Zijn zus was laatst bij Kassa, of Radar. Die stond de verslaggever netjes te woord. Er is hier dan ook al eerder gepost dat zij eigenlijk de enige "normale" is.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef Dutch_view het volgende:
Parkie Markie was vanavond even in beeld bij Zembla (NPO2). Omdat er op hun parken flappentappen staan die ze met eigen geld kunnen vullen. Hiermee zou geld witgewassen kunnen worden en belastingfraude gepleegd.
Mark wilde niet reageren, ga maar naar de FIOD zei die.
Is er dan ook echt geen enkele adviseur die dan even zegt. Misschien moet je die kasten uit je park jagen, want daar krijg je gezeik mee... Ongelofelijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:49 schreef Dutch_view het volgende:
Parkie Markie was vanavond even in beeld bij Zembla (NPO2). Omdat er op hun parken flappentappen staan die ze met eigen geld kunnen vullen. Hiermee zou geld witgewassen kunnen worden en belastingfraude gepleegd.
Mark wilde niet reageren, ga maar naar de FIOD zei die.
Wat hebben ze nog te verliezen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:32 schreef Drass het volgende:
[..]
Is er dan ook echt geen enkele adviseur die dan even zegt. Misschien moet je die kasten uit je park jagen, want daar krijg je gezeik mee... Ongelofelijk.
Wat een propje is die aan het worden idd.quote:
Ja echt bizarquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:01 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Lekker een bord frikandellen vreten met een halve fles mayo
Die verdienen een eigen serie. Ney als George en Mildred ooit.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:04 schreef Dutch_view het volgende:
Mieke en Johny zijn ook zo heerlijk simpel
Ik vind Peter ook wel heel erg naar personeel toe wat iets 'lager in orde' staat zeg maar.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:09 schreef tong80 het volgende:
Die Mark is nog erger dan z'n vader. Die zouden ze in elke willekeurige kroeg het café uit slaan.
Kun je nagaan wat die Mark is. Heb ooit gepost dat Peter alles vertegenwoordt wat ik in een mens haat. Nu die Mark bij het vissen. In elke zin iets schofterigs of negatief.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:13 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ik vind Peter ook wel heel erg naar personeel toe wat iets 'lager in orde' staat zeg maar.
Toen in de vorige serie in dat tripje naar Afrika werden die arme mensen daar gewoon geschoffeerd door die dikke
Wat is er voor verschil met daarnet ? Hij vrat visvoer.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Mark is de mannelijk ma Flodder, die vrat ook alles wat los en vast zat
Zie Mark nog een blik hondevoer eten
Dan heb je nog wat leuks om te kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:28 schreef tong80 het volgende:
Laatste jaar niet kunnen kijken. Heb genoten. Later de rest terugkijken. Trusten.
geen verschil iddquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat is er voor verschil met daarnet ? Hij vrat visvoer.
Wordt je daar Foxwild vanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:20 schreef Snaky het volgende:
Wat ziet die Wendy eruit zeg in haar bikini
Pics?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:20 schreef Snaky het volgende:
Wat ziet die Wendy eruit zeg in haar bikini
Iedereen hier in dit topic brengt het elke week op om veertig minuten van zijn- of haar leven te vergooien om naar deze show te kijken.quote:
Ik vraag me ook af waarom ze sjonnie en mieke meenemen naar dubai.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:07 schreef havanagila het volgende:
Hoe de cameraploeg "toevallig", zodra ze zien dat Mark dat visvoer laat vallen, ze meteen een paar stappen achteruit doen en een bochtje om hem heen lopen zodat z'n hele reet even in beeld komt als ie zich bukt om het op te rapen. GAD VER DAMME.
Heerlijke exploitatie tv. En die simpele zielen uit Belgie die ze de hele tijd meesleuren.
Die haalt de 40 niet als ie zo doorgaatquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:26 schreef Dutch_view het volgende:
Mark is de mannelijk ma Flodder, die vrat ook alles wat los en vast zat
Zie Mark nog een blik hondevoer eten
Terwijl ie toch slechts een McChicken at. Ik bunker meer weg bij de McDonalds.quote:Op woensdag 5 juni 2024 09:58 schreef Blues het volgende:
[..]
Die haalt de 40 niet als ie zo doorgaat
Maar Mark eet de hele dag door. En dan geen ijsbergsla.quote:Op woensdag 5 juni 2024 10:00 schreef ISVV het volgende:
[..]
Terwijl ie toch slechts een McChicken at. Ik bunker meer weg bij de McDonalds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |