Ik vond het vooral altijd een beetje een domme draverquote:
quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Zorro het volgende:
Ronald Koeman, let je op?
Zonder De Roon gaat het beter! Frimpong kan er niets van!
Ja eens hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het vooral altijd een beetje een domme draver
Dit dus, prima speler voor op de bank bij een middenmoter PL of subtop Duitsland / Italië. Maar hij laat het vandaag wel even zienquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het vooral altijd een beetje een domme draver
@Scrummie heeft nog een kansje.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Een goed aantal users gaan nat.
*gaatquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:36 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Een goed aantal users gaan nat.
Nou, hij is eruit.quote:
Ho maar weer.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
In Italië na een bordje pasta noemen ze hem Knof Lookman
Zeker weer zo'n "iedereen doet het fout dus tellen we het maar goed" regelquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, omdat onze taal verkracht wordt zal het van de wokies wel mogen.
Ahahahaha kuttttt wij hebben geen bezem dus niemand kan me opvegen hahahaquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als ie morgen zijn mail checkt is ie Out Lookman
Heeft daar niks mee te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:42 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, omdat onze taal verkracht wordt zal het van de wokies wel mogen.
Neequote:Op woensdag 22 mei 2024 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n "iedereen doet het fout dus tellen we het maar goed" regel
Kan ik me voorstellen. Mijn excuses.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:isvv maakt een beschonken indruk.
Dat zou het enige zijn om geen strafschop te geven ja.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een pingel als het niet offside is
En wat hebben ze daarmee gewonnen?quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Feyenoord is nu de enige ongeslagen club uit de grootste 10 competities in 2024(volgens mij)
Kampioen geworden, prima tochquote:
Och zeker, later zullen ze zeer trots terugkijken op dit seizoen. Vandaag lukte helaas niets. Totale off-day al was het al met horten en stoten laatste wedstrijden.quote:
Net zoals PSV?quote:
Al zijn vertrouwen in Depay leggen die weg mag bij de nummer 4 van Spanje...quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman denkt dat Wijnaldem beter is dan Koopmeiners.
Hopelijk vliegt NL er snel uit.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:56 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Al zijn vertrouwen in Depay leggen die weg mag bij de nummer 4 van Spanje...
Dat denkt iedereen met een beetje verstand van voetbal.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman denkt dat Wijnaldum beter is dan Koopmeiners.
Werken met Alfred Schreuder heeft hem een trauma bezorgd.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:56 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Al zijn vertrouwen in Depay leggen die weg mag bij de nummer 4 van Spanje...
Kijk man, dat kon jezelf ook zien man.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie vonden jullie de man van de wedstrijd?
Koetje denkt dat het 2015 is, kijkt nooit watquote:Op woensdag 22 mei 2024 22:55 schreef PowerLoungen het volgende:
Koeman denkt dat Wijnaldem beter is dan Koopmeiners.
En????quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik ga heel even Kassies raadplegen maar het lijkt mij logisch dat als het CL ticket naar de nr6 gaat van Italië, het EL ticket naar de nr8 gaat
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2024 08:56 schreef KingRoland het volgende:
De hamvraag: was Atalanta nou zo goed of Leverkusen zo slecht?
Hoe was Naked Gun?quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:56 schreef KingRoland het volgende:
Wat ik ervan gezien heb is Leverkusen helemaal niet zo goed maar voetbalde het bijna een jaar boven zijn macht en peurde er dan ook nog steeds late gelijkmakers uit. Ze passen helemaal niet zuiver, de aannames zijn maar behelpen maar ze doen het wel gewoon.quote:Op donderdag 23 mei 2024 08:56 schreef KingRoland het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |