Blij en tevreden m et het resultaat zijn is al een beloning op zich moet je maar denkenquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel
Moet alleen nog een beloning verzinnen, aldus anderen, weet alleen echt niet wat.
Zeker dat-ie niet dood is?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Iceage
Kijk eens wat er ligt te genieten hier in de zon![]()
[ afbeelding ]
Ja heel zeker, ik zag hem aan komen vliegen, gaan liggen vleugels spreiden en even later wegvliegenquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja heel zeker, ik zag hem aan komen vliegen, gaan liggen vleugels spreiden en even later wegvliegen
Zo zie je ze meer als ze badderen, nat gras?quote:Op woensdag 5 juni 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
@:Iceage
Kijk eens wat er ligt te genieten hier in de zon![]()
[ afbeelding ]
Nee, was niet nat. Zo zitten ze ook soms op mijn loungeset op de leuningquote:Op woensdag 5 juni 2024 12:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo zie je ze meer als ze badderen, nat gras?
Ik zeg: Gecompenseerd voor al die maanden rondhangen en (uiterst slecht acterende) aanwezigheid op het Utopia terrein.quote:Op donderdag 6 juni 2024 05:37 schreef Dotteke het volgende:
Goedemorgen,![]()
Wat een geluksvogel die Gerrit gisteren om er met die 100.000 vandoor te gaan
Morguhquote:Op donderdag 6 juni 2024 08:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik zeg: Gecompenseerd voor al die maanden rondhangen en (uiterst slecht acterende) aanwezigheid op het Utopia terrein.
Niets is spontaan aan hem, je zag hem altijd acteren.
En btw
Een goede morgen allemaal.
Zeker, moest even terug in een andere schuur, maar is voor zijn aanwezigheid flink beloond.quote:Op donderdag 6 juni 2024 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Het heeft hem toch een flinke duit opgeleverd
Je bent echt heel goed bezig Child maar zorg er wel voor dat je jezelf niet voorbij loopt want daar heb je ook niets aan. Neem op tijd ook je rustquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo
Met pijn en moeite een uur clubje volgehouden. Nu chillen tot mijn begeleider komt en daarna chillen tot een vriendin met mij gaat videobellen
En daarna stort ik in
Ben nu al duizelig en hoofdpijn van alle prikkkels
Straks wel even afstoffen en de wc schoonmaken
Komt goedquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Je bent echt heel goed bezig Child maar zorg er wel voor dat je jezelf niet voorbij loopt want daar heb je ook niets aan. Neem op tijd ook je rust
Mooi zo en fijn dat het zo goed met je gaatquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt goedom 15.00 pas mijn begeleider en nu hang ik een beetje rond op het Internet en kom bij
Donderdag is zowel leuk als uitputtend
Dank je! Doe mijn bestquote:Op donderdag 6 juni 2024 12:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mooi zo en fijn dat het zo goed met je gaat
Morguh Moonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |