Betekent dit dat een onsympathieke club uit het erg lelijke Rome uit de CL ligt?quote:
Oh jazekerquote:Op zondag 26 mei 2024 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Betekent dit dat een onsympathieke club uit het erg lelijke Rome uit de CL ligt?
Alsof Feijenoord hoge ogen gaat gooien in de Champions Leaguequote:
Na de winterstop speel je nog gewoon in de CL met het huidige formatquote:Op zondag 26 mei 2024 19:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Alsof Feijenoord hoge ogen gaat gooien in de Champions LeagueDie moeten na de winterstop weer aantreden tegen AS Roma in de Europa league.
Ik snap dat wel als je jarenlang geen CL speelt dat je het dan allemaal niet meer zo volgtquote:Op zondag 26 mei 2024 19:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rambo snapt er weer eens niks van
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
User @:RamboDirk heeft het zwaar vandaag.
Twente heeft vaak wel patent op dat soort goede aankopen ja, waar Utrecht vaak de verkeerde krenten uit de pap haalt. (en ouder ook meestal)quote:Op zondag 26 mei 2024 19:11 schreef Caland het volgende:
Slimme zet wel van Twente om die Kuipers op te pikken, prima speler voor een half miljoen
Eensch. De nacompetitie mag wel beginnen te leveren.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
HUP GAE.
Ik wil verlenging en penals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:14 schreef RamboDirk het volgende:
Champions League volg ik eigenlijk al jaren nauwelijks. Allemaal van die sjeik clubs vanaf de kwartfinale die dan uitmaken wie er gaat winnen. Jaar in jaar uit hetzelfde. SUPER SPANNEND MAN ECHT GEWELDIGDortmund - Real is de finale. En vanaf volgend seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hup Dortmund.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dortmund - Real is de finale. En vanaf volgend seizoen.
quote:Op zondag 26 mei 2024 19:19 schreef RamboDirk het volgende:
[ x ]
ah ik zie het al, nog een reden om niet te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |