Kwam ‘m toevallig tegen net (of iig stukje ervan):quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Ik probeer al een tijdje het interview terug te vinden waarin Joost in Malmö op camera zei dat hij de social media van Eurovision 'questionable' vindt. Iemand dat héél toevallig ergens onlangs nog tegengekomen?
Als ik dan vanmiddag dat filmpje van die school in Estland zie dan raak ik alweer geïrriteerd dat alles rond dit nummer toch verpest is en er voor altijd een negatieve sfeer aan zal hangen, in plaats van dat het iets is wat nog jaren een rol had kunnen spelen bij het Songfestival. Het had allemaal zoveel mooier kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:12 schreef d_elise het volgende:
Over ESC Tom gesproken:
[ x ]
Vandaag moest ik oppassen op mijn neefje en zijn vriendje van 5 en ze wilden de hele dag niets anders zien dan het optreden van Joost en de blauwe vogelToen had ik net als Tom wel weer even de realisatie van, ga ik hier ooit écht overheen kunnen stappen?
Hans Klokquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok zegt bij de Oranjezomer dat hij mee wil doen met een zangert/zangeres zoals Davina Michelle.
Jaaaa! Dank je.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Kwam ‘m toevallig tegen net (of iig stukje ervan):
https://www.instagram.com(...)MTlrd2x6YXRta3hzaA==
De social media heeft dus wel meer verpest dan ‘de grap’.
Als bediener van de windmachine of als onderdeel van de act?! Laat hem de EBU wegtoverenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
Hans Klok zegt bij de Oranjezomer dat hij mee wil doen met een zangert/zangeres zoals Davina Michelle.
Woehoequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarschijnlijk ben ik spuit 11 maar voor het geval dat:
3:52(en bonus voor 3:02)
Mss kan hij Österdahl doormidden zagen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:37 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Mss kan hij Österdahl doormidden zagen.
Ik hoorde hem zeggen dat hij de act meestal slecht vindt. Heb niet alles meegekregen en ben nu aan het terugluisteren, maar het zit aan het einde en ik kan niet vooruitspoelen.quote:
Kan Hans zingen dan ?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:31 schreef GeorgeM het volgende:
Geweldigquote:Op vrijdag 24 mei 2024 22:47 schreef Em31 het volgende:
[ x ]
Op dezelfde school nog één.nu ook met blauwe vogel.
Hij kreeg veel berichten op Insta dat hij z’n (magie) act moet doen, samen met Floor Jansen of Davina Michelle. John de Mol heeft het hem al eens gevraagd.quote:
Dan heb je letterlijk een circus-act.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 23:39 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij kreeg veel berichten op Insta dat hij z’n (magie) act moet doen, samen met Floor Jansen of Davina Michelle. John de Mol heeft het hem al eens gevraagd.
Tijdens het Toppers-concertquote:100.000 people singing europapa
Daar dacht ik al een poos aan, hoe populair zullen die blauwe pakken zijn straks. Maar omdat ik niet precies wist wanneer het is, dacht ik dat de hype dan misschien is gaan liggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:35 schreef RipCity het volgende:
Jammer dat het geen carnaval is anders hadden we wat mooie Joost wagens gezien denk ik
Ja pas februari/maart volgend jaar idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar dacht ik al een poos aan, hoe populair zullen die blauwe pakken zijn straks. Maar omdat ik niet precies wist wanneer het is, dacht ik dat de hype dan misschien is gaan liggen.
En is er dan ook iets in oktober of is dat dan een start om iets te maken zonder dat je al iets viert?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:38 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja pas februari/maart volgend jaar idd.
Ik hoop dat de sportwereld het ergens gaat oppakken, dat heb je pas echt een knaller te pakken.quote:
De elfde van de elfdequote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En is er dan ook iets in oktober of is dat dan een start om iets te maken zonder dat je al iets viert?
Eeekakakaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:52 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de sportwereld het ergens gaat oppakken, dat heb je pas echt een knaller te pakken.
Gaat sowieso mooie beelden opleveren van de traditionele oranje-stoeten richting de stadions op het EK.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:52 schreef Sandrie het volgende:
[..]
Ik hoop dat de sportwereld het ergens gaat oppakken, dat heb je pas echt een knaller te pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |