We moeten maar aannemen dat dat deze gasten inderdaad aan het hoofd stonden van hamas.quote:
Terroristen steunen is dus je oplossing?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:08 schreef trein2000 het volgende:
Het wordt echt tijd dat het gezamenlijke westen hier heel hard gaat ingrijpen. Want dit is eerst en vooral op humanitaire gronden niet langer uit te leggen. Maar ten tweede ook volstrekt vernietigend voor onze reputatie in de wereld. En dat geldt nog veel sterker sinds de uitspraak van het ICJ. Als je dan enkele dagen later dit doet sta je aan de verkeerde kant als land.
Alweer?quote:
Ah ja, want als je iets zegt over de manier waarop dan ben je meteen Hamas? Wat een gelul.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Terroristen steunen is dus je oplossing?
Gewoon Israël laten doen wat het moet doen en ze daarin zoveel mogelijk steunen.
‘Gewoon’quote:Op maandag 27 mei 2024 00:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Gewoon Israël laten doen wat het moet doen en ze daarin zoveel mogelijk steunen.
Horen die onthoofde babies ook bij het groepje ‘terroristen’?quote:Op maandag 27 mei 2024 00:29 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
In de strijd tegen terrorisme doen wij precies hetzelfde. Zo'n bombardement als deze gebeurt ook bij de aanpak van clubjes als IS en Al Qaeda. Daar vallen ook onschuldige burgerslachtoffers bij.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja, want als je iets zegt over de manier waarop dan ben je meteen Hamas? Wat een gelul.
We hebben afgesproken sinds WOII dat ‘het doel heiligt de middelen’ niet geldt, ook niet in een oorlog.
Zelfs als dat zo zou zijn rechtvaardigt dat nog niet het gedag van Israël. Niet in de verste verte.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:38 schreef Cilantro het volgende:
[..]
In de strijd tegen terrorisme doen wij precies hetzelfde. Zo'n bombardement als deze gebeurt ook bij de aanpak van clubjes als IS en Al Qaeda. Daar vallen ook onschuldige burgerslachtoffers bij.
Het is geen aanval maar een mededeling dat ik je posts bij tijd en wijlen echt onleesbaar vind. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben. Het is geen aanval maar een tip je teksten te voorzien van een normale zinsopbouw.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:46 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je bent drogredenen aan het gebruiken. De aanval op persoon maakt je argumentatie niet sterker. Jij weet niet wat ik weet dus ga mij niet jouw veronderstellingen aanwrijven, laat staan je punt maken door te gaan raaskallen met generalisaties met "jullie en ik" om vervolgens gezegden uit context te kunnen trekken.
Je gaat niet in op vragen. Je vindt iets "genocide" waarbij je kennelijke eigen denifitie gebruikt en ik benieuwd ben hoe die op grond waarvan tot stand is gekomen.
Nogmaals, antisemitische is geen gevolg maar een welbewuste keuze om mensen met een joodse achtergrond(s)beleving, te willen haten.
Misschien is het dan een goed idee om te stoppen met slechte dingen doen? Zomaar een suggestie.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:38 schreef Cilantro het volgende:
[..]
In de strijd tegen terrorisme doen wij precies hetzelfde. Zo'n bombardement als deze gebeurt ook bij de aanpak van clubjes als IS en Al Qaeda. Daar vallen ook onschuldige burgerslachtoffers bij.
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik denk dat je iets wil zeggen in de tent van "Israël doodt teveel onschuldige mensen".quote:Op maandag 27 mei 2024 00:30 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah ja, want als je iets zegt over de manier waarop dan ben je meteen Hamas? Wat een gelul.
Laten we beginnen bij het gewoon naleven van uitspraken van de rechter.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:43 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je hiermee bedoelt, maar ik denk dat je iets wil zeggen in de tent van "Israël doodt teveel onschuldige mensen".
De ratio strijders-niet strijders ligt ongeveer op 1:2 in deze stadsoorlog. Het normale ratio is 1:10 (Amerikanen in Irak en Afghanistan). Israel doet het dus niet heel slecht, maar heel goed.
Logisch ook, met de zorg die Israël neemt om iedereen zoveel mogelijk te evacueren.
Een dan wil jij dat het westen moet ingrijpen? Dan steun je de terroristen. Is geen hogere wiskunde.
Nee, sorry.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij het gewoon naleven van uitspraken van de rechter.
En daarmee sta je dus aan de verkeerde kant. Zo simpel is het dan ook wel weer.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Nee, sorry.![]()
Dat bevel moet gevoeglijk genegeerd worden.
Denk je nou werkelijk waar dat als Hamas vandaag zegt ‘oké, we geven ons over’ dat Israël dan onmiddelijk zijn handen van Gaza aftrekt en zich nooit meer met Palestina bemoeit?quote:
Hamas bestaat.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:35 schreef Nexum het volgende:
[..]
Horen die onthoofde babies ook bij het groepje ‘terroristen’?
Probeer jij nou eens even EEN GOED argument te bedenken waarom Israël het recht heeft dit te doen. Zonder de volgende woorden:
‘Want Hamas moet uitgeschakeld worden’
‘Want terrorisme’
‘Want Israël is superieur aan het Palestijnse volk’
‘Want Palestijnen zijn minder sterk, helaas pindakaas’
1 goede reden. Ik wacht.
Kopstuk is zo'n vage definitie dat je er eindeloos mee door kan gaan. Volgens nu.nl zouden deze lui eerder vandaag raketten hebben afgevuurd. Dus gister waren het waarschijnlijk nobodies, vandaag dus 'kopstukken',quote:Op maandag 27 mei 2024 00:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer?
Ze blijven maar opduiken, die terroristen. Israël vermoord er 10 en er poppen er 100 weer op.
Ergens werkt hun strategie toch niet.
Ik heb net even gegoogeld, beide heren zijn niet te vinden. Dus dat kopstuk is allemaal nogal relatief…quote:Op maandag 27 mei 2024 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kopstuk is zo'n vage definitie dat je er eindeloos mee door kan gaan. Volgens nu.nl zouden deze lui eerder vandaag raketten hebben afgevuurd. Dus gister waren het waarschijnlijk nobodies, vandaag dus 'kopstukken',
Daarom geloof ik ze niet. Eigenlijk geloof ik ze nooit.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Kopstuk is zo'n vage definitie dat je er eindeloos mee door kan gaan. Volgens nu.nl zouden deze lui eerder vandaag raketten hebben afgevuurd. Dus gister waren het waarschijnlijk nobodies, vandaag dus 'kopstukken',
Nederland is verantwoordelijk voor 70 burgerslachtoffers in Irak bij een bombardement op een wapenopslag van IS. Dronebama is verantwoordelijk voor een veelvoud daarvan. Het is nogal hypocriet om Israël steeds te veroordelen terwijl wij dit zelf ook doen.quote:Op maandag 27 mei 2024 00:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn rechtvaardigt dat nog niet het gedag van Israël. Niet in de verste verte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |