quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wacht nog ff op het plaatje
D. tietjes?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:19 schreef sly-nl het volgende:
Wist niet dat ik de laatste post zou krijgen natuurlijk. Sorry v d tietjes
Ben normaal zeker niet impulsief met posts plaatsen.. Maar deze melkzwabbertjes hadden een goede vorm en vergat de policy /ˈpɒlɪsi/quote:
Over borsten praten in een gemengde kleedkamer is niet zo netjes, ik besef het maar al te goed. Te laatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voor tietjes geen sorry nodig
Ik geloof dat de policy rundervrij is, dus, geen probleemquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben normaal zeker niet impulsief met posts plaatsen.. Maar deze melkzwabbertjes hadden een goede vorm en vergat de policy /ˈpɒlɪsi/
Voor de gemiddelde fokker?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik wacht nog ff op het plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Ze kan goed melkenquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde fokker?Wth is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Vraag het Danny,quote:
Zet dan ff een @ voor z'n usertnaam, Marcuszquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vraag het Danny,
komt van de afbeeldingen hieronder......
Kijk dat soort shit nooit. Niet hier, elders, of op teevie.quote:
Nicki heeft nog wel wat verse shit voor je ...............quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Kijk dat soort shit nooit. Niet hier, elders, of op teevie.
Ben daar ooit in de buurt geweest...voeren we vanaf zee die Griekse dodenrivier op en eindigden ook bij een of ander orakel.. Was nog jong, realiseerde me later pas dat het zon heel bekende historische locatie was.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:38 schreef sly-nl het volgende:
Dodoni
Al sinds de bronzen tijd was Dodona een actief geestelijk gebied en het orakel hiervan zou al in het jaar 2600 vóór Christus hebben bestaan. Het is het oudste heiligdom uit het antieke Griekenland. Na het Orakel van Delphi, is het orakel van Dodoni het belangrijkste Orakel uit de Griekse geschiedenis. Het wordt door Homerus in de Ilias en de Odysse genoemd en door de grote Griekse geschiedenisschrijver Herodotes. Volgens de mythologie zouden twee duiven vanaf Thebe (Thiva) gevlogen zijn, eentje naar Egypte, waar de tempel van Ammon Zeus werd gebouwd en eentje naar Dodoni wat het Orakel is gesticht.
bron: Grieksegids
Atijd weer die kut duiven erbij![]()
[ afbeelding ]
Zag het. Ze had het over complottenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nicki heeft nog wel wat verse shit voor je ...............
Oh nee, dat mag je vast ophalen op schiphol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Topquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ben daar ooit in de buurt geweest...voeren we vanaf zee die Griekse dodenrivier op en eindigden ook bij een of ander orakel.. Was nog jong, realiseerde me later pas dat het zon heel bekende historische locatie was.
Ah, een festival. Soort hardcore?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik hoor vuurwerk in de verte... Emporium is afgelopen.
Ja een mix van rammen en een 40+ tentquote:Op zondag 26 mei 2024 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ah, een festival. Soort hardcore?
Wijchen an Zee?
[ afbeelding ]
Ah, een schaapskooi.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja een mix van rammen en een 40+ tent
Wat een klote herriequote:Op zondag 26 mei 2024 00:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja een mix van rammen en een 40+ tent
goedzo zou ik ook doen.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:12 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat een klote herrie![]()
Had een keer 'n opdracht om een film te schieten van zo'n festival, denk mysteryland, de naam vergeten. Waren met z'n drieën en twee camera's bezig. Verschrikkelijk echt, die teringherrie, al die lui zwaar aan de dope en van die rare drugskoppen, allejezus druk, niet doorheen te komen.
Unaniem hadden we zoiets "fuk die monnie" "watdoenwehierow" en hebben we bij de opdrachtgever gemeld dat er een overlijden was bij een familielid v 1 van ons en zijn we na een paar uur weggegaan.
Lekker ossobuco gegeten bij een goed restaurant
ok goed nieuws dan voor alle trawlers die eigenlijk NL zijn maar omvlaggen en voor westafrika gaan vissenquote:
Blijft enorm bijzonder dat sommige vissen duizenden kilometers afleggen. Migreren en weer terugkeren.quote:
daar vissen ze niet op he meeste?quote:Op zondag 26 mei 2024 00:24 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Blijft enorm bijzonder dat sommige vissen duizenden kilometers afleggen. Migreren en weer terugkeren.
[ afbeelding ]
O ja, zou kunnen. Bedoelde meer dat het een bijzondere cyclus is. Al die moeite en kilometers afleggen. Dat ze (die vissen) er zin an hebben ookquote:Op zondag 26 mei 2024 00:27 schreef kree het volgende:
[..]
daar vissen ze niet op he meeste?
Ze komen vanaf zuid Afrika langs de kust van Afrika naar noord, daar vissen ze wel op.
hele bijzondere is het nl. die de reders maar al te goed weten. hahaha. niet die jij noemt btw, maar die kapitein tekende het nog voor me uit terwijl we ergens voor mauretanie waren en waarom daar. niet alleen vis komt er langs. maar heel makkelijk quota te krijgen daar met smeergeld. LOL vol met die trawlers daar. enne dan is het triest he als je dan zo'n mini kano ziet die ze lokaal zouden gebruiken, die voor de boeg vaart met emmertje vis, terwijl er net 4 ton aan vis in 1 keer binnen is gehaald. naja. ik kan het neit rijmen, maarja geen eu he. en als je daar betaald mag het, of vlag boot om.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
O ja, zou kunnen. Bedoelde meer dat het een bijzondere cyclus is. Al die moeite en kilometers afleggen. Dat ze (die vissen) er zin an hebben ook
Zal inderdaad ook wel een maffia in die branche opereren.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef kree het volgende:
die hele vis industrie is echt meer fucked up als meeste weten nl. en voor publiek is het allemaal ok he.
maar zo werkt het niet corrupte bende is het.
ook en palm olie is ook nog mooie. hmssss naja laat ik me er maar niet druk over maken, want tot zover maakt t toch niet uit wat je stemt hier zelfs alleen in NL. LOLquote:Op zondag 26 mei 2024 00:34 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal inderdaad ook wel een maffia in die branche opereren.
Las onlangs dat in de handel v avocado's ook veel maffia opereert en zelfs moordt. The world is pretty sick
Ga nog ff wat doen in huus. Straks weer basket kijkuh.quote:Op zondag 26 mei 2024 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
ook en palm olie is ook nog mooie. hmssss naja laat ik me er maar niet druk over maken, want tot zover maakt t toch niet uit wat je stemt hier zelfs alleen in NL. LOL
Hallo Dotquote:
Hier?quote:
Geen idee hoe of watquote:
O. ik weet wel dat ik altijd ellende op mobiel heb met het duimpje dan klik doet het niet en dan klik ik weer en net op dat moment wordt hij blauw en dan is het weer weg en moet ik nog een keertje klikkenquote:Op zondag 26 mei 2024 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee hoe of wat![]()
Ik kreeg 2 keer de mention dat er wat was gewijzigd in de thread
Zoiets zal het geweest zijn, verder is het nog heel rustig hier natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2024 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O. ik weet wel dat ik altijd ellende op mobiel heb met het duimpje dan klik doet het niet en dan klik ik weer en net op dat moment wordt hij blauw en dan is het weer weg en moet ik nog een keertje klikken
Ja, de meeste liggen nog lekker op een oor in dromen land waarschijnlijk.quote:Op zondag 26 mei 2024 07:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets zal het geweest zijn, verder is het nog heel rustig hier natuurlijk
Huilende hockeymeisjes op tv,quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Huilende hockeymeisjes op tv,
zag je het?
verloren ?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was naar roeien aan het kijken
Waarom moesten ze janken?
Ze zullen inderdaad wel verloren hebben die hockeystersquote:
En nog iets leuks bij het roeien?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef pullup het volgende:
[..]Ik was naar roeien aan het kijken
Waarom moesten ze janken?
Haha, ze kan nog wisselen van clubquote:Op zondag 26 mei 2024 15:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En nog iets leuks bij het roeien?
Deze omdat ze de finale verloor, maar eigenlijk omdat ze bij de verkeerde club speelt dus altijd finales verliest
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
En misschien ook wel omdat ze een coach had die een enorme jankerd is,
wat een klootzakje is dat zeg
Nog roeiers van jou met goud?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha, ze kan nog wisselen van club
Er waren wereldbekerwedstrijden in Luzern en er werd de een na de andere medaille gehaald net. Best fijn want voor veel ploegen de laatste test voor de spelen
Natuurlijk ondertussen mijn ex roeiers maar 2 x goud en 2 keer zilver als ik zo teldequote:Op zondag 26 mei 2024 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nog roeiers van jou met goud?
Nee, wisselen kan ze niet meer, dit was haar afscheidswedstrijd.
Als je tijdens de wedstrijd door je eigen aanvoerdster al verteld moet wordne dat je je bek moet houden en moet gaan zitten ben je een klootzak als coachquote:
Of die aanvoerdster is een bitchquote:Op zondag 26 mei 2024 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je tijdens de wedstrijd door je eigen aanvoerdster al verteld moet wordne dat je je bek moet houden en moet gaan zitten ben je een klootzak als coach
Misschien wel, maar nu had ze volledig gelijkquote:
Ze is dit jaar verkozen tot beste hockeyster,quote:
Ow thnx, er was veel kapot lees ikquote:
Toch een beetje extra lol voor jouquote:Op zondag 26 mei 2024 15:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Natuurlijk ondertussen mijn ex roeiers maar 2 x goud en 2 keer zilver als ik zo telde
Zeker van die jankertjes die beweren niet te kunnen rijden zonder wielen ook?quote:
Ik pak de trein welquote:Op zondag 26 mei 2024 16:00 schreef marcb1974 het volgende:
Vielen er vorige week al een dode en meerdere zwaar gewonden door turbulentie,
nu weer 12 gewonden......
https://www.nu.nl/buitenl(...)ie-in-vliegtuig.html
Of je doet je riem vast als je vliegtquote:
Blijft klotequote:Op zondag 26 mei 2024 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je doet je riem vast als je vliegt
Wacht dacht je van met de trein naar Malta ofzo,quote:
daar loopt gewoon een treintunnel tochquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht dacht je van met de trein naar Malta ofzo,
dat is pas klote
Malta is pas klote, gaan we gewoon niet heenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wacht dacht je van met de trein naar Malta ofzo,
dat is pas klote
Tahiti danquote:Op zondag 26 mei 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Malta is pas klote, gaan we gewoon niet heen
Geen idee, lijkt me echt een heel saai kuteilandquote:
Zou hier ook regenen maar het is zwaar zonnigquote:
Niet voor niets dat die Britten daar wilden zittenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen idee, lijkt me echt een heel saai kuteiland
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zou hier ook regenen maar het is zwaar zonnig
Het is hier zojuist ook wel een half uur zonnig geweestquote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Was hier ook redelijk van, wat broeierig,quote:Op zondag 26 mei 2024 16:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zelf schelpen zoeken om te eten?quote:Op zondag 26 mei 2024 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb donderdag personeelsdag, Expeditie Robinson Experience op het strand
Iedereen wilde er zitten,quote:Op zondag 26 mei 2024 16:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Niet voor niets dat die Britten daar wilden zitten
RIP Deesquote:Op zondag 26 mei 2024 16:54 schreef Deisyy het volgende:
Adieu!![]()
[ https://i.postimg.cc/jSSH3cx6/IMG-1453.jpg]
En dan waarschijnlijk zelf het vuur maken, ik ga sowieso voor de bbq achterafquote:
Omdat ze lekker zijnquote:
Lekker! Ik ga ze komende week ook nog een keer eten, daarna zal het wel een beetje klaar zijn.quote:
Ja zal wel laatste keer worden dit jaarquote:Op zondag 26 mei 2024 16:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga ze komende week ook nog een keer eten, daarna zal het wel een beetje klaar zijn.
Het was hier mooi klusweerquote:Op zondag 26 mei 2024 17:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier al de hele dag droog en zonnig...
Heb maar cactussen geplant.
Ik heb geassisteerdquote:
Spreek je nou al Italiaans?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geassisteerd![]()
Andere kleuren op 2 muren, in een structuurverf, ik ben zeer tevreden over het resultaat.
Ooh muur kleuren.. zit ik over te denken. Dat ik beter eerst de muren en het plafond kan schilderen, voordat ik een andere vloer leg.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geassisteerd![]()
Andere kleuren op 2 muren, in een structuurverf, ik ben zeer tevreden over het resultaat.
quote:Op zondag 26 mei 2024 16:53 schreef Deisyy het volgende:
En ik heb donderdag personeelsdag, Expeditie Robinson Experience op het strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |