Is nog niet bekend.quote:
Ok top thxxquote:
Of Russell even voorbij.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:31 schreef FvanS het volgende:
Max begint ook wel te pushen lijkt, dus denk dat hij zo inderdaad naar binnen gaat
Zie aanvulling.quote:
Hey jij was toch blauw?! What happen?quote:
Als het regen komt er hoe dan ook geen Indy 500 start.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend.
Tribunes worden wel leeggehaald ivm naderend onwaar
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie aanvulling.
En Larson rijdt de Indy500 sowieso.
Tsunoda verdient z'n zitje bij RedBull vandaag.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:31 schreef FvanS het volgende:
Max begint ook wel te pushen lijkt, dus denk dat hij zo inderdaad naar binnen gaat
Is dat onwaar?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is nog niet bekend.
Tribunes worden wel leeggehaald ivm naderend onwaar
Ik ben blauwquote:
quote:
Start is pas om 18:45 uur.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het regen komt er hoe dan ook geen Indy 500 start.
Ik doelde op de damesquote:
Lijkt me niet. Hamilton heeft een vrije pitstop, geen idee waarom Yuki zo langzaam gaat.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:32 schreef Perox het volgende:
Uitrijden lijkt me toch wat ze allemaal gaan doen.
Te koop bij Ikeaquote:
0quote:Op zondag 26 mei 2024 16:35 schreef Electric_Eye het volgende:
Hebben we ondertussen al 1 inhaalactie gezien?
quote:
Waarvoor?quote:
niet als er achter hem geen 20s ruimte zit.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:31 schreef FvanS het volgende:
Meerdere op Sainz.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:35 schreef Electric_Eye het volgende:
Nee.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:35 schreef Electric_Eye het volgende:
Boh! Hier weet ik wel raad mee!quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
[..]wat denk je dat dat poppetje bij mijn naam inhoudt?
een mannetje met een vrouwenkapsel????
niet dan?quote:
Weet ik veel. Dacht altijd dat jij een pener had. Excuus!quote:Op zondag 26 mei 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
en bedanktquote:Op zondag 26 mei 2024 16:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel. Dacht altijd dat jij een pener had. Excuus!
Alles kan tegenwoordig.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:35 schreef Nizno het volgende:
Verstappen kan niet pitten. Als Verstappen eerst gaat blijft Hamilton buiten en verliest hij een plek, als Hamilton eerst gaat dan moet Verstappen daarna gaan en zal die gepakt worden via de undercut.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:36 schreef FvanS het volgende:
Zou voor Max trouwens ook niet dom zijn om te wachten tot hij het kan uitrijden op softs
net als Yukiquote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
George zit op het randje van Norris pitwindow. Doet die bewust denk ik?
Zou je denken?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar hij kan iig wel uitrijden zonder problemen met z'n banden.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verstappen kan niet pitten. Als Verstappen eerst gaat blijft Hamilton buiten en verliest hij een plek, als Hamilton eerst gaat dan moet Verstappen daarna gaan en zal die gepakt worden via de undercut.
Ik zou als ik RBR was Verstappen als eerste binnen halen. Wat heb je te verliezen? Je speelt hooguit met 1 of 2 punten, maar je zet direct Russell onder druk.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef DKUp het volgende:
Als Russel, Verstappen en Hamilton stoppen kan het grappig worden, als Russel niet gaat vertragen.
Het is de vraag of Hamilton dit gaat redden. Uberhaupt iedereen op mediums.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Verstappen kan niet pitten. Als Verstappen eerst gaat blijft Hamilton buiten en verliest hij een plek, als Hamilton eerst gaat dan moet Verstappen daarna gaan en zal die gepakt worden via de undercut.
vergeet ocon nietquote:Op zondag 26 mei 2024 16:38 schreef butz0rs het volgende:
Dit kan toch niet. Perez heeft het enige interessante moment van de race
Jawrl, gewoon vol gas on de outlap en je hebt zelfs russel te pakkenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als die 4 ervoor pitten dan aanzetten om net voor ze te komenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vloekende Paul Stoddart op TVquote:
In wat voor zin? Want dit gaat echt geen gevolgen hebben ofzoquote:
Achja maakt ook niet veel uit, 4 seconden rij je in 1 ronde dicht als het moet.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Huh. Net had VER 1,8 achterstand en HAM 1,9. En nu zit HAM op 4,5
Achterblijvers.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:39 schreef opgebaarde het volgende:
Huh. Net had VER 1,8 achterstand en HAM 1,9. En nu zit HAM op 4,5
Concurrentie voor Bottas voor DotD.quote:
en dan dat Gasly gewoon lekker doorkachelt en ze er nog niets mee opschotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |