quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wacht nog ff op het plaatje
D. tietjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:19 schreef sly-nl het volgende:
Wist niet dat ik de laatste post zou krijgen natuurlijk. Sorry v d tietjes
Ben normaal zeker niet impulsief met posts plaatsen.. Maar deze melkzwabbertjes hadden een goede vorm en vergat de policy /ˈpɒlɪsi/quote:
Over borsten praten in een gemengde kleedkamer is niet zo netjes, ik besef het maar al te goed. Te laatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor tietjes geen sorry nodig
Ik geloof dat de policy rundervrij is, dus, geen probleemquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben normaal zeker niet impulsief met posts plaatsen.. Maar deze melkzwabbertjes hadden een goede vorm en vergat de policy /ˈpɒlɪsi/
Voor de gemiddelde fokker?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wacht nog ff op het plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ze kan goed melkenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde fokker?Wth is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Vraag het Danny,quote:
Zet dan ff een @ voor z'n usertnaam, Marcuszquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het Danny,
komt van de afbeeldingen hieronder......
Kijk dat soort shit nooit. Niet hier, elders, of op teevie.quote:
Nicki heeft nog wel wat verse shit voor je ...............quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kijk dat soort shit nooit. Niet hier, elders, of op teevie.
Ben daar ooit in de buurt geweest...voeren we vanaf zee die Griekse dodenrivier op en eindigden ook bij een of ander orakel.. Was nog jong, realiseerde me later pas dat het zon heel bekende historische locatie was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:38 schreef sly-nl het volgende:
Dodoni
Al sinds de bronzen tijd was Dodona een actief geestelijk gebied en het orakel hiervan zou al in het jaar 2600 vóór Christus hebben bestaan. Het is het oudste heiligdom uit het antieke Griekenland. Na het Orakel van Delphi, is het orakel van Dodoni het belangrijkste Orakel uit de Griekse geschiedenis. Het wordt door Homerus in de Ilias en de Odysse genoemd en door de grote Griekse geschiedenisschrijver Herodotes. Volgens de mythologie zouden twee duiven vanaf Thebe (Thiva) gevlogen zijn, eentje naar Egypte, waar de tempel van Ammon Zeus werd gebouwd en eentje naar Dodoni wat het Orakel is gesticht.
bron: Grieksegids
Atijd weer die kut duiven erbij![]()
[ afbeelding ]
Zag het. Ze had het over complottenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nicki heeft nog wel wat verse shit voor je ...............
Oh nee, dat mag je vast ophalen op schiphol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Topquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben daar ooit in de buurt geweest...voeren we vanaf zee die Griekse dodenrivier op en eindigden ook bij een of ander orakel.. Was nog jong, realiseerde me later pas dat het zon heel bekende historische locatie was.
Ah, een festival. Soort hardcore?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor vuurwerk in de verte... Emporium is afgelopen.
Ja een mix van rammen en een 40+ tentquote:Op zondag 26 mei 2024 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, een festival. Soort hardcore?
Wijchen an Zee?
[ afbeelding ]
Ah, een schaapskooi.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja een mix van rammen en een 40+ tent
Wat een klote herriequote:Op zondag 26 mei 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja een mix van rammen en een 40+ tent
goedzo zou ik ook doen.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een klote herrie![]()
Had een keer 'n opdracht om een film te schieten van zo'n festival, denk mysteryland, de naam vergeten. Waren met z'n drieën en twee camera's bezig. Verschrikkelijk echt, die teringherrie, al die lui zwaar aan de dope en van die rare drugskoppen, allejezus druk, niet doorheen te komen.
Unaniem hadden we zoiets "fuk die monnie" "watdoenwehierow" en hebben we bij de opdrachtgever gemeld dat er een overlijden was bij een familielid v 1 van ons en zijn we na een paar uur weggegaan.
Lekker ossobuco gegeten bij een goed restaurant
ok goed nieuws dan voor alle trawlers die eigenlijk NL zijn maar omvlaggen en voor westafrika gaan vissenquote:
Blijft enorm bijzonder dat sommige vissen duizenden kilometers afleggen. Migreren en weer terugkeren.quote:
daar vissen ze niet op he meeste?quote:Op zondag 26 mei 2024 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Blijft enorm bijzonder dat sommige vissen duizenden kilometers afleggen. Migreren en weer terugkeren.
[ afbeelding ]
O ja, zou kunnen. Bedoelde meer dat het een bijzondere cyclus is. Al die moeite en kilometers afleggen. Dat ze (die vissen) er zin an hebben ookquote:Op zondag 26 mei 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
daar vissen ze niet op he meeste?
Ze komen vanaf zuid Afrika langs de kust van Afrika naar noord, daar vissen ze wel op.
hele bijzondere is het nl. die de reders maar al te goed weten. hahaha. niet die jij noemt btw, maar die kapitein tekende het nog voor me uit terwijl we ergens voor mauretanie waren en waarom daar. niet alleen vis komt er langs. maar heel makkelijk quota te krijgen daar met smeergeld. LOL vol met die trawlers daar. enne dan is het triest he als je dan zo'n mini kano ziet die ze lokaal zouden gebruiken, die voor de boeg vaart met emmertje vis, terwijl er net 4 ton aan vis in 1 keer binnen is gehaald. naja. ik kan het neit rijmen, maarja geen eu he. en als je daar betaald mag het, of vlag boot om.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
O ja, zou kunnen. Bedoelde meer dat het een bijzondere cyclus is. Al die moeite en kilometers afleggen. Dat ze (die vissen) er zin an hebben ook
Zal inderdaad ook wel een maffia in die branche opereren.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef kree het volgende:
die hele vis industrie is echt meer fucked up als meeste weten nl. en voor publiek is het allemaal ok he.
maar zo werkt het niet corrupte bende is het.
ook en palm olie is ook nog mooie. hmssss naja laat ik me er maar niet druk over maken, want tot zover maakt t toch niet uit wat je stemt hier zelfs alleen in NL. LOLquote:Op zondag 26 mei 2024 00:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal inderdaad ook wel een maffia in die branche opereren.
Las onlangs dat in de handel v avocado's ook veel maffia opereert en zelfs moordt. The world is pretty sick
Ga nog ff wat doen in huus. Straks weer basket kijkuh.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
ook en palm olie is ook nog mooie. hmssss naja laat ik me er maar niet druk over maken, want tot zover maakt t toch niet uit wat je stemt hier zelfs alleen in NL. LOL
Hallo Dotquote:
Hier?quote:
Geen idee hoe of watquote:
O. ik weet wel dat ik altijd ellende op mobiel heb met het duimpje dan klik doet het niet en dan klik ik weer en net op dat moment wordt hij blauw en dan is het weer weg en moet ik nog een keertje klikkenquote:Op zondag 26 mei 2024 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat![]()
Ik kreeg 2 keer de mention dat er wat was gewijzigd in de thread
Zoiets zal het geweest zijn, verder is het nog heel rustig hier natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. ik weet wel dat ik altijd ellende op mobiel heb met het duimpje dan klik doet het niet en dan klik ik weer en net op dat moment wordt hij blauw en dan is het weer weg en moet ik nog een keertje klikken
Ja, de meeste liggen nog lekker op een oor in dromen land waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets zal het geweest zijn, verder is het nog heel rustig hier natuurlijk
Huilende hockeymeisjes op tv,quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huilende hockeymeisjes op tv,
zag je het?
verloren ?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was naar roeien aan het kijken
Waarom moesten ze janken?
Ze zullen inderdaad wel verloren hebben die hockeystersquote:
En nog iets leuks bij het roeien?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was naar roeien aan het kijken
Waarom moesten ze janken?
Haha, ze kan nog wisselen van clubquote:Op zondag 26 mei 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog iets leuks bij het roeien?
Deze omdat ze de finale verloor, maar eigenlijk omdat ze bij de verkeerde club speelt dus altijd finales verliest
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
En misschien ook wel omdat ze een coach had die een enorme jankerd is,
wat een klootzakje is dat zeg
Nog roeiers van jou met goud?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, ze kan nog wisselen van club
Er waren wereldbekerwedstrijden in Luzern en er werd de een na de andere medaille gehaald net. Best fijn want voor veel ploegen de laatste test voor de spelen
Natuurlijk ondertussen mijn ex roeiers maar 2 x goud en 2 keer zilver als ik zo teldequote:Op zondag 26 mei 2024 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog roeiers van jou met goud?
Nee, wisselen kan ze niet meer, dit was haar afscheidswedstrijd.
Als je tijdens de wedstrijd door je eigen aanvoerdster al verteld moet wordne dat je je bek moet houden en moet gaan zitten ben je een klootzak als coachquote:
Of die aanvoerdster is een bitchquote:Op zondag 26 mei 2024 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je tijdens de wedstrijd door je eigen aanvoerdster al verteld moet wordne dat je je bek moet houden en moet gaan zitten ben je een klootzak als coach
Misschien wel, maar nu had ze volledig gelijkquote:
Ze is dit jaar verkozen tot beste hockeyster,quote:
Ow thnx, er was veel kapot lees ikquote:
Toch een beetje extra lol voor jouquote:Op zondag 26 mei 2024 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Natuurlijk ondertussen mijn ex roeiers maar 2 x goud en 2 keer zilver als ik zo telde
Zeker van die jankertjes die beweren niet te kunnen rijden zonder wielen ook?quote:
Ik pak de trein welquote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Vielen er vorige week al een dode en meerdere zwaar gewonden door turbulentie,
nu weer 12 gewonden......
https://www.nu.nl/buitenl(...)ie-in-vliegtuig.html
Of je doet je riem vast als je vliegtquote:
Blijft klotequote:Op zondag 26 mei 2024 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je doet je riem vast als je vliegt
Wacht dacht je van met de trein naar Malta ofzo,quote:
daar loopt gewoon een treintunnel tochquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht dacht je van met de trein naar Malta ofzo,
dat is pas klote
Malta is pas klote, gaan we gewoon niet heenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht dacht je van met de trein naar Malta ofzo,
dat is pas klote
Tahiti danquote:Op zondag 26 mei 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Malta is pas klote, gaan we gewoon niet heen
Geen idee, lijkt me echt een heel saai kuteilandquote:
Zou hier ook regenen maar het is zwaar zonnigquote:
Niet voor niets dat die Britten daar wilden zittenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me echt een heel saai kuteiland
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou hier ook regenen maar het is zwaar zonnig
Het is hier zojuist ook wel een half uur zonnig geweestquote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Was hier ook redelijk van, wat broeierig,quote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelf schelpen zoeken om te eten?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb donderdag personeelsdag, Expeditie Robinson Experience op het strand
Iedereen wilde er zitten,quote:Op zondag 26 mei 2024 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet voor niets dat die Britten daar wilden zitten
RIP Deesquote:Op zondag 26 mei 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
Adieu!![]()
[ https://i.postimg.cc/jSSH3cx6/IMG-1453.jpg]
En dan waarschijnlijk zelf het vuur maken, ik ga sowieso voor de bbq achterafquote:
Omdat ze lekker zijnquote:
Lekker! Ik ga ze komende week ook nog een keer eten, daarna zal het wel een beetje klaar zijn.quote:
Ja zal wel laatste keer worden dit jaarquote:Op zondag 26 mei 2024 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga ze komende week ook nog een keer eten, daarna zal het wel een beetje klaar zijn.
Het was hier mooi klusweerquote:Op zondag 26 mei 2024 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier al de hele dag droog en zonnig...
Heb maar cactussen geplant.
Ik heb geassisteerdquote:
Spreek je nou al Italiaans?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geassisteerd![]()
Andere kleuren op 2 muren, in een structuurverf, ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Ooh muur kleuren.. zit ik over te denken. Dat ik beter eerst de muren en het plafond kan schilderen, voordat ik een andere vloer leg.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geassisteerd![]()
Andere kleuren op 2 muren, in een structuurverf, ik ben zeer tevreden over het resultaat.
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb donderdag personeelsdag, Expeditie Robinson Experience op het strand
Die verloor ikquote:
Maar 5 + 2 = 7 en geen negenquote:Op zondag 26 mei 2024 17:52 schreef engine het volgende:
[..]
Die verloor ik
Maar vorige keer stond ik 4-1 voor en verloor alsnog 4-5 dus ben tevreden
Er liggen ook 10 ballen op tafel aan het begin dus het hoeft niet altijd logisch te zijnquote:
Zonder logica gaan we er allemaal aanquote:Op zondag 26 mei 2024 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Er liggen ook 10 ballen op tafel aan het begin dus het hoeft niet altijd logisch te zijn
@onlogischquote:Op zondag 26 mei 2024 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Er liggen ook 10 ballen op tafel aan het begin dus het hoeft niet altijd logisch te zijn
Helaasquote:
Ik vind het gietenquote:Op zondag 26 mei 2024 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Gieten ligt in Noord Drenthe .... hier regent het een beetje
Ja, maar wat eruit kwam viel uiteindelijk heel erg meequote:
De deuren en het balkon staat hier open, maar als ik het niet hoor giet het niet ... maar ik zit wel weer vwat km's westelijk...quote:Op zondag 26 mei 2024 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind het gieten
[ afbeelding ]
In Gieten is het ook niet droog overigens
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:18 schreef chufi het volgende:
[..]
De deuren en het balkon staat hier open, maar als ik het niet hoor giet het niet ... maar ik zit wel weer vwat km's westelijk...
Zelfs één van hun beste nummers.quote:
Beetje een pixie revival hierquote:
Je bent moe of heb je zin in een flinke worst van de grillquote:
Wow! Dat is foute boelquote:Op zondag 26 mei 2024 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
Oh whoops, zou het rampenplan al in werking zijn getreden?![]()
https://www.ad.nl/112-nie(...)nieuwegein~ac190342/
Nu de vraag hoe groot de schade is,quote:Op zondag 26 mei 2024 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wow! Dat is foute boel![]()
Ik ben daar vorige week nog in de buurt geweest. Er zijn allerlei werkzaamheden rondom dat ziekenhuis.
Ik ben daar redelijk recent ook nog geweest . Best een drukke verbouwingslocatie al enige tijdquote:Op zondag 26 mei 2024 22:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Wow! Dat is foute boel![]()
Ik ben daar vorige week nog in de buurt geweest. Er zijn allerlei werkzaamheden rondom dat ziekenhuis.
Ja inderdaad. Het fietspad is langs het kanaal is daar helemaal afgesloten.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben daar redelijk recent ook nog geweest . Best een drukke verbouwingslocatie al enige tijd
Daar zal ik weinig van merken. Het UMC ligt buiten de stad en vlakbij de snelweg.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu de vraag hoe groot de schade is,
waren er mensen in de garage en zo ja, hoeveel.
Hoe ver zit jij van het UMCU af? Daar kan het wel eens heel erg druk worden als er teveel gewonden zijn.
Hopelijk merkt niemand het en hoeven ze daar niet openquote:Op zondag 26 mei 2024 22:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar zal ik weinig van merken. Het UMC ligt buiten de stad en vlakbij de snelweg.
Er is nu ook een brand (P1) in een ander gebouw van datzelfde ziekenhuis, in Leidsche Rijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk merkt niemand het en hoeven ze daar niet open
quote:Op zondag 26 mei 2024 22:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is nu ook een brand (P1) in een ander gebouw van datzelfde ziekenhuis, in Leidsche Rijn.
De brandweer was er gelukkig al,quote:Op zondag 26 mei 2024 22:48 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Even afwachten hoe dit zich ontwikkelt.
Kan wel raden naar de filmmuziekquote:Op zondag 26 mei 2024 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
https://www.imdb.com/titl(...)nm_1_q_beach%2520boy
Morgen Dotquote:
Hoorde gisteren op het nieuws dat we een hete natte zomer gaan krijgenquote:
quote:
We hebben al anderhalf jaar een kleddernatte bendequote:Op maandag 27 mei 2024 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde gisteren op het nieuws dat we een hete natte zomer gaan krijgen
Dan heb ik toch liever nat dan heet. Nu hebben ze het al vaker fout met het voorspellen van het weer, maar met er eerlijk gezegd niet aan denken.
Hoi ~Tongquote:
Nu heb ik zin in Chinees.quote:
Ja dat is waar, de regen werrd wel minder maar even goed viel er nog redelijk wat, wellis waar minderquote:Op maandag 27 mei 2024 07:44 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben al anderhalf jaar een kleddernatte bende![]()
Morguh heerquote:
Paar daagjes per jaar vind ik primaquote:Op maandag 27 mei 2024 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is waar, de regen werrd wel minder maar even goed viel er nog redelijk wat, wellis waar minder
Maar die regen vind ik minder erg dan de hitte
Ik moet er niet aan denken, nu ben ik iemand die het zo al warm heeft. Krijg steeds van die hitte aanvallen om gek van te worden.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Paar daagjes per jaar vind ik prima. Niet zoals een paarjaar geleden toen ik aan het fietsen was in Frankrijk en het daadwerkelijk weken en weken 40 graden in de middag was
Heb je een airco thuis?quote:Op maandag 27 mei 2024 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken, nu ben ik iemand die het zo al warm heeft. Krijg steeds van die hitte aanvallen om gek van te worden.
Maar goed als het komt komt het we kunnen niet aan een knopje draaien om de temperatuur te doen dalen
Nee, helaasquote:
Ik ook nietquote:
Kosten niks.quote:Op maandag 27 mei 2024 08:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook nietWeet niet precies hoe duur die dingen zijn maar is wellicht wel wat
Nou kijk Dot, dat is dan wel lekkerquote:Op maandag 27 mei 2024 08:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kosten niks.
En altijd wel één in de aanbieding.
Wij mogen geen gaten in de buiten muren maken en dat is welquote:Op maandag 27 mei 2024 08:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ook nietWeet niet precies hoe duur die dingen zijn maar is wellicht wel wat
Voor niks gaat de zon op 🤣quote:
https://www.evolarshop.co(...)airco-zonder-slang-1quote:Op maandag 27 mei 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wij mogen geen gaten in de buiten muren maken en dat is wel
Nodig met een airco helaas
Mijn bankrekening krijgt het super warm vqn deze bedragenquote:Op maandag 27 mei 2024 13:21 schreef pullup het volgende:
[..]
https://www.evolarshop.co(...)airco-zonder-slang-1
Die ook niet?
Ja ik keek ook al naar dat bedragquote:Op maandag 27 mei 2024 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn bankrekening krijgt het super warm vqn deze bedragen
Maar thnx, wist niet eens dat ze bestonden, ook gewoon omdat ze mij te duur zijn
Kosten bijna niks zegt Tong danquote:Op maandag 27 mei 2024 13:46 schreef pullup het volgende:
En wist ook niet dat die dingen bestonden![]()
Zal eens speuren of er goedkopere zijn
Wellicht op marktplaats hahaquote:
quote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn goedkope “airco’s” die vochtige lucht je huis in blazen. Daar krijg je het nog warmer van, en al dat vocht slaat op je ramen neer.
Is dat iets?
Nou nee dank je, lief dat je meedenkt, maar ik sla dit wel even overquote:Op maandag 27 mei 2024 13:52 schreef Domnivoor het volgende:
Er zijn goedkope “airco’s” die vochtige lucht je huis in blazen. Daar krijg je het nog warmer van, en al dat vocht slaat op je ramen neer.
Is dat iets?
Zo iets had ik, maar die was te klein voor mijn woonkamerquote:Op maandag 27 mei 2024 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Zat hier al naar te kijken![]()
https://www.marktplaats.n(...)9f5ff33a0fad145c2c0e
Denk dat je dan beter af bent met een simpele ventilator
Ik heb wel een hele goede ventilator gekregen 2 jaar geleden, maar een airco kan geen ventilator tegen opquote:Op maandag 27 mei 2024 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Ja. Ik gebruik ook simpele ventilatoren.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:57 schreef pullup het volgende:
[..]![]()
Beter zonlicht dan een parkeergarage dat op je dak valtquote:Op maandag 27 mei 2024 14:04 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn zonnepanelen maken een groot verschil in de zomer. Die vangen het zonlicht op dat anders op mijn dak zou vallen.
Gelukkig vliegen er geen parkeergarages boven mijn huisquote:Op maandag 27 mei 2024 14:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Beter zonlicht dan een parkeergarage dat op je dak valt
Dat zeg jij nu he, maar weet je het ook?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gelukkig vliegen er geen parkeergarages boven mijn huis
Die kosten ook een hele duit die Dysonsquote:Op maandag 27 mei 2024 14:08 schreef chufi het volgende:
Ik hou het bij mn Dyson Hot + Cool, handig zowel 's winters als zomers
dat is waar.... dus die moet nog ff mee om zn geld waard te zijnquote:Op maandag 27 mei 2024 14:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kosten ook een hele duit die Dysons
Ze gaan ook lang mee. Mijn dochter heeft hem al heel erg lang. Fijne dingen zijn hetquote:Op maandag 27 mei 2024 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is waar.... dus die moet nog ff mee om zn geld waard te zijn
ook zo 1 die warm en koud kan ?quote:Op maandag 27 mei 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaan ook lang mee. Mijn dochter heeft hem al heel erg lang. Fijne dingen zijn het
Volgens mij wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. IK zal het haar vragen, ze komt vannacht terug van vakantie dus als ik er aan denk doe ik dat morgen even.quote:
Kijk maar , zo belangrijk is het nietquote:Op maandag 27 mei 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. IK zal het haar vragen, ze komt vannacht terug van vakantie dus als ik er aan denk doe ik dat morgen even.
Ja dat snap ik heel goed.quote:Op maandag 27 mei 2024 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Kijk maar , zo belangrijk is het nietmaar ik ben er wel blij mee met de mijne
Ik hoef nooit mijn bed te zoeken 😉quote:
Mijn bed wel. De jouwe moet ik zoeken 😝quote:
Vertel je mij dan waar ie staat als je hem gevonden hebt?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mijn bed wel. De jouwe moet ik zoeken 😝
Met liefde. Maar ik heb zo het vermoeden dat je hem eerder gevonden heb ddan ik. Ik vermoed dat die ergens achter een deur van de deuren van jou huis te vinden is. het is maar een vermoeden maar je kan altijd even kijken.quote:Op maandag 27 mei 2024 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vertel je mij dan waar ie staat als je hem gevonden hebt?
Achter deuren kijken?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met liefde. Maar ik heb zo het vermoeden dat je hem eerder gevonden heb ddan ik. Ik vermoed dat die ergens achter een deur van de deuren van jou huis te vinden is. het is maar een vermoeden maar je kan altijd even kijken.
Ben er nooit een tegen gekomen. Soms wel een misbaksel. Maar die heb ik de deur uit gewerkt 😉quote:Op maandag 27 mei 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Achter deuren kijken?
Je weet dat daar de monsters leven he
gewoon wat zout in hun ogen gooienquote:Op maandag 27 mei 2024 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Achter deuren kijken?
Je weet dat daar de monsters leven he
quote:
Een hele domme kipquote:Op maandag 27 mei 2024 18:53 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
wat is dit voor vogel
[ afbeelding ]
Prik prik pingquote:Op maandag 27 mei 2024 20:29 schreef pullup het volgende:
Hmm ik heb geen zin meer om wat te koken dus maar wat in de magnetron mikken
Pciesquote:
Dank!quote:
Prik Prik Ping Puik!quote:Op maandag 27 mei 2024 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dank!
Kip in honing mosterdsaus heet het
Klinkt waarschijnlijk beter dan het is
Zolang ze die schoen maar van zijn kop hebben gehaald voor hij in de magnetronmaaltijd gingquote:
Oh oh.. Denk het nietquote:Op maandag 27 mei 2024 20:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang ze die schoen maar van zijn kop hebben gehaald voor hij in de magnetronmaaltijd ging
Ik ontwijk de Appie als het kan..quote:Op maandag 27 mei 2024 20:36 schreef pullup het volgende:
Oh hij valt mee
Als verstokte appie ganger heb ik een keer iets van de Jumbo gehaald voor de broodnodige variatie
Daar hebben ze het nodige brood, en 1 euro korting nu ookquote:Op maandag 27 mei 2024 20:36 schreef pullup het volgende:
Oh hij valt mee
Als verstokte appie ganger heb ik een keer iets van de Jumbo gehaald voor de broodnodige variatie
Ja, ik hoorde laatst die reclame op de radio.. Bizarre hoeveel soorten brood hebben ze... ben het aantal kwijt, maar het was volgens mij in de tientallenquote:Op maandag 27 mei 2024 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben ze het nodige brood, en 1 euro korting nu ook
Het brood bij de Jumbo is wel beter heb ik al gemerktquote:Op maandag 27 mei 2024 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Daar hebben ze het nodige brood, en 1 euro korting nu ook
Ik haal het meestal bij Jumbo als ik onderweg benquote:Op maandag 27 mei 2024 20:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Het brood bij de Jumbo is wel beter heb ik al gemerkt
Was het diepvries?quote:Op maandag 27 mei 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Nou die kip was te kanen. Ga nog wat andere proberen binnenkort voor op de dagen dat ik zo laat klaar ben
Kip met kaantjesquote:Op maandag 27 mei 2024 20:47 schreef pullup het volgende:
Nou die kip was te kanen. Ga nog wat andere proberen binnenkort voor op de dagen dat ik zo laat klaar ben
Nee gewoon 'vers' Ik ga ze ook niet invriezen of zo, dat vind ik niksquote:
< Inspector Gadgetquote:Op maandag 27 mei 2024 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee gewoon 'vers' Ik ga ze ook niet invriezen of zo, dat vind ik niks
Vinden de kippen waarschijnlijk ook best koudquote:Op maandag 27 mei 2024 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee gewoon 'vers' Ik ga ze ook niet invriezen of zo, dat vind ik niks
Dat was hemquote:Op maandag 27 mei 2024 20:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Inspector Gadget
[ afbeelding ]
Ziet er goed uitquote:Op maandag 27 mei 2024 20:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was hemWas kiezen tussen deze of de lasanga die er ook goed uitzag
https://www-mnsinfonia-or(...)ally%20proposed%20to.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan Elise? Waarom werd daar een compositie voor geschreven?
Ik kan de eerste 4 noten spelenquote:Op maandag 27 mei 2024 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan Elise? Waarom werd daar een compositie voor geschreven?
Geen reuzen portie maar net voldoendequote:Op maandag 27 mei 2024 20:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er goed uitWas het genoeg?
Ooit kon ik het redelijk spelen.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik kan de eerste 4 noten spelen
En daar houd dan ook mijn gehele muzikale carrière op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |