Minimaal 2, want Stroll en Sargeantquote:Op donderdag 23 mei 2024 07:59 schreef Symphonic het volgende:
De race wordt terugkijken.
Ben benieuwd hoeveel rode vlaggen ze gaan scoren dit weekend.
Leclerc denk ik ook.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minimaal 2, want Stroll en Sargeant
en Perezquote:
Sorta same here. Toppers zondag. Beetje de "race" (lees: optocht) aanzetten op de telefoon en ik zal genoeg zien.quote:
Ieder jaar wordt gezegd dat het een optocht is, ieder jaar is het toch weer leuk en leuker dan menig race op een Tilkedrome.quote:Op donderdag 23 mei 2024 10:52 schreef DjVero het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk. Deze race, ehh optocht, ga ik (een beetje) overslaan.
+ Norris want die wil ook nog wel eens foutjes maken als die stamptquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Minimaal 2, want Stroll en Sargeant
#teamMV keep wishing broquote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
+ Norris want die wil ook nog wel eens foutjes maken als die stampt
meh.. dat zijn de gebruikelijke contractonderhandelingstactieken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:16 schreef DjVero het volgende:
[..]
Las gisteren een hoopvol bericht dat Monaco in de toekomst meer moet gaan betalen, maar dat ze dat niet willen.
Wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat ik wel weet waar deze opmerking vandaan komt, maar hij is toch een beetje bizar, want Norris gaat eigenlijk zelden de muur of diep het grind in, o.i.d..quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zou hier eerder Russell invullen. Die stuitert er nog wel eens af in de laatste ronden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:06 schreef Evenstar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Wie?Wow, butthurt much?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm ik kan me eigenlijk geen niet saaie Monaco herinneren van de laatste paar jaar. De gene die pole heeft wint, als die niet uitvalt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ieder jaar wordt gezegd dat het een optocht is, ieder jaar is het toch weer leuk en leuker dan menig race op een Tilkedrome.
Iemand denkt nog steeds dat TeamMV bestaat - maar dat is helemaal niet zoquote:
Vorig jaar was niet saai, ondanks het feit dat Max 'gewoon' won. Imho, dan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:05 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hmmm ik kan me eigenlijk geen niet saaie Monaco herinneren van de laatste paar jaar. De gene die pole heeft wint, als die niet uitvalt.
Ik weet dat ik hem gekeken heb, maar ik kan hem de beste wil van de wereld niet meer voor de geest halen. Zal dus niet zo heel bijzonder geweest zijn.quote:Op donderdag 23 mei 2024 15:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Vorig jaar was niet saai, ondanks het feit dat Max 'gewoon' won. Imho, dan.
Op het eind werd het met de regen nog best leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 16:09 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik weet dat ik hem gekeken heb, maar ik kan hem de beste wil van de wereld niet meer voor de geest halen. Zal dus niet zo heel bijzonder geweest zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |