abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213687410
Wat is dat toch met de tegenwoordige tijd met daten/contacten leggen deze huidige tijd? Zit zelf op verschillende datingapps (gratis) uit principiële kwestie wil ik er niet voor betalen om iemand te leren kennen (toevoeging: reviews over betaalde datingsites zijn vaak ook niet al te best)

Ik krijg regelmatig te horen (in real life) dat ik er goed/normaal uit zie en dat ik een spontaan/gezellig persoon ben . Ben respectvol en eerlijk in gesprekken, stuur geen dickpics of andere ongewenste foto's/berichten.

En toch, zelden een match op die apps en als die er wel een keer is dan loopt het gesprek meestal dood als in, er komt van de andere kant geen reactie meer.

Ben ook zeker niet op zoek naar het perfecte plaatje, gewoon een leuke spontane dame met een goed karakter en normaal figuur. Tuurlijk wel wat eisen, maar zeker ook realistisch.

Vraag me af wat dat tegenwoordig is. Is het de veeleisendheid van vrouwen tegenwoordig? (ja, ben "maar" MBO-er en werk onregelmatig (beveiliging). Maar verder nog veel vrije tijd, een prima salaris en meerdere keren per jaar op vakantie, eigen koophuis en geen schulden.

Ik geloof vast niet dat ik de enige ben die hier tegenaan loop.
Ben benieuwd naar ervaring van anderen hierin en wie weet kan ik hier nog wat datingtips uithalen.
Zelfs een doodnormale date regelen lukt me niet :{ Moet ik misschien toch eens een betaalde datingsite als Lexa proberen?

[ Bericht 2% gewijzigd door babipangang op 26-05-2024 09:30:24 ]
  zondag 26 mei 2024 @ 09:22:54 #2
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213687486
75% van de Tinder gebruikers is man. Ga op zoek naar plekken waar veel vrouwen komen.
Resistance is futile.
pi_213687517
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:13 schreef babipangang het volgende:
Wat is dat toch met de tegenwoordige tijd met daten/contacten leggen deze huidige tijd? Zit zelf op verschillende datingapps (gratis) uit principiële kwestie wil ik er niet voor betalen om iemand te leren kennen.

Vind ik altijd zo'n non argument. Wat nu als jouw toekomstige vrouw op een betaalde app zit die 10 euro in de maand kost. Daar zou ik wel even 3 biertjes in de maand voor laten staan.
  zondag 26 mei 2024 @ 09:26:50 #4
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_213687539
Gewoon betalen voor dating apps idd... Is het geld meer dan waard.
Please Move The Deer Crossing Sign
  zondag 26 mei 2024 @ 09:28:59 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_213687585
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:25 schreef Remco het volgende:

[..]
Vind ik altijd zo'n non argument. Wat nu als jouw toekomstige vrouw op een betaalde app zit die 10 euro in de maand kost. Daar zou ik wel even 3 biertjes in de maand voor laten staan.
Betalen om te mogen daten met iemand voelt als hoerenlopen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_213687605
quote:

[..]
Reviews over betaalde datingsites zijn vaak niet al te best, heeft me ook tegengehouden tot nu toe. Laatste tijd weleens overwogen om toch eens te proberen, Maar welke dan?
pi_213687634
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:26 schreef JimmyJames het volgende:
Mag ik vragen, heb je er ervaring mee, maakt het echt een groot verschil in het soort mensen wat erop zit?
pi_213687647
quote:

[..]
Eens. Dat je het eerst probeert op een gratis app (uit zuinigheid of om te proberen) snap ik, maar als het daar blijkbaar niet lukt gooi je er toch een keer een paar euro tegenaan en probeer je een andere? Het is niet zo dat je er de rest van je leven aan vast zit met een wurgcontract.

En zeg je ook tegen je gesprekspartner (als je al een match hebt) dat je ‘maar MBO hebt’?
pi_213687654
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]
Betalen om te mogen daten met iemand voelt als hoerenlopen.
Niet als jouw date ook heeft betaald voor de app.
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:29 schreef babipangang het volgende:

[..]
Reviews over betaalde datingsites zijn vaak niet al te best, heeft me ook tegengehouden tot nu toe. Laatste tijd weleens overwogen om toch eens te proberen, Maar welke dan?
Heb er zelf weinig ervaring mee, maar uit mijn omgeving zie ik best wat succesjes, zou niet weten welke app's eigenlijk.
pi_213687668
Waar praat je over als je een match hebt? Wat doe je om leuk genoeg gevonden te worden om wat af te spreken?
pi_213687681
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:32 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

En zeg je ook tegen je gesprekspartner (als je al een match hebt) dat je ‘maar MBO hebt’?
Nee natuurlijk niet. Ik hou juist van leuke gezellige gesprekken. Maar omdat ik het idee heb dat opleidingsniveau er voor veel vrouwen wel toe doet, even zo omschreven hier. ;)
  zondag 26 mei 2024 @ 09:40:39 #12
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213687744
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:35 schreef babipangang het volgende:

[..]
Nee natuurlijk niet. Ik hou juist van leuke gezellige gesprekken. Maar omdat ik het idee heb dat opleidingsniveau er voor veel vrouwen wel toe doet, even zo omschreven hier. ;)
Op zich interesseert vrouwen een diploma niet zoveel. Maar ze willen in de regel wel graag iemand die HBO of universitair werk- en denkniveau heeft, want dat verdient meer. En vaak verdienen vrouwen zelf ook prima voor de kinderen komen.

Dus ja, dat is wel een factor.
Resistance is futile.
pi_213687749
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:34 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waar praat je over als je een match hebt? Wat doe je om leuk genoeg gevonden te worden om wat af te spreken?
Nouja als ik na een paar zinnen al geen antwoord meer krijg, valt er weinig te praten. Diepgang komt er vaak al niet in...
pi_213687789
quote:
7s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:40 schreef Seven. het volgende:

[..]
Op zich interesseert vrouwen een diploma niet zoveel. Maar ze willen in de regel wel graag iemand die HBO of universitair werk- en denkniveau heeft, want dat verdient meer. En vaak verdienen vrouwen zelf ook prima voor de kinderen komen.

Dus ja, dat is wel een factor.
Dus geldkwestie, want qua persoonlijkheid/werk-denkniveau doe ik niet onder aan hogeropgeleiden. Onderneem veel met hoger opgeleiden en kan goed mee in gesprekken etc.
  zondag 26 mei 2024 @ 09:46:11 #15
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_213687807
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:41 schreef babipangang het volgende:

[..]
Nouja als ik na een paar zinnen al geen antwoord meer krijg, valt er weinig te praten. Diepgang komt er vaak al niet in...
Maar wat voor gesprekken voer je dan? Want de zoveelste “hey, alles goed, hoe is je weekend” verveelt ook nogal snel.
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_213687852
Heb je een beetje goeie jopen?
pi_213687869
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:46 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Maar wat voor gesprekken voer je dan? Want de zoveelste “hey, alles goed, hoe is je weekend” verveelt ook nogal snel.
Snap ik dat dat een keer gaat vervelen, is ook zeker niets voor mij om zo oppervlakkig te blijven. Probeer wel een gespreksonderwerp te vinden aan de hand van het profiel, of in te gaan op interesses die iemand heeft.

Maar wie weet kan ik hier ook tips krijgen over gespreksonderwerpen :)
pi_213687873
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:48 schreef Raw85 het volgende:
Heb je een beetje goeie jopen?
Is dat de perfecte openingszin?
  zondag 26 mei 2024 @ 09:54:20 #19
403820 Aberkullie
pi_213687900
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:52 schreef babipangang het volgende:

[..]
Alleen als je er bovengemiddeld goed uiziet
pi_213687925
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Alleen als je er bovengemiddeld goed uiziet
of heel rijk bent :D
  zondag 26 mei 2024 @ 09:57:29 #21
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213687937
Een paar euro betalen voor Badoo heeft mij altijd goed geholpen.

Een paar tips.
-Maak een uitgebreid profiel met omschrijving, over wie je bent, je interesses, hobbies.
-Een paar leuke foto´s, niet alleen selfies maar ook leuke foto´s die misschien door anderen zijn gemaakt. Geen groepsfoto´s.
-Bij een match. Verzin een leuke openingszin. Dus niet "Hoi alles goed?" daar heeft ze haar inbox al overvol mee.
- En wees niet te serieus, dat is saai, maar probeer ook geen clown te zijn, dat is weer irritant.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213688033
quote:
14s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:57 schreef Harvest89 het volgende:
Een paar euro betalen voor Badoo heeft mij altijd goed geholpen.

Een paar tips.
-Maak een uitgebreid profiel met omschrijving, over wie je bent, je interesses, hobbies.
-Een paar leuke foto´s, niet alleen selfies maar ook leuke foto´s die misschien door anderen zijn gemaakt. Geen groepsfoto´s.
-Bij een match. Verzin een leuke openingszin. Dus niet "Hoi alles goed?" daar heeft ze haar inbox al overvol mee.
- En wees niet te serieus, dat is saai, maar probeer ook geen clown te zijn, dat is weer irritant.
Badoo is voor mijn gevoel nou net de meest foute datingsite die er bestaat :') Op welke manier heb je daar betaald voordelen mee? Profiel heb ik, verschillende foto's, een redelijk uitgebreide profieltekst. Die leuke openingszin, ja daar kan ik wel tips voor gebruiken, vind ik best lastig :) Probeer vaak wel iets te zoeken op het andere profiel waar ik op in kan gaan.
  zondag 26 mei 2024 @ 10:08:20 #23
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213688062
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:04 schreef babipangang het volgende:
Badoo is voor mijn gevoel nou net de meest foute datingsite die er bestaat
Waarom?
Dat heb ik met Tinder. Tinder is vreselijk, de dates die ik daar mee heb gekregen kun je in 10 jaar tijd op 1 hand tellen of zo.

Badoo kreeg ik na zo'n basisabonnement veel meer matches mee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213688077
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:08 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waarom?
Dat heb ik met Tinder. Tinder is vreselijk, de dates die ik daar mee heb gekregen kun je in 10 jaar tijd op 1 hand tellen of zo.

Badoo kreeg ik na zo'n basisabonnement veel meer matches mee.
Tinder net zo goed inderdaad. Vind ik ook niks. Maar zal eens nadenken over Badoo.
  zondag 26 mei 2024 @ 10:13:29 #25
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_213688104
Niet beginnen aan die domme apps en helemaal niet betalen ervoor. Je staat als man al met 10 - 0 achter en al die vrouwen die erop zitten, die doen dat alleen maar voor hun eigen ego en krijgen allemaal het gevoel dat ze een 10 / 10 zijn terwijl je bij sommigen bij wijze van spreken je hond er nog vanaf zou trappen. Ik zou meer effort stoppen in real life meeten, dus deelnemen aan sociale activiteiten of hobby's. Veel meer kans op succes.

Kijk zelf maar hoe kansloos bijv. een Tinder is als man zijnde....
Je bent een waardeloze agent.
pi_213688115
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:52 schreef babipangang het volgende:

[..]
Oh dacht dat je een chickie was
pi_213688116
Er is niet één openingszin waar je mee scoort. Die moet je aanpassen aan de persoon waar je op reageert. Ik wil(de) kunnen glimlachen om een origineel eerste bericht. Mijn nieuwsgierigheid moest gewekt zijn.

En foto’s in de spiegel van de sportschool, met een gevangen vis of met 3 bier in je handen op een festival trokken mij niet aan. Maar ook daar zal een markt voor zijn.

En feit blijft dat er veel meer mannen dan vrouwen op datingsites zitten, en de vrouwen dus heel selectief kunnen zijn.
Soms té.
Het blijft lastig om verder te komen dan dat eerste oppervlakkige contact.
pi_213688142
Ik heb, toen ik single was, wel eens tegen vrienden of een collega op een relaxte (want niet wanhopig op zoek) manier gezegd of ze geen leuke collega/vriend/neef hadden. Iemand die ook niet naar de kroeg gaat om daar iemand op te duikelen die daar ook eigenlijk nooit komt want niet interessant.

En die vrienden/collega kenden mij, en wisten dus wel wie ik was, mijn interesses etc. Dus die konden een soort voorselectie doen 😁
pi_213688192
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Niet beginnen aan die domme apps en helemaal niet betalen ervoor. Je staat als man al met 10 - 0 achter en al die vrouwen die erop zitten, die doen dat alleen maar voor hun eigen ego en krijgen allemaal het gevoel dat ze een 10 / 10 zijn terwijl je bij sommigen bij wijze van spreken je hond er nog vanaf zou trappen. Ik zou meer effort stoppen in real life meeten, dus deelnemen aan sociale activiteiten of hobby's. Veel meer kans op succes.

Dat doe ik dus ook nog regelmatig real life meetings. Ook daar niet al te veel succes :') terwijl ik vaak leuke gesprekken heb met iemand, maar als ik uiteindelijk probeer buiten zo'n meeting af te spreken dan ben ik ineens leuk/aardig, maar niet meer :') en kom ik vanzelf wel een keer iemand tegen :')

Ook weleens gelukt om wel af te spreken, supergezellig gehad, om vervolgens nog 10 zinnnen te typen via de app en dan loopt het contact ook dood....

Maar snap je punt, in real life denk ik sowieso dat het makkelijker gaat dan online.
pi_213688203
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:15 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Oh dacht dat je een chickie was
:') :')
pi_213688225
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
Er is niet één openingszin waar je mee scoort. Die moet je aanpassen aan de persoon waar je op reageert. Ik wil(de) kunnen glimlachen om een origineel eerste bericht. Mijn nieuwsgierigheid moest gewekt zijn.

En foto’s in de spiegel van de sportschool, met een gevangen vis of met 3 bier in je handen op een festival trokken mij niet aan. Maar ook daar zal een markt voor zijn.

En feit blijft dat er veel meer mannen dan vrouwen op datingsites zitten, en de vrouwen dus heel selectief kunnen zijn.
Soms té.
Het blijft lastig om verder te komen dan dat eerste oppervlakkige contact.
Qua foto's zit ik veilig dan ;) Ben geen sportschooltype, maar lichamelijk gezond, fit en normaal figuur.

Ja hoe kom je verder dan dat eerste oppervlakkige contact...
pi_213688372
quote:

Video ook gekeken net, sneu laten we maar zeggen hoe de wereld in elkaar zit tegenwoordig :{
  zondag 26 mei 2024 @ 10:46:30 #33
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213688375
Er liep toch al best een lange topicreeks hier over datingapps?
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 26 mei 2024 @ 10:50:51 #34
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_213688392
Er zijn ook trainingen/cursussen om beter te worden met (online&offline) daten. Heeft mij prima geholpen.

BerichtenBaas van AttractionGym bijvoorbeeld heb ik veel uitgehaald om te zorgen dat de gesprekken niet doodlopen. En professionele foto's laten maken door een goede date-fotograaf heeft ervoor gezorgd dat ik matches in overvloed had.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_213688539
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 10:50 schreef embedguy het volgende:
Er zijn ook trainingen/cursussen om beter te worden met (online&offline) daten. Heeft mij prima geholpen.

BerichtenBaas van AttractionGym bijvoorbeeld heb ik veel uitgehaald om te zorgen dat de gesprekken niet doodlopen. En professionele foto's laten maken door een goede date-fotograaf heeft ervoor gezorgd dat ik matches in overvloed had.
Ik zal niet zeggen dat het niet werkt, maar die website komt behoorlijk fout op me over :X :D Doet me een beetje denken aan tel sell, alleen dan online :D Bedankt voor deze tip in ieder geval ^O^

Foto's die ik heb zijn redelijk divers, maar kan er een keer iemand naar laten kijken. Wil ook wel foto's van "mezelf" blijven houden en geen "gemaakte" foto's.
  zondag 26 mei 2024 @ 11:12:59 #36
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213688547
quote:

Incel gespot.
Resistance is futile.
  zondag 26 mei 2024 @ 11:14:24 #37
403820 Aberkullie
pi_213688559
Stuur maar door ik werp er wel een blikje op
  zondag 26 mei 2024 @ 11:16:51 #38
277627 Seven.
We are Borg.
pi_213688576
quote:

En heeft het ook geleid tot dates en een relatie?
Resistance is futile.
pi_213688609
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:14 schreef Aberkullie het volgende:
Stuur maar door ik werp er wel een blikje op
Uhmm hoe dan? :) Mag best iemand naar kijken, mits daar natuurlijk netjes mee omgegaan wordt. Verder ken ik je natuurlijk niet.
pi_213688657
quote:

Jij hebt hier serieus ¤ ~400,- aan besteed? _O-
pi_213688685
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:26 schreef JimmyJames het volgende:
Dit klopt wel. Je kan wel gaan drammen dat het tegen je principes is maar daar bereik je niets mee. Ik had veel meer matches toen ik betaalde bij Tinder ;(
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_213688696
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:33 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Dit klopt wel. Je kan wel gaan drammen dat het tegen je principes is maar daar bereik je niets mee. Ik had veel meer matches toen ik betaalde bij Tinder ;(
Okay klinkt goed, toevallig ook ervaring met sites als relatieplanet/lexa?
pi_213688712
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:34 schreef babipangang het volgende:

[..]
Okay klinkt goed, toevallig ook ervaring met sites als relatieplanet/lexa?
Oh nee gelukkig niet.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 26 mei 2024 @ 11:39:55 #44
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213688733
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 09:13 schreef babipangang het volgende:

Dat je in het echte leven als een aantrekkelijke vent bent wil niet automatisch betekenen dat je online ook zo overkomt. Omdat je het daar met andere informatie moet doen zoals foto's en wat teksten zonder non verbale communicatie.

Heel goed dus om verschillende mensen die je kent je foto's, profiel en teksten te laten bekijken of er geen nodeloos vrouwafschrikkende dingen instaan.

Sowieso deze site gebruiken voor je foto's. Die heeft mijn online datingsucces tot grote hoogten weten op te stuwen.
https://www.photofeeler.com/
pi_213688809
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat je in het echte leven als een aantrekkelijke vent bent wil niet automatisch betekenen dat je online ook zo overkomt. Omdat je het daar met andere informatie moet doen zoals foto's en wat teksten zonder non verbale communicatie.

Heel goed dus om verschillende mensen die je kent je foto's, profiel en teksten te laten bekijken of er geen nodeloos vrouwafschrikkende dingen instaan.

Sowieso deze site gebruiken voor je foto's. Die heeft mijn online datingsucces tot grote hoogten weten op te stuwen.
https://www.photofeeler.com/
Ik geloof zeker dat je daar gelijk in hebt. Zal eens kijken of ik er iemand naar kan laten kijken. Die website vind ik dan weer net iets teveel van het goede om daar mijn foto's neer te knallen.
  zondag 26 mei 2024 @ 11:56:40 #46
403820 Aberkullie
pi_213688864
quote:
0s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:22 schreef babipangang het volgende:

[..]
Uhmm hoe dan? :) Mag best iemand naar kijken, mits daar natuurlijk netjes mee omgegaan wordt. Verder ken ik je natuurlijk niet.
Dat is juist goed, ik kijk onbevooroordeeld
pi_213688872
quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 11:56 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
Dat is juist goed, ik kijk onbevooroordeeld
hoe kan ik ze naar je toesturen dan?
  zondag 26 mei 2024 @ 12:10:17 #48
403820 Aberkullie