Deze quote ik even.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maak je niet druk maat. FC Twente wint gewoon van Fenerbahce.
Eigenlijk best wel saai. Slechts leuke periodes.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Graag review van de wedstrijd en 'omstandigheden'.
Groepsfase EL hebben ze sowieso al, dacht ik, ook als ze meteen verliezen in de voorronde CLquote:Op zondag 26 mei 2024 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FC Twente stroomt liefst pas derde kwalificatieronde Champions League in.
Verliezen ze die dan naar play-off ronde Europa League.
Verliezen ze die ook dan groepsfase Conference League.
Die kunnen ze helemaal niet lotenquote:Op zondag 26 mei 2024 22:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maak je niet druk maat. FC Twente wint gewoon van Fenerbahce.
Ik zie dat ook nog gebeuren, eigenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ajax kan nog daarheen via de voorronde van de EL toch?
, dan kan je je capuchon weer af doen.quote:
Ik vind het prima. Zouden ze vaker moeten doen.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
[ x ]
Ja je moet daar niet staan, eigen risico, enzovoorts.
Maar als je dit zo ziet, kan dit echt niet? Met een busje op iemand inrijden?
Mwha, breekt z'n been met wat pech terwijl je 'm ook kunt oppakken zonder dat been (potentieel) te breken.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Zouden ze vaker moeten doen.
Alsof je altijd het overzicht hebtquote:Op zondag 26 mei 2024 23:09 schreef PotjeSambal het volgende:
[ x ]
Ja je moet daar niet staan, eigen risico, enzovoorts.
Maar als je dit zo ziet, kan dit echt niet? Met een busje op iemand inrijden?
Zo'n ME'er ziet wel wat er vlak voor hem/haar gebeurt toch? Het kan een ongeluk zijn. Maar ik vind het ver gaanquote:
Dat busje was daar gewoon rondjes aan het rijden hoor. ME geniet er gewoon net zo hard van. Het is een kat en muis spel. Als je daar gaat staan weet je dondersgoed wat de risico's zijn. Je kan net zo goed een paar meter verderop gaan staan waar je wel veilig bent...quote:
Wellicht dat een gebroken been meer impact heeft dan een nachtje cel.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:15 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Mwha, breekt z'n been met wat pech terwijl je 'm ook kunt oppakken zonder dat been (potentieel) te breken.
Die nederlaag tegen die Bosnische kneuzen was erg pijnlijk jaquote:Op zondag 26 mei 2024 21:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In principe wel. Blijft lachwekkend wat AZ daar dit seizoen heeft gepresteerd.
Dit is onjuist, als je verliest in de NCQ3 van de Champions League stroom je direct in de EL. Twente is dus minimaal verzekerd van EL-voetbal.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
FC Twente stroomt liefst pas derde kwalificatieronde Champions League in.
Verliezen ze die dan naar play-off ronde Europa League.
Verliezen ze die ook dan groepsfase Conference League.
Ik geloof jullie. Dan rectificeer ik mijn bericht.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit is onjuist, als je verliest in de NCQ3 van de Champions League stroom je direct in de EL. Twente is dus minimaal verzekerd van EL-voetbal.
Ja, Champion path heeft wel uitstroom naar de Conference League. Als je verliest in de eerste ronde van de CL-voorronde mag je niet eens meedoen in de EL-voorronde (lol).quote:Op maandag 27 mei 2024 10:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik geloof jullie. Dan rectificeer ik mijn bericht.
Ik las op wiki namelijk bij Conference League Group Phase;
12 teams eliminated from Europa League play-off round
Maar wellicht gaat dat enkel over Champions Path en niet voor League Path.
Dit wordt Utrecht Ajaxquote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Niemand wil de eerste uitwedstrijd bij FC Utrecht spelen.
https://nos.nl/artikel/25(...)na-rellen-van-zondag
Of wel, verminderd thuisvoordeel.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
nu wel ja als er geen supporters mogen komenquote:Op maandag 27 mei 2024 18:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Begin augustus dat duel? De openbare orde meegerekend wordt dat een neetje.
Sinds wanneer kun je mensen verbieden af te reizen naar een stad? Amsterdam - Utrecht is 15-20 minuten met de intercity.quote:Op maandag 27 mei 2024 18:13 schreef Paul het volgende:
[..]
nu wel ja als er geen supporters mogen komen
Neem aan dat de burgemeester een nulletje vergeten is? 10 wedstrijden. Opzouten.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Symboolmaatregelenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neem aan dat de burgemeester een nulletje vergeten is? 10 wedstrijden. Opzouten.
bootlickerquote:Op maandag 27 mei 2024 19:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neem aan dat de burgemeester een nulletje vergeten is? 10 wedstrijden. Opzouten.
Met een symboolmaatregel los je een maatschappelijk probleem niet op. Scoort waarschijnlijk leuk in de mediawerkelijkheid. Maar dan wordt er in 2025 niet opeens minder gesloopt.quote:
Utrecht, Feyenoord, Den Bosch, Groningen. Het zijn er een paar waar het altijd bal is. Gewoon hard aanpakken dat soort recidivisten.quote:
Den Bosch heeft n prima seizoen gehad wat dat betreft. Ik zou eerder zeggen ADO, Willem II en MVV naast de andere genoemdenquote:Op maandag 27 mei 2024 19:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Utrecht, Feyenoord, Den Bosch, Groningen. Het zijn er een paar waar het altijd bal is. Gewoon hard aanpakken dat soort recidivisten.
Dat is zo. Maar bij n meldplicht heb je politiek nodig die al jarenlang niet meedoet. En capaciteit wat nu al n probleem is bij de politie. En stewards gaan bij veel clubs te licht om met controle voor stadionentree. Dus ik snap Dijksma wel in deze.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Met een symboolmaatregel los je een maatschappelijk probleem niet op. Scoort waarschijnlijk leuk in de mediawerkelijkheid. Maar dan wordt er in 2025 niet opeens minder gesloopt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |