abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 mei 2024 @ 12:27:46 #51
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_213665637
Nou ze heeft ook gewoon gelijk. Ze kunnen allemaal zwaar beledigd in de hoogste boom klimmen, maar het 'islamitish geluid', zijn dat wat naar de buitenwereld wordt gecommuniceerd, mis toch echt dat het meerendeel van de actieve moslims joden graag over de rand van de afgrond heeft.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  vrijdag 24 mei 2024 @ 12:28:04 #52
-1 #ANONIEM
Geverifieerd.
pi_213665639
Heeft Mona gewoon gelijk in.
Yea, she's on crack.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 12:29:59 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_213665658
Aangifte doen tegen een feitelijke constatering, koddig ook wel weer. Laat maar voor de rechter komen, dat wordt smullen, links- of rechtsom.
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_213665666
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
De vraag is in hoeverre iets zeggen over een cultuur (dat feitelijk aantoonbaar is) onder groepsbelediging zou moeten vallen.
Zelfs als iets voor een deel aantoonbaar waar is kan dat beledigend worden opgevat.

Belediging is gewoon veel te subjectief om strafbaar te stellen. Weg ermee.
PWBF
pi_213665698
Laten we hopen op vrijspraak, zodat de tendens van "je beledigd voelen" eens doorbroken wordt. Feiten houden nu eenmaal geen rekening met gevoelens of politieke correctheid. Sterker nog, gevoelens en politieke correctheid moeten juridisch ondergeschikt worden aan feiten.
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal. Mijn kant en de verkeerde kant.
Geloof is voor in de kerk, niet voor een merk!
pi_213665725
Ik daag de aanklagers uit om publiekelijk 'Ik hou van Joden' te zeggen....
Eens kijken of ze dat door hun strot kunnen krijgen.
pi_213665728
Ik heb mij iig zitten ergeren aan Mona. Het interview ging overigens over informatie over de holocaust onderdeel te maken van de inburgering. Eens met Grunberg dat dit symboolpolitiek is.

Haar uitspraken gaan wel wat verder dan "bijna onderdeel van de islamitische cultuur" Aangite lijkt mij overigens onzin.
pi_213665755
Als Mona het woordje 'bijna' heeft gebruikt, dan is dat al een escape. Juridisch kan je er helemaal niets mee, die uitspraak.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 12:40:45 #59
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213665756
Wijf deugt voor geen meter. Weg ermee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213665810
Moslims hebben het recht niet om niet beledigd te worden. Als ze geen antisemiet genoemd willen worden moeten ze eens ophouden met het terroriseren en het bedreigen van joden en joodse instellingen.
pi_213665814
Nog even en je kunt veroordeeld worden voor "water is nat" en "2+2=4". :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_213665817
Hoort Mona K. zich niet bezig te houden met opkomen voor de belangen van de boeren, als BBB'er?
tsjonge jonge jonge
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Trouwste user 2022 vrijdag 24 mei 2024 @ 12:52:51 #63
7889 tong80
Spleenheup
pi_213665844
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 12:27 schreef goed_volk het volgende:
Ze kunnen allemaal zwaar beledigd in de hoogste boom klimmen
:X

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213665890
Is het Kalifaat dan al uitgeroepen in Amsterdam?
Bijna alle Joden zijn iig al weggepest.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_213665977
https://en.wikipedia.org/wiki/Antisemitism_in_Islam
Gekke uitspraak van Mona. Dit artikel is maar 1 zin lang.

Ohnee
pi_213665989
als alle Moslims Jodenhaters zijn, waarom maken er nu dan sommige bezwaar tegen de uitspraken van Keijzer? als het klopt wat Mona beweert, dan zou er niemand bezwaar tegen maken. toch?
dat sommige Moslims Jodenhaters zijn klopt. want dat zijn sommige Nederlanders ook. en sommige Duitsers ect.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_213665993
Keijzer heeft helemaal geen excuses gemaakt en hoefde ook nergens excuses voor te maken. Desinformatie van het AD weer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:09:55 #68
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_213666011
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef NgInE het volgende:
als alle Moslims Jodenhaters zijn, waarom maken er nu dan sommige bezwaar tegen de uitspraken van Keijzer? als het klopt wat Mona beweert, dan zou er niemand bezwaar tegen maken. toch?
dat sommige Moslims Jodenhaters zijn klopt. want dat zijn sommige Nederlanders ook. en sommige Duitsers ect.
Dit is omdat het binnen bepaalde Westerse kringen een taboe is geworden om kritiek te hebben op de Islam.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_213666019
Nu gaan de beledigde moslims bewijzen dat het niet zo is?
De Euro was een goed idee ... en dat had het moeten blijven.
pi_213666025
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef NgInE het volgende:
Ze zegt ook niet dat alle Moslims Jodenhaters zijn.
  vrijdag 24 mei 2024 @ 13:13:26 #71
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_213666048
Mijn hemel wat een treurig topic is dit geworden.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_213666054
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:11 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Ze zegt ook niet dat alle Moslims Jodenhaters zijn.
wat zegt ze dan wel volgens jou?

als ik het goed begrijp zegt ze dat Jodenhaat ingebakken zit in de Islamitische cultuur. dat is dan toch hetzelfde als zeggen dat een Moslim ook een Jodenhater is?
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_213666110
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 mei 2024 13:13 schreef NgInE het volgende:

[..]
wat zegt ze dan wel volgens jou?

als ik het goed begrijp zegt ze dat Jodenhaat ingebakken zit in de Islamitische cultuur. dat is dan toch hetzelfde als zeggen dat een Moslim ook een Jodenhater is?
quote:
"Veel asielmigranten komen uit landen met een islamitisch geloof. We weten dat jodenhaat daar bijna onderdeel is van de cultuur. (...) Mensen die uit die landen komen, krijgen dat op een andere manier mee dan wij dat meekrijgen. (...) Ik vind dat helemaal geen heftige uitspraak, ik vind het heftig dat je dat ontkent. (...) Het geldt natuurlijk niet voor iedereen, zo is het altijd. Je kunt nooit hele groepen mensen over een kam scheren. (...) Het geldt niet voor elke moslim, natuurlijk niet."
pi_213666151
Overigens is dat holocaust argument nogal stompzinnig. Joden in de islamitische wereld werden daarvoor al op grote schaal uitgemoord en zijn tot op de dag van vandaag vrijwel volledig weggeterroriseerd. Je kunt dus moeilijk ontkennen dat de jodenhaat diep verankerd zit in de islamitische cultuur.

vrijdag 24 mei 2024 @ 13:25:21 #75
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_213666188
Nou euh... goed voor de werkgelegenheid in de juridische sector?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')