quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wacht nog ff op het plaatje
D. tietjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:19 schreef sly-nl het volgende:
Wist niet dat ik de laatste post zou krijgen natuurlijk. Sorry v d tietjes
Ben normaal zeker niet impulsief met posts plaatsen.. Maar deze melkzwabbertjes hadden een goede vorm en vergat de policy /ˈpɒlɪsi/quote:
Over borsten praten in een gemengde kleedkamer is niet zo netjes, ik besef het maar al te goed. Te laatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor tietjes geen sorry nodig
Ik geloof dat de policy rundervrij is, dus, geen probleemquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben normaal zeker niet impulsief met posts plaatsen.. Maar deze melkzwabbertjes hadden een goede vorm en vergat de policy /ˈpɒlɪsi/
Voor de gemiddelde fokker?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wacht nog ff op het plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ze kan goed melkenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde fokker?Wth is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Vraag het Danny,quote:
Zet dan ff een @ voor z'n usertnaam, Marcuszquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het Danny,
komt van de afbeeldingen hieronder......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |