quote:Op maandag 17 februari 2025 12:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Jacarapagua tel ik niet mee. Dat heeft weliswaar een link met de Olympische spelen als ground, maar inderdaad pas nadat het afgebroken was.
Haha, Brands Hatch is inderdaad wel goed! Het circuit werd in 2012 gebruikt bij de paralympics.quote:Op maandag 17 februari 2025 12:45 schreef franklop het volgende:
Brands Hatch zeg ik dan nog wel als optie voor GB. Maar de paralympics had ik niet meegenomen in dit verhaal idd
Melbourne! Maar dat was ruim voordat de F1 daar kwamquote:Op maandag 17 februari 2025 14:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dan gok ik Avus. Aangezien ik buiten Berlijn geen stad meer weet waar naast F1 olympische spelen zijn georganiseerd.
Correct! 50km wandelen duidt ook wel op een wat oudere editie van de spelenquote:Op maandag 17 februari 2025 14:16 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dan gok ik Avus. Aangezien ik buiten Berlijn geen stad meer weet waar naast F1 olympische spelen zijn georganiseerd.
Hockenheimquote:Op dinsdag 18 februari 2025 08:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Duitsland staat natuurlijk bekend als auto(sport) land.
Denk aan merken als BMW, Mercedes, Porsche en VW.
En stiekem mogen we Ford (dat hun europese hoofdkantoor in Keulen heeft) ook wel als Duits merk tellen.
Naast de vele (officiele) racecircuits zijn er door het land ook diversen testbanen.
1 Daarvan ligt in Papenburg. Op een deel van deze testbaan heeft men ook een (deel) van een circuit nagebouwd waar F1 gereden is.
Welk circuit?
Correct!quote:
Heb jij dezelfde scheurkalender als ik?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
1983 Brazilië meen ik. Blijft een vage situatie, normaal schuif je mensen door na een DQ
Even opgezocht en lijkt mij inderdaad goed.quote:Op maandag 26 mei 2025 16:41 schreef Starflyer het volgende:
Merzario lijkt me goed. Die werd zesde in zijn debuut voor Ferrari in 1972.
Anderstorp is inderdaad het circuit dat ik zocht.quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2025 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Henton reed voor Tyrrell en Toleman dus dat zal 'm wel zijn
Ja, is goed. Sindsdien hebben alleen de huidige 10 teams gewonnen, met uitzondering van Haas natuurlijk. Arrows kwam uiteindelijk maar zestig cent tekort, dus het had zo anders kunnen lopen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:10 schreef 4-elements het volgende:
Een wilde gok: Olivier Panis in een Ligier.
De La Rosa?quote:Op donderdag 14 augustus 2025 14:52 schreef 4-elements het volgende:
Damon Hill won in 1997 inderdaad bijna een race in een Arrows. Wie was toen zijn teamgenoot?
Inderdaad, die reed in 1997 nog in de Formula Nippon. En werd daar ook kampioen.quote:Op donderdag 14 augustus 2025 15:01 schreef franklop het volgende:
[..]
De La Rosa?
Ah nee die kwam later
HHF?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:17 schreef 4-elements het volgende:
De juiste naam is nog niet genoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |