Ja, het zal nooit meer hetzelfde zijn. Ik ben bang, Dombo, bang.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je kende Paul nog niet?
Wat een heerlijk leven had jij zeg.
Die krijgt ook nog rood en man van de wedstrijd award.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:15 schreef RamboDirk het volgende:
Viergever zal zijn penalty in de reeks wel missen.
Ik vroeg me ook al af, wat er nou gebeurde.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wint gewoon een kopduel.
Brandhout geeft een vrije trape
Redelijk. Dat is al heel wat. Oeeeeee Veel kansen.quote:
Ik vind die Jap die nooit scoort wel een leuk concept voor een jaar.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
In het Feijenoordtopic riep iemand dat Lammers een goeie vervanger voor Gimenez is.
Ik vind daar iets van.
Gimenez is natuurlijk ook niet veelquote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
In het Feijenoordtopic riep iemand dat Lammers een goeie vervanger voor Gimenez is.
Ik vind daar iets van.
Zelfs op tv hadden ze het erover, dat ie beter was dan Ueda, hij had het alleen bij nog geen club voor elkaar gekregen te imponeren.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind daar iets van.
Op de training schiet hij ze er anders vanuit alle hoeken en standen erinquote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die Jap die nooit scoort wel een leuk concept voor een jaar.
Tegen Bijlow jaquote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de training schiet hij ze er anders vanuit alle hoeken en standen erin
Gevalletje KUIPVREES?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Op de training schiet hij ze er anders vanuit alle hoeken en standen erin
quote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind daar iets van.
Juicht ook nooit als ‘ie scoort. Schijnt een stukje cultuur te zijnquote:
Daar heb ik nou dus een mening overquote:Op zondag 26 mei 2024 20:23 schreef De_Kraam het volgende:
Ik vind daar iets van.
Zal ook wel niet douchen na de tijd.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Juicht ook nooit als ‘ie scoort. Schijnt een stukje cultuur te zijn
Slechte mondhygiëne ookquote:Op zondag 26 mei 2024 20:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal ook wel niet douchen na de tijd.
Ik vertrouw ze niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |