SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze SC vanuit BB is op verzoek van users in RLS geplaatst zodat ze nog gezellig samen kunnen kletsen.
Iedereen is natuurlijk van harte welkom.
Lieve groet Dot
Aha.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
Nee Spapaars,dit is in het nieuwe seizoen.
Zo druk is het niet, maar zolang dat nummer nog (gestaag) oploopt vind ik het nog best netjesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Zijn er nog maar 41 delen volgekletst?
Dat is altijd na meerdere seizoenen en daarom haak ik dan ook vaak af.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Aha.
Moet zeggen dat ik ze een beetje in de herhalingen zie vallen, dus nog weinig gezien van het nieuwe seizoen.
MOrguhquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:35 schreef lojanda het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige zaterdag.. tijd voor een
Hoi Child, fijn dat je blij bentquote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Hopelijk zijn jullie net zo blij als ik vandaag
Met je familie toch? Die stadswandeling?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi Child, fijn dat je blij bent
Ik hab een middagje uit vandaag en net op dat moment gaat het regen volgens buienrader
Ja daar heb ik niet zo zin in, is mijn eigen stad heb geen rondwandelijk nodig en ik hobbel er toch maar achteraan in de scootmobiel Vaak juist in straten die ik liever vermijd inverband met de hobbelkeien. Je darmen worden helemaal door elkaar geschudquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Met je familie toch? Die stadswandeling?
Ik duim dat alle regen naar Groningen trekt. Dan zijn we beiden blij
Buh ! Snap je tegenzinquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar heb ik niet zo zin in, is mijn eigen stad heb geen rondwandelijk nodig en ik hobbel er toch maar achteraan in de scootmobiel Vaak juist in straten die ik liever vermijd inverband met de hobbelkeien. Je darmen worden helemaal door elkaar geschud
Ja ook dat en net op de moment van de dag wordt er ook regen verwachtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Buh ! Snap je tegenzinen ook druk op een zaterdag dunkt mij. Sterkte ermee
Oh wat vervelend van Henkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ook dat en net op de moment van de dag wordt er ook regen verwacht![]()
We gaan het zien en er maar het beste van maken.
Henk schuift pas aan bij het eten, die red die wandeling niet momenteel
Ja dat laat hij niet aan zich voorbij gaan natuurlijkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend van Henkwel tof dat hij mee gaat eten
Hahaha altijd een goede keusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat laat hij niet aan zich voorbij gaan natuurlijk
Dat zeer zekerquote:
Wat lief dat hij trakteert van zijn eerste geldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeer zeker
En nu werd ik net uitgenodigd door kleindochter om 2 juni met haar en haar vriend te gaan eten.
Afgelopen weekend Max al die ons mee nam een ijsje eten van zijn eerst verdiende geld. Heeft een klein bijbaantje van een paar uurtjes is pas 14 dus mag nog niet veel werken.
Ja dat was zo lief en zo zielig van zijn kleine beetje geldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat lief dat hij trakteert van zijn eerste geldecht super!
Je wordt maar verwend en dat heb je helemaal verdient
Moguh Dottekequote:Op zaterdag 25 mei 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrguh![]()
Hier schijnt voorals nog de zon. Maar vanmiddag net op de tijd dat er een stadswandeling gepland staat gaat het regenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |