Zelfs als iets voor een deel aantoonbaar waar is kan dat beledigend worden opgevat.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:26 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre iets zeggen over een cultuur (dat feitelijk aantoonbaar is) onder groepsbelediging zou moeten vallen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:27 schreef goed_volk het volgende:
Ze kunnen allemaal zwaar beledigd in de hoogste boom klimmen
Dit is omdat het binnen bepaalde Westerse kringen een taboe is geworden om kritiek te hebben op de Islam.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef NgInE het volgende:
als alle Moslims Jodenhaters zijn, waarom maken er nu dan sommige bezwaar tegen de uitspraken van Keijzer? als het klopt wat Mona beweert, dan zou er niemand bezwaar tegen maken. toch?
dat sommige Moslims Jodenhaters zijn klopt. want dat zijn sommige Nederlanders ook. en sommige Duitsers ect.
Ze zegt ook niet dat alle Moslims Jodenhaters zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:06 schreef NgInE het volgende:
als alle Moslims Jodenhaters zijn, waarom maken er nu dan sommige bezwaar tegen de uitspraken van Keijzer? als het klopt wat Mona beweert, dan zou er niemand bezwaar tegen maken. toch?
dat sommige Moslims Jodenhaters zijn klopt. want dat zijn sommige Nederlanders ook. en sommige Duitsers ect.
wat zegt ze dan wel volgens jou?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:11 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Ze zegt ook niet dat alle Moslims Jodenhaters zijn.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:13 schreef NgInE het volgende:
[..]
wat zegt ze dan wel volgens jou?
als ik het goed begrijp zegt ze dat Jodenhaat ingebakken zit in de Islamitische cultuur. dat is dan toch hetzelfde als zeggen dat een Moslim ook een Jodenhater is?
quote:"Veel asielmigranten komen uit landen met een islamitisch geloof. We weten dat jodenhaat daar bijna onderdeel is van de cultuur. (...) Mensen die uit die landen komen, krijgen dat op een andere manier mee dan wij dat meekrijgen. (...) Ik vind dat helemaal geen heftige uitspraak, ik vind het heftig dat je dat ontkent. (...) Het geldt natuurlijk niet voor iedereen, zo is het altijd. Je kunt nooit hele groepen mensen over een kam scheren. (...) Het geldt niet voor elke moslim, natuurlijk niet."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |