WDC contender godquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende: Koning van de straten PER verliest op zachte banden 7,5 tiende.
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:44 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand wat al die strats en modes zijn?
Vertelquote:
Gelukkig lukt het hem nu wel om te keren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:50 schreef Nizno het volgende:
charlie dacht... ik ga even rechtdoor ipv de bocht nemen
Welk stukje?quote:
Tis net zoals Joost zingt... ja dat doet hij goed héquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig lukt het hem nu wel om te keren.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tis net zoals Joost zingt... ja dat doet hij goed hé
Zal het team geheim willen houden denk ikquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien wel aardig als ze ook fuel level in beeld laten zien
neh want dat is juist het geheim van de vrije trainingenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
Misschien wel aardig als ze ook fuel level in beeld laten zien
nou jaquote:
Als je dat naast bocht 1 bedoelt dat was altijd al steenquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
albons auto eet banden...
moeten ze toch eens kijken of ze een ander dieet kunnen proberen
We hebben de proefstarts nogquote:
Zwart geblakerd voedsel dusquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:04 schreef Nizno het volgende:
nu echt voorbij....
ik ga patatjes met gegrilde groenten flamberen.
Tot morgen
yup. mijn favoriete kleurquote:
Smakelijk Anouk!quote:
ik gok Q3quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:03 schreef Dven het volgende:
Charles rijdt 'm gewoon in Q1 tegen de muur.
Ferrari is het dan doorgaans wel toevertrouwd iets te vinden om zichzelf te kloppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:06 schreef tja77 het volgende:
Charles op pole, en die wint ‘m zondag.
Sainz op 2, en die wordt 3e zondag.
Verstappen op 3 en die wordt 2e zondag.
McLaren en Mercedes strijden om de posities daarachter. Voor m’n gevoel is de mini turbo van Ferrari hier niet te kloppen.
Geen piep onder de 1km dus dit kun je Stroll niet aanrekenen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
Mwa, Aston Martin heeft dankzij Lance Stroll een bekeuring van 100 euro gekregen voor te snel rijden door de pitlane.
Pit lane speeding – 60.2 km/h
0,2 km per uur te snel.
God save queensquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:43 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Lekker man, beetje vanaf je balconnetje F1 kijken.
[ afbeelding ]
hoe lang zou Rudie in de Sim hebben gezeten gisteravond/vannachtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:28 schreef ZaZoe het volgende:
Eens kijken wat de dag van vandaag gaat brengen voor onze Max
multitaskenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even lunchen en dan kom ik er aan.
Chocolade puddingbroodje als lunchquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog even lunchen en dan kom ik er aan.
Koop een chromecastquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In de woonkamer heb ik geen F1tv
Dan sla je lunch over of niet zeurenquote:
strenge ESFquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan sla je lunch over of niet zeuren
Ik zeur toch niet. Ik zeg alleen dat ik eerst nog even lunch.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan sla je lunch over of niet zeuren
ok, ik was gisteren zelf paar keer laatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zeur toch niet. Ik zeg alleen dat ik eerst nog even lunch.
Als Max vandaag pole pakt, dan pakt ie de record van Senna afquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Samenvatting van de afgelopen weken.
Tot op het ongemakkelijke af inmiddels.
Wat was je lunch?quote:
Welke?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog meer Senna![]()
Hamilton kan ook een Senna-record evenaren
8x achter elkaar op het podium in Monaco meende ik te zien.quote:
tijd vergeten. txquote:
tosti ham-kaas, boterham kipfilet en boterham palingworst; een banaan en melk.quote:
proberen of hij hem thuis kan brengenquote:
Sneller is dat Bottas uitstapt en de marshalls hun werk doenquote:
DIe kan toch gewoon langsquote:
alleen verwachtte hij hem daar nietquote:
Hij ziet toch dat er met vlaggen worden gezwaaidquote:
ja maar dan nog is het maar de vraag waar die staat he...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij ziet toch dat er met vlaggen worden gezwaaid
Maar hij zag toch niet hoe Bottas op de track stond.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
dubbele rode vlaggenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
vroegah was alles beterquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef HiDiHo het volgende:
Die dingen kunnen echt niets hebben......
[ afbeelding ]
blijkbaar heeft Bottas geen verstevigde wielstangetjesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De gifjesman 🙂quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
zijwieltjes was ook een oplossing geweestquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijkbaar heeft Bottas geen verstevigde wielstangetjes
Als je dat met je eigen auto doet ben je ook 2500 euro kwijt aan plamuren en spuitenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
De rest kon ook gewoon langsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Maar hij zag toch niet hoe Bottas op de track stond.
Ham was de eerste die verrast werd. denk dat de rest wel een seintje gehad heeft...quote:
Zal wel met de leeftijd te maken hebbenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ham was de eerste die verrast werd. denk dat de rest wel een seintje gehad heeft...
de jouwe jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal wel met de leeftijd te maken hebben
Veel verkeer.quote:
Lewis? (Lol)quote:
dat is iedereen...quote:
Dat is wel wat Lewis zelf vindt, ja.quote:
Stroll die deed of hij de pits in gingquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat is iedereen...
alleen niet allemaal met een snelle ronde
Maar wel nette rondetijdquote:
Was een normale reactie hoor, niets woest aanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max weer helemaal woest. Gast kom op moeten ze in het niks verdwijnen?
CC overdrijft graag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:58 schreef Xylos het volgende:
[..]
Was een normale reactie hoor, niets woest aan
P16.quote:
Start wordt omgekeerde kwalificatievolgorde.quote:
Er is zoveel verkeer, lijkt wel weekend.quote:
even wuiven misschien heeft Bea gezegd ooitquote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat on de arrogantie van dat aan de kant wuiven
Nou nou, wat arrogant zeg.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat on de arrogantie van dat aan de kant wuiven
Ja iddquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat arrogant zeg.
Norris had daar aan de kant gemoeten jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Checo weer helemaal woest. Gast kom op moeten ze in het niks verdwijnen?
Checo doet 2 minuten later hetzelfde bij Zhou; geen reactie daarop hier vanuit bekende hoek.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou nou, wat arrogant zeg.
YUKIED.quote:
Ik gun het hem wel dit weekend en je ziet dat als de auto sneller wordt het verschil met Sainz ook weer "normaler" wordt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is dit dan eindelijk het jaar voor Charles?
P3 ook, als er 2 ferrari's ervoor zittenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max hier P2 haalt in kwalificatie zit het wel goed.
Het zou mij niets verbazen als ie nu ergens inhoudtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou Max gewoon net doen alsof die sloom is in een bepaalde bocht om straks gewoon pole te rijden? 🧐
ja hij stuitert teveel als hij over de curbs gaatquote:
Doe eens normaal idiootquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:05 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Domme mensen zoals jou geloven dat inderdaad. Je bent ook een wappie. Zegt genoeg.
Nah, hij gaat voor het beste resultaat. Wordt een leuke race morgen.quote:
In de slow corners is de RB20 niet al te best dacht ik.quote:
dat was geen mini momentjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jemig. Lewis met echt een mini momentje en het commentaar wordt echt wild.
Nog beter met FAquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
neem het op met een MOD
ipv in dit topic
Doet men niks mee, want in DMquote:
Dat is niet waarquote:
Resultaat wordt vandaag bepaald.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nah, hij gaat voor het beste resultaat. Wordt een leuke race morgen.
Niet echt, pitstops spelen ook nog mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Resultaat wordt vandaag bepaald.
Ik zie de zon schijnen, dus het bad wordt warmquote:
Is je warm water op?quote:
En crashesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:12 schreef Managarm het volgende:
[..]
Niet echt, pitstops spelen ook nog mee.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Grimmig sfeertje ineens in dit topic.
quote:
Dit gevoel krijg ik er ook bij, idd. Vanmiddag weer in de muur ofzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
verschiet LEC zijn kruid voor de quali
Zou mooi zijn als ie hem nog even in de muur zetquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Als hij straks geen nieuwe sets meer heeft.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
basilicum of rozemarijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
Dat zou prachtig zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik er ook bij, idd. Vanmiddag weer in de muur ofzo.
Goed voor hem welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
Die Leclerc heeft het lekker voor elkaar zeg.
Lekker op tijdquote:
Zeker maar straks moet het, wordt wel leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:17 schreef Peterselieman het volgende:
Die Leclerc heeft het lekker voor elkaar zeg.
theekruiden.quote:
ik mag hopen wel een beetje rondjes tijdenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat is Lando aan het doen?
Geen kwali runs in FP3?
Normaal doet Max datquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Karel heeft iedereen een rolberoerte bezorgd
De Max Verstappen methodequote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Karel heeft iedereen een rolberoerte bezorgd
Hij moet het toch altijd meer van z'n racepace hebben en daar heb je in Monaco wat minder aan.quote:
quote:
GMTAquote:
quote:
quote:
quote:
get a roomquote:
Ga we ook doenquote:
Kom je ook?quote:
Oehquote:
Nee afgelopen nacht genoeg gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|