abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213698216
Dit gaat niet stoppen met Rafah. Zelfs al zou Hamas volledig uitgeroeid worden, dan nog zal Israel blijven argumenten dat het Palestijnse volk onderdrukt moet worden om ‘toekomstige Hamas’ supporters uit te schakelen. Mijn hart breekt echt.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213698296
Het wordt echt tijd dat het gezamenlijke westen hier heel hard gaat ingrijpen. Want dit is eerst en vooral op humanitaire gronden niet langer uit te leggen. Maar ten tweede ook volstrekt vernietigend voor onze reputatie in de wereld. En dat geldt nog veel sterker sinds de uitspraak van het ICJ. Als je dan enkele dagen later dit doet sta je aan de verkeerde kant als land.
zie email 27 oktober
pi_213698373
twitter

Twee Hamas kopstukken geëlimineerd.
  maandag 27 mei 2024 @ 00:26:32 #104
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213698434
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:18 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
We moeten maar aannemen dat dat deze gasten inderdaad aan het hoofd stonden van hamas.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213698448
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:08 schreef trein2000 het volgende:
Het wordt echt tijd dat het gezamenlijke westen hier heel hard gaat ingrijpen. Want dit is eerst en vooral op humanitaire gronden niet langer uit te leggen. Maar ten tweede ook volstrekt vernietigend voor onze reputatie in de wereld. En dat geldt nog veel sterker sinds de uitspraak van het ICJ. Als je dan enkele dagen later dit doet sta je aan de verkeerde kant als land.
Terroristen steunen is dus je oplossing?

Gewoon Israël laten doen wat het moet doen en ze daarin zoveel mogelijk steunen.
Intolerant voor intolerantie
pi_213698451
quote:
[ x ]
Whoa! :o
  maandag 27 mei 2024 @ 00:29:57 #107
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213698452
quote:
[ x ]
Alweer?

Ze blijven maar opduiken, die terroristen. Israël vermoord er 10 en er poppen er 100 weer op.
Ergens werkt hun strategie toch niet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213698453
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:29 schreef Cuendillar het volgende:

[..]

Gewoon Israël laten doen wat het moet doen en ze daarin zoveel mogelijk steunen.
Ah ja, want als je iets zegt over de manier waarop dan ben je meteen Hamas? Wat een gelul.

We hebben afgesproken sinds WOII dat ‘het doel heiligt de middelen’ niet geldt, ook niet in een oorlog.
zie email 27 oktober
  maandag 27 mei 2024 @ 00:30:30 #109
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213698458
quote:

[..]

‘Gewoon’ :')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213698489
quote:

[..]

Horen die onthoofde babies ook bij het groepje ‘terroristen’?

Probeer jij nou eens even EEN GOED argument te bedenken waarom Israël het recht heeft dit te doen. Zonder de volgende woorden:

‘Want Hamas moet uitgeschakeld worden’
‘Want terrorisme’
‘Want Israël is superieur aan het Palestijnse volk’
‘Want Palestijnen zijn minder sterk, helaas pindakaas’

1 goede reden. Ik wacht.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_213698496
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ah ja, want als je iets zegt over de manier waarop dan ben je meteen Hamas? Wat een gelul.

We hebben afgesproken sinds WOII dat ‘het doel heiligt de middelen’ niet geldt, ook niet in een oorlog.
In de strijd tegen terrorisme doen wij precies hetzelfde. Zo'n bombardement als deze gebeurt ook bij de aanpak van clubjes als IS en Al Qaeda. Daar vallen ook onschuldige burgerslachtoffers bij.
pi_213698503
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:38 schreef Cilantro het volgende:

[..]
In de strijd tegen terrorisme doen wij precies hetzelfde. Zo'n bombardement als deze gebeurt ook bij de aanpak van clubjes als IS en Al Qaeda. Daar vallen ook onschuldige burgerslachtoffers bij.
Zelfs als dat zo zou zijn rechtvaardigt dat nog niet het gedag van Israël. Niet in de verste verte.
zie email 27 oktober
pi_213698508
quote:
13s.gif Op zondag 26 mei 2024 21:46 schreef Vallon het volgende:

[..]
Je bent drogredenen aan het gebruiken. De aanval op persoon maakt je argumentatie niet sterker. Jij weet niet wat ik weet dus ga mij niet jouw veronderstellingen aanwrijven, laat staan je punt maken door te gaan raaskallen met generalisaties met "jullie en ik" om vervolgens gezegden uit context te kunnen trekken.

Je gaat niet in op vragen. Je vindt iets "genocide" waarbij je kennelijke eigen denifitie gebruikt en ik benieuwd ben hoe die op grond waarvan tot stand is gekomen.

Nogmaals, antisemitische is geen gevolg maar een welbewuste keuze om mensen met een joodse achtergrond(s)beleving, te willen haten.
Het is geen aanval maar een mededeling dat ik je posts bij tijd en wijlen echt onleesbaar vind. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Het is geen aanval maar een tip je teksten te voorzien van een normale zinsopbouw.
Het heeft ook weinig met generalisatie te maken, er zitten een aantal users in dit topic die elk negatief woord over het handelen van Israël tegenspreken en het het gedrag van Israël zelfs promoten.

Maar ik zal het je makkelijker maken. Doordat Israël maar aan de gang blijft in Gaza, wordt Hamas alleen maar groter (relatief gezien dan toch). Er zullen, nogmaals, weinig Palestijnen zijn die Israël als hun bevrijders van Hamas ziet. Die mensen hebben dus de keuze of Israël of Hamas. Je komt dus op het punt dat een groot deel van de Palestijnen in zekere mate actief is voor Hamas. Wil Israël Hamas uitroeien, zullen ze de facto genocide moeten plegen want zolang er Palestijnen zijn zullen groeperingen als Hamas blijven bestaan.
pi_213698509
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:38 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Misschien is het dan een goed idee om te stoppen met slechte dingen doen? Zomaar een suggestie.
pi_213698521
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:35 schreef Nexum het volgende:

1 goede reden. Ik wacht.
Hamas heeft zich nog niet overgegeven.
pi_213698527
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik denk dat je iets wil zeggen in de tent van "Israël doodt teveel onschuldige mensen".

De ratio strijders-niet strijders ligt ongeveer op 1:2 in deze stadsoorlog. Het normale ratio is 1:10 (Amerikanen in Irak en Afghanistan). Israel doet het dus niet heel slecht, maar heel goed.

Logisch ook, met de zorg die Israël neemt om iedereen zoveel mogelijk te evacueren.

En dan wil jij dat het westen moet ingrijpen? Dan steun je de terroristen. Is geen hogere wiskunde.

Dit nieuws is net uit en we weten dus nog niet zeker wat er is gebeurd. Een je weet het: nieuws uit Gaza komt van Hamas.
pi_213698532
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:43 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik denk dat je iets wil zeggen in de tent van "Israël doodt teveel onschuldige mensen".

De ratio strijders-niet strijders ligt ongeveer op 1:2 in deze stadsoorlog. Het normale ratio is 1:10 (Amerikanen in Irak en Afghanistan). Israel doet het dus niet heel slecht, maar heel goed.

Logisch ook, met de zorg die Israël neemt om iedereen zoveel mogelijk te evacueren.

Een dan wil jij dat het westen moet ingrijpen? Dan steun je de terroristen. Is geen hogere wiskunde.
Laten we beginnen bij het gewoon naleven van uitspraken van de rechter.
zie email 27 oktober
pi_213698540
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Laten we beginnen bij het gewoon naleven van uitspraken van de rechter.
Nee, sorry. :)

Dat bevel moet gevoeglijk genegeerd worden.
pi_213698544
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:45 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Nee, sorry. :)

Dat bevel moet gevoeglijk genegeerd worden.
En daarmee sta je dus aan de verkeerde kant. Zo simpel is het dan ook wel weer.
zie email 27 oktober
pi_213698547
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:42 schreef Ulx het volgende:

[..]
Hamas heeft zich nog niet overgegeven.
Denk je nou werkelijk waar dat als Hamas vandaag zegt ‘oké, we geven ons over’ dat Israël dan onmiddelijk zijn handen van Gaza aftrekt en zich nooit meer met Palestina bemoeit?
pi_213698551
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:35 schreef Nexum het volgende:

[..]
Horen die onthoofde babies ook bij het groepje ‘terroristen’?

Probeer jij nou eens even EEN GOED argument te bedenken waarom Israël het recht heeft dit te doen. Zonder de volgende woorden:

‘Want Hamas moet uitgeschakeld worden’
‘Want terrorisme’
‘Want Israël is superieur aan het Palestijnse volk’
‘Want Palestijnen zijn minder sterk, helaas pindakaas’

1 goede reden. Ik wacht.
Hamas bestaat.
  maandag 27 mei 2024 @ 00:47:52 #122
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_213698553
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Alweer?

Ze blijven maar opduiken, die terroristen. Israël vermoord er 10 en er poppen er 100 weer op.
Ergens werkt hun strategie toch niet.
Kopstuk is zo'n vage definitie dat je er eindeloos mee door kan gaan. Volgens nu.nl zouden deze lui eerder vandaag raketten hebben afgevuurd. Dus gister waren het waarschijnlijk nobodies, vandaag dus 'kopstukken',
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_213698567
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Kopstuk is zo'n vage definitie dat je er eindeloos mee door kan gaan. Volgens nu.nl zouden deze lui eerder vandaag raketten hebben afgevuurd. Dus gister waren het waarschijnlijk nobodies, vandaag dus 'kopstukken',
Ik heb net even gegoogeld, beide heren zijn niet te vinden. Dus dat kopstuk is allemaal nogal relatief…
zie email 27 oktober
  maandag 27 mei 2024 @ 00:51:32 #124
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213698571
quote:
2s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Daarom geloof ik ze niet. Eigenlijk geloof ik ze nooit. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213698576
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 00:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Zelfs als dat zo zou zijn rechtvaardigt dat nog niet het gedag van Israël. Niet in de verste verte.
Nederland is verantwoordelijk voor 70 burgerslachtoffers in Irak bij een bombardement op een wapenopslag van IS. Dronebama is verantwoordelijk voor een veelvoud daarvan. Het is nogal hypocriet om Israël steeds te veroordelen terwijl wij dit zelf ook doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')