erger als dat welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
alcohol is net zon bocht als red bull
alcohol is erger hoorquote:
Nouquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
alcohol is net zon bocht als red bull
ja dat zeg ik ook, maar aan verslaving aan maakt het opzich dan niet eens zoveel uit, net als koffie trouwens of roken of noem het op. het is allemaal hetzelfde probleem eigenlijk.quote:
ja met alcohol wordt je dronken en dan gaan mensen nare dingen uitvretenquote:
Niet eten en wel dat drinken.Heb ooit ook een keer met hem gehad dat hij echt met krampen op de bank lag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:39 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Oei, dan heeft hij er wel heul veel van genomen?
whah dat is maar groep ervan die dat doet denk?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja met alcohol wordt je dronken en dan gaan mensen nare dingen uitvreten
nou heb jaren achter de bar gewerkt heb toch veel mensen zien veranderen na drankquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:43 schreef kree het volgende:
[..]
whah dat is maar groep ervan die dat doet denk?
Daar heb ik geen last van, word er alleen ondeugend van somsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja met alcohol wordt je dronken en dan gaan mensen nare dingen uitvreten
Oei, en wel gestopt ermee later?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet eten en wel dat drinken.Heb ooit ook een keer met hem gehad dat hij echt met krampen op de bank lag.
snap maar je hebt er vast ook wel meegemaakt die er ok mee omgingen? en wisten teveel gezopen en werkte we;l mee (na wat overtuiging)quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou heb jaren achter de bar gewerkt heb toch veel mensen zien veranderen na drank
Nee hoor,gaat vrolijk door.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:44 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, word er alleen ondeugend van soms
[..]
Oei, en wel gestopt ermee later?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja sommige hebben kwaaie dronk, ik heb dat gelukkig nooit... Ik word juist heel liefquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nou heb jaren achter de bar gewerkt heb toch veel mensen zien veranderen na drank
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja sommige hebben kwaaie dronk, ik heb dat gelukkig nooit... Ik word juist heel lief
Goedemorgen,mis je mijn koffie al?quote:
ja ik ook dus, maar zoals ik hoor zijn we uitzondering op de regel?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:45 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Ja sommige hebben kwaaie dronk, ik heb dat gelukkig nooit... Ik word juist heel lief
Totie goedemorgenquote:
lol uitzonderingen veel mensen hebben kwade dronk hoor . en gaan dan nog auto rijden ofzo ookquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook dus, maar zoals ik hoor zijn we uitzondering op de regel?
Oeps.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lol uitzonderingen veel mensen hebben kwade dronk hoor . en gaan dan nog auto rijden ofzo ook
quote:
Ben geen ruziemaker... Maar ze motten ook niet beginnen tegen mijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:46 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook dus, maar zoals ik hoor zijn we uitzondering op de regel?
?quote:
haha ja wat moet moet zeg ik altijdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:48 schreef Bally-b het volgende:
[..]
[..]
Ben geen ruziemaker... Maar ze motten ook niet beginnen tegen mijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |