Zijn zus was laatst bij Kassa, of Radar. Die stond de verslaggever netjes te woord. Er is hier dan ook al eerder gepost dat zij eigenlijk de enige "normale" is.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef Dutch_view het volgende:
Parkie Markie was vanavond even in beeld bij Zembla (NPO2). Omdat er op hun parken flappentappen staan die ze met eigen geld kunnen vullen. Hiermee zou geld witgewassen kunnen worden en belastingfraude gepleegd.
Mark wilde niet reageren, ga maar naar de FIOD zei die.
Is er dan ook echt geen enkele adviseur die dan even zegt. Misschien moet je die kasten uit je park jagen, want daar krijg je gezeik mee... Ongelofelijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef Dutch_view het volgende:
Parkie Markie was vanavond even in beeld bij Zembla (NPO2). Omdat er op hun parken flappentappen staan die ze met eigen geld kunnen vullen. Hiermee zou geld witgewassen kunnen worden en belastingfraude gepleegd.
Mark wilde niet reageren, ga maar naar de FIOD zei die.
Wat hebben ze nog te verliezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:32 schreef Drass het volgende:
[..]
Is er dan ook echt geen enkele adviseur die dan even zegt. Misschien moet je die kasten uit je park jagen, want daar krijg je gezeik mee... Ongelofelijk.
Wat een propje is die aan het worden idd.quote:
Ja echt bizarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Lekker een bord frikandellen vreten met een halve fles mayo
Die verdienen een eigen serie. Ney als George en Mildred ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Mieke en Johny zijn ook zo heerlijk simpel
Ik vind Peter ook wel heel erg naar personeel toe wat iets 'lager in orde' staat zeg maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:09 schreef tong80 het volgende:
Die Mark is nog erger dan z'n vader. Die zouden ze in elke willekeurige kroeg het café uit slaan.
Kun je nagaan wat die Mark is. Heb ooit gepost dat Peter alles vertegenwoordt wat ik in een mens haat. Nu die Mark bij het vissen. In elke zin iets schofterigs of negatief.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik vind Peter ook wel heel erg naar personeel toe wat iets 'lager in orde' staat zeg maar.
Toen in de vorige serie in dat tripje naar Afrika werden die arme mensen daar gewoon geschoffeerd door die dikke
Wat is er voor verschil met daarnet ? Hij vrat visvoer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Mark is de mannelijk ma Flodder, die vrat ook alles wat los en vast zat
Zie Mark nog een blik hondevoer eten
Dan heb je nog wat leuks om te kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
Laatste jaar niet kunnen kijken. Heb genoten. Later de rest terugkijken. Trusten.
geen verschil iddquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er voor verschil met daarnet ? Hij vrat visvoer.
Wordt je daar Foxwild vanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:20 schreef Snaky het volgende:
Wat ziet die Wendy eruit zeg in haar bikini
Pics?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:20 schreef Snaky het volgende:
Wat ziet die Wendy eruit zeg in haar bikini
Iedereen hier in dit topic brengt het elke week op om veertig minuten van zijn- of haar leven te vergooien om naar deze show te kijken.quote:
Ik vraag me ook af waarom ze sjonnie en mieke meenemen naar dubai.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef havanagila het volgende:
Hoe de cameraploeg "toevallig", zodra ze zien dat Mark dat visvoer laat vallen, ze meteen een paar stappen achteruit doen en een bochtje om hem heen lopen zodat z'n hele reet even in beeld komt als ie zich bukt om het op te rapen. GAD VER DAMME.
Heerlijke exploitatie tv. En die simpele zielen uit Belgie die ze de hele tijd meesleuren.
Die haalt de 40 niet als ie zo doorgaatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Mark is de mannelijk ma Flodder, die vrat ook alles wat los en vast zat
Zie Mark nog een blik hondevoer eten
Terwijl ie toch slechts een McChicken at. Ik bunker meer weg bij de McDonalds.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Die haalt de 40 niet als ie zo doorgaat
Maar Mark eet de hele dag door. En dan geen ijsbergsla.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terwijl ie toch slechts een McChicken at. Ik bunker meer weg bij de McDonalds.
Nee, hij flirt erop los met vrouwen.quote:Op woensdag 5 juni 2024 18:08 schreef TjjWester het volgende:
Het valt me op dat Lammers het constant heeft over een "leuke vriend" als het gaat om het liefdesleven van Mark.
Mark is geen flikker toch?
Dit ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:24 schreef tong80 het volgende:
En maar in het Nederlands lullen tegen die mensen.De totale schaamteloosheid.
Daarom fascinerende televisie. Dat zulke mensen bestaan.
Als miljonair in Afrika afdingen als-ie een pleeborstel van 2 euro koopt bij een armoedzaaier.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:14 schreef CocoinColorado het volgende:
[..]
Dit ja.
Echt zo denigrerend. En maar roepen 'Hé, hé wa zittie' en 'Kende da nie; hatseflatsen' tegen iemand uit Dubai.
Ja vreselijk. En die mensen maar lachen, want ja ... Echt beschamend.quote:Op woensdag 5 juni 2024 20:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als miljonair in Afrika afdingen als-ie een pleeborstel van 2 euro koopt bij een armoedzaaier.
Plaatsvervangende schaamte hierquote:Op vrijdag 7 juni 2024 20:36 schreef RipCity het volgende:
Echt afschuwelijk hoe ze zich altijd gedragen in het buitenland.
In eigen land kan ik 't nog wel hebben maar vind dat gedrag daar echt potsierlijk. Hebben zich ook totaal niet ingelezen ofzo dat het islamitisch land is en al.quote:
Op een dromedarisquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:00 schreef Dutch_view het volgende:
Arme dromedaris, Peter Gilles op zn rug
Zoveel weegt hij niet, ziet er veel erger uit dan het is.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:00 schreef Dutch_view het volgende:
Arme dromedaris, Peter Gilles op zn rug
115 kilo...quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoveel weegt hij niet, ziet er veel erger uit dan het is.
173cm. Ondanks dat het obesitas is viel het me nog reuze mee.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:46 schreef Drass het volgende:
[..]
115 kilo...
Maarja als je 170? Bent... Viesdik
Uiteraard.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:24 schreef praadje het volgende:
Ik zag trouwens dat Wendy haar webshop is opgeheven. Ze stopt ermee of is er inmiddels mee gestopt.
was de laatste aflevering vanavond, komt dus goed uitquote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:54 schreef lily het volgende:
[..]
Uiteraard.
Ze is nu een gevierd zangeres![]()
Het meisje van de handel![]()
Waarom kijk ik weer? Ik was ermee gestopt.
Dit is te erg allemaal![]()
Hij gaat wel een stukje verder dan de gemiddelde vervelende Nederlandse toerist. Die hebben meestal veel gezopen en/of het blijft bij een incident. Zeg maar met je stomme kop in een eeuwe oude boom kerven, of met je blote pens ergens naar binnen gaan waar dat duidelijk niet kan of mag. Deze vent is in alles walgelijk. Echt hij vertegenwoordigt alles wat ik in een mens haat of verafschuw. Daardoor kijk ik ook. Ik ben oprecht gefascineerd dat dit soort mensen bestaan. Zo schaamteloos. Ze vinden het ook, of eigenlijk hij, de gewoonste zaak van de wereld. Ik ga niet zeggen wat allemaal precies, want het is te veel. Geweldige televisie dus. Met Frank Lammers als kers op de taart.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:36 schreef Irri-tante het volgende:
Ik snap wel dat sommige mensen een heel aan toeristen hebben als je Peter Gillis in het buitenland ziet. Wat een disrespect voor de mensen, het land en hun gewoontes.
Waarom vraag je aan een traditioneel gekleed iemand of ze dames slipjes dragen.
Waarom zo der je schouders bedekt te hebben of met een korte rokje de straat op?
Bah. Waarom ik dit kijk snap ik eigenlijk niet.
Ik vanaf vorig jaar. Prettig vooruitzicht om terug te kijken.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 12:30 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ben pas begonnen met kijken vanaf seizoen 7 ofzo. Dus ik kan nog lekker gaan kijken vanaf seizoen 1
Ik ga zelfs voor Nicolleke. Ik vermoed zelfs dat die geen toneel speelde en eerst echt iets voor dat nijpaard voelde. In die kneuzen kermis is z'n dochter nog de normaalste Kunde nagaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:34 schreef Blues het volgende:
Die Wendy leek in het begin een verademing na Nicolleke.
Nou dat is ook helemaal weg bij mij.
Elke vrouw die zich aan hem wijdt, is een gelukszoeker.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:34 schreef Blues het volgende:
Zwak beschaafd en toch stinkend rijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 01:05 schreef havanagila het volgende:
Wat zijn het toch ook een stel zwakbegaafde sjabben. Heerlijk. Om je kapot te lachen.
Het is echt te schofterig voor woorden dat Peter enkel Nederlands blijft blaten. En inderdaad het disrespect, het is dat er een camera bij is want anders hadden ze hem al ergens betonnen schoentjes gegeven en lekker laten zwemmen.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 08:36 schreef Irri-tante het volgende:
Ik snap wel dat sommige mensen een heel aan toeristen hebben als je Peter Gillis in het buitenland ziet. Wat een disrespect voor de mensen, het land en hun gewoontes.
Waarom vraag je aan een traditioneel gekleed iemand of ze dames slipjes dragen.
Waarom zo der je schouders bedekt te hebben of met een korte rokje de straat op?
Bah. Waarom ik dit kijk snap ik eigenlijk niet.
Nog steeds vind ik het wel een verademing. En ik heb het absoluut niet op Wendy, dus dat zegt wellicht heel veel meer over ons Nicolquote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:34 schreef Blues het volgende:
Is toch ook zo? Sjouwt nogal wat gewicht mee voor zo'n klein lijf.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 20:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
met een loop die lijkt op iemand die met iets wat heel zwaar is rondloopt..
Je hebt afdingen en afdingen. In de basis is er niks mis mee, maar je moet het wel netjes spelen. En dat doet Peter in geen enkel opzicht.quote:Op zaterdag 8 juni 2024 05:07 schreef spapaars het volgende:
Wat is het toch een nare vent met z'n afdingen.
Volgens mij enkel uitverkoop van de oude collectie, ik maak nergens uit op dat ze stopt of gestopt is. Site is er ook gewoon.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 22:24 schreef praadje het volgende:
Ik zag trouwens dat Wendy haar webshop is opgeheven. Ze stopt ermee of is er inmiddels mee gestopt.
Er staat bovenin een banner met de tekst, wij doen een stapje terug en daarom verkopen wij onze webshop leeg. Vandaar mijn conclusie.quote:Op zondag 9 juni 2024 19:48 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Volgens mij enkel uitverkoop van de oude collectie, ik maak nergens uit op dat ze stopt of gestopt is. Site is er ook gewoon.
Jemig... die man is zo kwetsbaar fysiek. Twee keer een gebroken been, waarvan de laatste keer op een lullig manier... nu dit. Die man is echt ongezondquote:
Nonstop ziek/verkouden ook.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jemig... die man is zo kwetsbaar fysiek. Twee keer een gebroken been, waarvan de laatste keer op een lullig manier... nu dit. Die man is echt ongezond
Waarschijnlijk een columbiaanse verkoudheid.quote:
Je bent natuurlijk wel afhankelijk met wat ze brengen op tv, maar hebt ze nog nooit kunnen betrappen op een sinaasappeltje schillen, wel heel veel vette happen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:18 schreef GereDathan het volgende:
Hoewel het er niets mee te maken hoeft te hebben ben ik bang dat de levensstijl die hij heeft overgenomen van zijn vader hem heel erg veel kwaad doet. Dat kan je niet enkel Mark verwijten, als ouder en andere familie heb je daarin ook een verantwoordelijkheid.
Wat verder niet wegneemt dat dit echt heel naar is voor hem, dit gun je niemand. Hoop dat hij er goed uitkomt. De signalen zijn niet best als ik ze zo lees, al bijna een week op de IC in slaap gehouden worden doet geen enkel mens goed.
Sterkte Mark en dierbaren, hoop dat je ons snel weer laat lachen!
Waar Mark nu, volgens de berichten, mee dealt is een beetje vergelijkbaar met corona bij corpulente (voornamelijk) mannen waar we tijdens de coronapandemie veel over hoorden. Het menselijk lichaam heeft daar gewoon ontzettend veel moeite mee. Mark lijkt het "geluk" lijkt te hebben dat het om een longontsteking gaat waar we veel kennis en mogelijke medicijnen tegen hebben. Maar dat betekent niet dat je er zomaar even vanaf bent zoals je terecht benoemd.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:25 schreef Dutch_view het volgende:
Jeetje MarkieDat ie t maar mag overleven en hopelijk dan een wake-up call mag zijn voor zijn belachelijke levensstijl.
Lees wel berichten hier en daar dat je lichaam voor herstel als het ware continue een marathon aan het lopen is. En laat conditie nu net niet aanwezig zijn bij Mark![]()
Het is natuurlijk altijd een vertekend beeld op TV, we zien alleen de gekke uitspattingen en dan ook nog eens hele korte flarden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel afhankelijk met wat ze brengen op tv, maar hebt ze nog nooit kunnen betrappen op een sinaasappeltje schillen, wel heel veel vette happen.
Nou dit. Deze mensen staat zo ver af van wat ‘normaal’ is. Altijd maar een ongezonde levensstijl en constant vies vet vreten. Daar lijkt hij nu de wrange vruchten van te plukken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 19:38 schreef tong80 het volgende:
Ruud had in een aflevering geen bestek of bord en wist niet hoe hij een lapje vlees moest braden. Heel de boel bijna in de fik.
Peter Gillis heeft in een aflevering wel eens een appel gegetenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel afhankelijk met wat ze brengen op tv, maar hebt ze nog nooit kunnen betrappen op een sinaasappeltje schillen, wel heel veel vette happen.
Kan je uit ervaring vertellen dat fatsoenlijk personeel vinden voor vakantieparken bijna onmogelijk is.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:54 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd een vertekend beeld op TV, we zien alleen de gekke uitspattingen en dan ook nog eens hele korte flarden.
Maar je hebt wel gelijk, nooit zie je eigenlijk groente of fruit langskomen. Je ziet het ook niet liggen. Nagenoeg iedereen in de serie kampt met (fors) overgewicht. Ruud, Wendy en een enkeling uitgezonderd. Ook zie je niemand bewegen, altijd maar in die golf karretjes of met dikke auto's over de terreinen heen.
Ergens is het wel te snappen. Ik denk dat ze allemaal flink onder druk staan, zeker de laatste 2 jaar. Een snelle hap is dan zo genomen. Wat niet erg is als het een keer gebeurd, maar structureel is niet gezond. De branche zelf is natuurlijk ook zo grillig als wat, je hebt echte de seizoenspiek waarin je amper tijd hebt om te ademen. En vervolgens de cooling down in de winter waarin je weinig puf zult hebben om echt iets te ondernemen.
Toch moeten we het niet al te veel verdedigen. Laten we wel wezen, ze hebben het er zélf naar gemaakt. Het is niet dat iemand ze dwingt om zo te leven. Ze kiezen er 100% zelf voor. Een normale eigenaar van zo'n keten zou zorgen dat er voldoende fatsoenlijk personeel is om de parken aan te sturen. Ze stellen zelf mensen als JP aan om deze vervolgens te gaan micro-managen op elke mogelijke manier. Normaal heb je een organisatiestructuur waar iedereen een taak heeft en naar boven toe rapporteert. Als eigenaar houd je dan de touwtjes in handen, maar ga je je echt niet druk maken over een muziekje in een WC hok. Dat hoeft ook niet, in een normale organisatie is dat gewoon geregeld als je dat als beleid invoert.
Mwah er zit nog wel een verschil tussen wat er op de Oostappen rondloopt/rondliep vs de meeste andere parken.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 20:50 schreef GM78 het volgende:
[..]
Kan je uit ervaring vertellen dat fatsoenlijk personeel vinden voor vakantieparken bijna onmogelijk is.
Meeste parken werken allemaal van die halve tamme.
Leidinggevende zijn vaak van die figuren die het in het normale bedrijfsleven niet redden.
Hangt ook heel vaak een apart sfeertje onder het personeel op zulke parken
Mijn vrouw las ergens dat ie niet uit de coma komt, en als ik X mag geloven kan ie volgens Peter zelf, elk moment overlijden..quote:Op zondag 7 juli 2024 21:00 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Is ie al uit coma ondertussen? Lees er niks over.
https://laatstenieuws.nl/(...)oment-kan-overlijdenquote:Afgelopen week verschenen er in verschillende media berichten dat de situatie van Mark dramatisch verslechterd was en dat hij ieder moment zou kunnen overlijden.
Deze berichten zorgden voor veel opschudding onder fans van de realityserie waarin de familie Gillis centraal staat.
De familie Gillis laat echter aan het Instagram-kanaal RealityFBI weten dat hier niks van waar is. Ze zijn van plan vandaag met een update te komen over de situatie van Mark.
Alsof het allemaal al niet erg genoeg is.quote:Op maandag 8 juli 2024 12:07 schreef GereDathan het volgende:
Al die nepnieuws sites met hun roddels en gelul zijn echt misselijkmakend
Jup.. drukke dag vandaag dus geen tijd gehad om na mijn post nog wat serieuze bronnen te vindenquote:Op maandag 8 juli 2024 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof het allemaal al niet erg genoeg is.
En veel geloven alles van wat wordt geschreven helaas
Peter zelf komt vandaag met een verklaringquote:Op maandag 8 juli 2024 14:22 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Jup.. drukke dag vandaag dus geen tijd gehad om na mijn post nog wat serieuze bronnen te vinden
Een gebroken been kan iedereen gebeuren toch?quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jemig... die man is zo kwetsbaar fysiek. Twee keer een gebroken been, waarvan de laatste keer op een lullig manier... nu dit. Die man is echt ongezond
Tja het is misschien geen nette opmerking.quote:
Als ik in de sloot spring, doe jij dat dan ook?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 05:12 schreef GM78 het volgende:
[..]
Tja het is misschien geen nette opmerking.
Maar als het bijna je hobby is om je personeel en mensen in je omgeving als stront te behandelen, kan je zulke reacties verwachten.
Van de andere kant, kan hij daar waarschijnlijk ook weinig aan doen.
Uiteindelijk is hij ook maar een product van zijn opvoeding, in combinatie met een vrij laag iq.
In een wereld vol regenbogen en elfjes zal er vast geen oorlog zijn, en heeft ieder mens respect voor elkaar.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 11:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Als ik in de sloot spring, doe jij dat dan ook?
Een beetje respect voor de medemens zou niemand misstaan in serieuzere topics op FOK!. Dat Peter en Mark zelf niet uitblinken in respect voor de medemens, dat ben ik volledig met je eens. Maar dat betekent niet dat wij hetzelfde moeten doen wat mij betreft.
Het zegt genoeg over de mensen denk ik.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:39 schreef GM78 het volgende:
[..]
In een wereld vol regenbogen en elfjes zal er vast geen oorlog zijn, en heeft ieder mens respect voor elkaar.
In de echte wereld werkt het toch wat anders.
Ben het verder wel met je eens hoor.
Maar nogmaals, je kan niet van iedereen verwachten de ze respectvol reageren terwijl Mark de betekenis van het woord niet eens kent
De meeste mensen van zijn leeftijd komen vanwege een longontsteking niet op de IC, toch?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 15:56 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over de mensen denk ik.
Ik heb er geen moeite mee als de bewuste keuzes van iemand bekritiseerd worden. Ook niet als dat leidt tot een ziekenhuisopname (ik noem Jackass als voorbeeld). Maar hier kan Mark niets aan doen en hij vecht voor zijn leven.
Dat denk ik ook. Je hebt gewoon veel minder weerstand. Toen ik ongezond leefde en inactief veel te dik was, kreeg ik de tropenkoorts bijvoorbeeld. Of Ontstekingen. Iedereen heeft parasieten en bacteriën, die slaan toen als je geen weerstand hebt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:07 schreef havanagila het volgende:
[..]
De meeste mensen van zijn leeftijd komen vanwege een longontsteking niet op de IC, toch?
Beterschap en kusjes en zo, maar dit heeft veel te maken met z'n levensstijl.
En de laatste jaren leef je gezond en actief?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Je hebt gewoon veel minder weerstand. Toen ik ongezond leefde en inactief veel te dik was, kreeg ik de tropenkoorts bijvoorbeeld. Of Ontstekingen. Iedereen heeft parasieten en bacteriën, die slaan toen als je geen weerstand hebt.
Zijn levensstijl zal vooral invloed hebben op zijn ziekteverloop en herstel. Een longontsteking is iets wat iedereen kan oplopen en kan je niet voorkomen met het regelmatig eten van een appel of 3x in de week een uur wandelen. Al is dat natuurlijk wél altijd goed voor je algemene weerstand en weerbaarheid tegen ziektes.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 18:07 schreef havanagila het volgende:
[..]
De meeste mensen van zijn leeftijd komen vanwege een longontsteking niet op de IC, toch?
Beterschap en kusjes en zo, maar dit heeft veel te maken met z'n levensstijl.
De laatste jaren 2 hartaanvallen, open hart operatie en prostaatkanker gehad. Dus ja.quote:Op woensdag 10 juli 2024 10:22 schreef GereDathan het volgende:
[..]
En de laatste jaren leef je gezond en actief?
https://www.telegraaf.nl/(...)stel-staat-even-stilquote:De toestand van realityster Mark Gillis is de afgelopen dagen verslechterd. Waar het eerder deze week beter leek te gaan met de zoon van Peter Gillis, heeft hij nu ’opnieuw meer koorts’ en moet zijn beademingsmachine ’meer ondersteuning’ geven. Dat heeft zijn vader Peter laten weten aan het ANP.
https://nos.nl/artikel/25(...)kantiepark-ingestortquote:Dak van zwembad op Limburgs vakantiepark ingestort
quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Video van binnenin:
Video: instorten dak van zwembad De Berckt gefilmd door omstander https://www.l1nieuws.nl/n(...)filmd-door-omstander #l1nieuws
Iets zegt me dat het allemaal zeer schimmig is. Een zwembad wat al om 14:00 gesloten is terwijl het normaal om 18:00 sluit, geen hulpdiensten ingeschakeld (toch vrij normaal) en gemeente niet ingelicht (verplicht!). Dit gaat nog een groot staartje krijgen! Iets zegt me dat ze dit al tijdig zagen aankomen.
Wat ik her en der lees in de recensies van dit park, was dat zwembad vaker gesloten dan open. Misschien wegens gebrek aan personeel of gewoon schijt aan de parkgasten, dat kan ookquote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Video van binnenin:
Video: instorten dak van zwembad De Berckt gefilmd door omstander https://www.l1nieuws.nl/n(...)filmd-door-omstander #l1nieuws
Iets zegt me dat het allemaal zeer schimmig is. Een zwembad wat al om 14:00 gesloten is terwijl het normaal om 18:00 sluit, geen hulpdiensten ingeschakeld (toch vrij normaal) en gemeente niet ingelicht (verplicht!). Dit gaat nog een groot staartje krijgen! Iets zegt me dat ze dit al tijdig zagen aankomen.
En nu is het een buitenbad.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Video van binnenin:
quote:
Of je zoekt niet overal wat achter.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef GereDathan het volgende:
Dat instortende dak is toch wel heel bijzonder hoor. Bad is net die middag leeg en heel toevallig staat er iemand op een veilige plek binnen het instorten te filmen. Dat is toch heel gek of niet? Het duurt ook nog eens behoorlijk lang voor het dak naar beneden komt. Zover ik het op het filmpje kan zien is de dakconstructie ook een standaard constructie die je in ontzettend veel zwembaden ziet, dat zou toch wel wat moeten kunnen hebben?
Als ik in een zwembad zou zijn en het dak naar beneden zie komen is het laatste wat ik doe op mijn gemak staan filmen binnen.
Dit zaakje stinkt behoorlijk wat mij betreft.
Als je mij zou kennen dan zou je weten dat ik zo ongeveer de laatste persoon ben die ergens iets achter zou zoeken.quote:
Geduldig een leeg zwembad filmen tot 'ie instort ziet er inderdaad heel grappig uit..quote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef GereDathan het volgende:
Dat instortende dak is toch wel heel bijzonder hoor. Bad is net die middag leeg en heel toevallig staat er iemand op een veilige plek binnen het instorten te filmen. Dat is toch heel gek of niet? Het duurt ook nog eens behoorlijk lang voor het dak naar beneden komt. Zover ik het op het filmpje kan zien is de dakconstructie ook een standaard constructie die je in ontzettend veel zwembaden ziet, dat zou toch wel wat moeten kunnen hebben?
Als ik in een zwembad zou zijn en het dak naar beneden zie komen is het laatste wat ik doe op mijn gemak staan filmen binnen.
quote:De toestand van realityster Mark Gillis is verbeterd. ,,Mark heeft zijn ogen opengedaan en begint langzaamaan wakker te worden”, laat zijn vader Peter weten. Gillis spreekt van ‘een dag met een gouden randje’.
https://www.ad.nl/show/ma(...)den-randje~a63f5e78/quote:,,Sinds vandaag maakt Mark goede stappen en vonden de artsen het haalbaar om een soort test te doen, om te bekijken hoe het Mark verging om zonder de beademingsmachine volledig zelf te ademen. Deze test heeft hij goed doorstaan en direct daarna is dan ook eindelijk, na zeventien dagen, het beademingsbuisje uit zijn keel gehaald”, vertelt Gillis. ,,Mark moet nu nog erg rustig aan doen. We willen niet dat die machine weer terug aan moet. We willen alleen nog maar vooruit.”
Gelukkig maar!quote:Op maandag 15 juli 2024 17:43 schreef Papabear het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/show/ma(...)den-randje~a63f5e78/
Gilles deed een inspectie rondje op het dak.quote:Op maandag 15 juli 2024 13:32 schreef GereDathan het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:42 schreef spapaars het volgende:
Zieke Mark Gillis ’enorm verward en angstig’ na kunstmatig coma: ’Moet alles weer leren’
https://www.telegraaf.nl/(...)oet-alles-weer-leren
... dat is in zijn geval wel een dingetje.quote:Leren zelfstandig te eten
Dat worden zware en lange tijden voor hemquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:42 schreef spapaars het volgende:
Zieke Mark Gillis ’enorm verward en angstig’ na kunstmatig coma: ’Moet alles weer leren’
https://www.telegraaf.nl/(...)oet-alles-weer-leren
Als ze maar niet proberen hem groenten te laten eten, want dat is nieuw voor hem en hij herkent het niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:50 schreef golfer het volgende:
[..]
[..]
... dat is in zijn geval wel een dingetje.
Weer 4 seizoenen vullingquote:Op vrijdag 19 juli 2024 18:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat worden zware en lange tijden voor hem
Waar kunnen we dat terug lezen of zien?quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:24 schreef GereDathan het volgende:
Wat een verhaal gisteren. Blijkbaar ging Mark zijn moeder brengen en was er een arts die de piepende ademhaling van Mark ook niet vertrouwde. Uiteindelijk lagen ze naast elkaar op de IC
Het zat sowieso in Shownieuws van gisteren. Zojuist begonnen ze er bij Boulevard ook over.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Waar kunnen we dat terug lezen of zien?
Telegraaf als premium artikel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 18:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Waar kunnen we dat terug lezen of zien?
Uit Mark of uit het programma ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:05 schreef TjjWester het volgende:
De familie gillis geeft vrijdag een persconferentie over mark.
PR stunt of gaat de stekker eruit?
Ik dacht aan mark, maar volgens shownieuws is hij zelf aanwezig.quote:
Live de stekker eruit trekken geeft wel veel kliksquote:Op woensdag 28 augustus 2024 11:42 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik dacht aan mark, maar volgens shownieuws is hij zelf aanwezig.
Geeft wel een stukje sfeer en belevingquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef Drass het volgende:
[..]
Live de stekker eruit trekken geeft wel veel kliks
Petertje is er gek genoeg voor... Ik bedoel Ruud wordt ook al sinds het begin geëxploiteerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:14 schreef Drass het volgende:
[..]
Live de stekker eruit trekken geeft wel veel kliks
Johnny en Mieke vind ik echt te pijnlijk om naar te kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:44 schreef Dutch_view het volgende:
Heb eigenlijk wel weer zin in een nieuw seizoen.
Al was het alleen maar om Johnny en Mieke weer te zien
Het is super cringe en ongemakkelijk , maar toch vind ik het leukquote:Op donderdag 29 augustus 2024 12:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Johnny en Mieke vind ik echt te pijnlijk om naar te kijken
De types die in dit soort oorden willen zitten lezen toch dagelijks alle juice?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:48 schreef GereDathan het volgende:
Je zou maar hard gespaard hebben voor een vakantie en dan zo afgeserveerd worden, pfff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
De types die in dit soort oorden willen zitten lezen toch dagelijks alle juice?
Of is hierin de combinatie van intellect en vermogen nèt de dooddoener, in dit geval?Geen onverwachte reactie dit. Wel jammer. Wat maakt het uit wat voor type mensen zijn? Deze mensen sparen net zo goed voor hun vakanties. Voor die mensen is het net zo sneu als voor ieder ander. Er is nu eenmaal een groep mensen die niet veel andere opties hebben qua vakantie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en zijn vader is volgens mij er niet slanker op geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef Blues het volgende:
Mark ziet er wel wat beter uit dan voor hij het zkh in ging.
https://www.rtl.nl/boulev(...)t-het-ziekenhuis-een
Tijdje voeding door een slangetje en daarna ziekenhuisvoer doet wonderen voor je gewichtquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef Blues het volgende:
Heb jij echt het idee dat dit soort mensen sparen voor een vakantie?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Geen onverwachte reactie dit. Wel jammer. Wat maakt het uit wat voor type mensen zijn? Deze mensen sparen net zo goed voor hun vakanties. Voor die mensen is het net zo sneu als voor ieder ander. Er is nu eenmaal een groep mensen die niet veel andere opties hebben qua vakantie.
Mooi om te zien dat het, naar omstandigheden, goed met hem gaat. En terloops hoorden we ook van een nieuw seizoen, dat had ik nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:34 schreef Blues het volgende:
Ook Wendy en Ruud lijken dikker geworden. Inge ook al jaren behoorlijk dik. Zo van een afstand wel zorgelijk hoor. Echt niet gezond. Van mij hoeft niet iedereen een 6-pack te hebben, maar op een gegeven moment wordt het wel slecht voor een mens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en zijn vader is volgens mij er niet slanker op geworden.
Soort van emotie eten oid?
Mee eensquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 19:34 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ook Wendy en Ruud lijken dikker geworden. Inge ook al jaren behoorlijk dik. Zo van een afstand wel zorgelijk hoor. Echt niet gezond. Van mij hoeft niet iedereen een 6-pack te hebben, maar op een gegeven moment wordt het wel slecht voor een mens.
Idd ja die buik van Peter is wel erg groot nu.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 20:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens
Alleen ik schrok haast van Peter bij het interview met Mark
Ja idd! Ik hoop dat ze dat ook echt gaan doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:57 schreef Blues het volgende:
Ze zouden samen moeten sporten in de gym van Petertje met die PT.
Goed voor de band en goed voor hun lijf!
Zoiets hoorde ik Markie ook al zeggen.
Ja hopelijk is dit wel een figuurlijke klap in het gezicht geweest. Bij Inge mag er ook een hoop af.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:57 schreef Blues het volgende:
Ze zouden samen moeten sporten in de gym van Petertje met die PT.
Goed voor de band en goed voor hun lijf!
Zoiets hoorde ik Markie ook al zeggen.
Ja! idd, zeker geen lelijke manquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 15:14 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ja hopelijk is dit wel een figuurlijke klap in het gezicht geweest. Bij Inge mag er ook een hoop af.
Ik denk trouwens dat Mark erg knap is zonder zijn overgewicht. Hij heeft een mooi gezicht.
Ik heb geen linkedinquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:29 schreef Nielojram75 het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)7235283979279437825/
Doet'ie goed
Ben benieuwd wie directeuren [a] en [b] zijn, Gillis heeft altijd beweerd dat hij de enige directeur was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 19:29 schreef Nielojram75 het volgende:
https://www.linkedin.com/(...)7235283979279437825/
Doet'ie goed
https://www.telegraaf.nl/(...)ale-bewoning-op-parkquote:Peter Gillis moet dwangsom betalen om illegale bewoning op park
ASTEN - Ondernemer Peter Gillis moet een dwangsom van 50.000 euro betalen aan de gemeente Asten, omdat er nog altijd illegaal mensen wonen op het vakantiepark Prinsenmeer in Ommel. Bij een controle vorige week maandag trof de gemeente de illegale bewoning aan. Om hoeveel mensen het toen ging, kon een woordvoerster van de Noord-Brabantse gemeente nog niet zeggen.
In maart legde Asten op dat er na 15 september niemand meer mag wonen op Prinsenmeer, op straffe van de dwangsom.
Woensdag dient in de rechtbank een kort geding van Gillis tegen negen bewoners die nog op het vakantiepark zitten. Gillis wil dat zij vertrekken, de bewoners zeggen dat ze geen ander onderdak hebben.
Eerder liet Gillis aan De Telegraaf al weten: „Die ga ik niet betalen..” Hij voegde daar destijds aan toe: „Ik lig al maanden in de clinch met de mensen die hier nog illegaal wonen. We gaan het zien.”
quote:Bewoners van Peter Gillis' vakantiepark Prinsenmeer in Ommel moeten binnen 48 uur vertrekken. Dat heeft de rechter in Den Bosch vrijdag besloten. De gemeente Asten verbood in maart al bewoning van het park, maar negen personen weigerden te gaan.
Het vakantiepark moest in december 2023 per direct de deuren sluiten. In verband met nieuwe regels voor vakantieparken moest Gillis eerder dat jaar opnieuw een vergunning aanvragen. De gemeente voerde hiervoor een Bibob-toets uit, een onderzoek naar mogelijke criminele activiteiten van de aanvrager, zoals witwassen. Gillis heeft die toets niet goed doorstaan.
De gemeente mocht niet bekendmaken waarom de vergunning is geweigerd. Wel is bekend dat er al jaren een FIOD-onderzoek loopt, waarin Gillis wordt verdacht van belastingfraude.
Al jaren verblijven mensen illegaal op het park. Gillis moest alle bewoners in december van het terrein verwijderen. De gemeente Asten legde hem eerder een dwangsom van 50.000 euro op, omdat nog niet iedereen het park verlaten had. De bewoners zeggen geen ander onderdak te hebben.
De familie Gillis wordt sinds 2020 door SBS6 gevolgd voor de realityserie Familie Gillis: Massa is Kassa.
Je verwacht het niet, hè...quote:Op zaterdag 28 september 2024 17:05 schreef tong80 het volgende:
En maar een crimineel zendtijd geven zonder restrikties en verantwoording. Ik geniet wel hoor.![]()
![]()
Ik maakte een grapje over Anne Frank de musical. Bleek ie er al te zijn. Toen maakte ik het grapje over 40-45 de musical....:{ Ik ga lekker door met relativeren.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:24 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Je verwacht het niet, hè...
Zendtijd geven aan een crimineel.
Straks gaan ze een serie erover maken!
Relativeren kan je leren!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje over Anne Frank de musical. Bleek ie er al te zijn. Toen maakte ik het grapje over 40-45 de musical....:{ Ik ga lekker door met relativeren.
Meen je niet, korten ze de het ene in om die Gillis weer terug op de buis te brengen en nog wel met een extra aflevering?quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:45 schreef Dutch_view het volgende:
Het nieuwe seizoen start op vrijdag 1 november!![]()
De serie zou eerst 6 afleveringen bevatten maar het zijn er 7 geworden. Daardoor is de serie over Gorden met eentje ingekort.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 09:45 schreef Dutch_view het volgende:
Het nieuwe seizoen start op vrijdag 1 november!![]()
De serie zou eerst 6 afleveringen bevatten maar het zijn er 7 geworden. Daardoor is de serie over Gorden met eentje ingekort.
quote:Peter Gillis diep in de schulden: ’20 miljoen in het rood’
https://www.ditjesendatje(...)-miljoen-in-het-roodquote:Peter Gillis zit tot in zijn nek in de schulden. Varkensslachter Marc van Rooi, een van de rijkste vleeshouwers van Nederland, krijgt maar liefst twintig miljoen euro van Gillis.
Waar Peter Gillis een aantal jaren geleden nog tot de 500 rijkste mensen in Nederland behoorde, zit hij nu diep in de schulden. Gillis heeft vorig jaar maart 19 miljoen euro geleend van de steenrijke Marc van Rooij. Dat meldt Quote.
Schulden
De mannen spraken af dat Gillis het geld op een bepaalde datum terug moest gaan betalen, maar dit is tot op heden niet gelukt. Volgens Quote werd de lening twee keer verlengd én kwam er twee keer 750.000 euro bij op. Dat betekent dat Gillis inmiddels een schuld heeft van maar liefst 20,5 miljoen euro. Het is voor Gillis te hopen dat hij zich aan de afspraken houdt, want als hij zich niet houdt aan de rente en aflossing, moet hij het dubbele terugbetalen.
Parken
Deze lening is niet het enige probleem van Gillis. Enige tijd geleden heeft hij afstand gedaan van zijn Nederlandse vakantieparken, maar hij gaat wel verder met zijn parken in België. En ook daar blijkt het een vieze bende te zijn. Hengelhoef, een van Belgische parken, ligt namelijk onder vuur.
Op een Facebook-pagina van het park deelde een vakantiegast zijn ervaring. ,,Nou, wij zijn pas terug. Wat is deze camping achteruit gegaan”, begon de gast zijn verhaal. Volgens de gast zijn er maar weinig voorzieningen te vinden op de camping en wordt er nooit schoongemaakt. ,,Glijbaan is na een tijdje al naar de klote, veel zwerfafval, inbraak in de caravan… Ik ben echt geen zeikerd, totaal niet, maar dit sloeg echt alles. Zo vies en slecht heb ik het nog nooit gezien.”
Die Van Rooi is wel gewend om vetgemeste varkens Peter Gillis te slachten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:27 schreef Dutch_view het volgende:
Petertje zijn financiën is een catastrofe
[..]
[..]
https://www.ditjesendatje(...)-miljoen-in-het-rood
Geen fijn idee voor Peter dat een slachter hem straks achterna zit voor zijn geld
Soort zoekt soort zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Die Van Rooi is wel gewend om vetgemeste varkens Peter Gillis te slachten.
Overigens is die varkensslachter ook niet van onbesproken gedrag, zie deze (wel iets oudere) artikelen:
https://nos.nl/artikel/23(...)in-dat-je-niets-hebt
en
https://www.omroepbrabant(...)sregio-greep-niet-in
en
https://www.stal-en-akker(...)t-zwoerdsnijmachine/
Beter opletten voortaan, Petertje (vr)eet "worstenbrojkus" en geen frikandellenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
Er is geen ander programma waarin ze zichzelf zo vaak herhalen als in dit.
Zie ze nog eens rondrijden op een camping in een golfkarretje op zoek naar lekkende kranen, en een bezoekje aan de diëtist waarna hij nog een berg frikandellen naar binnen werkt.
Welke gek rijdt er trots naar een vakantiehuisje, zeker als het een 100 in een dozijn stacaravan is en de verhalen van de camping voornamelijk negatief zijnquote:Wat een aankomst , wat ging het snel bij de receptie , complimenten daarvoor , nadat we de sleutel hadden gekregen en met trots naar ons huisje reden , kwamen we tot een horror , Bedden kapot , schimmel op de matrassen , vloer kapot , alles was vies . Buren die een hele orkest aan instrumenten mee hadden genomen ….
Toch kijk ik er graag naar. Frank Lammers blijft geweldig al voice over.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 10:47 schreef spapaars het volgende:
Er is geen ander programma waarin ze zichzelf zo vaak herhalen als in dit.
Zie ze nog eens rondrijden op een camping in een golfkarretje op zoek naar lekkende kranen, en een bezoekje aan de diëtist waarna hij nog een berg frikandellen naar binnen werkt.
Zelfde hierquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toch kijk ik er graag naar. Frank Lammers blijft geweldig al voice over.
Dit is ook lachen, een verpauperde Tokkie camping die toch nog achteruit gaat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:07 schreef GereDathan het volgende:
Ooh op Facebook kan je je uren vermaken zie ik al, wat een prachtverhalen over de Hengelhoef!
Gelijk een toppertje te pakken:
[..]
Welke gek rijdt er trots naar een vakantiehuisje, zeker als het een 100 in een dozijn stacaravan is en de verhalen van de camping voornamelijk negatief zijn
Plus als ze alles gaan uitzenden wat er speelt wordt het stiekem heel erg leuk door de downfall van de megalomane Petertje.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde hier
En het is ook een soort ramptoerisme
Iddquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 17:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Plus als ze alles gaan uitzenden wat er speelt wordt het stiekem heel erg leuk door de downfall van de megalomane Petertje.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Beter opletten voortaan, Petertje (vr)eet "worstenbrojkus" en geen frikandellen
Ik zag een voorstukje en de pizza's werden er weer met sjovels ingeschoven. Leren het nooit.quote:Op vrijdag 1 november 2024 12:15 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer de start van een nieuw seizoen.
Een terugblik van de heel erg afgevallen Mark op zijn ziekenhuisopname:
https://www.kijk.nl/programmas/shownieuws/dxvwgDjNLBNicj
Wat een zak stront is die Mark toch. Dat is zo kut als je je best doet op je werk en één of andere omhooggevallen bedrijfsleider ofzo heeft alleen oog voor wat eventueel niet goed gaat of is. Daar heb je bolle Petertje ook zijn duit in het zakje doen. Vreselijk zulke werkgevers. Continue op je tenen lopen bij zulke hufters. Ze spreken je ook aan als klein kind. En het was tenenkrommend bij die singel, maar ze zong niet eens echt slecht.quote:Op vrijdag 1 november 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Markie is weer lekker aan het opzichteren en commentaar aan het leveren
Niets veranderd
Er zijn 4 handjes te veelquote:Op vrijdag 1 november 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een zak stront is die Mark toch. Dat is zo kut als je je best doet op je werk en één of andere omhooggevallen bedrijfsleider ofzo heeft alleen oog voor wat eventueel niet goed gaat of is. Daar heb je bolle Petertje ook zijn duit in het zakje doen. Vreselijk zulke werkgevers. Continue op je tenen lopen bij zulke hufters. Ze spreken je ook aan als klein kind. En het was tenenkrommend bij die singel, maar ze zong niet eens echt slecht.
Triest toch. Overleg dan of praat gewoon met een volwassen man.quote:
Ja zeker triest. Ze voelen zich heel wat.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Triest toch. Overleg dan of praat gewoon met een volwassen man.
Jack van Gelder is erger dan dat mens. Maar goed, ze kan blijkbaar wel hebben dat Petertje haar terechtwijst omdat ze de koffiemok met het oortje aan de verkeerde kant heeft neergezet nadat hij haar had bevolen koffie te zetten.quote:Op zaterdag 2 november 2024 00:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)assa-is-kassa-kijker
![]()
Dat maakt die gasten op die camping niks uit zag ikquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:08 schreef Bzzzzt het volgende:
Ze zal vast heel goed betaald worden om zo voor lul gezet te worden met haar gebrek aan zangtalent.
En je ziet gewoon dat die ze vader probeert na te doen. Komt ook heel onzeker over als leidinggevende.quote:Op vrijdag 1 november 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een zak stront is die Mark toch. Dat is zo kut als je je best doet op je werk en één of andere omhooggevallen bedrijfsleider ofzo heeft alleen oog voor wat eventueel niet goed gaat of is. Daar heb je bolle Petertje ook zijn duit in het zakje doen. Vreselijk zulke werkgevers. Continue op je tenen lopen bij zulke hufters. Ze spreken je ook aan als klein kind. En het was tenenkrommend bij die singel, maar ze zong niet eens echt slecht.
Idem. Hij doet gewoon het trucje na. Ook met z'n gezegdes. Triest figuur.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:15 schreef GM78 het volgende:
[..]
En je ziet gewoon dat die ze vader probeert na te doen. Komt ook heel onzeker over als leidinggevende.
Zonder papa zou die niet verder gekomen zijn dan plantsoenen schoffelen.
Zou een goede voor mij zijn, daar had ik letterlijk binnen vijf minuten de grootste ruzie mee gehad
Dat hoort ook bij het type volk wat daar überhaupt heen gaat.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat maakt die gasten op die camping niks uit zag ik
Heel toevallig dat het boek de brand heeft overleefdquote:Op zaterdag 2 november 2024 11:01 schreef Blues het volgende:
Allemaal theater
Maar we vreten het voor zoete koek en smullen er van
En hij "wist" al dat het aangestoken was voor het bekend werd.quote:Op zaterdag 2 november 2024 13:06 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Heel toevallig dat het boek de brand heeft overleefd
Heel toevallig heeft ze dikke tieten net als Nicolequote:Op zaterdag 2 november 2024 11:08 schreef Bzzzzt het volgende:
Ze zal vast heel goed betaald worden om zo voor lul gezet te worden met haar gebrek aan zangtalent.
Dat ging als een lopend vuurtje door het parkquote:Op zaterdag 2 november 2024 13:07 schreef tong80 het volgende:
En hij "wist" al dat het aangestoken was voor het bekend werd.
Ze stond eerder in de uitzending al voor paal. Petertje dicteerde haar om koffie te gaan zetten. Je zag haar twijfelen van "Zo wens ik niet toegesproken te worden." Nog net op tijd beet ze op haar lip. Dat bleef ze doen toen die bolle haar terecht wees, omdat ze de koffiemok met de verkeerde kant op tafel had gezet. Die moest naar hem toe gericht zijn. Zo hoort dat namelijk in de horeca. Als hij haar hijgend vol blaft denkt ze aan Brad Pitt, Berry van Aerle of George Clooney. En aan zijn zak met geld natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:08 schreef Bzzzzt het volgende:
Zonder pa had het een bijstands-uitkering gehad, en veel belastinggeld gekost om het varken aan het werk te krijgen...quote:Op zaterdag 2 november 2024 11:15 schreef GM78 het volgende:
[..]
En je ziet gewoon dat die ze vader probeert na te doen. Komt ook heel onzeker over als leidinggevende.
Zonder papa zou die niet verder gekomen zijn dan plantsoenen schoffelen.
Zou een goede voor mij zijn, daar had ik letterlijk binnen vijf minuten de grootste ruzie mee gehad
Absurd. Hij ontploft nog eens. Plus Mark geeft het slechte voorbeeld, die was ook niet te dun.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:41 schreef Dutch_view het volgende:
Die bolle slaat geen pizza af van een betalende bezoeker![]()
![]()
Hij neemt zijn coach Dick niet serieus
Een stikker een centimeter scheef.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:43 schreef Dutch_view het volgende:
Toon krijgt de volle laag bij Hengelhoef
Ik mag toch hopen dat die beste man wat geld in zijn handen gedrukt krijgt.quote:Op vrijdag 8 november 2024 20:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een stikker een centimeter scheef.![]()
Hoe hij de schoonmaker toespreekt. Staat gewoon spul buiten waar die man mee werkt. Wel lekker foute tv. Smullen over mensen waar je meer dan 100 % niet op lijkt. Die pa van haar heeft een raar hoofd. Verder biedt hij zich aan om mee te werken en krijgt alleen te horen dat Petertje niet betaalt.
Vreselijk vervelend die Thomasquote:Op vrijdag 8 november 2024 21:00 schreef tong80 het volgende:
Steeds benadrukken dat het vrijwilligerswerk is. Die moppentapper.
Ik ben bang dat-ie nog geen bloemetje krijgt. Verder alleen op bezoek om haar vader te strikken. Verder interesseert die hufter zijn schoonfamilie geen lor. Zij ook weer een lekkere sneer over bonen in tomatensaus.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:01 schreef GM78 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die beste man wat geld in zijn handen gedrukt krijgt.
Anders ben je echt alle schaamte voorbij, als je als miljonair je schoonvader als vrijwilliger laat werken in je bedrijf
Als die bankrekening net zo gespekt is... sommige vrouwen verliezen hun zelfrespect voor een bankrekening (en sommige mannen ook)quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Dat blote bovenlichaam van Peter![]()
![]()
Hoe kun je als vrouw dat aantrekkelijk vinden
geweldig als voice over. Ik denk dat het anders niet om aan te gluren is. Verder al die woordgrapjes word je ook moe van.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:19 schreef Dutch_view het volgende:
Frank Lammers ook lekker Peter in de zeik nemen met zijn gratis hulpje
Een goed gevulde bankrekening laat de slipjes zakken, en alle zelfrespect verdwijnen.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Hoe kan je als man zo getatoeëerde vrouw mooi vinden. Ook zoiets vreselijks.quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
![]()
Ben je jaloers op het strakke lichaam van de vervanger van Nicolleke?quote:Op vrijdag 8 november 2024 21:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe kan je als man zo getatoeëerde vrouw mooi vinden. Ook zoiets vreselijks.
En dan de hele tijd dat hand in hand zitten/lopen. Het komt mij allemaal zo nep over.
Jaloers. Waarop? Iknzou niets willen van wat die vrouw heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2024 22:02 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ben je jaloers op het strakke lichaam van de vervanger van Nicolleke?
Had je voor het eerste deel een like willen geven, maar Mieke en Johnny? Ranzig volk.quote:Op vrijdag 15 november 2024 21:23 schreef Dutch_view het volgende:
Ik ben echt helemaal klaar met die Thomas. Wat een vreselijk irritant figuur is dat zeg, totaal niet grappig ofzo![]()
Waar blijven Johnny en Mieke!!!?
Ik ben weggezapt. Het werd me allemaal een beetje te veel. Niet één sympathiek persoon. Misschien alleen Ruud. Maar die trek ik ook niet echt meer met z'n "grapjes" en gestuntel. Ik denk niet dat ik nog eens ga kijken. Allemaal net iets te veel irritatie.quote:Op vrijdag 15 november 2024 20:40 schreef Dutch_view het volgende:
Peter weer lekker on sympathiek bezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |