat is ie
Ja, maar vele regen et cetera. Klimaat.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Zo zie je maar... In 2017 nog extra gecheckt (omdat het fout was gegaan in Eindhoven) en veilig bevonden en nu dondert het alsnog in elkaar....
En ik sluit ook botbreuken en dat soort zaken zeker niet uit. Maar je overlevingskansen zijn nog best prima.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een moderne auto kan best wat hebben, maar als je net de pech hebt om van de bovenste rijhelling 6 verdiepingen naar beneden te storten, of op de 2e verdieping en je krijgt 6 verdiepingen aan hellingen op je dak, dan verwacht ik dat de apk keuring later wat problematisch gaat worden 😱
Dat kost je dan Є 1,50 per 34 minuten.quote:
Nou... ik denk niet dat je auto je afdoende beschermt als je net op die helling reed.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En zelfs dat hoeft nog niet zo erg te zijn. Een auto kan best wat hebben. Als je er loopt is het vervelender.
Denk dat dit meevalt.
quote:Op zondag 26 mei 2024 23:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat kost je dan Є 1,50 per 34 minuten.
Dat zal voor heel veel medewerkers op dit moment gaande zijn..quote:Op zondag 26 mei 2024 23:27 schreef StephanL het volgende:
Jeetje heftig toch welquote:
Reguliere nieuws van RTL had echt niets te vertellenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:37 schreef Leandra het volgende:
Zo een extra uitzending van Hart van Nederland op SBS6.
Denk dat dat heel erg tegenvalt in dit soort gevallen.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En ik sluit ook botbreuken en dat soort zaken zeker niet uit. Maar je overlevingskansen zijn nog best prima.
De kans is wel nihil dat er iemand reedquote:Op zondag 26 mei 2024 23:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Hopelijk reed er niet net iemand een van die hellingen op of af, vraag me af of je dat overleefd…
Komt dichtbij zo hequote:Op zondag 26 mei 2024 23:46 schreef Ferdii het volgende:
Daar afgelopen donderdag nog geparkeerd op 4 hoog
Bodem verzakking.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alweer een parkeergarage ingestort?
Waarom blijft dat maar gebeuren in Nederland?
Dat weet ik nog zo net niet. Diensten van artsen en verplegend personeel lopen ook door hč.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:52 schreef PinkLow het volgende:
[..]
De kans is wel nihil dat er iemand reed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |