abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213651807
Van deze opdracht komen mijn basisschool trauma's boven
Zaagjes die springen en het niet opschieten etc... verschrikkelijk
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:06:51 #28
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_213651845
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van deze opdracht komen mijn basisschool trauma's boven
Zaagjes die springen en het niet opschieten etc... verschrikkelijk
Middelbare school ook :X
Tis ook gewoon kut.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_213651866
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:06 schreef TaMieke het volgende:

[..]
Middelbare school ook :X
Tis ook gewoon kut.
Nooit bij iemand in de klas gezeten die het echt leuk vond

Maar goed... ik zal weer braaf ontopic gaan
pi_213651918
Zo, ik heb de lijst achterstallig werk van Jaïr en Anouk zojuist bijgewerkt. Zie hierboven op deze pagina.

Schokkend, vooral de badkamer is bouwkundig heel slecht gedaan. En dit was de badkamer die gewonnen heeft? Ik snap de "deskundige" jury niet.
pi_213651939
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef Regendans48 het volgende:
Zo, ik heb de lijst achterstallig werk van Jaïr en Anouk zojuist bijgewerkt. Zie hierboven op deze pagina.

Schokkend, vooral de badkamer is bouwkundig heel slecht gedaan. En dit was de badkamer die gewonnen heeft? Ik snap de "deskundige" jury niet.
Die kijken enkel naar dat leuke bloempje of schattige schaaltje
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:29:05 #33
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652180
Ik weet nu wat me stoort aan Sanne: ze zorgt op geen enkele manier voor Daniël terwijl hij wel heel goed is voor haar. Heel ongelijkwaardig.
De lijken komen uit de kast bij Anouk: her en der lekkages. Moet je je ook aan de regels houden. Er zullen er nog wel meer volgen.
pi_213652193
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nu wat me stoort aan Sanne: ze zorgt op geen enkele manier voor Daniël terwijl hij wel heel goed is voor haar. Heel ongelijkwaardig.
De lijken komen uit de kast bij Anouk: her en der lekkages. Moet je je ook aan de regels houden. Er zullen er nog wel meer volgen.
Ja idd!!!
pi_213652263
Anouk zes kilo aangekomen
Waar dan :o
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:38:47 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652337
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
En… hoe heeft ze dat gemeten?
pi_213652352
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En… hoe heeft ze dat gemeten?
Ik denk op een weegschaal :+
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:40:32 #38
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk op een weegschaal :+
Die zal ze toch niet hebben meegezeuld? :o
pi_213652384
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Die zal ze toch niet hebben meegezeuld? :o
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemen
  woensdag 22 mei 2024 @ 21:43:56 #40
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213652438
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemen
:9
pi_213653991
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Spieren zijn zwaarder dan vet. Misschien heeft ze stiekem toch veel meer naar boven gesjouwd dan wij gezien hebben :D
  donderdag 23 mei 2024 @ 06:41:27 #42
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_213654010
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_213654015
Vlak niet uit wat slecht eten en minder sporten met je kan doen, zij lijken me van die types die normaal veel sporten.

Die badkamerlijst van hen vind ik best schokkend want eigenlijk zeggen ze dat de hele vloer opnieuw moet. Zie daarbij maar eens de tegels heel te houden, er waren er toch al te weinig? Maar zij lijken er geen problemen mee te hebben en denken er zelfs mee te verdienen. Ik denk dat ze dat nog gaat tegenvallen.

Ook mooi op de begane grond;" wij gaan voor kwaliteit en dat zie je nu terug " Een van hun muren is scheef geplaatst...
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
pi_213655303
Trouwens, kan die lekkage komen door die betonvloer die ze toch van Jeroen mochten houden? Want die was niet goed, en er is een laag vanaf gehaald, maar ja? Vraagtekens ;)
pi_213655432
Het is echt schandalig om te zien hoe Anouk en Jair omgaan met de situatie, Hans en Famke worden zwaar benadeeld en kunnen straks alles slopen.

En dan deze debiele figuurzaag opdracht, ophouden hoor. Het niveau valt mij echt heel erg tegen dit seizoen. Jury is een lachertje, de afwerking van de appartementen zwaar beneden maat omdat ze veel te weinig tijd krijgen, regels overtreden levert een "boete" op van 500 euro, Jeroen komt 1x per week eens een seconde kijken.

Ook het feit dat je 5 dagen in de week 45 minuten uitzending hebt is voor mij too much. Voor nu kijk ik het wel af, we zijn al over de helft. Maar een volgend seizoen, al geloof ik niet dat dat gaat komen, hoeft van mij op deze manier dus niet meer. Het lijkt in niets op eerdere seizoenen eigenlijk, echt een gemiste kans. Hele concept is in 1 seizoen gesloopt.
  donderdag 23 mei 2024 @ 12:06:52 #46
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213655944
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Het is echt schandalig om te zien hoe Anouk en Jair omgaan met de situatie, Hans en Famke worden zwaar benadeeld en kunnen straks alles slopen.

En dan deze debiele figuurzaag opdracht, ophouden hoor. Het niveau valt mij echt heel erg tegen dit seizoen. Jury is een lachertje, de afwerking van de appartementen zwaar beneden maat omdat ze veel te weinig tijd krijgen, regels overtreden levert een "boete" op van 500 euro, Jeroen komt 1x per week eens een seconde kijken.

Ook het feit dat je 5 dagen in de week 45 minuten uitzending hebt is voor mij too much. Voor nu kijk ik het wel af, we zijn al over de helft. Maar een volgend seizoen, al geloof ik niet dat dat gaat komen, hoeft van mij op deze manier dus niet meer. Het lijkt in niets op eerdere seizoenen eigenlijk, echt een gemiste kans. Hele concept is in 1 seizoen gesloopt.
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ze hebben dit keer voor een ideale schoonzoon annex knappe vent Jeroen gekozen als aannemer. Hij is er idd niet vaak maar ik vind ‘m wel goed. In één van de eerste seizoenen was er aannemer Theo, die altijd zó chagrijnig was dat iedereen al wegdook als ie er aankwam.
Ja, ik kijk nog met veel plezier…!
pi_213655998
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ze hebben dit keer voor een ideale schoonzoon annex knappe vent Jeroen gekozen als aannemer. Hij is er idd niet vaak maar ik vind ‘m wel goed. In één van de eerste seizoenen was er aannemer Theo, die altijd zó chagrijnig was dat iedereen al wegdook als ie er aankwam.
Ja, ik kijk nog met veel plezier…!
*O* eens!

ik kan me het vorige blok vaag herinneren, maar ik was geloof ik nog een kind toen... kijk er nu met heel andere ogen naar
pi_213657147
quote:
1s.gif Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.

De tijd van die opdrachten, zo ongeveer een halve dinsdag als ik het goed kan inschatten, zijn ze kwijt aan zinloos een debiel knutselwerkje maken.

Iets meer tijd en een strengere jury op het bouwkundige vlak zou het programma echt heel goed doen in mijn ogen.
  donderdag 23 mei 2024 @ 14:28:20 #49
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_213657240
quote:
0s.gif Op donderdag 23 mei 2024 14:17 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.

De tijd van die opdrachten, zo ongeveer een halve dinsdag als ik het goed kan inschatten, zijn ze kwijt aan zinloos een debiel knutselwerkje maken.

Iets meer tijd en een strengere jury op het bouwkundige vlak zou het programma echt heel goed doen in mijn ogen.
Ja het is ontzettend krap, mee eens. Toch: voor de doorgewinterde klusser is het te doen (René en Jessica). De rest gaat de mist in, waarschijnlijk sympathieke Hans ook.
Die jury stelt inderdaad niets voor. In de beoordeling wordt niet meegenomen wat de kwaliteit van het werk is. Grote fout.
pi_213657410
Hans is heel sympathieke kerel, maar volgens mij niet altijd even efficiënt met zijn tijd en het stellen van prioriteiten enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')