Vind ik altijd zo'n non argument. Wat nu als jouw toekomstige vrouw op een betaalde app zit die 10 euro in de maand kost. Daar zou ik wel even 3 biertjes in de maand voor laten staan.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:13 schreef babipangang het volgende:
Wat is dat toch met de tegenwoordige tijd met daten/contacten leggen deze huidige tijd? Zit zelf op verschillende datingapps (gratis) uit principiële kwestie wil ik er niet voor betalen om iemand te leren kennen.
Betalen om te mogen daten met iemand voelt als hoerenlopen.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:25 schreef Remco het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n non argument. Wat nu als jouw toekomstige vrouw op een betaalde app zit die 10 euro in de maand kost. Daar zou ik wel even 3 biertjes in de maand voor laten staan.
Reviews over betaalde datingsites zijn vaak niet al te best, heeft me ook tegengehouden tot nu toe. Laatste tijd weleens overwogen om toch eens te proberen, Maar welke dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 09:25 schreef Remco het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n non argument. Wat nu als jouw toekomstige vrouw op een betaalde app zit die 10 euro in de maand kost. Daar zou ik wel even 3 biertjes in de maand voor laten staan.
Mag ik vragen, heb je er ervaring mee, maakt het echt een groot verschil in het soort mensen wat erop zit?quote:Op zondag 26 mei 2024 09:26 schreef JimmyJames het volgende:
Gewoon betalen voor dating apps idd... Is het geld meer dan waard.
Eens. Dat je het eerst probeert op een gratis app (uit zuinigheid of om te proberen) snap ik, maar als het daar blijkbaar niet lukt gooi je er toch een keer een paar euro tegenaan en probeer je een andere? Het is niet zo dat je er de rest van je leven aan vast zit met een wurgcontract.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:25 schreef Remco het volgende:
[..]
Niet als jouw date ook heeft betaald voor de app.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Betalen om te mogen daten met iemand voelt als hoerenlopen.
Heb er zelf weinig ervaring mee, maar uit mijn omgeving zie ik best wat succesjes, zou niet weten welke app's eigenlijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:29 schreef babipangang het volgende:
[..]
Reviews over betaalde datingsites zijn vaak niet al te best, heeft me ook tegengehouden tot nu toe. Laatste tijd weleens overwogen om toch eens te proberen, Maar welke dan?
Nee natuurlijk niet. Ik hou juist van leuke gezellige gesprekken. Maar omdat ik het idee heb dat opleidingsniveau er voor veel vrouwen wel toe doet, even zo omschreven hier.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:32 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En zeg je ook tegen je gesprekspartner (als je al een match hebt) dat je ‘maar MBO hebt’?
Op zich interesseert vrouwen een diploma niet zoveel. Maar ze willen in de regel wel graag iemand die HBO of universitair werk- en denkniveau heeft, want dat verdient meer. En vaak verdienen vrouwen zelf ook prima voor de kinderen komen.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:35 schreef babipangang het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Ik hou juist van leuke gezellige gesprekken. Maar omdat ik het idee heb dat opleidingsniveau er voor veel vrouwen wel toe doet, even zo omschreven hier.
Nouja als ik na een paar zinnen al geen antwoord meer krijg, valt er weinig te praten. Diepgang komt er vaak al niet in...quote:Op zondag 26 mei 2024 09:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar praat je over als je een match hebt? Wat doe je om leuk genoeg gevonden te worden om wat af te spreken?
Dus geldkwestie, want qua persoonlijkheid/werk-denkniveau doe ik niet onder aan hogeropgeleiden. Onderneem veel met hoger opgeleiden en kan goed mee in gesprekken etc.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:40 schreef Seven. het volgende:
[..]
Op zich interesseert vrouwen een diploma niet zoveel. Maar ze willen in de regel wel graag iemand die HBO of universitair werk- en denkniveau heeft, want dat verdient meer. En vaak verdienen vrouwen zelf ook prima voor de kinderen komen.
Dus ja, dat is wel een factor.
Maar wat voor gesprekken voer je dan? Want de zoveelste “hey, alles goed, hoe is je weekend” verveelt ook nogal snel.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:41 schreef babipangang het volgende:
[..]
Nouja als ik na een paar zinnen al geen antwoord meer krijg, valt er weinig te praten. Diepgang komt er vaak al niet in...
Snap ik dat dat een keer gaat vervelen, is ook zeker niets voor mij om zo oppervlakkig te blijven. Probeer wel een gespreksonderwerp te vinden aan de hand van het profiel, of in te gaan op interesses die iemand heeft.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Maar wat voor gesprekken voer je dan? Want de zoveelste “hey, alles goed, hoe is je weekend” verveelt ook nogal snel.
of heel rijk bentquote:Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Alleen als je er bovengemiddeld goed uiziet
Badoo is voor mijn gevoel nou net de meest foute datingsite die er bestaatquote:Op zondag 26 mei 2024 09:57 schreef Harvest89 het volgende:
Een paar euro betalen voor Badoo heeft mij altijd goed geholpen.
Een paar tips.
-Maak een uitgebreid profiel met omschrijving, over wie je bent, je interesses, hobbies.
-Een paar leuke foto´s, niet alleen selfies maar ook leuke foto´s die misschien door anderen zijn gemaakt. Geen groepsfoto´s.
-Bij een match. Verzin een leuke openingszin. Dus niet "Hoi alles goed?" daar heeft ze haar inbox al overvol mee.
- En wees niet te serieus, dat is saai, maar probeer ook geen clown te zijn, dat is weer irritant.
Waarom?quote:Op zondag 26 mei 2024 10:04 schreef babipangang het volgende:
Badoo is voor mijn gevoel nou net de meest foute datingsite die er bestaat
Tinder net zo goed inderdaad. Vind ik ook niks. Maar zal eens nadenken over Badoo.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Waarom?
Dat heb ik met Tinder. Tinder is vreselijk, de dates die ik daar mee heb gekregen kun je in 10 jaar tijd op 1 hand tellen of zo.
Badoo kreeg ik na zo'n basisabonnement veel meer matches mee.
Dat doe ik dus ook nog regelmatig real life meetings. Ook daar niet al te veel succesquote:Op zondag 26 mei 2024 10:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Niet beginnen aan die domme apps en helemaal niet betalen ervoor. Je staat als man al met 10 - 0 achter en al die vrouwen die erop zitten, die doen dat alleen maar voor hun eigen ego en krijgen allemaal het gevoel dat ze een 10 / 10 zijn terwijl je bij sommigen bij wijze van spreken je hond er nog vanaf zou trappen. Ik zou meer effort stoppen in real life meeten, dus deelnemen aan sociale activiteiten of hobby's. Veel meer kans op succes.
Kijk zelf maar hoe kansloos bijv. een Tinder is als man zijnde....
Qua foto's zit ik veilig danquote:Op zondag 26 mei 2024 10:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
Er is niet één openingszin waar je mee scoort. Die moet je aanpassen aan de persoon waar je op reageert. Ik wil(de) kunnen glimlachen om een origineel eerste bericht. Mijn nieuwsgierigheid moest gewekt zijn.
En foto’s in de spiegel van de sportschool, met een gevangen vis of met 3 bier in je handen op een festival trokken mij niet aan. Maar ook daar zal een markt voor zijn.
En feit blijft dat er veel meer mannen dan vrouwen op datingsites zitten, en de vrouwen dus heel selectief kunnen zijn.
Soms té.
Het blijft lastig om verder te komen dan dat eerste oppervlakkige contact.
Video ook gekeken net, sneu laten we maar zeggen hoe de wereld in elkaar zit tegenwoordigquote:Op zondag 26 mei 2024 10:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Niet beginnen aan die domme apps en helemaal niet betalen ervoor. Je staat als man al met 10 - 0 achter en al die vrouwen die erop zitten, die doen dat alleen maar voor hun eigen ego en krijgen allemaal het gevoel dat ze een 10 / 10 zijn terwijl je bij sommigen bij wijze van spreken je hond er nog vanaf zou trappen. Ik zou meer effort stoppen in real life meeten, dus deelnemen aan sociale activiteiten of hobby's. Veel meer kans op succes.
Ik zal niet zeggen dat het niet werkt, maar die website komt behoorlijk fout op me overquote:Op zondag 26 mei 2024 10:50 schreef embedguy het volgende:
Er zijn ook trainingen/cursussen om beter te worden met (online&offline) daten. Heeft mij prima geholpen.
BerichtenBaas van AttractionGym bijvoorbeeld heb ik veel uitgehaald om te zorgen dat de gesprekken niet doodlopen. En professionele foto's laten maken door een goede date-fotograaf heeft ervoor gezorgd dat ik matches in overvloed had.
Incel gespot.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
En heeft het ook geleid tot dates en een relatie?quote:Op zondag 26 mei 2024 10:50 schreef embedguy het volgende:
Er zijn ook trainingen/cursussen om beter te worden met (online&offline) daten. Heeft mij prima geholpen.
BerichtenBaas van AttractionGym bijvoorbeeld heb ik veel uitgehaald om te zorgen dat de gesprekken niet doodlopen. En professionele foto's laten maken door een goede date-fotograaf heeft ervoor gezorgd dat ik matches in overvloed had.
Uhmm hoe dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:14 schreef Aberkullie het volgende:
Stuur maar door ik werp er wel een blikje op
Jij hebt hier serieus ¤ ~400,- aan besteed?quote:Op zondag 26 mei 2024 10:50 schreef embedguy het volgende:
Dit klopt wel. Je kan wel gaan drammen dat het tegen je principes is maar daar bereik je niets mee. Ik had veel meer matches toen ik betaalde bij Tinderquote:Op zondag 26 mei 2024 09:26 schreef JimmyJames het volgende:
Okay klinkt goed, toevallig ook ervaring met sites als relatieplanet/lexa?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit klopt wel. Je kan wel gaan drammen dat het tegen je principes is maar daar bereik je niets mee. Ik had veel meer matches toen ik betaalde bij Tinder
Oh nee gelukkig niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:34 schreef babipangang het volgende:
[..]
Okay klinkt goed, toevallig ook ervaring met sites als relatieplanet/lexa?
Dat je in het echte leven als een aantrekkelijke vent bent wil niet automatisch betekenen dat je online ook zo overkomt. Omdat je het daar met andere informatie moet doen zoals foto's en wat teksten zonder non verbale communicatie.quote:
Ik geloof zeker dat je daar gelijk in hebt. Zal eens kijken of ik er iemand naar kan laten kijken. Die website vind ik dan weer net iets teveel van het goede om daar mijn foto's neer te knallen.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat je in het echte leven als een aantrekkelijke vent bent wil niet automatisch betekenen dat je online ook zo overkomt. Omdat je het daar met andere informatie moet doen zoals foto's en wat teksten zonder non verbale communicatie.
Heel goed dus om verschillende mensen die je kent je foto's, profiel en teksten te laten bekijken of er geen nodeloos vrouwafschrikkende dingen instaan.
Sowieso deze site gebruiken voor je foto's. Die heeft mijn online datingsucces tot grote hoogten weten op te stuwen.
https://www.photofeeler.com/
Dat is juist goed, ik kijk onbevooroordeeldquote:Op zondag 26 mei 2024 11:22 schreef babipangang het volgende:
[..]
Uhmm hoe dan?Mag best iemand naar kijken, mits daar natuurlijk netjes mee omgegaan wordt. Verder ken ik je natuurlijk niet.
hoe kan ik ze naar je toesturen dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dat is juist goed, ik kijk onbevooroordeeld
Imgbb.com en dan dmquote:Op zondag 26 mei 2024 11:57 schreef babipangang het volgende:
[..]
hoe kan ik ze naar je toesturen dan?
Ja. Al wat leuke & normale vrouwen mee ontmoet. Je moet idd wel heeft veel swipen voordat het een keer raak is.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:31 schreef babipangang het volgende:
[..]
Mag ik vragen, heb je er ervaring mee, maakt het echt een groot verschil in het soort mensen wat erop zit?
Bedoel je swipen of wippen?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:23 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Je moet idd wel heeft veel swippen voordat het een keer raak is.
Jazeker. Dates in overvloed terwijl ik voor die cursus er heel verl moeite mee had om dates te krijgen.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
En heeft het ook geleid tot dates en een relatie?
Dit. Gratis dating apps was een drama, de wat duurdere betaalde websites trokken ook gelijk een heel ander soort publiek en heb daar voorheen veel leuke dates door gehad.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:26 schreef JimmyJames het volgende:
Het is een hoop geld dus ik snap het helemaal als mensen zeggen dat ze het niet waard vinden. Persoonlijk vind ik 400 een schijntje voor wat ik er aan heb gehad. Achterafgezien, van te voren heb ik er ook wel heel erg over getwijfeltquote:Op zondag 26 mei 2024 11:29 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Jij hebt hier serieus ¤ ~400,- aan besteed?
Ja klopt, de website is inderdaad best fout. Je zou ook even naar textgod kunnen kijken, dat komt eigenlijk (min of meer) van dezelfde partij af, alleen is het nieuwer. Hier heb ik geen ervaring mee maar de website ziet er al beter uit naar mijn idee en ik kan me bijna niet anders voorstellen of dat het minstens zo goed is of zelfs beter.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:11 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat het niet werkt, maar die website komt behoorlijk fout op me over![]()
Doet me een beetje denken aan tel sell, alleen dan online
Bedankt voor deze tip in ieder geval
Foto's die ik heb zijn redelijk divers, maar kan er een keer iemand naar laten kijken. Wil ook wel foto's van "mezelf" blijven houden en geen "gemaakte" foto's.
Beetje jammer van je.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik share nooit info of foto's die privé gestuurd worden
Vertel dan eens concreet wat je eraan hebt gehadquote:Op zondag 26 mei 2024 12:49 schreef embedguy het volgende:
[..]
Het is een hoop geld dus ik snap het helemaal als mensen zeggen dat ze het niet waard vinden. Persoonlijk vind ik 400 een schijntje voor wat ik er aan heb gehad. Achterafgezien, van te voren heb ik er ook wel heel erg over getwijfelthaha
Het is overigens 'maar 280' met deze link; https://www.berichtenbaas.nl/aanbieding
Beetje jammer van je.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik share nooit info of foto's die privé gestuurd worden
Een vriend van mij heeft ook zoiets gedaan, misschien wel hetzelfde. Ik vind het nogal kansloos, want het leert je om iemand anders te zijn en je gebruikt manipulerende trucjes om dates te 'scoren'. Leuk voor als je niks vast wil, of hooguit kortstondige relaties, maar voor de lange termijn heb ik mijn twijfels.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:49 schreef embedguy het volgende:
[..]
Het is een hoop geld dus ik snap het helemaal als mensen zeggen dat ze het niet waard vinden. Persoonlijk vind ik 400 een schijntje voor wat ik er aan heb gehad. Achterafgezien, van te voren heb ik er ook wel heel erg over getwijfelthaha
Het is overigens 'maar 280' met deze link; https://www.berichtenbaas.nl/aanbieding
Een pro maakt ook foto's van jezelfquote:Op zondag 26 mei 2024 11:11 schreef babipangang het volgende:
[..]
Foto's die ik heb zijn redelijk divers, maar kan er een keer iemand naar laten kijken. Wil ook wel foto's van "mezelf" blijven houden en geen "gemaakte" foto's.
Dan heeft die kennis een andere cursus gedaan. Deze cursus richt zich er juist op om jezelf te blijven. Jezelf ander voordoen heeft namelijk 0 zin aangezien je dan al meteen door de mand valt als je offline afspreekt.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:57 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Beetje jammer van je.
[..]
Een vriend van mij heeft ook zoiets gedaan, misschien wel hetzelfde. Ik vind het nogal kansloos, want het leert je om iemand anders te zijn en je gebruikt manipulerende trucjes om dates te 'scoren'. Leuk voor als je niks vast wil, of hooguit kortstondige relaties, maar voor de lange termijn heb ik mijn twijfels.
Een vrouw (of man) moet JOU leuk vinden en niet een versie van jou.
Waar had je dan de cursus voor nodig en hoe heb je er wat aan gehad?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:59 schreef embedguy het volgende:
[..]
Dan heeft die kennis een andere cursus gedaan. Deze cursus richt zich er juist op om jezelf te blijven. Jezelf ander voordoen heeft namelijk 0 zin aangezien je dan al meteen door de mand valt als je offline afspreekt.
Waarin mag ik het kwantificeren?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vertel dan eens concreet wat je eraan hebt gehad
Ja snap je punt wat betreft het "geen zin in eindeloos gechat" en "geen zin in iemand die na 2 zinnen niets meer zegt" Maar dit is wat ik in de praktijk wel heb ervaren als ik een keer een match had. En daarmee hoop(te) ik juist iemand aan te trekken die ook ergens voor wil gaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
Mijn mening over je foto's en profiel:
Leuke man, potentieel is dus goed. Maar hoewel je foto's wel divers en niet persé cliché zijn, zijn ze wel allemaal vanuit de verkeerde hoek genomen en kijk je op elke foto hetzelfde. Dus ik zou toch voor andere foto's gaan.
Je profiel start goed maar op een bepaald moment zeg je: geen zin in xxx en geen zin in xxx.
Dat zou mij al laten afhaken want je zet er meteen al druk op.
Maar ok, dit is mijn mening maar en wie ben ik.
Het ligt dus niet aan je uiterlijk maar ik denk eerder aan je communicatie stijl.
Had precies dezelfde feedback gegeven. Profiel gewoon positief houden geeft al een andere vibequote:Op zondag 26 mei 2024 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
Je profiel start goed maar op een bepaald moment zeg je: geen zin in xxx en geen zin in xxx.
Door dezelfde interesses te hebben, of in ieder geval goede raakvlakken zodat je daarover kan praten/ iets samen doen. Het is dan ook makkelijker om iets af te spreken. Dan kan je een date hebben waar het vooral gaat om samen plezier te hebben met datgene wat jullie verbind. Dat haalt al vaak veel spanningen weg op afspraakjes. Als het dan ook klikt tussen jullie ben je weer een stap verder.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:27 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ja hoe kom je verder dan dat eerste oppervlakkige contact...
Oke weer een sales praatjequote:Op zondag 26 mei 2024 13:08 schreef embedguy het volgende:
[..]
Waarin mag ik het kwantificeren?![]()
1 Aantal dates per week? 2 Hoeveel moeite ik moet doen voor een date te krijgen? 3 Hoeveel plezier ik in het chatten heb? 4 Percentage gesprekken wat dood valt door de ander?
1 is omhoog gegaan, 2 omlaag (je leert hoe je zo snel mogelijk voor een date kunt gaan), 3 is omhoog gegaan (je leert hoe je leuke gesprekken kunt hebbe ipv de doodsaaie 'wat doe jij met je leven gesprekken'), 4 is omlaag gegaan (je leert wat vrouwen leuk vinden in gesprekken ipv dat je uitgaat wat jij als man denkt dat leuk is. Want ja, daar zit naar mijn ervaring een breed verschil in).
Je leert wat goede profieltexten zijn, welke foto's goed scoren, hoe je leuke gesprekken houdt, hoe je een gesprek tot een date leidt, hoe je van Tinder naar Whatsapp gaat, wat goede chat-humor is, wat het verschil tussen mannen en vrouwen is kwa chatten, hoe je een streepje voor hebt op je mannelijke concurentie, hoe je niet needy over komt, hoe je 'statusvol' over komt, hoe je tijd bespaard, etc etc etc.
Oh, nu lijk ik net een verkoper. Haha. Achja, ik ben iig heel blij dat ik die paar euro en de tijd erin heb geinvesteerd. Maar dat is voor ieder voor zich te bepalen.
Het klinkt wel erg negatiefquote:Op zondag 26 mei 2024 13:13 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ja snap je punt wat betreft het "geen zin in eindeloos gechat" en "geen zin in iemand die na 2 zinnen niets meer zegt" Maar dit is wat ik in de praktijk wel heb ervaren als ik een keer een match had. En daarmee hoop(te) ik juist iemand aan te trekken die ook ergens voor wil gaan.
Nee, dit moet je er niet in zetten. Het schrikt af.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:13 schreef babipangang het volgende:
[..]
Ja snap je punt wat betreft het "geen zin in eindeloos gechat" en "geen zin in iemand die na 2 zinnen niets meer zegt" Maar dit is wat ik in de praktijk wel heb ervaren als ik een keer een match had. En daarmee hoop(te) ik juist iemand aan te trekken die ook ergens voor wil gaan.
Het is er al uitgehaaldquote:Op zondag 26 mei 2024 13:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, dit moet je er niet in zetten. Het schrikt af.
Niemand weet op voorhand of er raakvlakken zijn of dat jullie communicatie stijl gaat matchen. Dus je kan dit niet verwachten.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:13 schreef babipangang het volgende:
[..]
Denk je nu dat je interessant bent of zo?quote:
Daar heb je een punt, nu heb ik er van gemaakt: laten we eens kennismaken, het liefst ergens in real life wat drinken.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niemand weet op voorhand of er raakvlakken zijn of dat jullie communicatie stijl gaat matchen. Dus je kan dit niet verwachten.
Het zou mij tegenhouden want voor hetzelfde geld ben jij een weirdo die dan gaat schelden ofzo als het toch stil zou vallen.
Denk er aan dat zij jou niet kennen en dus niet kunnen inschatten op welke schaal jij je bevindt van normaal gedrag.
(Net zoals jij dat van hun ook niet weet)
Pardon het is niet zomaar een plantquote:Op zondag 26 mei 2024 13:22 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Denk je nu dat je interessant bent of zo?
Zeg toch gewoon plant.
Begrijp ik wel, terwijl ik best veel geduld heb juistquote:Op zondag 26 mei 2024 13:22 schreef Lenny77 het volgende:
Plus dat eindeloos gechat komt over als ongeduldig en asap willen afspreken. Genoeg mensen die het liever iets trager willen en graag iemand iets beter willen leren kennen om zich veilig te kunnen voelen.
Haha ik zei dit ookquote:Op zondag 26 mei 2024 13:04 schreef Lenny77 het volgende:
Mijn mening over je foto's en profiel:
Leuke man, potentieel is dus goed. Maar hoewel je foto's wel divers en niet persé cliché zijn, zijn ze wel allemaal vanuit de verkeerde hoek genomen en kijk je op elke foto hetzelfde. Dus ik zou toch voor andere foto's gaan.
Maar ok, dit is mijn mening maar en wie ben ik.
Het ligt dus niet aan je uiterlijk maar ik denk eerder aan je communicatie stijl.
Ik denk dat ik sowieso wel genoeg interesse toon in iemand echt leren kennenquote:Op zondag 26 mei 2024 13:24 schreef Boca_Raton het volgende:
En als je een vraag stelt, zorg dan wel dat je het antwoord wil weten!
Zal ik jouw profiel ook even checkenquote:Op zondag 26 mei 2024 13:31 schreef Mortaxx het volgende:
eigenlijk is het zonde dat het datingtopic tegenwoordig zo'n saaie boel is. Vroeger kon je nog profielen en gesprekken posten
gewoon swipen tot je me tegenkomtquote:Op zondag 26 mei 2024 13:32 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zal ik jouw profiel ook even checken
Dan alleen nog de vraag, waar? De keuze is reuze, wat is de beste keuze? Een app als Tinder/badoo/bumble of een site als lexa/relatieplanet/parship? En welke dan specifiek?quote:Op zondag 26 mei 2024 13:36 schreef Hexagon het volgende:
Inderdaad, gratis sites komt ook gratis publiek op af. Een paar tientjes voor een abbo is zijn geld wel waard.
Ik heb goede ervaringen met Lexa, maar dat is meer dan 4 jaar geleden dus wellicht is mijn advies niet zo accuraat meer.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:39 schreef babipangang het volgende:
[..]
Dan alleen nog de vraag, waar? De keuze is reuze, wat is de beste keuze? Een app als Tinder/badoo/bumble of een site als lexa/relatieplanet/parship? En welke dan specifiek?
Haha, neven effect van positief ergen over zijnquote:
Een week of 2/3 in jouw hoofd, voor de lezer kan het over 2 dagen gaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:28 schreef babipangang het volgende:
[..]
Begrijp ik wel, terwijl ik best veel geduld heb juistmaar na een week of 2/3 mag toch wel duidelijk zijn of er een date in zit.
Ik ben dan ook niet zo iemand die meerdere contacten tegelijk wil, geloof niet dat het meehelpt om met meerdere personen tegelijk contact te hebben.
Mannen willen:quote:Op zondag 26 mei 2024 13:32 schreef babipangang het volgende:
Bedankt voor alle tips tot nu toe. Sta natuurlijk altijd open voor meer tips
Klopt wat je zegt. Foto's heb ik er een aantal verwijderd, maar zo geen recente foto's die ik kan plaatsen. In ieder geval niet wat anders dan wat er staat.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een week of 2/3 in jouw hoofd, voor de lezer kan het over 2 dagen gaan.
Blijf onthouden dat het totale vreemden zijn die niet weten hoe jij in elkaar steekt.
Wat ga je met de foto's doen?
Klopt wat je zegt. Foto's heb ik er een aantal verwijderd, maar zo geen recente foto's die ik kan plaatsen. In ieder geval niet wat anders dan wat er staat.quote:Op zondag 26 mei 2024 16:54 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een week of 2/3 in jouw hoofd, voor de lezer kan het over 2 dagen gaan.
Blijf onthouden dat het totale vreemden zijn die niet weten hoe jij in elkaar steekt.
Wat ga je met de foto's doen?
Ja ik probeer dan ook wel in te haken op iets in het profiel, waar een foto gemaakt is ofzo, of iets wat iemand als interesse heeft. Maar dan moet er wel eerst een match zijn. Misschien ga ik eens een maandje lexa proberen, om te beginnen. Toch een wat beter gevoel bij dan een tinder ofzo.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb mijn vriendin ontmoet op Lexa. Inmiddels bijna 6 jaar en een dochter verder, dus ik denk dat het wel een succes is
Destijds vond ik dat wel een fijne site aangezien je op veel verschillende eigenschappen kunt filteren (mening over roken, kinderwens, hobby's, opleidingsniveau en zelfs op dingen als inkomen en kleur van de ogen) en je dus ook veel over jezelf kunt zeggen zonder dat je ellenlange cheesy teksten hoeft te schrijven. En wat al vaker gezegd is in het topic, gratis sites trekken ander publiek aan dan betaalde sites. Lexa werkte voor mij in ieder geval veel beter dan Tinder.
Ik heb nooit veel matches gehad, maar de matches DIE ik had liepen altijd wel goed en leidden bijna altijd wel tot een date. Ik startte de gesprekken nooit met "hoi, hoe is het?" maar probeerde met mijn openingszin altijd in te haken op iets uit hun profiel. Denk dat dat heel erg heeft geholpen om origineel te zijn en hun interesse te wekken. Mijn huidige vriendin had bijvoorbeeld een profielfoto van haarzelf op reis in IJsland, wat bij mij erg hoog op de bucketlist staat dus ik vroeg iets over IJsland. Achteraf zei ze dat ze eigenlijk te jong vond en buiten haar ingestelde leeftijdsrange viel (ik ben 5 jaar jonger dan zij), maar door de originele opening (en blijkbaar ook omdat ik foutloos typte en interpunctie gebruikte) besloot ze toch te antwoorden. De rest is geschiedenis
En een kleine greep uit andere openingszinnen die me een date hebben opgeleverd:
-begonnen over haar witte Kia Picanto, omdat ik dezelfde auto had destijds
-gevraagd voor een tip voor een goed, lokaal speciaalbiertje omdat ze in haar profiel had staan dat ze van speciaalbiercafes hield
-geklaagd over hoe kut Feyenoord weer eens gespeeld had, omdat ze een foto in de Kuip had (en ik ook fanatiek Feyenoorder ben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |