Mooie tijd was dat.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:57 schreef Zorro het volgende:
In de coronatijd hadden we deze problemen niet
Ze moeten in die hoek weer van die zwarte doeken hangenquote:Op zondag 26 mei 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
Het is echt altijd gedoe aan die kant van de lange zijde bij Utrecht
En het erge is dat het nog een groep relatief oudere gasten zijn die de hele wedstrijd alleen maar het uitvak aan het uitdagen zijn
Dan heb je echt verloren in het leven.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
Het is echt altijd gedoe aan die kant van de lange zijde bij Utrecht
En het erge is dat het nog een groep relatief oudere gasten zijn die de hele wedstrijd alleen maar het uitvak aan het uitdagen zijn
quote:
Ik zie een bandquote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geen fan van het woord 'pitch invasion'
Zeg gewoon veldbestorming
Voor mijn gevoel is dat echt al 20 jaar zoquote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze moeten in die hoek weer van die zwarte doeken hangen
Platini juichde ook gewoon terwijl de bodybags in het heizel op de achtergrond werden weggedragen.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vroeger voetbalde we gewoon door ondanks wat doden langs het veld
plaatsvindtquote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
Ik ken geen enkele andere sport waar dit plaats vindt
Is ook geen voetbal probleem, is een neanderthaler probleem. Dat die mongolen nagenoeg niet aangepakt worden, is weer een heel ander probleem.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
Blijft nog altijd zijn zwakbegaafde neefje over.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
Hopelijk is Milan van Dongen écht voorgoed klaar met voetbal
Doen die tokkies toch iets goed
Volgens mij ooit bij basketbal, maar dat was de F-side van Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
In f1 doen ze aan massa aanranding.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
Dat is zijn halfbroer.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijft nog altijd zijn zwakbegaafde neefje over.
Heeft Massa een aanklacht ingediend?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
Herstel, Supporters van Max doen aan massa aanranding
We zijn hier geen Engeland waar Fc Bal 160 miljoen aan inkomsten krijgen. Een club zoals bijvoorbeeld Vitesse moet het hebben van de kaartjes. En Utrecht ook zonder Van Seumeren en talentvolle spelers die weggaan voor veel geldquote:Op zondag 26 mei 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat echt al 20 jaar zo
Je zou toch zeggen dat ze na een tijdje allemaal wel een stadionverbod hebben
Die preutse wijven moeten gewoon niet zo zeuren. Er mag NIETS meer.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
Herstel, Supporters van Max doen aan massa aanranding
Wie?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijft nog altijd zijn zwakbegaafde neefje over.
quote:Op zondag 26 mei 2024 20:03 schreef Bayswater het volgende:
Met 10 man is zo'n pauze ook in je voordeel
Dat blijktquote:Op zondag 26 mei 2024 20:03 schreef Bayswater het volgende:
Met 10 man is zo'n pauze ook in je voordeel
In een carrière vanaf 2008 bij AZ, Ajax en PSV gespeeld en 0x kampioen gewordenquote:Op zondag 26 mei 2024 20:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Viergever is wel een notoire verliezer.
Oh wacht die staan aan de andere kant.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:07 schreef Zorro het volgende:
Dat volk wat klaar stond voor de veldbestorming is ineens verdwenen
Ik maak me oprecht zorgen om jouquote:Op zondag 26 mei 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik pak er maar even een Hertog Jan bij
Tussen 2014 en 2021 eindigde Viergever zes seizoenen op een rij als tweede in de Eredivisie met Ajax en PSV.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In een carrière vanaf 2008 bij AZ, Ajax en PSV gespeeld en 0x kampioen geworden
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zullen we een support topic voor 'm openen?
Toen paste dat nog.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dombo is als kind in een vat met Hertog Jan gevallen.
Het interventietopic.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee, iemand moet de rol van Hermien gaan overnemen.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Wel man van de wedstrijdquote:
Dank je. Ik heb koffie, zonder kaas.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, iemand moet de rol van Hermien gaan overnemen.
Dan neem je de rest toch op om morgenochtend te kijken?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:10 schreef tong80 het volgende:
Leuke wedstrijd. Helaas weer die shitzooi. En ik wilde eigenlijk naar bed.
Hij staat wel als enige op het scorebord.quote:
Ja maar een eigen goal is natuurlijk niet goed, want anders hadden ze gewonnen.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hij staat wel als enige op het scorebord.
Jaaaquote:Op zondag 26 mei 2024 20:12 schreef Bezsen het volgende:
[..]
zat jij niet met wilma in de galgenwaard
Je kende Paul nog niet?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:13 schreef Vis1980 het volgende:
Wow, ik wist niet dat Fok! een Utrechtsupporter had.
Slappe zakquote:Op zondag 26 mei 2024 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Lammers is te nichterig voor een goede spits.
Motoriek van een 4e klasser hockeyerquote:Op zondag 26 mei 2024 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Die zijn goudgeld waart. Zijn zo oud dat Ron Jeremy vertraagd spuit. FF pissen.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan neem je de rest toch op om morgenochtend te kijken?
Je hebt vast nog wel ergens een videoband liggen
Sam Stengs.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja, het zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik ben bang, Dombo, bang.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kende Paul nog niet?
Wat een heerlijk leven had jij zeg.
Die krijgt ook nog rood en man van de wedstrijd award.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
Viergever zal zijn penalty in de reeks wel missen.
Ik vroeg me ook al af, wat er nou gebeurde.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wint gewoon een kopduel.
Brandhout geeft een vrije trape
Redelijk. Dat is al heel wat. Oeeeeee Veel kansen.quote:
Ik vind die Jap die nooit scoort wel een leuk concept voor een jaar.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
In het Feijenoordtopic riep iemand dat Lammers een goeie vervanger voor Gimenez is.
Ik vind daar iets van.
Gimenez is natuurlijk ook niet veelquote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
In het Feijenoordtopic riep iemand dat Lammers een goeie vervanger voor Gimenez is.
Ik vind daar iets van.
Zelfs op tv hadden ze het erover, dat ie beter was dan Ueda, hij had het alleen bij nog geen club voor elkaar gekregen te imponeren.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind daar iets van.
Op de training schiet hij ze er anders vanuit alle hoeken en standen erinquote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Jap die nooit scoort wel een leuk concept voor een jaar.
Tegen Bijlow jaquote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de training schiet hij ze er anders vanuit alle hoeken en standen erin
Gevalletje KUIPVREES?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de training schiet hij ze er anders vanuit alle hoeken en standen erin
quote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind daar iets van.
Juicht ook nooit als ‘ie scoort. Schijnt een stukje cultuur te zijnquote:
Daar heb ik nou dus een mening overquote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind daar iets van.
Zal ook wel niet douchen na de tijd.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Juicht ook nooit als ‘ie scoort. Schijnt een stukje cultuur te zijn
Slechte mondhygiëne ookquote:Op zondag 26 mei 2024 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ook wel niet douchen na de tijd.
Ik vertrouw ze niet.
Hij liep natuurlijk ook bij de pass al buitenspel.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Oja, weer zo’n gevalletje de tegenstander kan er geen reet van dus we geven buitenspel
Ik ben het NIET eens met deze regel
Slaat nergens op nee. maar in dit geval kan ik ermee leven.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Oja, weer zo’n gevalletje de tegenstander kan er geen reet van dus we geven buitenspel
Ik ben nog witheet over de afkeurde goal tegen Almerequote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Akkoordquote:Op zondag 26 mei 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slaat nergens op nee. maar in dit geval kan ik ermee leven.
Voor iedereen behalve die in Utrecht Begrijpen die regel niet net als mijn vrouw.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch overduidelijk buitenspel?
Eens.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk weten de Eagles nog 1 te scoren
Op voorwaarde dat Utrecht niet scoort dan.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk weten de Eagles nog 1 te scoren
Ja, nou dan heb ik toch liever dat GAE in de komende minuten de 1-2 maakt.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit worden pingels en dan wint Utrecht helaas
Wij allemaal makkerquote:Op zondag 26 mei 2024 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou dan heb ik toch liever dat GAE in de komende minuten de 1-2 maakt.
Redelijk mild, wanneer je het vergelijkt met vuurwerk mikken op mensenquote:Op zondag 26 mei 2024 20:41 schreef PotjeSambal het volgende:
We staken niet meer voor bekertjes? Waren er zeker 20.
De scheids deed zijn best om er niet naar te kijken, en dat is in dit geval ook verstandig lijkt mij.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:41 schreef PotjeSambal het volgende:
We staken niet meer voor bekertjes? Waren er zeker 20.
Volgens de KNVB was het heel slim om voor elk, ja zelfs vreugdebiertje op 10 meter van een speler, consequent te staken. Goed om te zien dat dit niet meer gebeurt.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Redelijk mild, wanneer je het vergelijkt met vuurwerk mikken op mensen
quote:Op zondag 26 mei 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit worden pingels en dan wint Utrecht helaas
Utrecht verliest ook van een club in Luxemburg, dus zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Utrecht.
Slecht voor de coefficient maar leuk voor GAE
Bij dudelange links af!quote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Utrecht verliest ook van een club in Luxemburg, dus zou het wat uitmaken?
Dat was 1x jaren geleden. Ik denk dat Utrecht nu misschien 1 rondje had gewonnen (en GAE nul)quote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Ja want Utrecht had de finale gehaald. Donder toch op.
Leuk voor GAE
Met Rintmeester of hoe heet die gozer? Dat was echt lachwekkond.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben nog witheet over de afkeurde goal tegen Almere
Differdangequote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
Krijgen we de Eagles in Europa. Leuk en tegelijkertijd beroerd voor de coefficient
Utreg verloor vorig jaar nog van amateurs.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef Faraday01 het volgende:
Krijgen we de Eagles in Europa. Leuk en tegelijkertijd beroerd voor de coefficient
Nee ze hebben daarna/daarvoor ook een keer van een andere totale kutclub verloren.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was 1x jaren geleden. Ik denk dat Utrecht nu misschien 1 rondje had gewonnen (en GAE nul)
Ja, Utrecht deed het zo lekker tegen Differdangequote:Op zondag 26 mei 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Utrecht.
Slecht voor de coefficient maar leuk voor GAE
Precies dit. Die 6e club van Nederland in Europa is altijd een gehandicapt team wat verliest van de lamme en de blinde uit Moldavie.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Livestream van Perez huilend op de wc.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
Dit gaat HELEMAAL MIS na afloop straks
Hopelijk is er een livestream dan
Van die Bosniërs ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ze hebben daarna/daarvoor ook een keer van een andere totale kutclub verloren.
Utrecht in Europa is een ramp.
Alle vakanties zijn ingetrokken.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:46 schreef Faraday01 het volgende:
Wanneer mogen de Eagles weer in training? Over 2 weken of zo?
feyenoorders zijn lieverdjesquote:Op zondag 26 mei 2024 20:46 schreef Vis1980 het volgende:
De nacompetities zijn tot nu toe wel steeds tegen kutsupporters. #Ado #Utrecht
Met commentaar van Vincentquote:Op zondag 26 mei 2024 20:45 schreef Caland het volgende:
Dit gaat HELEMAAL MIS na afloop straks
Hopelijk is er een livestream dan
Oproep aan de Utrecht hooligans om zich te melden als er geweld tegen ze is gebruikt?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Timmy Hofman gaat het zo heel druk krijgen.
Sowieso altijd een vermoeiende act, alsof de nummer 6 ineens 3 rondes verder komt dan de nummer 8.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |