Middelbare school ookquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Van deze opdracht komen mijn basisschool trauma's boven
Zaagjes die springen en het niet opschieten etc... verschrikkelijk
Nooit bij iemand in de klas gezeten die het echt leuk vondquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Middelbare school ook
Tis ook gewoon kut.
Die kijken enkel naar dat leuke bloempje of schattige schaaltjequote:Op woensdag 22 mei 2024 21:11 schreef Regendans48 het volgende:
Zo, ik heb de lijst achterstallig werk van Jaïr en Anouk zojuist bijgewerkt. Zie hierboven op deze pagina.
Schokkend, vooral de badkamer is bouwkundig heel slecht gedaan. En dit was de badkamer die gewonnen heeft? Ik snap de "deskundige" jury niet.
Ja idd!!!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:29 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik weet nu wat me stoort aan Sanne: ze zorgt op geen enkele manier voor Daniël terwijl hij wel heel goed is voor haar. Heel ongelijkwaardig.
De lijken komen uit de kast bij Anouk: her en der lekkages. Moet je je ook aan de regels houden. Er zullen er nog wel meer volgen.
En… hoe heeft ze dat gemeten?quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anouk zes kilo aangekomen
Waar dan
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zal ze toch niet hebben meegezeuld?
quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ja... die zeven(toch) weken zou ik hem meenemen
Spieren zijn zwaarder dan vet. Misschien heeft ze stiekem toch veel meer naar boven gesjouwd dan wij gezien hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2024 21:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Anouk zes kilo aangekomen
Waar dan
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.quote:Op donderdag 23 mei 2024 11:10 schreef GereDathan het volgende:
Het is echt schandalig om te zien hoe Anouk en Jair omgaan met de situatie, Hans en Famke worden zwaar benadeeld en kunnen straks alles slopen.
En dan deze debiele figuurzaag opdracht, ophouden hoor. Het niveau valt mij echt heel erg tegen dit seizoen. Jury is een lachertje, de afwerking van de appartementen zwaar beneden maat omdat ze veel te weinig tijd krijgen, regels overtreden levert een "boete" op van 500 euro, Jeroen komt 1x per week eens een seconde kijken.
Ook het feit dat je 5 dagen in de week 45 minuten uitzending hebt is voor mij too much. Voor nu kijk ik het wel af, we zijn al over de helft. Maar een volgend seizoen, al geloof ik niet dat dat gaat komen, hoeft van mij op deze manier dus niet meer. Het lijkt in niets op eerdere seizoenen eigenlijk, echt een gemiste kans. Hele concept is in 1 seizoen gesloopt.
quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ze hebben dit keer voor een ideale schoonzoon annex knappe vent Jeroen gekozen als aannemer. Hij is er idd niet vaak maar ik vind ‘m wel goed. In één van de eerste seizoenen was er aannemer Theo, die altijd zó chagrijnig was dat iedereen al wegdook als ie er aankwam.
Ja, ik kijk nog met veel plezier…!
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 12:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Als ze meer tijd zouden krijgen valt er een groot deel vermaak weg want dan worden er minder fouten gemaakt. Maar die opdrachten vind ik ook sullig.
Ja het is ontzettend krap, mee eens. Toch: voor de doorgewinterde klusser is het te doen (René en Jessica). De rest gaat de mist in, waarschijnlijk sympathieke Hans ook.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:17 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Teveel tijd is ook niet nodig, maar iets realistischer zou toch wel mogen? Je ziet nu dat iedereen, inclusief Rene en Jessica, de boel moeten afraffelen en eigenlijk nooit klaar zijn. Je zou ook nog voor een oplossing kunnen kiezen waarbij je bijvoorbeeld een week voor een kamer hebt en dan 3 dagen geen opdracht, ben je klaar dan kan je bijvoorbeeld naar huis of je voorbereiden op een volgende kamer. Ben je niet klaar dan heb je de tijd om de boel af te ronden.
De tijd van die opdrachten, zo ongeveer een halve dinsdag als ik het goed kan inschatten, zijn ze kwijt aan zinloos een debiel knutselwerkje maken.
Iets meer tijd en een strengere jury op het bouwkundige vlak zou het programma echt heel goed doen in mijn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |