abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213681796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 17:18 schreef Idisrom het volgende:
Pogacar is de enige renner van de Top 10, die een rit gewonnen heeft.
En maar 2 renners uit de top-20 met VPP op plek 16, Al heb ik het idee dat we dit jaar ook wel veel renners hebben gehad die voor een aanklamp-klassement gingen ipv voor een ritzege
pi_213681798
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 19:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Beetje het type Cadel Evans misschien
Zover zou ik niet willen gaan :X
pi_213681813
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 17:27 schreef TAmaru het volgende:
Klopt het dat UAE naar de Tour gaat met Ayuso, Almeida en Yates? en dan nog Sivakov, Pollitt, Soler en Wellens? gestoord sterk team
En de potentie op een Bertje-Armstrong scenario _O_

Zeker als Pogi net wat minder is dan de afgelopen jaren
  zaterdag 25 mei 2024 @ 20:00:43 #104
40566 Ericr
Livewrong
pi_213681814
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 19:58 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Wanneer was dat?
Jaar er bij gezet.

/ Adopteer hier een onbekende Tour-renner 2010 #1
pi_213681913
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:00 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En de potentie op een Bertje-Armstrong scenario _O_

Zeker als Pogi net wat minder is dan de afgelopen jaren
En wie is dan Bertje en wie is Armstrong? Yates en Pogacar? Of Ayuso?

Als Pogi net zo goed is als in de Giro, gaat niemand hem kunnen volgen, maar Yates kan best op 10 minuten 2e worden
Mja
pi_213681962
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:07 schreef TAmaru het volgende:

[..]
En wie is dan Bertje en wie is Armstrong? Yates en Pogacar? Of Ayuso?

Als Pogi net zo goed is als in de Giro, gaat niemand hem kunnen volgen, maar Yates kan best op 10 minuten 2e worden
Ayuso of Almeida, al verwacht ik dat Almeida daarvoor sowieso niet goed genoeg is. Maar geloof niet dat Ayuso zomaar even elke dag gaat knechten.

En in de Tour is de concurrentie wel iets anders.. Roglic en Evenepoel zijn normaal niet goed genoeg om Pogacar aan te kunnen, maar Vingegaard in topvorm natuurlijk wel. Maar dat is een enorm vraagteken
pi_213681985
quote:
Knap! Of gewoon geluk! Of er was geen onbekende renner meer over ;)
Mja
pi_213682026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:10 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ayuso of Almeida, al verwacht ik dat Almeida daarvoor sowieso niet goed genoeg is. Maar geloof niet dat Ayuso zomaar even elke dag gaat knechten.

En in de Tour is de concurrentie wel iets anders.. Roglic en Evenepoel zijn normaal niet goed genoeg om Pogacar aan te kunnen, maar Vingegaard in topvorm natuurlijk wel. Maar dat is een enorm vraagteken
Ah ja? Maar Yates noem je dan niet? Want die werd vorig jaar knap 3e. Almeida lijkt mij echt niet goed genoeg en Ayuso is volgens mij ook echt niet op dat niveau. Bovendien heeft Ayuso altijd wel een mindere dag.

Roglic zou ik ook echt niet willen uitvlakken hoor. Hij heeft al bewezen dat hij in het voorjaar wat goede vorm te pakken had. Die wil echt nog een keer de Tour winnen voor hij met pensioen gaat. Al zou het kunnen dat hij de afgelopen jaren toch iets minder is geworden. In de Giro 2023 was hij ook niet echt heel sterk. In de Vuelta 2023 kon Jonas ook met gemak zijn wiel houden elke keer. Maar we gaan het zien.
Mja
  zaterdag 25 mei 2024 @ 20:14:57 #109
40566 Ericr
Livewrong
pi_213682029
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:11 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Knap! Of gewoon geluk! Of er was geen onbekende renner meer over ;)
Je weet wie Thomas is toch? Dat was geen nobody toen hij begon op de weg. Daarvoor ook al een renner die ik volgde, ook al vind ik British cycling verder kut. Thomas echter niet.

Mezelf quoten uit dat topic

quote:
Op de weg zeker, op de baan heeft Phinney meer wereldtitels maar Thomas heeft wel de snelste tijd op de achtervolging staan gereden op een reguliere fiets en natuurlijk ook nog een gouden medaille bij de ploegenachtervolging op de OS van 2008.

Thomas is overigens ook pas 24, die heeft nog wel mooie jaren voor zich liggen.

[ Bericht 23% gewijzigd door Ericr op 25-05-2024 20:20:24 ]
pi_213682091
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 20:14 schreef Ericr het volgende:

[..]
Je weet wie Thomas is toch? Dat was geen nobody toen hij begon op de weg. Daarvoor ook al een renner die ik volgde, ook al vind ik British cycling verder kut. Thomas echter niet.
Zeker, maar ik volgde toen het baanwielrennen totaal niet en ook weinig andere koersen naast de grote rondes. Dus ik had hem niet zien aankomen eigenlijk.

Ik zag trouwens net deze foto en had hem totaal niet herkend:

Mja
pi_213684442
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 19:59 schreef Marcoss het volgende:

[..]
En maar 2 renners uit de top-20 met VPP op plek 16, Al heb ik het idee dat we dit jaar ook wel veel renners hebben gehad die voor een aanklamp-klassement gingen ipv voor een ritzege
Normaal zie je dat soort renners ook wel in ontsnappingen terug in deel twee van een ronde, maar ze hielden elkaar allemaal in de greep. En de twee dagen die het meest geschikt waren voor zo'n kopgroepen wilde Pogacar ook nog eens allebei winnen.
pi_213688202
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 22:47 schreef wimderon het volgende:

[..]
Normaal zie je dat soort renners ook wel in ontsnappingen terug in deel twee van een ronde, maar ze hielden elkaar allemaal in de greep. En de twee dagen die het meest geschikt waren voor zo'n kopgroepen wilde Pogacar ook nog eens allebei winnen.
En UAE leek daar ook open over te communiceren? Kwam gister op Eurosport zo'n teambespreking voorbij waarin gezegd werd "If UAE wants to win the stage..." en dat een van de renners toen zei "They want" (o.i.d.). Dat is ook wel demotiverend.

Zo'n Piganzoli, die rijdt een ultiem Crassement, met geen enkele plek in de top 15 zelfs. Staat toch 13e. Je maakt je er niet populair mee op FOK! maar voor zo'n jongen is dat natuurlijk al een hele prestatie.
pi_213763561
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 mei 2024 17:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Theo Eltink, zijn bestaan was ik al bijna vergeten.
Hij was nog actief voor Visma in de Giro schijnbaar:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')