Waarom? Die GAE supporters doen nooit watquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:23 schreef Paul het volgende:
Vrije verkoop, zit dus overal Go Ahead supporters
Chaos incoming
ok gelukkig want Wilma gaat ook meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom? Die GAE supporters doen nooit wat
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waarom? Die GAE supporters doen nooit wat
@Wilma_Flintstone hoe hou je het vol met mijquote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou je eens aan Wilma kunnen vragen hoe ze het vol houdt met jou?
Moet gewoon kunnenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:23 schreef Paul het volgende:
Vrije verkoop, zit dus overal Go Ahead supporters
Chaos incoming
Dit kan niet.quote:Met fakkels, vuurwerk en een heleboel sjaals wachten meer dan honderd supporters zondagochtend de spelersbus van Go Ahead Eagles op. Het belooft een dag te worden die de geschiedenisboeken van de club in kan gaan. Go Ahead speelt de finale van de play-offs en maakt voor de derde keer in de clubhistorie kans om Europees voetbal te spelen. ,,We gaan Europa in!”
Rond de klok van tien hebben zich al heel wat supporters verzameld langs de Zutphenseweg, net voor de snelweg A1. Niet zonder reden. Vandaag is de apotheose van wat een van de meest succesvolle seizoenen ooit voor de Deventer club is.
Reden dus om je club nog één keer toe te juichen voor de zomerstop, vindt Jan Rouwenhorst (50). ,,Prachtig, ontzettend mooi”, zegt hij met tranen in zijn ogen. ,,Ik raak er gewoon emotioneel van. Deze dag is gewoon uniek. Zo'n kans. Helaas kan ik er zelf niet bij zijn. Ik moet naar de Toppers met mijn vrouw.”
Kijken in de Adelaarshorst, zoals veel supporters vanavond wel doen,zit er voor de Deventenaar dus niet in. ,,Dan maar het mobieltje erbij in de Johan Cruijff Arena. Maar zo eerst maar eens de jongens toejuichen als ze langsrijden.”
Komende zomer weer een heel elftal inwisselbare bagger binnenhalenquote:Op zondag 26 mei 2024 16:23 schreef Caland het volgende:
Hup Eagles
Maar het zal wel het lelijke Utrecht worden
De top-3 zal bibberen.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komende zomer weer een heel elftal inwisselbare bagger binnenhalen.
Ik zou hem graag bij Ajax of Oranje zien. Eens iemand met een apart karakter ipv al die eenheidsworsten.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Met Ron Jans-elftallen is het vaak zo dat ze thuis niet te kloppen zijn, wanneer het loopt. Sparta won wel een paar weken terug, maar in september verloren ze daarvoor voor het laatst in de Galgenwaard.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 26 mei 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij Ajax of Oranje zien. Eens iemand met een apart karakter ipv al die eenheidsworsten.
Krijg je doorligplekken?quote:Op zondag 26 mei 2024 17:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Moet juist een beetje in de weer nu na zo'n lange race
Wie?quote:Op zondag 26 mei 2024 18:03 schreef tong80 het volgende:
Hup Eagles. In de geest van Barry Hughes, Kees van Kooten en een Ruudje Geels.
Gelukkig heeft hij zelfkennis en heeft hij het na zijn uitstapje naar Standard Luik nooit bij een topclub geprobeerd.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik zou hem graag bij Ajax of Oranje zien. Eens iemand met een apart karakter ipv al die eenheidsworsten.
Paul lijkt me iemand die niet zonder regenponcho de deur uit gaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |