quote:
Dat kan niet...dan bestaat Viaplay niet meerquote:
Op bepaalde plekken welquote:
We are checkingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat kan niet...dan bestaat Viaplay niet meer
Enige verandering aan engine braking of rembalans maakt het alleen maar erger vertelde die.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:29 schreef HiDiHo het volgende:
Max: De car is loose en iets met engine braking
Perez is allang blij dat ie in de RBR rijdtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:30 schreef greysbones het volgende:
ik ben dan toch ook wel eens benieuwd naar wat Perez zegt
want we horen met dit soort dingen vooral max ( als de RBR niet doet wat hij moet doen)
die zegt niksquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Perez is allang blij dat ie in de RBR rijdt
Leek vorige week ook zo, ik zou ze nog niet afschrijven.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Lijkt me kansloos voor RBR dit weekend.
1e VT. We gaan het zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Het raceweekend duurt langquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Tot 17 uurquote:
Doe dit maar niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oké dit is mijn vermoeden wat er met RBR aan de hand is:
Red Bull heeft de auto vrij goed voor elkaar. Brede basis dus. Op basis daarvan hebben ze vrij veel lef met set-upexperimenten. Wat ze het liefst uitproberen met Max zijn auto. Nu al twee keer op rij. Want Perez moet al blij zijn dat die op de baan blijft. Dan blijkt aan het einde van de dag dat het echt een heel slechte set-up is en gaan ze gewoon terug naar de basis en is er helemaal niks meer aan de hand. Een korte analyse.
quote:
Zeiden we de vorige race ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
en was het ook bijnaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zeiden we de vorige race ook.
Bijna. Maar ondanks alle hype rondom Norris heeft Verstappen uiteindelijk de laatste 2 weekends van iedereen toch weer de meeste punten gepakt.quote:
Dit inderdaad. Uiteindelijk is Max qua punten gewoon weer uitgelopen op iedereen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bijna. Maar ondanks alle hype rondom Norris heeft Verstappen uiteindelijk de laatste 2 weekends van iedereen toch weer de meeste punten gepakt.
Lewis haircutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saudi Arabie gaan ze meen ik sneller met muren langs de baan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Dit lijkt me met afstand gewoon het engste circuit voor een coureur. Als je eraf gaat ga je er ook hard af en de muren geven niet mee hier.
Ja maar dat is niet de hele baan. Hier is het overal 1 foutje en je bent gezien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Saudi Arabie gaan ze meen ik sneller met muren langs de baan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |