Hij liep natuurlijk ook bij de pass al buitenspel.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Oja, weer zo’n gevalletje de tegenstander kan er geen reet van dus we geven buitenspel
Ik ben het NIET eens met deze regel
Slaat nergens op nee. maar in dit geval kan ik ermee leven.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Oja, weer zo’n gevalletje de tegenstander kan er geen reet van dus we geven buitenspel
Ik ben nog witheet over de afkeurde goal tegen Almerequote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Caland het volgende:
Akkoordquote:Op zondag 26 mei 2024 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slaat nergens op nee. maar in dit geval kan ik ermee leven.
Voor iedereen behalve die in Utrecht Begrijpen die regel niet net als mijn vrouw.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch overduidelijk buitenspel?
Eens.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk weten de Eagles nog 1 te scoren
Op voorwaarde dat Utrecht niet scoort dan.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:38 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hopelijk weten de Eagles nog 1 te scoren
Ja, nou dan heb ik toch liever dat GAE in de komende minuten de 1-2 maakt.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit worden pingels en dan wint Utrecht helaas
Wij allemaal makkerquote:Op zondag 26 mei 2024 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, nou dan heb ik toch liever dat GAE in de komende minuten de 1-2 maakt.
Redelijk mild, wanneer je het vergelijkt met vuurwerk mikken op mensenquote:Op zondag 26 mei 2024 20:41 schreef PotjeSambal het volgende:
We staken niet meer voor bekertjes? Waren er zeker 20.
De scheids deed zijn best om er niet naar te kijken, en dat is in dit geval ook verstandig lijkt mij.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:41 schreef PotjeSambal het volgende:
We staken niet meer voor bekertjes? Waren er zeker 20.
Volgens de KNVB was het heel slim om voor elk, ja zelfs vreugdebiertje op 10 meter van een speler, consequent te staken. Goed om te zien dat dit niet meer gebeurt.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:41 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Redelijk mild, wanneer je het vergelijkt met vuurwerk mikken op mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |