abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 mei 2024 @ 13:54:06 #126
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213742883
Waar zijn de fans? :? Ik mis de fans.
pi_213743533
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 08:12 schreef d.k. het volgende:
Het geld is zeker op. Ineens zitten ze zelfs al bijna op -4k. Als dat Excel document klopt want Jair heeft al een week niks er aan gedaan. O en dan moeten de tegels in de badkamer nog lijkt me, op kosten van de aannemer.
Hoop dat ze nog wat bonnen bewaard hebben, er ligt nog heel veel apul in dat appartement, misschien kunnen ze nog wat terugbrengen?

En beneden, stucen na de keuken? En hoe zit het met de vloer? Die lag ook nog niet toch? Dat wordt ook nog wat.
Vloer is niet zo gek, die ligt normaliter niet onder de keuken volgens mij. Die wordt meestal tot net onder de plint geplaatst.
pi_213745144
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 14:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Vloer is niet zo gek, die ligt normaliter niet onder de keuken volgens mij. Die wordt meestal tot net onder de plint geplaatst.
Maar dan klopt de hoogte van de keuken nu niet ;) tenzij ze die expres hoger gezet hebben. Ze moeten isolatie en de vloerverwarming kwijt op die vloer en dan nog de pvc vloer, dat is zo meer dan een centimeter. Die dikke vloerplaten moesten liggen er sowieso wel onder, want die hebben ze gelegd tijdens het keuken zetten, dat bespraken ze.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 31 mei 2024 @ 18:06:40 #129
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213745380
Wordt nog leuk als ze het plafond nog niet gedaan hebben.
  vrijdag 31 mei 2024 @ 22:17:13 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213748190
Oké, hoe was het vanavond. Nogmaals de laatste loodjes voor iedereen. Was een wat vermoeide sfeer overal. De moeder van Anouk kwam langs, opvallend polsend hoe het stond met de relatie van haar dochter met Jaïr.
Binnenkort moeten ze geld ophoesten voor het opknappen van het trappenhuis maar omdat ze blut zijn overwoog Anouk om die hele rekening maar niet meer te betalen. :')
Famke en Hans als vanouds hun rolverdeling: Hans werkt gestaag door, Famke vervalt in zucht puf zwaar recalcitrant etc. Niets nieuws onder de zon dus.
Zowaar, zowáár hielp Sanne mee op de BG en ik moet zeggen: dan is ze leuk. Maar ook hun twee moeten nog veel doen.
De laatste twee koppels daar valt weinig over te melden: altijd hard aan het werk en Tim en Anne hebben bijna geen ruimte in hun appartement meer door de bouwmaterialen. De keuken bij Jessica en René geeft wat problemen.
Volgende week de finale ^O^
pi_213748377
Het einde is wel n zicht. Ik vind wel dat het 'snel' gaat. Je ziet helaas weinig van het hele proces. Vooral het gezeur er omheen. Dat maakt het ook aantrekkelijk om te volgen, maar iets meer aandacht voor verbouwingen zou ik leuk vinden.
Nu wordt maanden we bouwen in een paar uitzendingen gepropt.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 21:58:31 #132
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213758860
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:38 schreef Irri-tante het volgende:
Het einde is wel n zicht. Ik vind wel dat het 'snel' gaat. Je ziet helaas weinig van het hele proces. Vooral het gezeur er omheen. Dat maakt het ook aantrekkelijk om te volgen, maar iets meer aandacht voor verbouwingen zou ik leuk vinden.
Nou het is geen maanden bouwen hoor. Ze zijn straks op het eind ongeveer vijf weken bezig geweest.
pi_213758895
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Nou het is geen maanden bouwen hoor. Ze zijn straks op het eind ongeveer vijf weken bezig geweest.
Ja en de rest van bouwvakkers nog maanden bezig geweest om alles te herstellen voor de verkoop.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 22:01:48 #134
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213758911
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ja en de rest van bouwvakkers nog maanden bezig geweest om alles te herstellen voor de verkoop.
😂 jaja inderdaad. Wat een werk zal dat geweest zijn!
pi_213764362
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 22:38 schreef Irri-tante het volgende:
Als je het relativeert valt het goed mee. Wat ze hebben moeten doen is een bestaand gebouw leegruimen, veel voorzetwandjes plaatsen en daar vervolgens wat stuc en accessoires tegenaan. Bouwkundig is er, op de badkamer na, nagenoeg niets gedaan. Denk dat Tim en Anne uiteindelijk nog het meeste hebben gedaan daarin.

En ja, een aantal koppels heeft het enige wat echt moeilijk was (de badkamer) stevig verprutst. Die prijswinnende bak ellende van Anouk en Jair als topper natuurlijk, compleet onbruikbaar en dat gaat nog stevig geld kosten om het naderhand allemaal te fixen.
pi_213764420
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 22:00 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat zal wel meevallen. Op de badkamer van Anouk en Jair na is het meeste wel aardig voor elkaar. Zal nog wel wat gebeurd zijn sinds de afloop en voor het te koop zetten, maar dat zal echt geen maanden herstel zijn geweest.

Maar voor de winnaar maakt het niet uit, die kosten gaan van de overwaarde/winst af. Dus hoe slechter je gepresteerd hebt hoe minder kans op de winst. En daarmee lijkt mij op dit moment het lot van Anouk en Jair al bezegeld.

Dankzij de inhaalslag van Sanne en Daniël denk ik dat die nog wel in de buurt gaan komen van een mooie opbrengst. Zij hebben als supervoordeel natuurlijk de tuin, dat drijft zonder meer de prijs op omdat er meer gegadigden voor zullen zijn. Al geef ik Tim en Anne ook een goede kans, dat is toch ook wel een goede plek om te wonen. Niet te groot, dakterras en behoorlijk goed afgewerkt tot op heden. Zelf zou ik denk ik, als ik zou moeten, kiezen voor die etage. Ik houd niet van bovenburen ;)
  zondag 2 juni 2024 @ 13:06:48 #137
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213764630
Bij Sanne en Daniël is de woning al hoger getaxeerd en dat is het uitgangspunt.
pi_213766124
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Bij Sanne en Daniël is de woning al hoger getaxeerd en dat is het uitgangspunt.
Ik heb ook niet anders beweerd toch?

De markt is weer behoorlijk veranderd in het afgelopen jaar, en ik verwacht dat Sanne en Daniël daar optimaal van zullen profiteren.
pi_213766443
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 12:47 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Al geef ik Tim en Anne ook een goede kans, dat is toch ook wel een goede plek om te wonen. Niet te groot, dakterras en behoorlijk goed afgewerkt tot op heden.
Ik vind het een leuk stel, maar Tim vind ik juist niet goed in de afwerking :@ Je ziet veel randjes die niet zijn afgewerkt, platen die niet strak zijn geplaatst, stopcontacten die schuin zitten.

Puur voor de afwerking zou ik voor verdieping 1 of 2 gaan.

Als potentiële koper zou ik gaan voor de begane grond. Voldoende afgewerkt, tuintje erbij en de stijl van Sanne vind ik ook wel iets hebben, dus daar hoef ik dan als koper ook niet gelijk alles te veranderen.
pi_213766479
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Dennis is ín Het Blok en ín de directe buurt van kandidaten :o That's a first sinds de eerste avond volgens mij _O- Maar goed, het blijft een oncharismatische zak hooi die gewoon niet past binnen dit programma. Dat ze bij een volgend seizoen maar hun best doen om Erik van der Hoff terug te halen, en anders Harm Edens naast voice-over ook de on-screen presentator maken.

Verder was het een moeizaam weekje. Bij alle koppels is de rek er wel uit, zelfs bij de anders zo eensgezinde René en Jessica zijn er spanningen. Maar met een keuken die gemaakt lijkt te zijn voor reuzen kan ik mij ook voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt.

Om even een verdieping mee te zakken met de moed: Daniël en Sanne. De keuken zit er in, al is dat vooral dankzij de gewonnen keukenzetter, want anders had er nog geen enkel deel gestaan denk ik. Niet zo gek ook, want Zeurstem is vooral bezig met te zeggen dat ze er zó geen zin meer in heeft. Om vervolgens direct te zeggen dat dat niet echt zo is. Maar als we van de afgelopen zes weken een count moeten gaan houden ga ik toch denken dat ze de waarheid spreekt. Het werd ook direct duidelijk dat ze niet lekker in d'r vel zit toen Jeroen het onverbiddelijke oordeel velde over de enorme lijst aan achterstallig onderhoud niet heel veel minder werd.

Maar in tegenstelling tot eerdere jaren, waarin het productieteam ingreep als opleveringen niet gehaald werden of het een gigantische budgettaire puinhoop was, mogen de huidige kluskoppels vrolijk verder gaan met de chaos compleet maken. Zie daar: Jaïr en Anouk. Er is geen geld meer, het appartement is een bende doordat alles wat geplaatst is er weer uit moet, ingehuurde klusjesmannen lopen gillend weg, de lijst achterstallige onderhoud wordt met elke minuut langer - maar hey, ze willen dit ook gaan doen in Spanje?! Ik mag hopen dat dit een grap was, anders moeten we de Spaanse ambassade informeren over dit onzalige plan. Net als dat kristal van 850 euro een enorme grap was. Het moest geld en rijkdom opleveren, maar de 2500 euro die ze ermee konden winnen ging aan hun neus voorbij en Miss Perfect kon bijna van het Amsterdamse asfalt geschraapt worden _O-

Op de bovenverdieping gaat het ook niet van een leien dakje, al kan de relatie van Tim en Anne wel tegen een stootje, als je hoort hoe ze onderling met elkaar én over elkaar communiceren. "Ze zegt al “bewaren”. Nou, die zetten we effe op stil hoor. Niks gehoord." :D Maar ook daar: budgettaire problemen, alles wat tegelijk op hen afkomt en de geringe ruimte maakt het hen ook niet gemakkelijk.

En heel de week is Famke weer haar immer vrolijke, levenslustige zelf. Of nou ja, wat daarvoor moet doorgaan. Hans gaat gewoon door alsof er niks aan de hand is en dankzij zijn doorzettingsvermogen krijgen ze zelfs nog extra bouwbudget. Want als het aan recalcitrante Famke had gelegen was dat lijstje linea recta in het vuur gegooid. Nee, Hans vertrouw ik het wel toe om een verbouwinkje te doen, zolang hij Famke maar thuis laat.

Met nog maar één uitzendweek te gaan heb ik mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en toch effe op Funda gekeken naar het eindresultaat van al het klusgeweld. Maar in sommige gevallen kán het toch niet anders dan dat er achteraf nog een hoop tijd en werk is gaan zitten in de afwerking. Zeker bij de appartementen van Miss Perfect & d'r Toyboy én Zeurstem & Schoothondje kan ik niet geloven dat ze dat in de laatste week nog helemaal af hebben gekregen. Ja, of René en Hans moeten nog tezamen de handen uit de mouwen hebben gestoken, zoals Regendans48 al hoopte:

quote:
1s.gif Op zondag 26 mei 2024 05:45 schreef Regendans48 het volgende:

Ik verwacht dat komende week iedereen wegens incompetentie naar huis wordt gestuurd, behalve Hans en René. Die samen vrolijk fluitend het hele pand afklussen en opleveren.
Ergens wil ik gewoon dat die twee een klusprogramma gaan maken, De Bouwdouwers of zo. Ik zou kijken :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_213766596
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:15 schreef FYazz het volgende:

[..]
Ik vind het een leuk stel, maar Tim vind ik juist niet goed in de afwerking :@ Je ziet veel randjes die niet zijn afgewerkt, platen die niet strak zijn geplaatst, stopcontacten die schuin zitten.
De randjes van het gips bedoel je? Daar komt nog stuc overheen, dat hoeft niet perfect.

Stopcontacten niet opgevallen, maar dat zal wel komen omdat ik dat ook niet kan _O-
pi_213766611
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:18 schreef PeterKelder het volgende:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit: Dennis is ín Het Blok en ín de directe buurt van kandidaten :o That's a first sinds de eerste avond volgens mij _O- Maar goed, het blijft een oncharismatische zak hooi die gewoon niet past binnen dit programma. Dat ze bij een volgend seizoen maar hun best doen om Erik van der Hoff terug te halen, en anders Harm Edens naast voice-over ook de on-screen presentator maken.

Verder was het een moeizaam weekje. Bij alle koppels is de rek er wel uit, zelfs bij de anders zo eensgezinde René en Jessica zijn er spanningen. Maar met een keuken die gemaakt lijkt te zijn voor reuzen kan ik mij ook voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt.

Om even een verdieping mee te zakken met de moed: Daniël en Sanne. De keuken zit er in, al is dat vooral dankzij de gewonnen keukenzetter, want anders had er nog geen enkel deel gestaan denk ik. Niet zo gek ook, want Zeurstem is vooral bezig met te zeggen dat ze er zó geen zin meer in heeft. Om vervolgens direct te zeggen dat dat niet echt zo is. Maar als we van de afgelopen zes weken een count moeten gaan houden ga ik toch denken dat ze de waarheid spreekt. Het werd ook direct duidelijk dat ze niet lekker in d'r vel zit toen Jeroen het onverbiddelijke oordeel velde over de enorme lijst aan achterstallig onderhoud niet heel veel minder werd.

Maar in tegenstelling tot eerdere jaren, waarin het productieteam ingreep als opleveringen niet gehaald werden of het een gigantische budgettaire puinhoop was, mogen de huidige kluskoppels vrolijk verder gaan met de chaos compleet maken. Zie daar: Jaïr en Anouk. Er is geen geld meer, het appartement is een bende doordat alles wat geplaatst is er weer uit moet, ingehuurde klusjesmannen lopen gillend weg, de lijst achterstallige onderhoud wordt met elke minuut langer - maar hey, ze willen dit ook gaan doen in Spanje?! Ik mag hopen dat dit een grap was, anders moeten we de Spaanse ambassade informeren over dit onzalige plan. Net als dat kristal van 850 euro een enorme grap was. Het moest geld en rijkdom opleveren, maar de 2500 euro die ze ermee konden winnen ging aan hun neus voorbij en Miss Perfect kon bijna van het Amsterdamse asfalt geschraapt worden _O-

Op de bovenverdieping gaat het ook niet van een leien dakje, al kan de relatie van Tim en Anne wel tegen een stootje, als je hoort hoe ze onderling met elkaar én over elkaar communiceren. "Ze zegt al “bewaren”. Nou, die zetten we effe op stil hoor. Niks gehoord." :D Maar ook daar: budgettaire problemen, alles wat tegelijk op hen afkomt en de geringe ruimte maakt het hen ook niet gemakkelijk.

En heel de week is Famke weer haar immer vrolijke, levenslustige zelf. Of nou ja, wat daarvoor moet doorgaan. Hans gaat gewoon door alsof er niks aan de hand is en dankzij zijn doorzettingsvermogen krijgen ze zelfs nog extra bouwbudget. Want als het aan recalcitrante Famke had gelegen was dat lijstje linea recta in het vuur gegooid. Nee, Hans vertrouw ik het wel toe om een verbouwinkje te doen, zolang hij Famke maar thuis laat.

Met nog maar één uitzendweek te gaan heb ik mijn nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen en toch effe op Funda gekeken naar het eindresultaat van al het klusgeweld. Maar in sommige gevallen kán het toch niet anders dan dat er achteraf nog een hoop tijd en werk is gaan zitten in de afwerking. Zeker bij de appartementen van Miss Perfect & d'r Toyboy én Zeurstem & Schoothondje kan ik niet geloven dat ze dat in de laatste week nog helemaal af hebben gekregen. Ja, of René en Hans moeten nog tezamen de handen uit de mouwen hebben gestoken, zoals Regendans48 al hoopte:
[..]
Ergens wil ik gewoon dat die twee een klusprogramma gaan maken, De Bouwdouwers of zo. Ik zou kijken :D
_O_ wat een heerlijke analyse, met veel plezier gelezen
  zondag 2 juni 2024 @ 17:34:35 #143
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213766730
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:18 schreef PeterKelder het volgende:

[..]
Gave samenvatting!!
  zondag 2 juni 2024 @ 18:02:30 #144
168093 Soury
Squeek
pi_213767149
Nadat de tv klussers vertrokken waren is er nog een aantal weken gewerkt in het pand voordat het in de verkoop ging.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_213768617
quote:
84s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:02 schreef Soury het volgende:
Nadat de tv klussers vertrokken waren is er nog een aantal weken gewerkt in het pand voordat het in de verkoop ging.
Die klussen die na hen gedaan werden, worden toch betaald vanuit de overwaarde van de woningen?
pi_213769464
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Die klussen die na hen gedaan werden, worden toch betaald vanuit de overwaarde van de woningen?
Volgens mij wel. En van eventueel bouwbudget wat over was.
pi_213770152
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 20:19 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Volgens mij wel. En van eventueel bouwbudget wat over was.
Ja dat zei Jeroen toen hij met die lijsten kwam
pi_213770161
Ben wel blij dat ze dit programma bij mij is de straat doen

Wat een overlast voor de buren
  zondag 2 juni 2024 @ 21:52:37 #149
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_213770661
Wat ik me nog afvroeg: wat zijn nou eigenlijk de regels voor het laten helpen door vrienden/vriendinnen?
Ik zie toch vrij weinig vrienden helpen, ik zou daar zoveel mogelijk gebruik van maken.

Overigens vond ik de (gescheiden?) moeder van Anouk eigenlijk best vervelend. Ik bedoel: ze gaat voor een draaiende camera even laten merken dat zij het allemaal beter weet en dat A&J er niet veel van bakken. Dat is wel zo, maar waarom dat zo uitgebreid laten merken voor de camera :?

Ik ben trouwens zelf nu ook een beetje aan het klussen en ik betrap mij erop dat ik regelmatig in mijn achterhoofd De Zeurstem hoor als er iets niet perfect gaat. Of ik hoor Anouk op mij bitchen als ik even wat bouwspullen koop. Of Rene kortaf kritiek hebben....
Is dit herkenbaar voor mensen hier die ook klussen?

[ Bericht 1% gewijzigd door RobertoCarlos op 02-06-2024 22:03:23 ]
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_213771185
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 21:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben wel blij dat ze dit programma bij mij is de straat doen

Wat een overlast voor de buren
Ik hoop dat je het woordje 'niet' vergeten bent. _O- Maar inderdaad, moet er niet aan denken maanden die klusherrie en troep voor je deur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')