Mooie tijd was dat.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:57 schreef Zorro het volgende:
In de coronatijd hadden we deze problemen niet
Ze moeten in die hoek weer van die zwarte doeken hangenquote:Op zondag 26 mei 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
Het is echt altijd gedoe aan die kant van de lange zijde bij Utrecht
En het erge is dat het nog een groep relatief oudere gasten zijn die de hele wedstrijd alleen maar het uitvak aan het uitdagen zijn
Dan heb je echt verloren in het leven.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:57 schreef Caland het volgende:
Het is echt altijd gedoe aan die kant van de lange zijde bij Utrecht
En het erge is dat het nog een groep relatief oudere gasten zijn die de hele wedstrijd alleen maar het uitvak aan het uitdagen zijn
quote:
Ik zie een bandquote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef GGMM het volgende:
Ik ben geen fan van het woord 'pitch invasion'
Zeg gewoon veldbestorming
Voor mijn gevoel is dat echt al 20 jaar zoquote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ze moeten in die hoek weer van die zwarte doeken hangen
Platini juichde ook gewoon terwijl de bodybags in het heizel op de achtergrond werden weggedragen.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Vroeger voetbalde we gewoon door ondanks wat doden langs het veld
plaatsvindtquote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
Ik ken geen enkele andere sport waar dit plaats vindt
Is ook geen voetbal probleem, is een neanderthaler probleem. Dat die mongolen nagenoeg niet aangepakt worden, is weer een heel ander probleem.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
Blijft nog altijd zijn zwakbegaafde neefje over.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef Caland het volgende:
Hopelijk is Milan van Dongen écht voorgoed klaar met voetbal
Doen die tokkies toch iets goed
Volgens mij ooit bij basketbal, maar dat was de F-side van Ajax.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
In f1 doen ze aan massa aanranding.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef TjjWester het volgende:
"geen voetbal probleem"
Dat is zijn halfbroer.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:01 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Blijft nog altijd zijn zwakbegaafde neefje over.
Heeft Massa een aanklacht ingediend?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
Herstel, Supporters van Max doen aan massa aanranding
We zijn hier geen Engeland waar Fc Bal 160 miljoen aan inkomsten krijgen. Een club zoals bijvoorbeeld Vitesse moet het hebben van de kaartjes. En Utrecht ook zonder Van Seumeren en talentvolle spelers die weggaan voor veel geldquote:Op zondag 26 mei 2024 20:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is dat echt al 20 jaar zo
Je zou toch zeggen dat ze na een tijdje allemaal wel een stadionverbod hebben
Die preutse wijven moeten gewoon niet zo zeuren. Er mag NIETS meer.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:02 schreef Bezsen het volgende:
Herstel, Supporters van Max doen aan massa aanranding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |