Ik vond het wel klinken als bassin of Basse, wat allebei wel iets laags betekent geloof ikquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Google Translate geeft geen vertaling voor 'bassano'
wimderon in WLR / Het Bobbie Traksel polo-topic #1quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Bobbie draagt dit al voor de vierde keer
Het zou over een uur wat moeten minderen met de buien en dan rond 15-16 weer buien.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het zeikt en de renners hebben het al koud.
Revolutie in het wielrennenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:22 schreef Koffieplanter het volgende:
6 jaar geleden alweer, jeetje. Wat een geweldige dag.
Dit is gewoon een podcast op tv, hinderlijk onderbroken door de koers.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Iedere opmerking van Jeroen is alweer een vraag aan Pierre alsof hij het wielrenorakel zelf is. Geef gewoon normaal commentaar.
Geen zonnebrand te vinden schijnbaar.quote:
Gianetti en Matxin hebben die op hun kaal haar kop gesmeerd?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Geen zonnebrand te vinden schijnbaar.
Volgens mij vinden Jeroen en Karsten het wel gezellig.quote:
De verkeerde stream gekozen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mijn Eurosport (PLAYER) app toont opeens reclame voor het eerst deze Giro. Is dit normaal of heb ik een setting verkeerd?
Verkeerde stream gepakt? Je hebt ook streams van ES1/2quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Mijn Eurosport (PLAYER) app toont opeens reclame voor het eerst deze Giro. Is dit normaal of heb ik een setting verkeerd?
Ik vermoed dat je Eurosport 1 aan het streamen bent in plaats van de giro stream.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:23 schreef Jedi_Pimp het volgende:
En Thibau die alle andere renners tot een pensioen dwingt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:29 schreef wimderon het volgende:
Trek begint wel een probleem te krijgen met Milan die wel een keertje naar de Tour zal willen, Pedersen die geen kopman naast zich duldt en Guercilena die het eindklassement als stip aan de horizon heeft.
Veel Sloveense fans. Thuiswedstrijd. Eergevoel.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:31 schreef VoMy het volgende:
Juist de klassementsman die vandaag niets te winnen heeft kan zijn mannen het tempo laat bepalen op deze Grappa.
Door gebrek aan zonnebrandcrème krijgt Pogi straks een zonnesteek, verliest een half uur en dan wint G de Giro (want Martinez valt nog wel ergens)quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel Sloveense fans. Thuiswedstrijd. Eergevoel.
Maar Bahrein, DSM, Decathlon of Ineos kunnen hier nog iets halen...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel Sloveense fans. Thuiswedstrijd. Eergevoel.
Die laten kopgroep waarschijnlijk te ver vooruit. Die kijken enkel naar elkaar en Tadej wil de etappe. Hij moet zich wel enorm goed voelen als UAE nu al zo hard rijdt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar Bahrein, DSM, Decathlon of Ineos kunnen hier nog iets halen...
Hij wil eerst de afdaling zien jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:24 schreef wimderon het volgende:
Bjerg hep vanmorgen al gezegd dat Pogacar pas de tweede keer gaat.
Nou ja, als ze het nu over de koers gaan hebben valt er al een tijdje eigenlijk niks te zeggenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit commentaar is echt geen doen. Zouden ze nog weten dat er een koers bezig is?
Ook wel vervelend dat er gewoon dwars door zijn verhaal heen wordt gefietst.quote:
Er is er dan ook maar één die het met 80km te gaan zou kunnen proberen en die zit juist graag achter Stake Laengenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
Alle ploegen uit de top-10 zouden ze uit koers moeten halen. De hele Grappa achter Stake Laengen aanfietsen, ga toch weg joh.
INEOS zo te zien nog maar met 2 terwijl UAE nog met 5 is GENOTquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
Alle ploegen uit de top-10 zouden ze uit koers moeten halen. De hele Grappa achter Stake Laengen aanfietsen, ga toch weg joh.
Inderdaad triest dat ze niks proberen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
Karsten was vergeten op 'show more' te drukken, standaard krijg je bij head to head op PCS 50 resultaten te zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Karsten kan geen website gebruiken en Jeroen noemt algoritme waar hij een database bedoelt. Mooie dingen.
Het gaat ook vooral opeens heel veel over Nathan en renners die niet meedoen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:04 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Inderdaad triest dat ze niks proberen.
Commentaar met Nathan erbij is niet bepaald verbeterd trouwens. Nathan is best goed, maar de briljante interactie tussen Jeroen en Karsten valt op die manier weg.
Bora.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Waar zou Giulio volgend seizoen rijden ?
Ik denk dat 90% van wat er nog zit blij zijn dat ze nog mee zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:58 schreef VoMy het volgende:
Zeker, ik denk dat elke renner die net uit het peleton komt wel iets nuttigs kan zeggen over de renners die er rijden, maar dan moet het wat minder gaan over de renner die aan het praten is, dus misschien ligt het dan ook aan de vragen van Jeroen en Karsten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je Nathan best op een goede manier kan gebruiken tijdens zo'n rit, maar niet zoals ze het nu deden..
Met drie man commentaar geven is sowieso te druk. Hoofdcommentator en Nathan in een lange vlakke rit zou wel prima kunnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:11 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat je Nathan best op een goede manier kan gebruiken tijdens zo'n rit, maar niet zoals ze het nu deden..
Of zijn vader, continu zeuren als er een Ineos tenuetje voorbij komtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Thymen Doodvogeltjeman. Kunnen we die niet inhuren als co-commentator?
Jij vindt kekke stats zonder de definities en populaties NIET interessant?quote:
Ik heb ook niet het idee dat Thymen zich geschikt voelt voor zijn huidige rol, maar misschien moet ie dan ook eens een goede eerste week laten zienquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
"Djie".
G die overigens in z'n podcast een slap verhaal hield over de rol van Thymen (en in het bijzonder podium en witte trui aspiraties), gaat in die ploeg wat minder soepel dan normaal heb ik het idee.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zou hij een beetje verstand hebben van fietsjerijden?
Ik kan me nog een Tour herinneren waarin het ook niet heel soepel liep binnen de ploegquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:19 schreef Jedi_Pimp het volgende:
"Djie".
G die overigens in z'n podcast een slap verhaal hield over de rol van Thymen (en in het bijzonder podium en witte trui aspiraties), gaat in die ploeg wat minder soepel dan normaal heb ik het idee.
[..]
Jij vindt kekke stats zonder de definities en populaties NIET interessant?![]()
Klopt. Maarja, G wordt ook gewoon een oude zeikerd. Ik had nog best veel sympathie voor hem, zeker in de Giro van vorig jaar, maar hij is zo kleurloos nu. Veel zeuren en in z'n podcast constant afgeven op andere rijders "What are they doing!?" terwijl hij zelf niet oplet en een voorwiel kopt. En als Thymen met acties komt die niet afgesproken zijn, kan je ook bij jezelf te rade gaan (iets met verwachtingsmanagement).quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat Thymen zich geschikt voelt voor zijn huidige rol, maar misschien moet ie dan ook eens een goede eerste week laten zien
Tip voor Eurosport. Voor op de motor bijvoorbeeld..of leuke Contador achtige rubriekenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sagan heeft niet extreem goed Engels geleerd van al die jaren in een internationale omgeving.
Ik vind G nog steeds wel een leuke gast, zeker de eerste week liet ie dat nog wel zien, maar ik denk dat hij nogal onprettig rond rijdt deze giro aangezien niks echt lijkt te werken en ze gewoon een beetje achter Pogi aan het aansjokken zijn ipv een echte wedstrijd. Je hebt wel gelijk dat Thymen meer toekomst voor de ploeg heeft en mogelijk wat meer zou kunnen doen deze week vergeleken met Gquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, G wordt ook gewoon een oude zeikerd. Ik had nog best veel sympathie voor hem, zeker in de Giro van vorig jaar, maar hij is zo kleurloos nu. Veel zeuren en in z'n podcast constant afgeven op andere rijders "What are they doing!?" terwijl hij zelf niet oplet en een voorwiel kopt. En als Thymen met acties komt die niet afgesproken zijn, kan je ook bij jezelf te rade gaan (iets met verwachtingsmanagement).
Kunnen de mensen die naar de vrt kijken niet een eigen topic krijgen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:33 schreef Idisrom het volgende:
BaekelantsHij vindt het niet kunnen in deze tijd van vergroening om voor morgen weer naar Rome te vliegen, terwijl eerder Rome al gepasseerd is in deze Giro.
Wuijts vindt ook dat Verona net als vroeger wel geschikt is als slotdag.
Doet ook maar zn bestquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:45 schreef Szura het volgende:
Fortunato rijdt ook een nutteloze Giro al met al
POLLquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hup Giulio.
110% anti Pogacar!!
Tegen beter weten in uiteraard voor de schansspringerquote:
Uit het potje van Baudin gesmikkeldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:50 schreef wimderon het volgende:
Giulio heeft een liter bloed apart gehouden voor vandaag.
Nouja als je ziet wat er allemaal afgewapperd is en hij pakt gewoon 2:15 op het peloton, dat is al wel een nummertje hoor. Ben benieuwd waar hij eindigt.quote:
Ik hoop vooral eens op een leuke koers. Iets wat ons dit jaar niet gegund lijkt te zijn.quote:
We zijn ook wel verwend de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:57 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik hoop vooral eens op een leuke koers. Iets wat ons dit jaar niet gegund lijkt te zijn.
Ja zo'n tussenconclusie lijkt me vroeg met nog 12 km bruut klimwerk. Al verwacht ik ook wel een kleine muis.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Enorme muis vooralsnog. Niet zo verrassend, natuurlijk, maar toch.
Wel een ploeg met egoisten (Ayuso en Almeida) en renners waarbij het moet draaien (Soler). Wellens en Politt zijn wel nuttig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat wordt wat deze Tour met nog een sterkere ploeg
Iets meer concurrentie dan welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:57 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat wordt wat deze Tour met nog een sterkere ploeg
Eens, maar zo saai als 2024 kan ik mij niet heugen. Koers na koers een flopshow.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
We zijn ook wel verwend de afgelopen jaren.
Dat valt eenvoudig te duiden. Mensen die voor Pogacar juichen zijn bij uitstek losers. Dat doen ze omdat hij de beste is, waarmee ze hun eigen constante falen proberen te compenseren. Mensen die voor Roglic of Vingegaard juichen zijn leeg in hun bestaan, grijze muizen. Iedere dag is weer een kwelling voor deze mensen en met tegenzin staan ze op uit bed. Mensen die voor Remco juichen, dat zijn fenomenen. Het leven is voor hen een groot feest, op weg naar alweer een overwinning.quote:
Jeetjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt eenvoudig te duiden. Mensen die voor Pogacar juichen zijn bij uitstek losers. Dat doen ze omdat hij de beste is, waarmee ze hun eigen constante falen proberen te compenseren. Mensen die voor Roglic of Vingegaard juichen zijn leeg in hun bestaan, grijze muizen. Iedere dag is weer een kwelling voor deze mensen en met tegenzin staan ze op uit bed. Mensen die voor Remco juichen, dat zijn fenomenen. Het leven is voor hen een groot feest, op weg naar alweer een overwinning.
Als je op FOK! dan deze vraag stelt, krijg je inderdaad zo'n uitslag.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat valt eenvoudig te duiden. Mensen die voor Pogacar juichen zijn bij uitstek losers. Dat doen ze omdat hij de beste is, waarmee ze hun eigen constante falen proberen te compenseren. Mensen die voor Roglic of Vingegaard juichen zijn leeg in hun bestaan, grijze muizen. Iedere dag is weer een kwelling voor deze mensen en met tegenzin staan ze op uit bed. Mensen die voor Remco juichen, dat zijn fenomenen. Het leven is voor hen een groot feest, op weg naar alweer een overwinning.
Ik juich voor Pogi omdat ik zelf ook een winner benquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[..]
Nou hij is niet geheel tegen werkende vrouwen, maar hij stelt de sociale ontwikkeling ter discussie waarbij vrouwen niet alleen als gelijkwaardig maar ook als gelijke van de man worden beschouwd. Veel Nederlandse koppels hebben een relatie op basis van gelijkheid. Zowel arbeid als huishouden als zorg voor de kinderen worden gelijk verdeeld, of de koppels beogen dat in elk geval.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:02 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik juich voor Pogi omdat ik zelf ook een winner ben
[..]
Lance-trekjes?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:03 schreef DiegoFuser het volgende:
Dit topic neemt een wonderlijke wending
Mooi dat je mij citeert zonder aanhalingstekens, bijna alsof je mijn tekst volledig geïnternaliseerd hebt en je hem in je hart draagt. Alsof het een gedicht is dat je hier voordraagt!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou hij is niet geheel tegen werkende vrouwen, maar hij stelt de sociale ontwikkeling ter discussie waarbij vrouwen niet alleen als gelijkwaardig maar ook als gelijke van de man worden beschouwd. Veel Nederlandse koppels hebben een relatie op basis van gelijkheid. Zowel arbeid als huishouden als zorg voor de kinderen worden gelijk verdeeld, of de koppels beogen dat in elk geval.
Ik ben het zeker met Baudet eens dat je bij deze ontwikkeling wat vraagtekens kunt plaatsen. Gelijkwaardigheid is zeker een groot goed, maar je kunt je wel afvragen of het koppels zelf en de maatschappij als geheel ten goede komt dat vrouwen net zoveel geacht worden te werken als de man (hoewel ze dat in de praktijk gemiddeld geloof ik niet doen) en de man net zo verantwoordelijk is voor het huishouden en de kinderen als de vrouw.
Een zekere verdeling van de taken werkt volgens mij gewoon beter, waarbij de vrouw meer verantwoording draagt voor huishouden en kinderen en de man meer voor arbeid. Maar dat hoeft wat mij betreft niet zwart-wit te zijn en ook niet dogmatisch. Elke aanpak is natuurlijk prima. Dus het lijkt me mooi dat iedereen gelijke kansen heeft, maar ik vind het jammer dat vrouwen niet wat vaker zeggen: ik blijf gewoon thuis voor de kinderen en het eten zorgen.
Vrienden van mij hebben zo'n relatie waarbij hij 50 uur in de week werkt en verder helemaal niets hoeft en zij zorgt voor de kinderen, het huishouden en het eten. Voor hen werkt het perfect.
Heb jij een postgeschiedenis paraat van iedere user hier om ze te pareren, of hoe werkt dat?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nou hij is niet geheel tegen werkende vrouwen, maar hij stelt de sociale ontwikkeling ter discussie waarbij vrouwen niet alleen als gelijkwaardig maar ook als gelijke van de man worden beschouwd. Veel Nederlandse koppels hebben een relatie op basis van gelijkheid. Zowel arbeid als huishouden als zorg voor de kinderen worden gelijk verdeeld, of de koppels beogen dat in elk geval.
Ik ben het zeker met Baudet eens dat je bij deze ontwikkeling wat vraagtekens kunt plaatsen. Gelijkwaardigheid is zeker een groot goed, maar je kunt je wel afvragen of het koppels zelf en de maatschappij als geheel ten goede komt dat vrouwen net zoveel geacht worden te werken als de man (hoewel ze dat in de praktijk gemiddeld geloof ik niet doen) en de man net zo verantwoordelijk is voor het huishouden en de kinderen als de vrouw.
Een zekere verdeling van de taken werkt volgens mij gewoon beter, waarbij de vrouw meer verantwoording draagt voor huishouden en kinderen en de man meer voor arbeid. Maar dat hoeft wat mij betreft niet zwart-wit te zijn en ook niet dogmatisch. Elke aanpak is natuurlijk prima. Dus het lijkt me mooi dat iedereen gelijke kansen heeft, maar ik vind het jammer dat vrouwen niet wat vaker zeggen: ik blijf gewoon thuis voor de kinderen en het eten zorgen.
Vrienden van mij hebben zo'n relatie waarbij hij 50 uur in de week werkt en verder helemaal niets hoeft en zij zorgt voor de kinderen, het huishouden en het eten. Voor hen werkt het perfect.
Als ie nog langer wacht mag ie nog wel doortrappen om Pellizzari terug te halenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Geen weergaloze show van Pogi helaas.
dit kan hij in 1,5 km goed makenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ie nog langer wacht mag ie nog wel doortrappen om Pellizzari terug te halen
Neen, als graag geziene gast in POL en enkele minuten voor post #163 viel mijn oog op de door mij geciteerde post. Overigens was JohnDDD eerder deze week ook al in de weer door te stellen dat we terug moeten naar het tijdperk van de Romeinen en we collectief met wapens aan de wateren moeten liggen om vluchtelingen terug te dringen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:06 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Heb jij een postgeschiedenis paraat van iedere user hier om ze te pareren, of hoe werkt dat?
Gr gr,
een dagjesvolkmens
Zou ook geen ramp zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als ie nog langer wacht mag ie nog wel doortrappen om Pellizzari terug te halen
Houd die troep ook gewoon in POL, het is koersquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Neen, als graag geziene gast in POL en enkele minuten voor post #163 viel mijn oog op de door mij geciteerde post. Overigens was JohnDDD eerder deze week ook al in de weer door te stellen dat we terug moeten naar het tijdperk van de Romeinen en we collectief met wapens aan de wateren moeten liggen om vluchtelingen terug te dringen.
Hoe werkt dat eigenlijk, spuitwerk of wordt er een nieuwe fiets ingevlogen door Colnago op een gegeven moment?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:07 schreef McGrath het volgende:
Ik vond de zwart met roze colnago wel mooi, maar de hele roze zat er wel aan te komen
Nota bene Baudet rijdt mee deze Sjieroquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Houd die troep ook gewoon in POL, het is koers
Bij Trek hadden ze volgens Koen de Kort nog wat ongelakte frames liggen, dat is in 24 uur wel gepiept, maar bij UAE hadden ze dit vast al liggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:09 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk, spuitwerk of wordt er een nieuwe fiets ingevlogen door Colnago op een gegeven moment?
UAE Postalquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel saai hoor als een ploeg te sterk is en een strak tempo erop legt
Hij kwam vanuit het peloton, of hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zou ook geen ramp zijn.
Je vraagt je af hoe ver Pellizzari vanuit het peloton kon komen. Volgens mij zit iedereen behalve Pogacar al tegen zijn limiet.
Het moderne wielrennen is afgelopen, terug naar de stenen tijdperkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel saai hoor als een ploeg te sterk is en een strak tempo erop legt
Daar zit iedereen in het wiel, terwijl hij toch al tientallen kilometers in de aanval is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij kwam vanuit het peloton, of hoe bedoel je?
Hmm ja dat is een lastige, misschien kan hij juist een wat langere inspanning op een matig hoog wattage beter aan dan korter op zeer hoog wattage. Hij heeft veel kunnen pakken op de mindere goden van UAE natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Daar zit iedereen in het wiel, terwijl hij toch al tientallen kilometers in de aanval is.
Wat een mooie analyse!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wel iets minder uitgebreid. LeBron, Jokic en Luka fans zijn chads, Curry fans zijn soy.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:14 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat een mooie analyse!
Heb je ook zo'n duiding van het verschil tussen een Luka-, Jokiç-, Curry- of Lebronfan toevallig?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Meteen een fan in een Lakers-shirt langs de weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:14 schreef Salina het volgende:
Heb je ook zo'n duiding van het verschil tussen een Luka-, Jokić-, Curry- of Lebronfan toevallig?
Ben wel benieuwd eigenlijk.
Te lang proberen te volgen?quote:
Bedankt voor de poging.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Uiteraard, maar wel iets minder uitgebreid. LeBron, Jokic en Luka fans zijn chads, Curry fans zijn soy.
Mwoah hij loste eigenlijk tegelijk met de rest. Als hij nog achter Bardet eindigt dan is hij wel er wel te lang aan blijven hangenquote:
Gebaartjes, bahquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
En weer boos, met gebaartjes en al.
En terecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
En weer boos, met gebaartjes en al.
Als Remco dit zou doen zaten we nu al in het derde topic in deze reeks.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco dit zou doen zaten we nu al in het derde topic in deze reeks.
quote:
Bedankt dat je dit topic zo mooi de spiegel voorhoudt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als Remco dit zou doen zaten we nu al in het derde topic in deze reeks.
Had je Grossschartner niet gezien zonder bril? Die had een blik alsof ie duizend doden was gestorvenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:22 schreef Felagund het volgende:
Pellizzari ziet er uit als een fietsend lijk.
Zonder ketting, alleen de motor eigenlijk ook nog eensquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:26 schreef TAmaru het volgende:
een kettingzaag?! dit is wel echt het toppunt
Die waren er de vorige (ha!) klim ook al een paar keer hoor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:26 schreef TAmaru het volgende:
een kettingzaag?! dit is wel echt het toppunt
Ja volgens mij is het bij de mtb ook redelijk gebruikelijk in de bergen daarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Die kettingzaag is iets Italiaans toch? Daar stonden ze bij de “cross” van Val di Sole ook allemaal mee langs het parcours.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Je bedoelt die idioot die Marc "dickpic" Overmars steunt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef wimderon het volgende:
Erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meltdown en het is nog niet eens maandag na een grote ronde.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook wel extreem irritant het publiek op deze klim.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Oké, Pogi staat wel enigszins onder hoge spanning.
Normaal stappen de idioten langs de weg ook wel opzij, maar deze blijven gewoon staanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef Momo het volgende:
Pogi is wel echt meer geirriteerd dan normaal
Staan er nog ergens VIP-tenten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Meerdere ergens voorbij komen nodigt wel vaak uit tot zuipen.
Kan mij best voorstellen als iedereen zo irritant isquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef Momo het volgende:
Pogi is wel echt meer geirriteerd dan normaal
Lekker knuppelen jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Guardia Civil mag wel ingehuurd worden
Ja daar staat elke 20m een mannetje van de politiequote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dat meerennen![]()
Heb het idee dat in de Vuelta dit soort types eerder getackled worden, maar dat kan aan mij liggen.
Iedereen heeft blijkbaar verlof bij de lokale TBS-kliniek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
Alle idioten hebben zich weer verzameld op de berg
Gewoon matig. Ook maar 6 etappezeges. Petacchi lacht Pogi vierkant uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:36 schreef TAmaru het volgende:
en kan Pogi het klassement met 10 min verschil winnen…? zal erom spannen. net niet gok ik
PatLef vindt dit leukquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Staan er nog ergens VIP-tenten?
Decathlon heeft wel een inval nodigquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze Paret-Peintre zo goed had ik toch ook niet zien aankomen, ondanks bonus.
Over de bonus gesproken:quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Deze Paret-Peintre zo goed had ik toch ook niet zien aankomen, ondanks bonus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |