Gisteren, ja ik heb in een deuk gelegen om mevr Maike en die rechter die haar steeds de mond snoerde.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je Mr. Frank Visser Doet Uitspraak gekeken?
Ik zag er allemaal berichten over.Ben nu aan het kijken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren, ja ik heb in een deuk gelegen om mevr Maike en die rechter die haar steeds de mond snoerde.
Wat was ze boos, zo boos dat ze Victor geen hand wilde geven aan het eind
Deze was echt de moeite waard. Wat een mens zeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 08:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag er allemaal berichten over.Ben nu aan het kijken.
Zouden ze 'Amalia' zingen daar in Italie?quote:
Hebben ze een relatie dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze geestelijk ouder is dan 20 blijkt weer, opnieuw een vent midden in de 30.
Is nog iemand bij, check Tom zijn insta maarquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden is er wel als je met z'n tweeën op een vakantietrip gaat.
Ik vind het van hem net zo geestelijk niet oké als je date met een twintig jarigequote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat ze geestelijk ouder is dan 20 blijkt weer, opnieuw een vent midden in de 30.
Dit hadden ze tijdens BB al afgesproken toch dat ze samen op reis gingenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat vermoeden is er wel als je met z'n tweeën op een vakantietrip gaat.
Hey Lojandaquote:
Hi Dottekequote:
Zoiets afspreken als je in een relatie zit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit hadden ze tijdens BB al afgesproken toch dat ze samen op reis gingen
Ze kunnen elkaar op een of ander manier geen een van alle loslaten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets afspreken als je in een relatie zit.
Maar toen ze weer thuis was, was het wel heel snel over en uit met haar vorige vriend.
Hey FFquote:
Hey Dot.quote:
Even gekeken, maar nee? Wat zou mij op moeten vallen?quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hey Dot.![]()
Valt jou ook iets op aan de TT?
Kletskoek ipv Kletshoek.quote:Op woensdag 29 mei 2024 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken, maar nee? Wat zou mij op moeten vallen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |