pep is vier keer op rij kampioen in de zwaarste competitie van europaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt geweldig , zelfs de plee offs voor het EK missen waar zelfs landen als Luxemburg en Estland aan meedoen
We nemen het maar voor lief , die 115 keren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
pep is vier keer op rij kampioen in de zwaarste competitie van europanog nooit voorgekomen
oh hoedan, ik vind ten hag juist wel een sympathieke kerel zonder enige arrogantie?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:18 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ten Hag heeft het gepresteerd om nog minder sympathiek dan Pep te zijn. Dus City.
Arsenal Liverpool en United hebben de afgelopen jaren meer geld uitgegeven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:14 schreef Karzai het volgende:
ja wel met de nodige arabische dollars , hij kan kopen wie die wil
precies,quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arsenal Liverpool en United hebben de afgelopen jaren meer geld uitgegeven.
Ik ook. Maar ik heb niks met United. Baalde destijds dan ook, 1999 dacht ik, dat ze zo onterecht van Bayern wonnen in de finale van de CL.quote:
Zeker. Pep ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh hoedan, ik vind ten hag juist wel een sympathieke kerel zonder enige arrogantie?
Talloze excuses opdreunen in elk interview en doen alsof 8e met United staan een wereldprestatie is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh hoedan, ik vind ten hag juist wel een sympathieke kerel zonder enige arrogantie?
ja en van ajax in de europa league tien jaar geleden met peter bos toen aan het roerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb niks met United. Baalde destijds dan ook, 1999 dacht ik, dat ze zo onterecht van Bayern wonnen in de finale van de CL.
Dat was wel een epische ontknoping, 80 minuten achter staan en het dan in de blessuretijd volledig omdraaien.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb niks met United. Baalde destijds dan ook, 1999 dacht ik, dat ze zo onterecht van Bayern wonnen in de finale van de CL.
Beckenbauer en Mattheus waren al naar beneden gelopen om de beker uit te rijken. En George Best had het stadion al verlaten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:26 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat was wel een epische ontknoping, 80 minuten achter staan en het dan in de blessuretijd volledig omdraaien.
Met het epische commentaar, Manchester United has reached the promised land.
en alweer.quote:
"Vroeger" hadden ze daar de beste doelmannen. Banks, Southall, Jenkins, Clemence, Schmeichel, Shilton, Sar.....quote:
Van Halstquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:33 schreef tong80 het volgende:
Straks wint United en van Halst er uit. Net als Gullit en v Gaal na het winnen van de FA cup. En maar geloven dat ze er daar zpveel waarde aan hechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |