jouquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We zijn vooral tegen jou act.
Mochten ze winnen, dan ben ik in de finale tegen de Egels ook voor Utrecht. Maar nu niet.quote:
mijquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat pas je mij posts aan?
Nou zegquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens je nog eens een fijne dag.
Hopelijk zak je in de stront.
Ik begrijp hoe je je voelt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wens je nog eens een fijne dag.
Hopelijk zak je in de stront.
Het is wel vaak dezelfde categorie users.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begrijp hoe je je voelt.
Ik werd vandaag ook uitgescholden toen ik een user probeerde te helpen
Dan hoop ik dat Sparta nog een goal maaktquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb wel zin in een verlenging vanavond.
ik heef vandaag aan yvonne gevraagd of ik weer mod mag wordenquote:
Van welk forum?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heef vandaag aan yvonne gevraagd of ik weer mod mag worden
Topic doorgelezen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Paul in KLB / ChevyCaprice is (nog) geen KLBmod
Ik neem aan dat yvonne nee heeft gezegd?quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:41 schreef Paul het volgende:
[..]
Paul in KLB / ChevyCaprice is (nog) geen KLBmod
Ze reageert eronder, wees niet bangquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik neem aan dat yvonne nee heeft gezegd?
Wel gegniffeld.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je mijn passief-agressieve sneer richting @:zoon_john niet het lezen waard?
Was me nog niet eens opgevallen dat je niet meer blauw bent.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heef vandaag aan yvonne gevraagd of ik weer mod mag worden
quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen dat je niet meer blauw bent.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef RipCity het volgende:
Ook slecht dat je als een stad als Utrecht stadion niet eens vol krijgt voor play-off.
Laat wat g-teams of kinderen ofzo gratis naar binnen desnoods.
quote:
@paulquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef RipCity het volgende:
Ook slecht dat je als een stad als Utrecht stadion niet eens vol krijgt voor play-off.
Paul is voor!quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:49 schreef RipCity het volgende:
Hoe dom ben je dan iddquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef Zorro het volgende:
Keeper mee. Korte corner.
Ja dan houdt het op.
Zelfs daar verliezen ze van denk ik. Hollandse teams zijn nooit voorbereid voor die kwalificatie potjesquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer voor Sparta.
Dat gaat dus gewoon Utrecht in het Conference Cupje worden. Hopelijk loten ze een club uit Luxemburg
Dat was de grap.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs daar verliezen ze van denk ik. Hollandse teams zijn nooit voorbereid voor die kwalificatie potjes
Utrecht ligt dan ook niet in Hollandquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs daar verliezen ze van denk ik. Hollandse teams zijn nooit voorbereid voor die kwalificatie potjes
Genoeg plek idd. Je kan meteen 3 stoelen in bezit nemen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:59 schreef Paul het volgende:
bedankt voor de felicitaties, denk dat ik zondag live ga kijken
Is Paul zo dik?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Genoeg plek idd. Je kan meteen 3 stoelen in bezit nemen.
Hoop ik ook, Oost Oekraïnequote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:19 schreef Bayswater het volgende:
Tokkies van Utrecht ook weer 3 dagen blij
Dat doet zelfs de afgestudeerde aanhang van ADO hier niet meerquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:23 schreef Paul het volgende:
[..]zondag weer een 2 uur optocht naar het stadion
Nepfan, zelfs ik zat in het stadionquote:Op donderdag 23 mei 2024 22:59 schreef Paul het volgende:
bedankt voor de felicitaties, denk dat ik zondag live ga kijken
Zoon John plagen is kusjes vragen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vond je mijn passief-agressieve sneer richting @:zoon_john niet het lezen waard?
Waarom? Die GAE supporters doen nooit watquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:23 schreef Paul het volgende:
Vrije verkoop, zit dus overal Go Ahead supporters
Chaos incoming
ok gelukkig want Wilma gaat ook meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom? Die GAE supporters doen nooit wat
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom? Die GAE supporters doen nooit wat
@Wilma_Flintstone hoe hou je het vol met mijquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou je eens aan Wilma kunnen vragen hoe ze het vol houdt met jou?
Moet gewoon kunnenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:23 schreef Paul het volgende:
Vrije verkoop, zit dus overal Go Ahead supporters
Chaos incoming
Dit kan niet.quote:Met fakkels, vuurwerk en een heleboel sjaals wachten meer dan honderd supporters zondagochtend de spelersbus van Go Ahead Eagles op. Het belooft een dag te worden die de geschiedenisboeken van de club in kan gaan. Go Ahead speelt de finale van de play-offs en maakt voor de derde keer in de clubhistorie kans om Europees voetbal te spelen. ,,We gaan Europa in!”
Rond de klok van tien hebben zich al heel wat supporters verzameld langs de Zutphenseweg, net voor de snelweg A1. Niet zonder reden. Vandaag is de apotheose van wat een van de meest succesvolle seizoenen ooit voor de Deventer club is.
Reden dus om je club nog één keer toe te juichen voor de zomerstop, vindt Jan Rouwenhorst (50). ,,Prachtig, ontzettend mooi”, zegt hij met tranen in zijn ogen. ,,Ik raak er gewoon emotioneel van. Deze dag is gewoon uniek. Zo'n kans. Helaas kan ik er zelf niet bij zijn. Ik moet naar de Toppers met mijn vrouw.”
Kijken in de Adelaarshorst, zoals veel supporters vanavond wel doen,zit er voor de Deventenaar dus niet in. ,,Dan maar het mobieltje erbij in de Johan Cruijff Arena. Maar zo eerst maar eens de jongens toejuichen als ze langsrijden.”
Komende zomer weer een heel elftal inwisselbare bagger binnenhalenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:23 schreef Caland het volgende:
Hup Eagles
Maar het zal wel het lelijke Utrecht worden
De top-3 zal bibberen.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komende zomer weer een heel elftal inwisselbare bagger binnenhalen.
Ik zou hem graag bij Ajax of Oranje zien. Eens iemand met een apart karakter ipv al die eenheidsworsten.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met Ron Jans-elftallen is het vaak zo dat ze thuis niet te kloppen zijn, wanneer het loopt. Sparta won wel een paar weken terug, maar in september verloren ze daarvoor voor het laatst in de Galgenwaard.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 mei 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij Ajax of Oranje zien. Eens iemand met een apart karakter ipv al die eenheidsworsten.
Krijg je doorligplekken?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet juist een beetje in de weer nu na zo'n lange race
Wie?quote:Op zondag 26 mei 2024 18:03 schreef tong80 het volgende:
Hup Eagles. In de geest van Barry Hughes, Kees van Kooten en een Ruudje Geels.
Gelukkig heeft hij zelfkennis en heeft hij het na zijn uitstapje naar Standard Luik nooit bij een topclub geprobeerd.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij Ajax of Oranje zien. Eens iemand met een apart karakter ipv al die eenheidsworsten.
Paul lijkt me iemand die niet zonder regenponcho de deur uit gaat.quote:
PristinaGODENquote:Op zondag 26 mei 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
Deze twee clubs spelen voor een mooie uitwedstrijd naar Armenie en 0.300 coefficienten voor Nederland.
En gij René.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:34 schreef RamboDirk het volgende:
Deze twee clubs spelen voor een mooie uitwedstrijd naar Armenie en 0.300 coefficienten voor Nederland.
Bepaalde users snappen de geneugten des levens nietquote:Op zondag 26 mei 2024 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou jaloers zijn op een uitpotje naar Yerevan. Heerlijke stad. Goed bier. Mooie vrouwen. Doe er maar laatdunkend over.
En als je wint de volgende ronde naar Letland.
De Baltische staten zijn echt goud.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zou jaloers zijn op een uitpotje naar Yerevan. Heerlijke stad. Goed bier. Mooie vrouwen. Doe er maar laatdunkend over.
En als je wint de volgende ronde naar Letland.
Ik vind hem nog wel veel foutjes hebben, ook eerder in deze wedstrijd weer.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:39 schreef Caland het volgende:
Jammer dat PSV waarschijnlijk met Flamingo aan de haal gaat trouwens
Duizend keer liever naar een gehucht in de Balkan of in de Kaukasus-landen dan naar zo’n walgelijk Frans of Italiaans maffiastadje waar je begroet wordt met messenstekers en traangasquote:Op zondag 26 mei 2024 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Bepaalde users snappen de geneugten des levens niet
Maakt wel een leuke ontwikkeling door, kan nog wel een soort Geertruida wordenquote:Op zondag 26 mei 2024 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem nog wel veel foutjes hebben, ook eerder in deze wedstrijd weer.
Deze man weet.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De Baltische staten zijn echt goud.
Een middelmatig backje met enig voetballend vermogen zie ik het wel worden ja.quote:Op zondag 26 mei 2024 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Maakt wel een leuke ontwikkeling door, kan nog wel een soort Geertruida worden
Het is eigenlijk een middenvelderquote:Op zondag 26 mei 2024 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een middelmatig backje met enig voetballend vermogen zie ik het wel worden ja.
@Slobeend zitten we klaar?quote:Op zondag 26 mei 2024 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een middelmatig backje met enig voetballend vermogen zie ik het wel worden ja.
Betekent dit dat een onsympathieke club uit het erg lelijke Rome uit de CL ligt?quote:
Oh jazekerquote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Betekent dit dat een onsympathieke club uit het erg lelijke Rome uit de CL ligt?
Alsof Feijenoord hoge ogen gaat gooien in de Champions Leaguequote:
Na de winterstop speel je nog gewoon in de CL met het huidige formatquote:Op zondag 26 mei 2024 19:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord hoge ogen gaat gooien in de Champions LeagueDie moeten na de winterstop weer aantreden tegen AS Roma in de Europa league.
Ik snap dat wel als je jarenlang geen CL speelt dat je het dan allemaal niet meer zo volgtquote:Op zondag 26 mei 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rambo snapt er weer eens niks van
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:RamboDirk heeft het zwaar vandaag.
Twente heeft vaak wel patent op dat soort goede aankopen ja, waar Utrecht vaak de verkeerde krenten uit de pap haalt. (en ouder ook meestal)quote:Op zondag 26 mei 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
Slimme zet wel van Twente om die Kuipers op te pikken, prima speler voor een half miljoen
Eensch. De nacompetitie mag wel beginnen te leveren.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HUP GAE.
Ik wil verlenging en penals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Champions League volg ik eigenlijk al jaren nauwelijks. Allemaal van die sjeik clubs vanaf de kwartfinale die dan uitmaken wie er gaat winnen. Jaar in jaar uit hetzelfde. SUPER SPANNEND MAN ECHT GEWELDIGDortmund - Real is de finale. En vanaf volgend seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Dortmund.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dortmund - Real is de finale. En vanaf volgend seizoen.
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]
ah ik zie het al, nog een reden om niet te gaan kijken.
Nu al geen zin in dat gekwetter van Helene.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk maakt dit filmpje jou wel warm?
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Champions League volg ik eigenlijk al jaren nauwelijks. Allemaal van die sjeik clubs vanaf de kwartfinale die dan uitmaken wie er gaat winnen. Jaar in jaar uit hetzelfde. SUPER SPANNEND MAN ECHT GEWELDIGKKD > CLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
We willen gewoon good old Kees Jansma.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al geen zin in dat gekwetter van Helene.
Kees zorgt wel voor een warm bad.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
We willen gewoon good old Kees Jansma.
Geile Kees is nu Curaçao onveilig aan het maken met Cor Pot.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
We willen gewoon good old Kees Jansma.
Hebben ze op Curacao ook parkeerplaatsen?quote:Op zondag 26 mei 2024 19:27 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Geile Kees is nu Curaçao onveilig aan het maken met Cor Pot.
Generatie Z heeft een spanningsboog van 3 minuten. LATEN WE NOG MEER WEDSTRIJDEN VAN 90 MINUTEN DOEN.quote:Met name dat laatste is voor de UEFA een belangrijk punt. Want de voetbalbond merkt dat de aandacht van de nieuwe generatie (generatie Z, opgegroeid in de wereld van internet, mobiele telefoons en sociale media) voor het voetbal afneemt. Om die interesse terug te winnen komen er dus meer topwedstrijden, maar ook het speelschema moet daar bij helpen.
Dit wordt echt een grote bonanza aan willekeurige wedstrijdenquote:In de Champions League en de Europa League spelen alle clubs acht wedstrijden, vier uit en vier thuis. Allemaal tegen verschillende tegenstanders. Om een gelijk speelveld te krijgen worden de clubs bij de loting verdeeld over vier potten, waarbij de sterkste clubs op basis van de UEFA-ranking in pot 1 zitten, de laagst gerankte clubs komen in pot 4.
De mensheid is verloren.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Generatie Z heeft een spanningsboog van 3 minuten. LATEN WE NOG MEER WEDSTRIJDEN VAN 90 MINUTEN DOEN.
[..]
Dit wordt echt een grote bonanza aan willekeurige wedstrijden
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Generatie Z heeft een spanningsboog van 3 minuten. LATEN WE NOG MEER WEDSTRIJDEN VAN 90 MINUTEN DOEN.
[..]
Lachen toch, speel je best lang nog ergens om. Ben er op voorhand wel fan van, alleen jammer dat je niet meer kan degraderen naar een andere competitiequote:Op zondag 26 mei 2024 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Klinkt als een reden om niet te hoeven kijken.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:30 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
We gaan het zien.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Lachen toch, speel je best lang nog ergens om. Ben er op voorhand wel fan van, alleen jammer dat je niet meer kan degraderen naar een andere competitie
Denk wel dat het voor een leukere ‘poulefase’ gaat zorgen, dat was nu vaak maar matig met name in de CLquote:Op zondag 26 mei 2024 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Die nieuwe opzet is echt ontzettend kut. Gelukkig speelt Ajax in de Conferenceliek.![]()
Ik denk dat het uiteindelijk weinig verschil maakt. Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Denk wel dat het voor een leukere ‘poulefase’ gaat zorgen, dat was nu vaak maar matig met name in de CL
Zolang ze niet alles bij elkaar gooien als loting zal het weinig uitmaken, denk ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk weinig verschil maakt. Lood om oud ijzer.
Het lijkt me alleen maar meer willekeur. Uit en thuis duels worden random gelootquote:Op zondag 26 mei 2024 19:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk dat het uiteindelijk weinig verschil maakt. Lood om oud ijzer.
Toe aan zomerstop.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik proef enige frustratie in dit topic. Het is natuurlijk ook een lang seizoen geweest voor iedereen.
'random' zeker.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen maar meer willekeur. Uit en thuis duels worden random geloot
Dan speelt Feyenoord alles weer thuis zeker.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:40 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het lijkt me alleen maar meer willekeur. Uit en thuis duels worden random geloot
Valt wel mee hoor.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik proef enige frustratie in dit topic. Het is natuurlijk ook een lang seizoen geweest voor iedereen.
Loot Feyenoord straks eindelijk Real speel je die thuisquote:Op zondag 26 mei 2024 19:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan speelt Feyenoord alles weer thuis zeker.
Of je moet 4x naar Italie.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Loot Feyenoord straks eindelijk Real speel je die thuis
Dan word ik woedend
Korfbal?quote:Op zondag 26 mei 2024 19:44 schreef GGMM het volgende:
Ik pik de laatste 5 minuten even mee.
(ik was sporten)
Gewoon alsnog naar Madrid vliegen dan met 8.000 man. Zal ze leren.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Loot Feyenoord straks eindelijk Real speel je die thuis
Dan word ik woedend
Waarom?quote:Op zondag 26 mei 2024 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke bloedhekel aan Vincent Schildkamp.
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik heb zo'n ongelofelijke bloedhekel aan Vincent Schildkamp.
Vast die domme kutturken die vol met steroïden zitten die daar altijd in zo'n microfoon staan schreeuwen.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De 4 hoolies van Go ahead gaan helemaal los
Het schoolvoorbeeld van een wandelende goednieuwsshow, die zijn bek niet kan houden, overal hijgerig op zit en alles extreem aandikt. Echt de vertegenwoordiger van naïef 'alles-is-geweldig-en-fantastisch' Nederland, niets mag schurende randjes hebben. Als het maar leuk, gezellig en een hoog tempo is. Die man gun je tien Mourinho's in de Nederlandse dug-outs.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast die domme kutturken die vol met steroïden zitten die daar altijd in zo'n microfoon staan schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |