Volgens Nvidia zelf:quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wat is in dit geval nou het voordeel van een stock split voor Nvidia? Betere verhandelbaarheid van de aandelen (vanwege prijs / 10) of zijn er andere zaken?
quote:NVIDIA also announced a ten-for-one forward stock split of NVIDIA’s issued common stock to make stock ownership more accessible to employees and investors.
Ik geloof zeker in ai. Maar $1000 voor een dividend van 10 cent..quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Nvidia is dan ook echt een enorme bubbel geworden.
Ja het heeft natuurlijk onderliggende waarde, het is geen dotcom bubble achtig, maar wel compleet overgewaardeerd.
Dat dividend is natuurlijk verwaarloosbaar. Ik volg Nvidia niet op de voet, maar grote kans dat het dividend slechts tot doel heeft om fondsen en ETF's die zich beperken tot het investeren in dividendaandelen de mogelijkheid te geven om in Nvidia te beleggen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 17:08 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik geloof zeker in ai. Maar $1000 voor een dividend van 10 cent..
Toch ook maar eentje besteld, wordt vrijdag geleverd. Kijken wat voor meuk het is.quote:Op woensdag 22 mei 2024 06:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gezien je doodgegooid word met polestar reclames op social media, maar ik heb er nog nooit een op de weg zien rijden, weet je ook wel genoeg.
Chinese? Meuk, ja technisch Volvo allemaal, maar gezien waar het gros geproduceerd word, kan je het wel raden.
Veel bijzonders was het toch allemaal niet vandaag?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Roodgekleurd ochtendje zo te zien.
“Tech fondsen/aandelen krijgen een tik en Philips doet het wat minder.” Dus alles naar beneden.
Dat verband blijf ik frappant vinden.
Hoezo trekt het elk aandeel naar beneden?
Als in, het ene bedrijf heeft niks met het ander te maken maar toch is er dan een verkoop van aandelen van echt alles zeg maar.
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 00:11 schreef nostra het volgende:
[..]
Toch ook maar eentje besteld, wordt vrijdag geleverd. Kijken wat voor meuk het is.
?quote:
Het is compleet bizar. De waarde die Nvidia het afgelopen jaar erbij heeft gekregen is hoger dan de volledige waarde van Amazonquote:
Nvidia is echt zo'n aandeel dat ik niet ga afroamen, ik heb het geld toch niet nodig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:53 schreef Black-Death het volgende:
Misschien maar eens wat afroamen, wordt wel een erg groot deel van mijn portfolio. Maarja dat voelt toch tegenstrijdig..
En vandaag even meer dan een Intel erbijquote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:06 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Het is compleet bizar. De waarde die Nvidia het afgelopen jaar erbij heeft gekregen is hoger dan de volledige waarde van Amazon
Ik heb ASML zo rond de 500 verkocht paar jaar geleden, dacht dat de rek er wel een beetje uit wasquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:14 schreef ludovico het volgende:
Nvidia en ASML had ik nou nooit moeten verpatsen, mijn hemel wat een bedrijven.
Mwa, die hype train blijft nog wel even gaan volgens mij. Daarnaast, tegen de tijd dat iedereen is voorzien AI-apparatuur moeten de chips toch weer vervangen wordenquote:Op woensdag 29 mei 2024 08:51 schreef JimmyJames het volgende:
Nvidia zou ik zelf niet meer kopen op deze hoogtes. Lijkt mij sterk dat ze elke jaar hun omzet kunnen verdrievoudigen/verdubbelen. Uiteindelijk als iedereen voorzien is van AI apparatuur en de ROIs tegenvallen (wie hier gaat nu een nieuwe Surface laptop kopen vanwege copilot?) dan kan er zo de helft van de koers af.
Nee precies.. heb het geld ook niet nodig, dus laat het voorlopig wat het is. Ga echter ook niet bijkopen. Koop nu vooral S&P500 en Semiconductor ETF's.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nvidia is echt zo'n aandeel dat ik niet ga afroamen, ik heb het geld toch niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |