Ah das tof! Veel plezier alvast!quote:Op zondag 2 juni 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeker gekeken en weet je wat?
Ik ga zo naar een festival hier 10 minuten vandaan daar treden The Beegeees forever op
thnx ze treden maar een uurtje op, maar beter dan nietsquote:
Haha nee, sowieso geen straf!quote:Op zondag 2 juni 2024 16:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
thnx ze treden maar een uurtje op, maar beter dan niets
Ben benieuwd hoe zo live zijn. Hoorde gisterenochtend wel een paar keer een vals nootje.quote:
Thnxquote:
Ja z'n gangetje.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx
Hoe is het met jou?
Ik ga zo vertrekken ben benieuwd gelukkig is het droog want het is buiten
Lekker genietenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja z'n gangetje.
Ik zit nu lekker in de zon
Ja het was meer dan geweldig, die lui zijn echt goed en een leuke interactie met het publiekquote:
Je bent er toch?quote:
Succes vandaag danquote:Op dinsdag 4 juni 2024 09:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen iedereen
Vandaag de drukste dag van de week
Morgen weer tijd voor mezelf
Mooi! Dan gaat zo'n uur ook snel voorbij, maar die nemen ze je niet meer af!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was meer dan geweldig, die lui zijn echt goed en een leuke interactie met het publiek
Fijn!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 05:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het was meer dan geweldig, die lui zijn echt goed en een leuke interactie met het publiek
Ja die waren ook goed inderdaadquote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:15 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Mooi! Dan gaat zo'n uur ook snel voorbij, maar die nemen ze je niet meer af!
Binnenkort eens kijken of die CCR coverband in de buurt komt, die vond ik ook erg goed, lijkt me wel leuk om te zien.
quote:Op dinsdag 4 juni 2024 13:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn ambulant begeleider was heel erg tevreden met hoe goed schoon en hoe snel schoon ik mijn huis heb gekregen... Ben eigenlijk wel trots op mezelf
Ja dat kan gebeuren, maar het is mooi dat het je weer luktquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat was haar reactie ook
Toch gek hoe zoiets vanzelfsprekends zo'n ding kan worden
Klopt. Teveel warrige tijden gehad. Maar mijn huis kun je nu door een ringetje halen. Heb dit jaar (2024) ook geleerd om elke dag te douchen en twee keer tanden te poetsen elke dag en dergelijke dingen. Echt allemaal winst!quote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan gebeuren, maar het is mooi dat het je weer lukt
Je bent goed bezigquote:Op dinsdag 4 juni 2024 16:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Teveel warrige tijden gehad. Maar mijn huis kun je nu door een ringetje halen. Heb dit jaar (2024) ook geleerd om elke dag te douchen en twee keer tanden te poetsen elke dag en dergelijke dingen. Echt allemaal winst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |