SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vandaag is het een feestje in de tuin
Kantjes steken![]()
Ik loop de kantjes er vanaf.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ooo, werken in de tuin.
nee sorry ik moet werken vandaag:)Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Nee neequote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
ooo, werken in de tuin.
nee sorry ik moet werken vandaag:)
Dat excuus gaat niet op
Ook jij mag helpen
ow komt Lovely ook?
top, waar moet ik me melden?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nee neequote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
ooo, werken in de tuin.
nee sorry ik moet werken vandaag:)
Dat excuus gaat niet op
Ook jij mag helpen
zegquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
ow komt Lovely ook?
top, waar moet ik me melden?
GRIJSJEEEquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Dat excuus gaat niet op
Ook jij mag helpen
[..]
zeg![]()
![]()
is jouw koffie lekker?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee nee
Dat excuus gaat niet op
Ook jij mag helpenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
allemaal boze gezichten ineens. Oei.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik ben ietwat beledigtquote:
Dat je alleen wil komen als lovely ook komt
Heel boos.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
allemaal boze gezichten ineens. Oei.....![]()
Ziedend!quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
allemaal boze gezichten ineens. Oei.....![]()
Nou dat wordt een feestquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:05 schreef JustinK het volgende:
Samen met @:Lovely kantjes steken bij greysie
Maak van de moeilijkste weg een mooi wandelpad.![]()
ja maar dan is het extra gezellig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben ietwat beledigt
Dat je alleen wil komen als lovely ook komt
nóg gezelliger als dat het normaal al is hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik word helemaal niet genoemdquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ben ietwat beledigt
Dat je alleen wil komen als lovely ook komt![]()
![]()
ik heb me flink in de nesten gewerkt nu.
oi oi oiAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Zou toch wat zijn
Als er hier plots mensen kantjes komen steken
quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
ow komt Lovely ook?
top, waar moet ik me melden?
Dan wil iedereen wel de kantjes bij Grees haar tuin weg halen etc
Hoe kan je dat nou doenquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef gebrokenglas het volgende:
ik heb me flink in de nesten gewerkt nu.
oi oi oi![]()
![]()
hoe maak ik dit weer goed?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
On my wayquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
Zou toch wat zijn
Als er hier plots mensen kantjes komen steken![]()
Jaaaa AS ook vrijwilligerquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet genoemd
Krijgen we daar ook een vrijwilligers tegoed voor?quote:
* DING DONG*quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
Zou toch wat zijn
Als er hier plots mensen kantjes komen steken![]()
![]()
ja, ging per ongeluk.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
voor jouw lekkere koffie hebben we veel over....quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef greysbones het volgende:
Zou toch wat zijn
Als er hier plots mensen kantjes komen steken
ik neem gelijk een snippermiddagAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik zorg voor eten en drinkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Krijgen we daar ook een vrijwilligers tegoed voor?
quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
voor jouw lekkere koffie hebben we veel over....
ik neem gelijk een snippermiddag![]()
lekkere broodjes en soep?Autocorrect
(zelfst. naamw.)
greys heeft iedereen in actie.....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou hier begint het wel te regenen (Groningen).
dus dat zal straks bij Greys ook wel gaan gebeuren dan.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Absoluutquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:16 schreef JustinK het volgende:
Ze heeft geluk met zo'n gezellig clubje mensen
Veluwequote:Op donderdag 23 mei 2024 11:16 schreef gebrokenglas het volgende:
nou hier begint het wel te regenen (Groningen).
dus dat zal straks bij Greys ook wel gaan gebeuren dan.
Dat wat jij hebt
Ga ik niet krijgen
Ach het idee alleen al is liefquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wel nog even het resultaat afwachten
Dat is zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de wind is toch Noord?quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veluwe
Dat wat jij hebt
Ga ik niet krijgenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
ik ook niet hopelijkquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Veluwe
Dat wat jij hebt
Ga ik niet krijgen![]()
![]()
wat sputters op de ramen.
niet heel hard nee, dat kloptAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Één klein plekje op de motregenradar... precies waar jij zitquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:20 schreef gebrokenglas het volgende:
wat sputters op de ramen.
niet heel hard nee, dat klopt![]()
![]()
het regent wel erg vaak toevallig alleen daar waar ik zit....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
even weer wat gaan doen...Autocorrect
(zelfst. naamw.)
true.... so truequote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HalloThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hilbrand Nawijn Als minister presidentThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aboutaleb zou het wel niet worden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Grapje toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Of Sylvana.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op maandag 10 juli 2023 17:14 schreef nils_22 het volgende:
Niet eens zonder dt-fouten kunnen spreken en dan minister-president willen worden![]()
quote:
Hello
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hey Dot.quote:
Bolkadot.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook.quote:
quote:
R.I.P DTS.![]()
Mooi gevonden Pa.quote:
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:quote:
Bolkdotquote:quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jade Anna.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Haha jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Onze nieuwe minister president.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat heb ik hier aan m'n netvlies hangen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Deze misschien? Zij kan vast wel het pensioengat vullen aangezien ze veel ervaring heeft met gaten te vullen.![]()
Zo langzamerhand kijk ik nergens meer van op.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:38 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook een optie...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Siswet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ben je snel geschokt?quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:40 schreef ToT het volgende:
En ik kan safe search beter maar weer aan zetten!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hij heeft nogal een slimme Mini.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Kissingbirdquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Aangezien je als minister-president een hoop gezeik over je heen krijgt, ook wel een optie!![]()
Zou doenquote:Op donderdag 23 mei 2024 12:48 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Georgina misschien? Zodat de Arabieren wat meer respect voor ons landje krijgen?![]()
Is Eva Jinek een idee?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt me wel serieus geschikt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb nog een andere optie,maar die wil ik hier liever in de stad houden.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom? Je hebt toch nog een ander zusjequote:Op donderdag 23 mei 2024 12:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb nog een andere optie,maar die wil ik hier liever in de stad houden.![]()
![]()
Ik bedoelde eigenlijk iemand anders,Maar Piep zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch nog een ander zusje
![]()
Je zou er toch gvd een handeltje in beginnen? Het is bijna wachten tot de roverheid besluit tot een import verbod voor particulieren
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Rob.quote:
Heeft niks met de overheid te maken, wel met de fabrikant die prijsdifferentiatie toepast in verschillende markten. En juist de fabrikant die de detailhandel verbiedt om geïmporteerde producten te verkopenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:06 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Je zou er toch gvd een handeltje in beginnen? Het is bijna wachten tot de roverheid besluit tot een import verbod voor particulierenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zal bij dit product wel iets meevallen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:06 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Je zou er toch gvd een handeltje in beginnen? Het is bijna wachten tot de roverheid besluit tot een import verbod voor particulieren“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel vreemd dat veel Turkse/oosterse winkels vaak wel geïmporteerde artikelen hebben liggen. Vaak in de price range midden tussen buitenlandse inkoop en Nederlandse detailhandel verkoopprijzenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft niks met de overheid te maken, wel met de fabrikant die prijsdifferentiatie toepast in verschillende markten. En juist de fabrikant die de detailhandel verbiedt om geïmporteerde producten te verkopen
het kan dus wel![]()
Daar was vorige week een mooi voorbeeld van.Levi`s broeken bij Gideon.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft niks met de overheid te maken, wel met de fabrikant die prijsdifferentiatie toepast in verschillende markten. En juist de fabrikant die de detailhandel verbiedt om geïmporteerde producten te verkopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja absurd gewoon dat dit kanquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar was vorige week een mooi voorbeeld van.Levi`s broeken bij Gideon.![]()
En Dockers mocht wel.Zover ik weet is dat ook Levi`s.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee Gideon Italiaander.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is toch geen Wappie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een ondernemer met meerdere winkels die veel mooie spullen verkoopt voor heel lage prijzen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ondernemer met meerdere winkels die veel mooie spullen verkoopt voor heel lage prijzen.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
een opkoper die partijen opkoopt maar ook woningen leeghaalt dus mix van nieuwe en 2de hands goederenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een ondernemer met meerdere winkels die veel mooie spullen verkoopt voor heel lage prijzen.![]()
Dat is toch ook ondernemen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:31 schreef Rob het volgende:
[..]
een opkoper die partijen opkoopt maar ook woningen leeghaalt dus mix van nieuwe en 2de hands goederen
Lees dit maar eensquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:20 schreef Rob het volgende:
[..]
Wel vreemd dat veel Turkse/oosterse winkels vaak wel geïmporteerde artikelen hebben liggen. Vaak in de price range midden tussen buitenlandse inkoop en Nederlandse detailhandel verkoopprijzen
het kan dus wel
https://www.nu.nl/economi(...)%2Fwww.google.com%2FUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja het wordt er niet makkelijker op voor de detailhandelquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lees dit maar eens
https://www.nu.nl/economi(...)%2Fwww.google.com%2F![]()
Feest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
maar meer boodschappen doen in Duitsland wordt met rookwaren meegerekend steeds lucratiever.
Ook vanuit regio Amsterdam maak je dan met een maandelijks ritje ruime "winsten".
Je bent er alleen meer tijd aan kwijt.
En voor de brandstofrijders ook goedkoop tanken voor de terugweg![]()
![]()
Rookwaren zie ik her en der al flinke handel voor schappelijke prijzen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:40 schreef Rob het volgende:
maar meer boodschappen doen in Duitsland wordt met rookwaren meegerekend steeds lucratiever.
Ook vanuit regio Amsterdam maak je dan met een maandelijks ritje ruime "winsten".
Je bent er alleen meer tijd aan kwijt.
En voor de brandstofrijders ook goedkoop tanken voor de terugweg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb nu nog wat JPS pakjes 54 stuks voor 17 euro.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel gevaarlijke handel. Kunnen ook illegale imitatie rookwaren zijn me : godweetwat" voor ingrediënten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rookwaren zie ik her en der al flinke handel voor schappelijke prijzen.
Daarbij als er een paar van deze handelaren opgepakt worden zullen de straffen wel wereldnieuws worden in Nederland zodat anderen er toch maar van afzien om verder te gaan met hun handeltje![]()
per stuk ?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:45 schreef FreshFruit het volgende:
Heb nu nog wat JPS pakjes 54 stuks voor 17 euro.![]()
![]()
Per pakje ja.Kwam opeens tevoorschijn bij het overlijden van Soul haar vader.Dus gratuit.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Duurste in Europa toch?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:50 schreef Rob het volgende:
Hollandse prijzen voor rookwaar zijn absurd..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt,die Oost Europese bende moet je niet hebben.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:46 schreef Rob het volgende:
[..]
wel gevaarlijke handel. Kunnen ook illegale imitatie rookwaren zijn me : godweetwat" voor ingrediënten.
Daarbij als er een paar van deze handelaren opgepakt worden zullen de straffen wel wereldnieuws worden in Nederland zodat anderen er toch maar van afzien om verder te gaan met hun handeltje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja straks wordt roken nog ongezondquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,die Oost Europese bende moet je niet hebben.![]()
![]()
volgens mij wel.quote:lijkt mij geen goed plan.. Gewoon uitsterfbeleid voeren. leeftijdsgrens 18+ voor rookwaar elk jaar opvoeren totdat de laatste rokende generatie uitgestorven is, ipv prijsverhogingenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:52 schreef JustinK het volgende:
Ze moeten het gewoon in heel Europa duur maken![]()
Dat is wel een goed plan ja. Alleen blijft het dan wel (goedkoop) verkrijgbaar en komt de jeugd er toch wel aan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:53 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij wel.
[..]
lijkt mij geen goed plan.. Gewoon uitsterfbeleid voeren. 18+ voor rookwaar elk jaar opvoeren totdat de laatste rokende generatie uitgestorven is,![]()
Zijn ze alweer te laat mee dan,want tegenwoordig doet de jeugd vapen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:53 schreef Rob het volgende:
[..]
volgens mij wel.
[..]
lijkt mij geen goed plan.. Gewoon uitsterfbeleid voeren. 18+ voor rookwaar elk jaar opvoeren totdat de laatste rokende generatie uitgestorven is, ipv prijsverhogingen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat blijkt na elk nieuw onderzoek steeds schadelijker te zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ze alweer te laat mee dan,want tegenwoordig doet de jeugd vapen.![]()
![]()
Dat las ik gister ook.En het is verboden maar overal te koop.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
En dat blijkt na elk nieuw onderzoek steeds schadelijker te zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
totaalverbod op vapen. is slechter dan rokenquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn ze alweer te laat mee dan,want tegenwoordig doet de jeugd vapen.![]()
Heb er ooit eens 2 gekocht ,superhandig bij een nachtje bolken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:58 schreef JustinK het volgende:
Ze hebben het een beetje laten gebeuren en nu zijn ze te laat, want iedereen is er al aan verslaafd
Ik bolk puurquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb er ooit eens 2 gekocht ,superhandig bij een nachtje bolken.![]()
![]()
Tot later ouwe Dibbus.quote:
Heer GG.quote:
De eindhalte.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op welke halte stopt de Dibbus?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het crematoriumquote:Op donderdag 23 mei 2024 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Op welke halte stopt de Dibbus?![]()
![]()
Bij de TT straat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En bij de Lapo overstappen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: