Lijkt me Italië. Hoewel, Engeland? Of misschien Spanje wel. Kut, ik zet 2 jokers in! Maar houd het dan toch maar op Italie.quote:Op zaterdag 25 januari 2025 20:07 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Aah, kijk eens aan! Monza had ik kunnen weten trouwens, hoewel ik nooit tekeningen heb gezien van de eerste track over de huidige. Ik wist wel dat Parabolica eerst haakse bochten had.
Om bij de tracks te blijven: de VS hebben met 12 (13 als je Indy 500 meetelt) verschillende tracks veruit de meeste circuits op de kalender gehad. Maar welk land heeft daarna de meeste verschillende tracks gehad?
Dauphine?quote:Op maandag 27 januari 2025 15:13 schreef Sjoerd102 het volgende:
Andermaal een vraag over Circuits.
In het verleden stelde ik hier al eens de vraag op welke circuits het WK wielrennen plaatsvond.
Nu weer een vraag gerelateerd aan wielrennen.
Het circuit van Magny Cours dient komend jaar als etappe plaats voor een wielerwedstrijd.
Welke wedstrijd?
Correctquote:
quote:
- Montreal (roeien)quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nog geen nieuwe vraag? Dan heb ik er eentje.
In de historie van de formule 1 zijn er 5 circuits geweest die ook gebruikt zijn rondom Olympische spelen. Welke 5 zijn dat?
quote:Op maandag 17 februari 2025 11:20 schreef franklop het volgende:
[..]
- Montreal (roeien)
- Barcelona (tellen in dat geval beide circuits?)
- Sochi (weet niet of dat telt, want terrein zelf is niet gebruikt. Ze hadden er wel rekening mee gehouden dat ze daarna F1 konden doen).
- Fuji (wielrennen in 2021)
Als het oude Barcelona circuit niet geldt dan het circuit van Mexico als gok
Nog 1: Circuit van Jacarepagua (Rio) is opgebroken en staan het hele Olympische park op van 2016quote:Op maandag 17 februari 2025 11:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Nog geen nieuwe vraag? Dan heb ik er eentje.
In de historie van de formule 1 zijn er 5 circuits geweest die ook gebruikt zijn rondom Olympische spelen. Welke 5 zijn dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |