Net als vroeger,dat je op zondag de hele dag in bed kon blijven liggen. Dat waren mooie tijden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
kan niet meer uitslapen jammer genoeg
ja had het nodigquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net als vroeger,dat je op zondag de hele dag in bed kon blijven liggen. Dat waren mooie tijden.
ik ook wel, heb je wel eens geprobeerd geen koffie te drinken trouwens?quote:
nee ga dat ook niet proberenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook wel, heb je wel eens geprobeerd geen koffie te drinken trouwens?
Ik wel en het grenst aan ontwenningsverschijnsel van alcohol wel. hoofdpijn geïrriteerd enzo etc.
hahaha ja nou is het met koffie nog geen drama? met alcohol wel want kun je niet maken op werk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ga dat ook niet proberen
goedemorgenquote:
ik drink nooit alcohol dus geen probleem meequote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:34 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja nou is het met koffie nog geen drama? met alcohol wel want kun je niet maken op werk.
Maar het is niet eens heel anders hoor en weet ze beide
toch ben je verslaafdequote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik drink nooit alcohol dus geen probleem mee
kom gezellig koffie drinken hierquote:
Mij ook niet.Maar dan was het opstaan en wat eten en dan weer naar bed.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]maar lukt mij niet meer
Heer Bally.quote:
Sow Das troep, die lucht alleen alquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:35 schreef kree het volgende:
of iemand die ff 3 blikjes red-bull opdrinkt voor werk om fucking 7 uur. naja.
ja zie de jongeren dat veel doen komen binnen op werk met redd bullquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:35 schreef kree het volgende:
of iemand die ff 3 blikjes red-bull opdrinkt voor werk om fucking 7 uur. naja.
ik vind het wel lekker btw, maarre krijg er hartkloppingen van. dus mss soms eind middag ff voor iets. maar ok vroeg in de morgen lijkt me ook niet het meest handige idee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Sow Das troep, die lucht alleen allijkt wel afbijt
Mijn broertje heeft er 2 keer door in het ziekenhuis gelegen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:36 schreef Bally-b het volgende:
[..]
Sow Das troep, die lucht alleen allijkt wel afbijt
Niet verstandig om te rijden nu haha zit nogquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kom gezellig koffie drinken hier
Kerelquote:
houden zoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik drink nooit alcohol dus geen probleem mee
Oei, dan heeft hij er wel heul veel van genomen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft er 2 keer door in het ziekenhuis gelegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |