kree heeft dat gedaan,en ik ook wel.quote:
ja van kree wist ik .. en van jou niet maar je weet zelf wel dat dat niet handig was. ik ben geen rechter. vind er wel iets van maar hou het voor mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
kree heeft dat gedaan,en ik ook wel.
ander verhaal en nog nooit mee eens geweest, maar wil het niet meer aanhalen hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lol uitzonderingen veel mensen hebben kwade dronk hoor . en gaan dan nog auto rijden ofzo ook
nee maar domme keuze gemaakt is zelfde tochquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:48 schreef kree het volgende:
ik kan eigenlijk wel zeggen, met volle overtuiging trouwens, hoe dronken ik ooit was trouwens en is van veel vroeger. Dat ik denk nooit iemand negatief benaderd ofzo? Kan me niet eens incidenten bedenken ook over al die jaren? Wel van andere trouwens waarvan ik dacht moet ze helpen. maar naar mezelf niet echt eigenlijk? uitzondering erop dan?
nee wil het er niet over hebben ik hou het algemeenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:50 schreef kree het volgende:
[..]
ander verhaal en nog nooit mee eens geweest, maar wil het niet meer aanhalen hier.
Staat in Ander topic. maar ik was het daar nooit mee eens, maar ok ik heb mijn straf ervoor gedaan enzo. dus vind dat ik dan met schone lij mag beginnen weer ook.
Als je het daarover wil hebben doe in andere topic want ga ik er nog wel op in waarom ik het er nooit mee eens was
domme keuzes sowieso. maar is maar heel klein stukje van het verhaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee maar domme keuze gemaakt is zelfde toch
goedzo ik ook niet namelijk, althans niet hier...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee wil het er niet over hebben ik hou het algemeen
ga het er niet over hebben. kan er maar 1 ding over zeggen foute keuze auto rijden alcohol. rijden onschuldige mensen op die weg hele gezinnen... amenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:51 schreef kree het volgende:
[..]
domme keuzes sowieso. maar is maar heel klein stukje van het verhaal.
geef de link is van topic ga er wel even lezen voor je danquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:52 schreef kree het volgende:
[..]
goedzo ik ook niet namelijk, althans niet hier...
Lekker aan de koffie. Hoef ik niet meer te zetten voor je Heb je een beetje kunnen slapen?quote:
Oordeel maar hoor.Ik ben ooit gepakt voor rijden onder invloed en ook nog pillen op.Maar nooit een zaak van geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja van kree wist ik .. en van jou niet maar je weet zelf wel dat dat niet handig was. ik ben geen rechter. vind er wel iets van maar hou het voor mij
Hey Kree. Het is ook een gepasseerd hoofdstuk van je leven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:52 schreef kree het volgende:
[..]
goedzo ik ook niet namelijk, althans niet hier...
ja.... maar nul doe je dat toch he?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ga het er niet over hebben. kan er maar 1 ding over zeggen foute keuze auto rijden alcohol. rijden onschuldige mensen op die weg hele gezinnen... amen
Oeps. De nacht door gehaald of gewerkt? Slaap lekker.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:54 schreef Bally-b het volgende:
Ga nog maar paar uren liggen, was om 6u pas thuus.
Fijne dag nog mensjes
Goedemorgen Dot.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree. Het is ook een gepasseerd hoofdstuk van je leven.
Hoi, jij ook goedemorgen nogquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker aan de koffie. Hoef ik niet meer te zetten voor je Heb je een beetje kunnen slapen?
nah ik oordeel liever in algemeen ik vind alcohol en verkeer moet niet samen gaan. zat ongelukkig door gebeurt waardoor onschuldige mensen bij omgekomen zijn..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Oordeel maar hoor.Ik ben ooit gepakt voor rijden onder invloed en ook nog pillen op.Maar nooit een zaak van geweest.
in feite wel. psychisch niet en praktisch is het eigenlijk ook niet nog voorbij. maar ook dat is meer voor in andere topic.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Kree. Het is ook een gepasseerd hoofdstuk van je leven.
Feestje verderop, nu eens bij een ander ipv bij mijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps. De nacht door gehaald of gewerkt? Slaap lekker.
Hey FFquote:
trustenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:55 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Feestje verderop, nu eens bij een ander ipv bij mijn![]()
![]()
Heb je even?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |